Balee írta:
doom3d írta:
Lehet, hogy a H4 jobb, mint a H5

Az utóbbi időben én is elkezdtem ezen gondolkodni...

Bár ami engem nagyon zavar a H4-ben a sok helyen csicsás grafika, meg az ócska várzenék, amik azért elég szembe (fülbe) tűnő dolgok.
Viszont az izometrikus nézet tökéletes egy stratégia számára, sokkal áttekinthetőbb, mint az 5 3D-je.
én már rég nem hallgatom a zenét meg az effekteket, sztem csak zavarnának és/vagy untatnának
sztem a legjobbat is ahmar megunja az ember, a H3-ban pl. igen hamar lecseréltem az mp3-akat, aztán azokat már nem volt kedvem megint másokra lecserélni... pedig akkortájt a Paradise Lost igen jó zenét játszott, nem úgy, mint most
valszeg a H4-et is ezért komáltam meg ennyire: van egy kis standard dolog (a hős) meg egy kis változatos is benne (a szitu, amiben a hős találja magát). Sztem tiszta WarCraft3, csak turn-based... ott is böhöm seregeket csap szét egy komoly hős (szinte) egymaga. Kihívás meg akad benne bőven, csak meg kell találni. (Nem mindig akad Hypnotize, vagy a legnagyobb ellenfél nekro ill. immúnis rá vmitől - kapásból vagy 10 táp lény ellen semmire se megy az ember Hypnotize spellel. Sőt igen gyakran az order magic skill se választható/nem fejleszthető GM-ig. Vagy pl. nekrók ellen rossz nekróval menni, mert sem a szellem, sem a vámpír legjobb speckói nem használhatók. Egyedül a barbárok olyan gagyik, hogy mindennel jó őket gyakni

)
igazából és őszintén szólva: ilyen alapon a H3 is "túl könnyű" a dim.door, fly, town gate és tsai miatt. Még soha nem jártam úgy, hogy town gate-tel hazajött a gép főhőse a fősereggel, és hűde nehéz dolgom akadt volna miatta, míg én halálra szívattam ezzel. Multiban meg ha nem kapcsoltuk ki a diplomáciát (1általán ki lehet?) akkor úgyis az nyert, akinek hamarabb volt ilyen hőse, és még valamelyest kompatibilis is volt a seregévwel a csatlakozott sereg. Vagy a refugee camp is igen nagy "randim igazságtalanság" volt, pedig alapvetően jó dolog a ref.camp... mondjuk lehet, hogy a H3-t is újból nagyon kedvelném, ha elővenném... talán a conflux óta szoktam le róla, mert az még nagyon "kiegyensúlyozatlan" dolog volt... meg a bugok is zavartak, pl. a SoD kampányban sokkal rosszabb hőst kaptam (csak a szint volt azonos) vissza Geluként, mint amit "átadtam". És hát Sandronak több tízezer líccsel kellett volna rendelkeznie (annyit kreáltam kb.), mégis párszázat nyomtam le, azt is vagy 20 arkangyallal Crag Hack "közreműködésével". Sztem amikor a hős %-ban javítja a serege statját, az jobb, mert a vacak lények statjain túl sokat dob pl. +20 A +20 D. 2-3 Library of Enlightenment is elég jót dobott a hősön. 3000 damage-es hőssel azóta sem találkoztam... Szóval szuperhős az mindenhol szuperhős, az ellent be lehet velük szo..atni. PErsze az i-re a pontot a WoG tette fel, azóta csak modjával modozok

... azaz módjával

én legalábbis nem szoktam élvezni, amikor vmi bekreppál, pl. 10k titán probléma, ilyenek. Ha elkezdek egy pályát, pláne multiban, akkor be is szeretném fejezni, és nem örülök neki, ha vmi bug vagy ilyesmi előjön. Nem irigylem a programozókat, hogy társadalmi munkában, lelkesedésből mívelik, node a Linux se vette még át a Windows helyét, pedig az legalább működőképes, sőt majdnem 100-as. A WoG túl nagy projekt, pláne, hogy állandóan előjönnek új célok. Azért szép dolog, és gratula a fejlesztőknek érte - tiszteletet érdemel a munkájuk és a hozzáállásuk. Sok ilyen ember kellene még, mint a "szkriptelők" (pláne vmi jó kis árfolyamalertes proggihoz

az is elég nagy kihívás, és még zsé is van benne. amúgy szent meggyőződésem, hogy a fanclubokat direkt támogatják a "Hatalmasok", hogy szétforgácsolják az időt, pénzt, kreatív energiákat. persze nem vmi titkos szervezetre gondolok, hanem szimplán a "komoly" emberek "politikájára". na ezzel be is fejeztem a filózást. 7végén hátha ontok egy kis trollvért...

)
_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!!
