Misa írta:
Ezek az ismert hibák, ezek lesznek javítva a végleges verzióban. (remélem)
Known Issues
===============
- Some texts are not final (proofreading, gameplay check, fitting in
interfaces...)
- Some models or animations may be faulty
- Music selection, sounds or mix may not be final at some points
- AI may decide to not to recapture town on the "Falcon's" map
- Leadership perks incorrectly placed at racial ability slots on Hero Screen
- Godric may stop chasing Agrael on the "The Cultist" map
- Map "The Queen" can be finished without completing objective "Get a message
to Nicolai"
- SPACE hotkey is not working in the creature hiring interface
- Tooltips and icons of some Spellbook bookmarks are mixed up
- Sometimes sprites couldn't attack skeletons
- Spirit Link ability is not working
- Profile button in Multiplayer menu may not work
- Water implementation in Haven town is not final
- Player may gain levelup twice when using Sacrifice Pit in Inferno town
- Sound FX for several map objects are missing
- Hero path plotting may have visual artefacts when Player Movement Speed
option is set to maximum
- Game crash in Duel mode if combat ends while Options menu is open
Hát lássuk.

- Néhány szöveg nem végleges
- Néhány model vagy animáció hibás lehet
- ???
- AI úgy is dönthet, h nem foglalja vissza a várat a "Falcon's" pályán
- A leadership rossz helyen van a Hero Screen-en
- Godric abbahagyhatja Agrael üldözését a "The Cultist" pályán
- A "The Queen" pálya végigvihető a "Get a message to Nicolai" feladat tejesítése nélkül is
- SPACE gomb nem működik a lény vételénél
- Néhány könyvjelző össze van keverve a varázskönyben.
- Néha a sprite-ok nem tudják megtámadni a skeletonokat
- Spirit Link képesség nem működik
- Profile gomb a Multiplayer menüben nem biztos, h működik
- A víz kivitelezése a Haven várban nem végleges
- A játékos néha kétszer lép szintet amikor használja a Sacrifice Pit az Inferno várban
- Hang néhány dolognál hiányzik
- A hős mozgásánál a grafikus képe az útvonalnak kezdetleges, ha maximumon van a mozgás sebessége
- A játékból kilép, ha Duel mode alatt ha vége a harcnak, miközben az Options menü meg van nyitva.
Kb.ra sztem jó.

boroni írta:
Poetice, kd - köszi az infókat

Egyébként lehet már vmit tudni a kampányokról? Minden "faj"-nak önálló kampánya lesz (mint H4-ben), vagy egy lineáris sztoriba kapcsolódik be folyamatosan 1-1 újabb "faj" a maga kampányával (mint pl. a warcraft 3-nál) ?
Ha az előbbi (remélem), örülnék, ha itt nem a "saját" faj lenne minden pályán az ellenfél, mint H4-ben.
Nincs mit.
A demo alapján úgy tűnik, h egymás után, mert az inferno kampány ott folytatódik, ahol a Haven befejeződött.