Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 05 kedd, 19:18 
Heroes Team
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 20 vas., 23:21
Hozzászólások: 314
Szia Poetice!

A 3d nagyon kényes dolog. Ha választani lehet a néztek között
akkor ok, de ha csak hős mögötti, vagy a hősre nagytotálban
fókuszált kamera van az teljesen megváltoztatja a játékot.
Én úgy vagyok vele hogy 3d, ez lehet jó is meg rossz is...
Meglátjuk hogy a játék minőségét illetően tényleg haladnak-e
a korral, és nem visszafelé mennek az időben...
Reméljük hamarosan jönnek az új infók, egyenlőre még nem
lehet semmilyen véleményt alkotni a kész játékról...
A zenében igazad van, a H4 zenéje lapos a H3-éhoz képest,
mellesleg ha elmondom hogy H2-vel is úgy játszom hogy a
várakban ki van véve akkor már egyértelmű hogy pár óra
után a falat kaparásznám az operától... :)
A barbár és a neko vár zenéje viszont jó...
Milyen kár is hogy nem én írom a H5 zenéjét, nem csalódnátok... :lol:

Üdv:
Manticore


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 05 kedd, 20:35 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 01 hétf., 2:30
Hozzászólások: 49
Visszatérve a robotos várra simán beleillene a might and magic világába. Ez az ami különlegessé teszi, ez az ami az elején megfogott, és eddig sajna kihagyták a heroesböl. Azt inkább hely hiján nem írom le, hogy kerül az rpgbe robot, mert az messzire vezetne. Van a gépeknek egy általános gyenge formája, ez az iron wizard. Ez lehetne 2-3. szintü. Tud varázsolni. Eggyel fejletteb az ED-209-es droid (szintén a Might and magic 3-ból) közelharcban verhetetlen. Legjobb a 6-ból ismert terminátor, amelyet fegyverrel alig lehet sebezni, és eradikál, vagyis azonnal megöli az ellenfelet (resurrectionnal sem lehet feléleszteni). Lehetne 7-es szintü. Speckója lenne az, hogy alig lehet fegyverrel sebezni (inkább mágiával) és megöli az ellenfelet, mint a mighty gorgon. Tényleg, észrevettétek, hogy az általam említett speckó egyáltalán nem szerepel a heroes sorozatban? Ti. az, hogy fegyvertől alig sebződik. Ez pedig az mm-ben gyakori volt. Olyan van egy csomó, hogy mágiától nem sebződik, de olyan nincs, hogy fizikai sebzétől nem. Jó lenne, ha ezt az aránytalanságot kijavítanák. És hagyják benne Gemet és Crack Hackot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 11:37 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 26 kedd, 11:24
Hozzászólások: 167
Idézet:
Tényleg, észrevettétek, hogy az általam említett speckó egyáltalán nem szerepel a heroes sorozatban?

Nézőpont kérdése. Csak magas deffense skill + armorer (esetleg ilyen speckós hős) + shield, aztán tessék, üssed. :D

Idézet:
És hagyják benne Gemet és Crack Hackot.

...meg Sandro-t is, mert nekem meg ő a kedvencem. Már az első részben beleszerettem abba a cuki pofájába. Sajna H4-ben ő is egy béna portrét kapott.

_________________
I've born to burn!

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 14:26 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
A 3D-vel kapcsolatban a leginkább a várra vagyok kiváncsi. Remélem lehet majd barangolni is benne. (Persze lenne egy olyan funkció, mint eddig, h könnyen meglehet venni az összes egységet) Bízom benne, h nem arra fognak menni, ami a 4-ben volt, h mindegyik épületnek megvan a saját helye. Ezt úgy értem, h az egységeket termelők bal oldalt, a varázstornyok középen stb. mindegyik várban egy helyen van. A 3-ban jobban nézett ki, bár az télleg furcsa volt, a Dungeon földalatti vár, mégis, ha felszínen volt, ugyan az volt a vár. De ez soha nem zavart, ellentétben sokkal látványosabb volt.
Sztem a csata sem baj, h 3D-s. Remélem, jól fog kinézni, és nem szúrják el a nézetet. Egyetlen félsz van bennem: az adventure map. Lehet, h látványos lesz, de iszonyatosan lemeríti a procit. A videóbeállításoknál remélem külön lesz a harc, vár stb. beállítása. Így (talán...) a harcot teljes pompájában élvezhetné sok mindenki, és a kalandozás során ne akadozzon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 14:41 
Heroes Team
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 20 vas., 23:21
Hozzászólások: 314
Én arra is kíváncsi vagyok hogy a mapeditort hogyan oldják
meg. 3d-ben elég érdekes lesz az eddigiekhez képest...

Üdv:
Manticore


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 14:45 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Szerintetek elképzelhető, hogy az eddig megmutatott képek közül 3 darab is az advenure mapot ábrázololta, és nem harcközben mutatta a lényeket? Szerintem lehetséges. Pl.: a malmos kép eléggé úgy néz ki, mintha nem harc lenne, de szerintem nem is a vár...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 14:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
manticore írta:
Én arra is kíváncsi vagyok hogy a mapeditort hogyan oldják
meg. 3d-ben elég érdekes lesz az eddigiekhez képest...

Üdv:
Manticore

Makettból kell megépítened és 3D scannerrel beszkennelned.
Vagy elintézhetik ügyviteli úton is: NEM LESZ ÉS KÉSZ :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 15:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 26 kedd, 11:24
Hozzászólások: 167
Nem hiszem, hogy bármi komolyabb gond lehetne a 3D-s mapeditorral. Más játékokban is van 3D-s mapeditor: W3, Shogun.

_________________
I've born to burn!

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 15:37 
Heroes Team
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 20 vas., 23:21
Hozzászólások: 314
Fizban írta:
Szerintetek elképzelhető, hogy az eddig megmutatott képek közül 3 darab is az advenure mapot ábrázololta, és nem harcközben mutatta a lényeket? Szerintem lehetséges. Pl.: a malmos kép eléggé úgy néz ki, mintha nem harc lenne, de szerintem nem is a vár...

Szia Fiz!

Érdekes ötlet, a falus képnél szerintem is lehetséges,
de lehet akár animáció is vagy terepen mászkálás.
Legalább azt megmagyarázhatták volna melyik kép
honnan van... :roll:
Lehet hogy még ők se tudják. :lol:

Üdv:
Manticore


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 15:38 
Heroes Team
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 20 vas., 23:21
Hozzászólások: 314
Sogroon írta:
Nem hiszem, hogy bármi komolyabb gond lehetne a 3D-s mapeditorral. Más játékokban is van 3D-s mapeditor: W3, Shogun.

Szerintem se lesz gond, csak lehet hogy teljesen más lesz
mint az első 4 részben. Azért remélem lesz hozzá...

Üdv:
Manticore


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 15:58 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
manticore írta:
Lehet hogy még ők se tudják. :lol:

Nem hát, még sehol se tartanak, ezért küldtek ismételten pár képet, hogy csámcsogjunk rajta hónapokig. De mást úgy se tehetünk ez ügybe... :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 16:11 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Na mégegyszer! A 3D-t már nagyon az elején (miután átvették), beígérték, és azt is hozzá tették, hogy azért, hogy realtime renderelt terep minden zugát fel lehessen deríteni!!! Stratégiát állítható kamera nélkül 3D-ben? Szerintem senki nem lenne ilyen botor.
A hősök, mint írtam nem lesznek aktívan benne a harcban, és bocs de ezt talán elfelejtettem, szóval DE több közük lesz a csatához, mint a 3ban. Azt sajna nem árulták még el (vagy nem tudunk róla), hogy több hős lehet-e a bandában?
Még valami, amire a képekből - például, manticore kedvéért is - következtetni lehet (nem saját gondolat, de érdekes):
A második képen középen látható bazi démon első blikkre hasonlít (elég erősen) a 3. képen az angyallal szemben ficegőre. Ha azonosak akkor az két dolgot jelenthet:
1. upgrade lehetőség lesz, vagy
2. lehet pakolni cuccokat a lényekreű
Nekem mindegyik kép adventure mapnak tűnik, de én azt sem tartom kizártnak, hogy a csata nem külön képet kap, hanem ott ahol vagy, tehát a valós terepen, zajlik majd, ami még 1 hajszállal megdobná a stratégia lehetőségeket, hisz nem mindegy hol támadod meg az ellenfelet, szerintem.
Manticore, valahol igazad van a képekkel kapcsolatban, de ne feledd még 1 év hátra van, és ez a 4 kép is több, mint a semmi. Nem vagyok játékfejlesztő, de szerintem a munka nagy része a karakterek és a környezet kidolgozása/animálása , illetve (remélhetőleg) a videóbetéteké. Lehet, hogy még nincs is menü!??? De ha ez hülyeség, akkor meg lehet hogy nem akarnak olyasmit leközölni, ami még nagyon képlékeny....
Kár egyébként, hogy Fabrice nem nézett körül ezen a fórumon, vagy, hogy honfitársaink nem írták véleményüket külföldi fórumokra. Én kb. 1 éve vagy 50-70 sorban fogalmaztam meg elképzeléseim és letiltották, mert túl terjedelmes volt...
Szóval a lényeg, hogy a külföldi fanok szerintem már többet tudnak mint mi...
Adios:
Silvergecco


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 17:13 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 26 kedd, 11:24
Hozzászólások: 167
Nekem úgy tűnik, hogy az 1. kép (lovag áll a dombon, háttérben épületek), az adventure map-ról van. Mert: Azok az épületek a tipikus látogatható épületeknek néznek ki: mill, peasant hunt, hátrébb egy bástya, amit vagy kifosztani lehet, vagy egységeket bérelni belőle. Ettől jobbra pedig egy falak nélküli városka lehet. Érdekes, hogy a képen van még (legalább) 2 paraszt is: egy a griffes zászló alatt, másik a kiskunyhó előtt.

A második kép meg engem egy vár védős csatára emlékeztet, de egyre inkább kezdek abban hinni, hogy ez is az adv.map-ról van, mindössze kipakolták az Inferno elé a lényeit.

A harmadik viszont (ahol a démon és az angyal csatázik) nagyon combat map-nek néz ki. Még a démon előtt a suhintásos animáció is ott van.

A negyedik kép viszont ismét adv.map. Egy kikövezett úton áll egy hős és egy kóbor lény, a mögött pedig egy feary ring lehet.

Szerintem. :)

_________________
I've born to burn!

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 17:14 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 26 kedd, 11:24
Hozzászólások: 167
Bocsi, kétszer ment el.

_________________
I've born to burn!

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 17:17 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Fizban írta:
Szerintetek elképzelhető, hogy az eddig megmutatott képek közül 3 darab is az advenure mapot ábrázololta, és nem harcközben mutatta a lényeket? Szerintem lehetséges. Pl.: a malmos kép eléggé úgy néz ki, mintha nem harc lenne, de szerintem nem is a vár...

Bazz, ezt el is felejtettem. Ezt régen gondoltam így. :oops: Akkor marad a video detail :roll: .

silver írta:
...
Nekem mindegyik kép adventure mapnak tűnik, de én azt sem tartom kizártnak, hogy a csata nem külön képet kap, hanem ott ahol vagy, tehát a valós terepen, zajlik majd, ami még 1 hajszállal megdobná a stratégia lehetőségeket, hisz nem mindegy hol támadod meg az ellenfelet, szerintem.
...

Szerintem külön képet ad, (legalábbis remélem) csak a környezet lesz hasonló, persze nagyobb területtel. Képzeld csak el pl. a 4. képnél a harcot azzal a Hellhound-szerűséggel, elég kicsinek tűnik a hely. :roll: Nem lenne jó, ha ismét 1-es szintű helyszínen kéne harcolni. A harctér szempontjából eddig a 4 tetszett a legjobban, sokkal több lehetőség volt.
Ja, és a következő képekben legyen látható egy várostrom :!: Ha megint ilyen kaput-szétverő ostrom lesz katapult és társai nélkül, akkor.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 17:23 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 26 kedd, 11:24
Hozzászólások: 167
Idézet:
A harctér szempontjából eddig a 4 tetszett a legjobban, sokkal több lehetőség volt.

Például, hogy az egység nem fér át, ahol átférne, meg hogy nem oda áll ahova szeretném? :evil: Na én ebből nem kérnék.

Idézet:
Ha megint ilyen kaput-szétverő ostrom lesz katapult és társai nélkül, akkor.....

Brrrr... Na ja! Hát ebből sem...

_________________
I've born to burn!

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 18:49 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Oké, van csatás pic. is, de szerintem azok a képek is lehetnek adventure maposok, amiken épp támadó pozícióban vannak a lények (hiszen a H4-ben is amikor megtámadtunk valakit, akkor megváltozik az "ikonja" a képernyőn).
A malmosat már megvitattákot, arról nem írok semmit sem.
A tündéres kép is biztos, hogy adventure map, mivel ott kivehető egy út, amit a démon őriz, és a talaj ugyanolyan mint az előző képen.
Az angyalos inkább hasonlít egy harcra. Azért is lehet ez, mivel az előzőnél sokkal részletesebben ki van dolgozva a terep (pl.: a virágok is látszanak a földön).
Amelyikről még mondhatom hogy háborús, az a negyedik. Ez még talán ostrom is lehet, én a vár körül még árkot is látok. Jó lenne, ha a várat itt már nem csak egy irányból lehetne támadni, hanem körbe is lehetne venni. Ezt az eddigi részekből mind hiányoltam. Összvissz annyi kétség van bennem ezzel a képpel kapcsolatban, hogy itt nem annyira részletes a közeli terep, és hogy a háttérben hegyek is kivehetők. Ez inkább arra enged következtetni, hogy ez mégiscsak adventure mapos. De akkor miért van annyi szörny kirajzolva? Lehet, hogy emiatt kell majd neki akkora gépigény?
Nah, én jól kielemeztem a képeket, most ti jöttök azzal, szerintetek mit ábrázolnak!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 19:02 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Szerintem a démonos kép is a harcot ábrázolja. Én az árnyékokat vizsgátam meg, és a 2. (démonvár) meg a 3. (angyalos) képen nagyon részletes, míg a másik kettőnél (szerintem) kevésbé. Az, h a 2-nál van a háttérben egy hegy, az szerintem nem feltétlenül jelenti azt, h adventure mapos. Végülis ha ott van a helyszínen, akkor a csata közben sem tűnhet el, nem? :wink:
De ha úgy nézzük, h mit keresnek a váron kívül az egységek, és a várban el se férnének, akkor lehet, h nem harc, csak kipakolták a lényeket, h lássuk őket. :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 20:13 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Egyébként szerintetek mi lesz azoknak a lényeknek a neve, amik a váras képen vannak? Szerintem daemon, orge mage, succubus, nightmare, de a sárkányszerűre nincs tippem. A bone dragon nem illik rá nagyon. Bár egy kicsit furcsálom az ogre maget is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 20:58 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Fizban írta:
Egyébként szerintetek mi lesz azoknak a lényeknek a neve, amik a váras képen vannak? Szerintem daemon, orge mage, succubus, nightmare, de a sárkányszerűre nincs tippem. A bone dragon nem illik rá nagyon. Bár egy kicsit furcsálom az ogre maget is.

Szerintem aki középen van, az egy hős. Ha nem akkor nagyon tápos lehet, méret tekintetében nagyobb a többinél. Nem hiszem, h egy ogre mage lenne, neki a barbárok között a helye 8) . A Daemont a tüzes kutyusra mondtad? Sztem az Hell Hound lesz. A bal hátsó lényról először a GGX-es Dizzy jutott eszembe. :oops: És így lezárásként: a Nightmare kib jól nez ki 8) .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség