Üdv
Félő hogy le fogtok "ugatni"

, miután végigolvastátok a hozzászólásomat.
Végül is mindegy, csak megpróbálom összefoglalni én is a véleményemet. Bár azt rögtön előrebocsátanám, hogy magával a demóval nem játszottam (talán majd most hétvégén), de a bétával igen, így nem tudom mi lett kijavítva és mi nem, azóta.
Olvasom, hogy sokan dícsérik a játék zenéjét. Tényleg nem árt ha az jó, de ez nálam nem mérvadó, mert általában egyszer hallgatom csak végig, az első játék alkalmával. Ezek után viszont zene kikapcs, helyette winamp, és az éppen közkedvelt zenéim kerülnek meghallgatásra.
A harc. Ez egy olyan dolog sztem, ami minden ilyen játéknak egy igen fontos pontja. A béta alapján, csak azt tudom mondani, hogy eléggé vacakra sikeredett. Az új rendszer, hogy ki ki után következik, abszolút kiszámíthatatlanná teszi a játékot. Bár ha jól emlékszem valamikor volt olyan ígéret, hogy lehet majd választani, hogy milyen módban szeretne játszani az ember. Amennyiben ez valóban benne lesz, és tényleg lehetl taktikai csatákat vívni, akkor egy hatalmas piros pontot adok az ubinak.
Szintúgy, a csata elején lévő "taktikai üzemmód", nálam nem tartozott a közkedvelt elemek közé. Amennyiben lesz mód a kikapcsolásásra, úgy minden rendben, de ha marad... Az első pár esetben még érdekes, de utána nekem nagyon az agyamra ment, hogy nem tudok harcba bocsátkozni az ellennel azonnal. Bár belátom, hogy bizonyos esetekben tényleg jól jöhet egy ilyen taktikai manőver, de egy bizonyos szint után azért eléggé feleslegessé válik. Teszem azt, már van egy erősebb hősöm, komolyabb seregem és akkor le kell nyomnom a térképen álldogáló lényeket, akiket simán le tudok "darálni". Ilyenkor idegesítő az a plusz egy katt. (Ez önmagában véve nem sok, de a századik "plusz egy katt után", azért eléggé idegesítő)
Csatatér forgatása. Szép, szép, de minek. Legfeljebb más szögből tudom megnézni a lényeket. Én annyira nem találom használhatónak ezt. Igaz a bétában eléggé komoly hiányai voltak a forgatásnak, nem tudom azóta sikerült-e normálisabbra megcsinálniuk.
Úgy általában a 3d. Csodálatos, lenyűgöző, stb, stb. (érdekes, hogy majdnem mindenhol így jellemzik) Megértem, hogy miért kellett, de nem vagyok oda érte.
Az eddigi herosokban is el lehetett rejteni, szinte bármit (aztán az ember fél napig bogarássza, hogy hol az az artifact, amit kérnek tőle

). De így ezzel a 3d-vel, akarva akaratlanul is szinte minden elrejtődik. (Jó tudom, ez most túlzás volt).
A várak építkezéi átláthatóságát nem tudom részletezni, mert ez a bétában érzésem szerint még nem volt rendesen kidolgozva. Annyira nem volt vészesen bonyolult, csak meg kellett szokni. Ellenben, én bizony néha sehogy sem bírtam megtalálni, egy már felépített épületet, mert nem igazán lehetett normálisan rázoomolni/megközelíteni.
A varázskoönyvön még tényleg lehetne igazítani. Marha nagyok az egyes varázslatokat ábrázoló képescskék.
Amúgy megszokható; végső véleménye az embernek meg úgyis csak több órányi/napnyi/hónapnyi játék után alakul ki. Egyenlőre biztos, hogy maradok a WoG-nál, nálam az a legjobb része a heroesnak.
jitay
UI: amúgy, pl az amőba is egy milyen jó a játék, pedig annak a grafikája aztán tényleg nem mondható hú de milyen klassznak
