Adler írta:
ha az egyik fél 1.4, ugy mintha értelmesebb mappokat generálna, de lehet tévedek:)
nekem a gamespy on még soha nem sikerült játszani:(
azóta halodik a Tribes amiota kiosztásra kerültek a bonusok, no meg Azure sem az a frissitős pali.
Azure egy idősebb hölgy, akinek meghalt pár hónapja az anyja rákban és kapott pár bunkó levelet, hogy miért ilyen lusta, meg ilyenek miközben az anyja temetését intézte. Gondolom kicsit elege lett a "heroes-társadalomból"

. Amit viszont nem tudok megérteni, hogy miért nem adja át ezt a munkát másnak. Megadná az oldal kódjait, jelszavait és bárki más tudná frissíteni legalább heti 1 alkalommal.
Visszatérve a ceglédi verseny ötletéhez: bennem azért felmerült még egy két kérdés. Például hogy milyen sablon (template) alapján generáljátok a pályákat? Gondolom nem szoktatok online nyomulni és nem ismeritek, hogy ma online versenyeken milyen templatek alapján gerenálnak, mik a legnépszerűűbek, legkiegyensúlyozattabbak.
A
http://www.toheroes.com/h3maps/Random.htm vagy a
http://www.wizardsandwarriors.net/maps/randomtemp.htm oldalakon találhattok ilyeneket.
Feltételezem, ha ezekkel nem volt még dolgotok, akkor marad a beépített, original sablon, amit a gép véletlenszerűen választ ki (az a L + UG beállításból is erre következtetek). De ezekkel azonban komoly baj van. Nem véletlen, aki ezeket először meglátta , annak elment a randomtól a kedve. Itt is vannak persze egymástól teljesen eltérő stílusú pályák (Ring, Dwarven Tunnel, Dragons, Ready or not, plusz a számozott pályák: 8MM0 stb), amikhez más-más stratégia, meg nehézségi fokozat kell. És más-más várostípusnak kedvez. Pl. a Dwarven Tunnelen a dungeont elég nehéz legyűrni, mert két egyforma vára van, AZ ALAPVÁRBAN NINCS FORT(!!) ugyan, de mindkettőben húzhat Portal of Summoningot és egy jó dwellinggel simán nyer. Az a pálya annyira szegény ásványokban, hogy az ellnfélnek sansza sincs mit felhúzni 2 PoS ellen. Más pálya meg annyira gazdag, hogy simán megvan az angel + castle első héten.
És még van egy súlyos probléma ezekkel a hagyományos, "gyári" sablonokkal. Nevezetesen, hogy a vár körüli terület az esetek kis százalékában egyeznek a vártípussal, pláne ha L + UG-t akartok játstzani, akkor bárkit benyomhat az alvilágba. De olyan is sokszor van, hogy pl. Caslte láván kezd, vagy ami egy rémálom: necro a havon. Szóval ezeket a jelenségeket, nem tudom hogyan lehet majd kiküszöbölni, hacsak le nem cserélitek az összes területet fűre (mint általában a fix mapeken), vagy homokra(?!), hogy mindenkinél semleges legyen.
Viszont ha letöltötök a fenti oldalakról egy-két random sablont és az alapján generáltok, majd azt alakítjátok át fix pályává, akkor nem lesz zsákbamacska, mert kb. tudja mindenki mire számíthat (van hozzájuk angol nyelvű leirás is). Van ami marha gazdag és gyorsan lezavarható, van ahol nincs relic, meg utópia, szóval ízlés szerint választható bármelyik. Erről is megszavaztathatjátok a társaságot.
Sok sikert a versenyszervezéshez!
U.i.: Igen egyetértek 1.4-ben generált pályák játszhatóbbak, nehéz megmondani miért, de így van.