No még egy kis adalék a 3.59eshez. Mivel az angol oldalt már nagyon rég nem frissítették, ezért gondoltam, hogy kiteszem azt amit az orosz oldalról el lehet érni. Tessék:
A lények:
1. Szint
Alap:
Szkarabeusz
Támadás: 2
Védekezés: 4
Lövés: 0
Sebzés: 1-2
Életpont: 4
Sebesség: 7
Tulajdonsága: Repül (Olcsó lesz és viszonylag sok termelődik majd belőle)
Fejlesztett:
Szent Szkarabeusz
Támadás: 3
Védekezés: 5
Lövés: 0
Sebzés: 1-2
Életpont: 5
Sebesség: 8
Tulajdonsága: Repül, Szerencsét varázsol a barátságos egységekre
2. Szint
Alap:
Munkafelügyelő
Támadás: 3
Védekezés: 3
Lövés: 0
Sebzés: 1-3
Életpont: 10
Sebesség: 3
Minden egyes Munkafelügyelő 5 Aranyat naponta, amennyiben egy várunkban vagy egy bányánkban van. ha egy hősnél van, nem ad aranyat.
Fejlesztett:
Őr(Főmunkafelügyelő) - kép nincs
Támadás: 4
Védekezés: 7
Lövés: 0
Sebzés: 2-4
Életpont: 20
Sebesség: 5
Védekezéskor esélye van, hogy hamarabb üssön, mint az ellenség. Nagyobb a védelme a nyilasok ellen is
3. Szint
Alap:
Sivatagi Vándor
Támadás: 11
Védekezés: 5
Lövés: 0
Sebzés: 5-8
Életpont: 25
Sebesség: 5
Képesek arra, hogy egy ellenséges egység figyelmét magukra vonják, onnantól az az egység csak őket támadja majd a csata folyamán. Amennyiben a harc a sivatagban történik, úgy a sebességük megduplázódik. A hideg varázslatok nagyobbat sebeznek rajtuk.
Fejlesztett:
Sivatagi Harcos
Támadás: 12
Védekezés: 6
Lövés: 0
Sebzés: 6-8
Életpont: 25
Sebesség: 7
Képesek arra, hogy egy ellenséges egység figyelmét magukra vonják, onnantól az az egység csak őket támadja majd a csata folyamán. Amennyiben a harc a sivatagban történik, úgy a sebességük megduplázódik. A hideg varázslatok nagyobbat sebeznek rajtuk.
4. Szint
Alap:
Básztet istennő papnői - kép nincs
Támadás: 9
Védekezés: 9
Lövés: 6
Sebzés: 5-7
Életpont: 30
Sebesség: 4
Lőnek. Kéziharc során maximális sebzés
Fejlesztett:
Básztet istennő megtestesülései
Támadás: 11
Védekezés: 9
Lövés: 8
Sebzés: 5-7
Életpont: 30
Sebesség: 8
Lőnek. Kéziharc során maximális sebzés. Amennyiben a meglőtt egységen van valamilyen varázslat, esélyük van azt áttenni magukra (a varázslat szintjétől függően)
5. Szint
Alap:
Amt
Támadás: 11
Védekezés: 11
Lövés: 0
Sebzés: 10-14
Életpont: 40
Sebesség: 7
Minél többet öl, annál nagyobb a sebzése
Alap:
Ammmut - kép nincs
Támadás: 12
Védekezés: 12
Lövés: 0
Sebzés: 15-20
Életpont: 40
Sebesség: 8
Minél többet öl, annál nagyobb a sebzése
6. Szint
Alap:
Elefánt
Támadás: 12
Védekezés: 15
Lövés: 0
Sebzés: 25-30
Életpont: 120
Sebesség: 5
A vártornyok nem sebzik őket. Félnek az első szintű lényektől (kivéve a Szkarabeuszt), ezért azok nagyobbat sebeznek rajtuk.
Fejlesztett:
Harci Elefánt
Támadás: 12
Védekezés: 18
Lövés: 0
Sebzés: 30-35
Életpont: 130
Sebesség: 6
A vártornyok nem sebzik őket. Félnek az első szintű lényektől (kivéve a Szkarabeuszt), ezért azok nagyobbat sebeznek rajtuk. Képesek a várfalakat támadni.
7. Szint
Alap:
Anubisz Szolgája - tulajdonságlap nincs
Lőnek. Képesek Teleportot varázsolni.
Fejlesztett:
Anubisz Harcosa - tulajdonságlap nincs
Egyszerre lőnek mindenkit

. Teleportálódnak. Képesek Teleportot varázsolni.
A hősök
Két osztály:
A harcos osztály: Nomarch néven (specializációjuk: Pathfinding)
A mágus osztály: Pogány Papok néven (specializációjuk: Intelligence)
Nem képesek a Necromancy tulajdonság megtanulására
A harci osztály képviselői:
Ames (vagy Ámész)
Specialitása: Sivatagi Vándorok
Alap Tulajdonságai: Pathfinding & Tactica
Aton
Specialitása: Rezisztencia
Alap Tulajdonságai: Rezisztencia & Logisztika
A mágus osztály képviselői:
Isema
Specialitása: Intelligencia
Alap Tulajdonságai: Intelligencia & Wisdom
Ali
Specialitása: Haste
Alap Tulajdonságai: Intelligencia & Levegő Mágia