Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 14:42 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Sztem is eléggé hajaz rá a vízelementál!!!Ha összehasonlítanák pl a h3as gremlint a h5össel le merem fogadni arra is azt mondanák hogy kicsit sem hasonlítanak!Lehet azt hinnék hogy a mad maxből jött xd De hogy a vízelementál az alapja az azért tuti :D levegő víz föld tűz elementálok már pár részben benne vannak köszönhető annak hogy a hősökkel csata közben meg lehet őket idézni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 17:16 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Szerintem inkább víz elementál, mint sárkány :roll:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 19:10 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Honan szeditek azokat az adatokat, amelye valszeg már kit vannak csak ti még nem értetek rá megnézni? Csak mert jó lenn ha mi is utánna tudnánk nézni.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 19:32 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Hivatalos új honlapról pl. vagy fórumokról.

http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/home/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 20:12 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Be kellene írni a keresőbe hogy Heroes of Might and Magic VI és a kiadott oldalak közül mazsolázni 1 kicsit :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 20:32 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Monken írta:
a 3.résznél jobbat nem tudnak alkotni , csak ha egy heroes 3 remaket csinálnak..

Az is készül, VCMI néven. :)

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 20:48 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
A rendszerkövetelményre leszek még nagyon kíváncsi.Rem nem kell majd hozzá kisebb-nagyobb erőmű!Egy Tribes of the east-es körüli rendszerkövetelménye nem bánnám ha lenne vagy mint az Activisionösök az új Wolfeinsteinnel leszoríthatnák a követelményeket ahogy csak lehetséges :) Szal remélem gondolnak a válságos időben megszorult Heroes fanokra :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 21:37 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
hahakocka írta:
Köszi Vologya. :D

Ma elvileg lesz bejelentés, de nem reggel az tuti. :) Vologya gratula hogy sikerült a honlapot a hivatalos lapra is feltettetni. :) Népszerűbb lesz az oldal majd emiatt talán.
Ismered egyébként az egyik magyar fejlesztőt Vologya? Tök jó lehet.


Üdv Bátor Harcosok!

Most már elárulhatom, hogy hogyan sikerült mindez. :) Mikor kiderült, hogy magyarok csinálják a Heroes VI-ot, megkerestem a fejlesztőket és tárt karral fogadtak. Majd megkerestem az UBI-t, hogy szívesen részt vennénk a Heroes VI terelgetésében, ötletelésében és bevettek egy zárt körbe, ahol közvetlenül az UBI-s vezetőkkel és a fejlesztőkkel kerülhettünk kapcsolatba. (Igen, személyesen ismerem a magyar fejlesztőket...) Ez a munka már szeptember óta tart, január végén zárt béta teszt... Aztán majd látjuk, hogyan tovább. Sok mindenről nem beszélhetek, mert köt a TITOKTARTÁSI MEGÁLLAPODÁS, de amit tudok és publikus, azt hamarosan összeszedem és közkinccsé teszem itt a fórumon. Az ötleteiteket pedig átadom a fejlesztőknek. Sajnos a munkám miatt elég elfoglalt vagyok mostanában, ha továbbra is híreznél amit találsz, azt megköszönöm... :wink: Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vologya 2011 jan. 07 pén., 21:43-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 21:55 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
BEHEMOTH! BEHEMEOTH! BEHEMOTH!
___________________________________________________________________

Na, a viccet félretéve, én nagyon sok mindent látnék szívesen...

De a legfontosabbak szedem most össze:

- A várválasztós townportál(lehet skillhez kötött is^^)
- Sok mágia legyen, hogy minél nagyobb legyen a repertoár
- ez egy érdekes felvetés, de mi lenne, ha te választanád ki, hogy a mágiaiskolából melyikeket tanulod meg, és mondjuk meg lenne szabva, hogy maximum 50-100-150 stb. mágiád lehetne egy játék alatt egy hőssel...
- Mindenképpen legyen egy kerek sztorija, és élvezhető, ne egy újabb száraz fantasysablon(most ezzel nem azt akartam mondani, hogy az előző Heroes részek sablonosak, sőt, igazán jók :D, csak sok fantasyt nyomtam, ami egy alapra épült: jön a gonosz, megöli a főhős családját, ő tanul, erősebb lesz és megöli)
- kombó artifactok(most ne az utolsó kiegben jöjjenek be, pl Heroes 3,4,5)

nekem talán ezek a legfontosabbak

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 22:10 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Kombós artifactok tudtommal lesznek, remélem jók is lesznek. A sztoriba meg erősen fektettek munkát elvileg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 22:11 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
http://www.youtube.com/watch?v=kdLTJMt0v20&feature=relatedurl

Nem tom hogyláttátok e már :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 22:41 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Hát szerintem a griff halálát eltúlozták.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 22:54 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
ez egy fantasy játékba elmenne, egy keleti stílusúba, de ide tuti nem illik... túl sok benne a kék, a fehér és ami a jéghez kapcsolódik, és ennyit nem láttunk hóból/jégből a heroesban. emellett ezek majdnem mind a japán mitológia lényei, pl.:Kirin

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 23:05 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
hahakocka engem az a 7. szintű vagy nem 7.szintű vagy benne lesz vagy nem lesz benne lény érdekel a legkevésbé :) Végre láttam egy videót ami sac/kb megmutatja mire számíthatok a 6. résszel kapcsolatban megjelenés harc... terén :)

A kínaiak mindig megcsinálják a maguk Heroes-át nem kell foglalkozni velük!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 23:16 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Ja a harc jó lesz szerintem az 5. részt felerősítik úgymond ,nagyobb harctér 50%-al kb, jobb és több féle képesség egységenként, dinamikus harctér szerepe stb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 23:54 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Vologya mester: lenne egy-két vár ötletünk, amiket talán szívesen látnánk, ha lehetőséged nyílik rá, jelezd nekik, légyszíves:

További részletek a:"Vár ötletek- avagy neked mi az álom néped?" fórum részlegen

T-Rex elképzelése
1. Piktordémon (limner demon) - repül/nem lehet visszatámadni rá/ gólemek szétszedése
2.Kroanti (Chroanti) - Gyengítő csapás/véletlenszerű sötét varázslatok/savas csapás
3. Fémfarkas (metalwolf) - dupla csapás/ immunitás az elme varázslatokra/ 15% mágia védelem
4. Fém solyóm (metal hawk) - mágia immunitás/repül/ robbanás [területi támadás]
5. A rémség (horror) - Félelem palástja (beijed az ellenség)/ megtámadása esetén az ellenség megvakul (20% esély van rá)
6. TorMyr (TorMyr) - Regeneráció +45 Hp/ teleportáció
7. Kentagriff (Centagriphon) - repül, végtelen visszatámadás, képes lőni
8.Wyrpia (Wyrpia) - Repül/ nincs visszatámadás/ mérgezés/átkozás/ balszerencse
9. Hidragon (Hidragon) - Nem veszi figyelembe az ellen védelmét (-75%)/mérges tüske/ sárkányláng/ 50% mágia védelem
10. Mhyori (Mhyori) - 50% esélyrá, hogy nem találják el/ hipnózist használ a megtámadottra/ pozítiv energiákból életerő regenerálás/ Negatív energiákból (élőholt) életereje csökken


Sasukexec vár elképzelése
1. Sólymász (Falconer) - 4 mezőn belül támadhat
2. Vadászlány (Huntress) - lő, mérgező nyilak
3. Sötét Tanonc (Dark Apprentice) - Lő, minden alkalommal, amikor távolsági támadással talál, 20% eséllyel elvesz egy ellenséges varázslatot (mint a Heroes 4-es Steal Enchantment)
4. Szörnyszelidítő (Beast Tamer) - Semleges "szörny" típusú lények ellenében Basic Diplomacyt ad (ha már van, bónuszt ad a képzettésgre)
5. Hóhér (Executioner) - 20% eséllyel dupla sebzés
6. Boszorkányvadász (Witch Hunter) - 25% mágiaellenállás, bónusz mágiahasználó lények ellen
7. Inkivzítor (Inquisitor) - Védelem démoni és élőhalott lények ellen, elűzés (idézett démon/élőhalott lényeket azonnal elpusztít)
8. Alakváltó (Metamorph) - Felveheti egy ellenséges lény alakját és képességeit (max. 8. szintűét)
9. Bosszúálló (Avenger) - Kétszer támad. Ha egy élő egység öli meg, az egység 3 kör múlva elveszít a Bosszúállók eredeti száma / 5 lényt (hasonlóan a Death Stare képességhez).
10. Bukott Angyal (Fallen Angel) - Nagy lény, repül, reménytelenség aurája (minden körben csökkenti a támadó és védelmi értékét a körülötte álló ellenséges egységeknek)

Cervantes vár elképzelése a Heroes 6 lény rendszere szerint

Történetük: A varázslók különböző korcsokat és gépeket gyártottak mindig is. De előfordul, hogy egy faj félresikerül, vagy beteljesítette végzetét. Ekkor a szegény teremtményeknek hátat fordítanak teremtőik, és elkezdődik a vadászat. Ám Lord Zeno meglátta bennük a lehetőséget és létrehozott egy olyan tartományt, ahol ezek a teremtmények biztonságban vannak.
Persze ez közel sem Zeno jóindulatának köszönhető. A mutánsokkal egy célja van: kiírtani azoknak teremtőit, a varázslókat!

Alap:
Púpos (Hunchback)- A tudósok olyan vegyszereket akartak kifejleszteni, melyek a katonák erőnlétét növelték volna, de ezek a szerek sajnos állandó külső torzulást okoznak és fokozatos elbutulást. De a torzszülöttek körében igen csak fontos katonákat képviselnek, mióta elűzték őket a teremtők.
Erősségük a sebzésben és támadásban rejlik, gyengéjük pedig a lassúságuk lenne. Különleges képességük a kábítás lenne, amitől egy-két körig ellenfelük nem tud mozogni.

Kríták(ala Rémecskék című film)- vörös szemű, fekete szőrgombócok. A cél az volt, hogy egy olyan házi kedvencet fejlesszenek ki a bérgyilkosoknak, melyekről elsőre nem tudni milyen veszélyesek. Ám a Kríták étvágya felér egy behemótéval, lassacskán mindent megtámadtak beleértve a varázslókat is. Képesek testükből méregnyilakat lőni, szóval lövő egység, aki mérgez is pluszban és még jó gyors is.

Tarkatan (ala Mortal Kombat)- a Tarkatan eredetileg egy nomád nép volt, kiket a varázslók leigáztak. A megmarad nomádokat, átalakították: fogukat éles medvecsapdára cserélték ki, alkarjukban pedig beépített pengék rejtőznek, amiket eredetileg nem látni, csak ha használni akarja a tarkatan. Ezeket a lényeket hipnózisban tartották fogva, amíg egy démon fel nem oldozta őket. A Tarkatanok föllázadtak és pusztítani kezdtek. A démon arra számított, hogy majd csatlakoznak hozzá a Tarkatanok, de nem így történt. A démont is varázslónak tekintették és elpusztították. Újra nomádként éltek míg meg nem ismerték Lord Zenot. Kétszer támadna, gyors lenne és nagy a sebzése, viszont cserébe drága lenne mint anno a Dungeon lények.

Elit:
Pacsni- Ezt a gúnynevet kapták ezek a furcsa rágcsálók. Ugyanannak a célnak köszönhetően alkották meg őket, mint a krítákat. Ez az aranyszőrű nyúl, elsőre nem látszik veszélyesnek, de valójában hosszú pikkelyes farkát angolnáktól kapta és képes elektromos csapásokkal bárkit kivégezni.
Az aranyos külső és a megtévesztően bugyuta név először bevált, de idővel később már közismerté váltak és alkalmatlanná váltak eredeti céljukra. Ma már zénó seregeit szolgálják.
Apró lény lenne, ugyanakkor nagyon fürge és elektromos csapása úgy működne, mint anno a viharmadár villáma (valami hasonló lenne a hatása)

Xenomorph (aka Alien)- Tökéletes gyilkoló gépek, melyeket akkor fejlesztettek ki, mikor a Trogolitákat próbálták újrateremteni. Éles karmok, savas vér, kettős álkapocs maga a lény egy egész fegyver. Nem lehet vakítani, tud falakon mászni. Tökéletesnek bizonyult mind addig amíg a varázslók egymás ellen is próbálták használni. Kiderült, hogy a mágiára érzékenyebbek, mint más lények, így hasztalannak bizonyultak. Lord Zeno azonban folytatta a kutatásokat.
Az lenne benne a csel, hogy közelharcban a sav megmarja az ellent, így gyakorlatilag kétszer támad vissza.

Fenevad- a fenevad egy gorilla testével rendelkezik, egy fehércápa fejével és hatalmas sólyom szárnyai vannak. Eme keverék teremtmények sokáig használhatóak voltak. De idővel később már rájuk is találtak ellenszert.
Hatalmas lény, repül és képes csapatait feltámasztani azzal, hogy tetemeket fogyaszt.

Bajnok:
Xeno királynő: Hatalmas lény, plusz minden tulajdonsággal rendelkezik mint a kisebb változat. Ami a plusz veszély: képes tojásokat rakni, melyek x kör múlva kikelnek (az ebből kikelt Xeno persze csata után eltűnik).

Persze, ha te is úgy gondolod, hogy tudtok(nak) velük kezdeni valamit :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 08 szomb., 3:04 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
És persze a Turulmadarat akkor már ki ne felejtsük neutral boss lényként. :D
Ha már T-Rex is leírta ide a vár ötleteket a H6-ba (mindhárom ötletes szerintem :wink: ), én is ideírom a saját elképzelésem: A sárkányok, és óriáshüllők várát. (Na persze egy komplett várat 2 hónapon belül már bizonyára nem lehet kidolgozni, de kiegészítőbe talán még beleférhetne esetleg. :) )

Történetük: A sárkányok nagy része sokáig nem szólt bele a harcokba addig, amíg el nem terjedt szokássá vált a hatalmas seregekkel a sárkányok lakhelyeit kifosztani, a sárkányokat megölni. A vezetők így aztán végül úgy döntöttek, véget vetnek ennek, és nem tűrik el, hogy könnyű prédának nézzék őket. Barangolásukkor a sárkányok népének vezetői rábukkantak a Leszámolás alkalmával elpusztított Fortress egyes törzseire, akiket befogadtak maguk közé, hogy együtt győzedelmeskedhessenek a harcokban.

A lények:

1. szint: Törpesárkány -> A sárkány hadsereg alapegységét képviselik. Erejük nem túl nagy, testfelépítésük igen kezdetleges, még lábuk sincsen, állandóan a levegőben röpködnek. Előnyük viszont rendkívüli gyorsaságuk. Képessége: Repül, Kis mérete miatt nem lehet neki visszatámadni.
Fejlesztése: Harci Törpesárkány -> Minden, ami fentebb le van írva, jobb skillekkel és több életponttal.

2. szint: Gyíkember -> Visszatértek a Fortress Lizardmenjei, magyarul a Gyíkemberek, immár a sárkányok oldalán. Itt is az alaplövészeket képezik.
Fejlesztése: Gyíklövész Mester -> Jobb defense skill, több életerő. Képessége: Dupla lövés minden támadáskor.

3. szint: Robot Sárkány -> Ez a hihetetlenül pontosan összeépített mechanikus egység a vár másik lövész egységét alkotja, szeméből halálos sugarat lövell ellenfeleire. Képessége: Mechanikus egység, vagyis bizonyos varázslatok nem hatnak rá. Másik képessége: Sugárlövés, vagyis a célpont vonalában minden egységet megsebez.
Fejlesztése: Mágneses Sárkány -> Jobb attack skill, több életerő. Plusz képesség: Taszító mágnese segítségével visszatámadás után, amelyik egység megtámadta őt, elrepíti magától egy rövid távolságra.

4. szint: Baziliszkusz -> Visszatértek a legendás, kővédermesztő óriáshüllők is, melyek még mindig sok ellenfél rémei. Képessége: Kővédermesztés. A célpont két körig kőtömbbe záródik, ezalatt támadni is lehet.
Fejlesztése: Baziliszkusz Fejedelem -> Jobb sebzés, több életerő, jobb defense skill. A kővédermesztése immár 3 körig hat.

5. szint: Tűzsárkány -> Teste százszázaléka tűzből épül fel, ennél fogva a tűz bázisú varázslatok ellen védett. Tüzes leheletével két ellenfelet támadhat egyszerre. Képességei: Tűzlehellet, Tűzmágia védelem, Tűzteleport (az ördögéhez hasonló, vagyis a csata bármelyik mezőjére teleportálhat).
Fejlesztése: Sötéttűz Sárkány -> Jobb attack skill, több életerő. Plusz képesség: Az efrítéhez hasonló tűzpajzs.

6. szint: Wyvern -> Ezek a hihetetlen erőt képviselő, mérgező fenevadak is visszatértek, és erősebbek, mint valaha. Igen gyors egység is, kevesen tudják kezdeményezésben megelőzni. Képességei: Repül, Extraerős mérgező támadás.
Fejlesztése: Villámwyvern -> Jobb skillek, több sebzés, több életerő. Plusz képesség: Villámlehellet, amivel három egymás mellett lévő egységet képes egyidejűleg sebezni.

7. (legerősebb) szint: Óriás Sárkány -> Ez a halálos méretű monstrum a legerősebb, legpusztítóbb sárkány mind közül. Hatalmas termete miatt elég lassú, viszont akit végül elér, gyors véget ér. Képességei: Repül, Immunis az elmét befolyásoló varázslatokra, Óriás tűzlehellet. Óriás tűzlehellettel az egység egyszerre hat ellenfelet képes egyidejűleg támadni (első sorban 1-et, második sorban 2-t, harmadik sorban hármat).
Fejlesztése: Rettentő Óriás Sárkány -> Jobb skillek, több sebzés, jobb gyorsaság, több életerő. Plusz képesség: Félelem aura (a H4-es Csontsárkányhoz hasonló).

Szóval ez az én elképzelt váram. :) Esetleg Vologya majd ezt is elküldhetné a szerkesztőknek a Turulmadárral együtt, amennyiben persze lehetséges. :) :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 08 szomb., 6:38 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Az évszakok váltakozásához mit szólnátok?Úgy is több hónapig játszunk 1 küldetéssel pályával (persze játékidő szerint)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 08 szomb., 7:12 
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 14 pén., 11:07
Hozzászólások: 12
zozo112 írta:
ez egy fantasy játékba elmenne, egy keleti stílusúba, de ide tuti nem illik... túl sok benne a kék, a fehér és ami a jéghez kapcsolódik, és ennyit nem láttunk hóból/jégből a heroesban. emellett ezek majdnem mind a japán mitológia lényei, pl.:Kirin


Miért ne illene bele? Ki döntötte el, hogy csak európai mitológia lehet a Heroesban? Még ha az artwork mind fake, a távol-keleti inspiráció az már 100%, több hónapja Paul Romero is megerősítette, hogy kínai stílushoz kellett írnia zenét, most meg a frissített Ashan térképen megjelent a Hashima amit ugyanúgy hívnak, mint a valóságban egy japán szigetet.

A vízhez-jéghez csak 2 lény kapcsolódik ahogy láttam, mindkettőnek a fejlesztett verziója, igazából amiatt, hogy 2 túlzottan hasonló koncepciójú egységről van szó, szerintem voltak itt fanmade kiegészítések. A Kirin meg majdnem olyan mint a dragon eel csak vannak lábai, ebben is kételkedem... Igazából csak a wave-tidal warrior győz meg teljesen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 08 szomb., 12:06 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Ha azok a távol keleti izék is benne lesznek csak gratulálni tudok :S
Már most vannak kérdőjelek a fejemben bizonyos lények kinézetével vagy akár a teljes lénnyel kapcsolatban hát majd még akkor ha azokat a kínai-japán lényeket is beleteszik mint amit láthattunk a már cenzúrázott linkek alatt!Tényleg annyira baromira nehéz egy Heroes 3-at mai grafikával kisebb változtatásokkal megcsinálni????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség