rt: A fő fegyver valószínűleg úgysem a gólemek lesznek, bár meg kell hagyni, jól fel van tápolva a támadóértékük, főleg, ha kapnak egy igaz hatalmat, meg még lehetséges valami áldás. Ugyanakkor támadásra nem a legjobbak, még úgy se, ha mellé ott van az iszonyat jól ütő nyílvető – de ne felejtsük, a ballisztát nem kell szétlőni, ha valaki meg akarja nyerni a játékot. Hosszú és idegőrlő csatákra lehet számítani rt ellenfeleinek.
Sorceress: Az izomcsapatok mintapéldája, nagyon okosan megtámogatva mágiával. Íjászok reszkessenek, megkapják a szakértő zavartságot, majd vakarhatják a fejüket, vagy amit éppen akarnak. Akinek pedig az nem tetszik, az kapja a villámot, a mérget vagy a sárkányok szájából a lángcsóvát. A kérdés tényleg csak az, hogy manával mennyire fogja bírni, mert az viszonylag kevés van. Illetve szerencsétlensége, hogy erős ártó mágusok nem igazán találhatók.
Ssth: Égjen a tűz, és vele minden. A parti maga ugyan nem olyan veszett nagy létszámú, és lassú is, mint egy reumás csiga, ráadásul valószínűleg nem is lesz egy morálbajnok, viszont akinek nincsen valamilyen tűzellenállása, az nagyon gyorsan ropogósra fog sülni, ugyanis mind a veremurak, mind Nathir avatott ismerői a tűzmágiának, ráadásul manával is jól fogják bírni. Annak van jó esélye, aki jó gyorsan rommá veri a pokolfajzatokat, ami azért nem lehetetlen.
Szilupa: A vérszívók visszavágnak. Egész sokan vannak, és hihetetlenül nagyot ütnek, ráadásul nem is kapják vissza és még mázlisták is. A maradék résszel lehet taktikázni, nagy lények ellen jól jöhet a lidérc, a lícs a háttérből varázsolgat, amíg bírja. A vakítás is sokat számíthat, könnyen kiveheti az ellenfél legjobbját a csatából. A sok közepes erejű csoportra szedett csapatokra is tud válaszolni, a legjobb ellenszer talán a pusztító mágia és az irtózatos lassítás lehetne ellenük.
Teki1986: A kellemetlen nagyon enyhe szó ide. Még a leggyorsabb csapatoknak is nagy fejfájást a nyomorító, lassító dárdások özöne. Főleg, még ha dupla ennyi lesz belőlük. A mázli nagyot sokat segíthet, nem mintha amúgy nem lenne nagy esély a működésére. Amitől félhet, azok főleg a griffek, és, ha nem ugrik fel a mágiaellenállás (amire nem kis esély van azért), bármilyen amortizáló varázslat.
Titi: Ez a csapat inkább izomerőre épülő, bár ez nem meglepő, ha Helmarról van szó. Válogatott támogató varázslatok, valószínűleg elég jó erővel, teljesen sík terep, hogy minél gyorsabban elérhessék az ellenfelet a sárkányok (íjászok ellen kitűnő), fűrészelni nem érdemes őket, szétlőni meg a fentebb említettek miatt nem nagyon lehet. Szerencse és ezzel mágiahárítás nincs, de hát elementálokról beszélünk.
Vologya: Bizony, bizony, ki is akar szembe menni egy minimum 60-as védekezésű tánnal? Nem csodálom, ha nem tolonganak a jelentkezők. Szerencséje van, szóval hiába kicsi a tán sebzése, nagyot üt (főleg 40 fölötti támadással), ha szétszeded a csapatot, mindegy, a villámcsapás úgyis elér. Aki túléli az első két-három csapást, annak lehet ellene esélye. A kérdés annyi, hogy lesz-e ilyen.
Zsombor: Izmozás a javából. Szerencse és vezetés, még ha a hős nem is a legfelkapottabbak közül való, ha ezek beütnek, akkor az bárkinek megpecsételheti a sorsát. Szépen felöltöztette a hőst ereklyékkel, már csak az eredményt várjuk. Az angyalokon kívül a többi körülbelül ballaszt, de legalább távol maradhat a tűzvonaltól. Ekkora HPvel és sebzéssel jó kérdés hogy mit lehet kezdeni, mert még varázslatokkal se biztos, hogy komoly hatás érhető el.
Végére értem. Egy Spring of Eldritch Renewal rámférne, annyi szent, remélem, a minőségen nem látszik meg. Jó játékot mindenkinek.
_________________ General Tarhás
We want our quicksand back!
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!
|