Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 192 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 14 hétf., 16:21 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
A váralapítás egy nagyon kétélű fegyver. Az ötlet jó, de sajnos nehéz korlátok közé szorítani, épp ezért megvalósíthatatlan. :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 14 hétf., 16:28 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
Kmettil ötleteinek nagy része már létezik más játékokban, tehát nem megvalósíthatatlanok. A nyersanyagtárolás a fővárosban szerintem is nagyon jó. A térképen lévő dwellingek fejlesztése pedig egyenesen szükséges. Nagyon kellemetlen, ha pl. elindultál a váradból (3-ról beszélek) már fejlesztett lényekkel, az alpszintű dwellingből nem tudtál utánpótlást szerezni. Ha viszont fejleszthetnéd azt is, akkor elérné valódi célját, vagyis, hogy a váradtól távol is tudj utánpótlást szerezni.

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 14 hétf., 21:01 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
Én továbbra is azt mondom, hogy a lények upg.-je nagyon fontos lenne.
Legyen 3 upg.

---------------------------------------------------------
A Heroes és mostmár a M&M legyen veletek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 15 kedd, 9:16 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
DonJanvari írta:
Én továbbra is azt mondom, hogy a lények upg.-je nagyon fontos lenne.
Legyen 3 upg.

---------------------------------------------------------
A Heroes és mostmár a M&M legyen veletek.



Egyetertek a 3-as szintu fejlesztessel. Tobbek kozott ezert sem tetszik a Heroes IV mert nem lehet benne lenyeket fejleszteni. Ezeltal a varosokat is hamarabb lehet felhuzni fullosra. Az lenne jo ha a varosok is jo sokaig epithetoek lennenek. Ja es meg valami ezaltal a szornyek szama is novekedne. Lehet hogy a Heroes IV-ben egyediek a szornyek de viszont keves van belolluk. Egy jatek ugy jo ha valtozatos. Minel valtozatosabbak a lenyek annal nagyobb a varialasi lehetoesg is.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 15 kedd, 9:17 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
kazakh írta:
Kmettil ötleteinek nagy része már létezik más játékokban, tehát nem megvalósíthatatlanok. A nyersanyagtárolás a fővárosban szerintem is nagyon jó. A térképen lévő dwellingek fejlesztése pedig egyenesen szükséges. Nagyon kellemetlen, ha pl. elindultál a váradból (3-ról beszélek) már fejlesztett lényekkel, az alpszintű dwellingből nem tudtál utánpótlást szerezni. Ha viszont fejleszthetnéd azt is, akkor elérné valódi célját, vagyis, hogy a váradtól távol is tudj utánpótlást szerezni.


Persze. Nem szegyen szerintem a jo es a hasznalhato otleteket mas jatekbol attvenni annak erdekeben hogy meg jobb legyen az uj jatek.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 15 kedd, 9:19 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
DonJanvari írta:
A váralapítás egy nagyon kétélű fegyver. Az ötlet jó, de sajnos nehéz korlátok közé szorítani, épp ezért megvalósíthatatlan. :(


Igen ketelu. Ezert kellene kicsit korlatozni a lehetoseget. pl megadott helyeken lehetne alapitani varost.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 15 kedd, 9:20 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
DonJanvari írta:
Az 5 szintes pálya ötlete bennem is felmerült , épp ezért egyet értek Kmettil-lel. Hátulütője: egy ilyen pálya megalkotásához 10 doboz nyugtató kell... :D


Ez legyen a legkevesebb problema :D

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 15 kedd, 9:22 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
RAIST írta:
A HEROES4-ben már így is elég nagyok és bonyolultak a pályák a 3-ashoz képest. Túl sok a vacilálás és értelmetlen mászkálás. Kár volna tovább bonyolitani mert lassan teljesen el fogja veszíteni a HEROES-os feelinget.


Ez az 5 szintu palya csak egy lehetoseg lenne amit vagy kihasznalsz vagy nem. Ha neked nem tetszenenek az ilyen palyak akkor meg mindig megteheted azt hogy nem jatszol az ilyen palyakkal.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 15 kedd, 9:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Kmettil írta:
DonJanvari írta:
Az 5 szintes pálya ötlete bennem is felmerült , épp ezért egyet értek Kmettil-lel. Hátulütője: egy ilyen pálya megalkotásához 10 doboz nyugtató kell... :D


Ez legyen a legkevesebb problema :D


Nem lenne amugy problema volt olyen palya amit kb 1.5 evig fejlesztgettem.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 15 kedd, 9:37 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Valaki nem tudna osszegyujteni a jo otleteket es valamilyen formaban eljuttatni a 3DO-nak ?

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 16 szer., 20:48 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 31 hétf., 17:45
Hozzászólások: 42
A Tavernes ötlethez én ezt mondanám:
Három féle kocsma kell. Az egyikben 2 hős lehet egyszerre, és 6000 a felfoadásuk, a 2. szintűben három hős lehet, és 4000-be kerül a felfogadás, a 3. szintűben pedig négy hős lehet, áruk 2500! Persze a Tavern fejlesztésének az ára lehetne elég borsos, pl. 5000 arany+2 gem!

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 20 vas., 11:28 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 3:23
Hozzászólások: 124
Udv,

olvasgattam az 5leteket,javaslatokat, van amelyik egész jol hangzik !
A lények 3-as upgradejével maximálisan egyet értek,nézzétek meg még most is menök az olyan topicokok ahol arrol beszélünk melyik a legjobb lény,meg legjobb vár,a 4-nél ilyen nem igazán lesz !
Nekem a 4-ben nagyon hiányzott a town portal,ez a karavános megoldás nagyon lehangolo,oda a játékélmény,leglábbis nekem ! :)
A dwellingek,ez is jo 5let és a legyözött hős utáni nyersanyag is , viszont a sok szintes pálya feleslegesen tul bonyolitaná a játékmenetet és a bőség zaavrában megint várhatnánk jo soakt 1 jo térképre,ezért fontos hogy a map editort nagyon egyszerüen,de mégis ugy hogy minden benen legyen,ugy kéne megcsinálni,szerintem i thibáztak nagyot a 4-ben,ott 1 jo térkép készitéséhez már már programozoi tudás kell,ami valljuk be,még nem igazán elterjedt !
A 3-ban nagyon sok jo egység volt,amit vétek lenne kihagyni,sajnos a 4-ből nagy részuk kimaradt,s a választék gyérebb volt sokkal,ez is fokozza a hangulatot,ha sok fajta lény van, s te válogatod össze,ahogyan szeretnéd,szintén hiányzott a 4-ből a combo artifactok lehetösége,a 3-ban ez nagyon el volt találva!
Lehet köz felháborodást vált kia a következö kijelentésem,de nekem nagyon nem tetszett a4-ben ha megtámdok 1 lövö lényt,ő azonnal visszal lő,és szeritnem a csata rész ugy ahogy van el votl cseszve,még az aktivabban résztvevő hösök sem javitottakrajta,hiába a tényleg nagyon jo gradmasterig fejleszthető skill rendszer !
Szerintem lehetne nagyobb térkép pl XXL ,valoban lehetne több mint 4000 lény 1 helyre lerakva szerintem ezt a pálya méretéhez leehtne igazitani,pl s-es pályán 1500 a max, m-sen 2500 , l-en 4000 ,xl-sen 6000
és xxl-sen 10000, szeritnem ez elég lenen azért valjuk meg 10000 azure dragon azért nem semmi ;)
Szerintem idözithetövé kellene tenni a pestist a map editorban, idegesitö eza véletlen,persze ezt is be lehet állitani !
Aztán szintén a map alapján emg leehtne határozni a hős fejelttségi szintjét pl s-sen 50. szintü stb stb és xxl-sen meg 255 ,és aprimary skillek ne legyenek lekorlátozva 99-nél ,sok jo H3-as mapben elértem már a végére a 99. szintet, s jobb lett volan 1 erösebb hőssel küzdeni,igy ezt is lehet feljebb emelni !
A diplomáciát huyleségnek tartom,elvégre van benne hisz csaaptokban is leehtünk, sennyi 1 Heroesban szerintem épp elég !
A fog of war,kész katasztrofa,emlékszem én elöször a warcraftban találkoztam vele,már akkor is ideegsitett !
Szerintem a Heroes legyen Heroes,rengeteg jo 5let van benne nem szorul más játékok 5leteire,csak tovább kell fejleszteni a leehtöségeekt,amik rejlenek benne !
Igazság szerint én azzal is elégedett lennék,ha oylan lenen mint a 3
csak több lénynel,szebb grafikával,és a 4-ben bevált hős skillrendszerrel... és a 4-ben használt map ediotort felejtsééééék el ! :)
A lényeket illetöen ,rengeteg mitologikus szörny van, és sárkányokbol sem nehéz kitalálni ujakat
El gondolkodtam még azon,hogy milyen lenen ha tudato sfejlesztés során teremtenénk lényeket
mi határoznánk meg a tuilajdonságait,persze lenen választék
pl teremnthetnénk vérsárkányt, elszivja a lény életét ,regenrálodik,és ráadásul 2 lényt is tud támadni egyszerre :)
Igy aztán végképp rengeteg lényt nyerhetnénk egyedi lenne,sokáig tartana fejelsztés,persze meent közben is leehtne termelni
de kellö anyagi ráforditással egész kis legyözhetetlen teremtményket hozhatnnk létre,csak hát ennek is megvana hátul ütöje,mert hafoglalgatjuka várakat,nem biztos hogy mind1ikben ugyan azt fejelsztették ki az adott vártipusban,de azért valami haonlot lehetne !
egyenlőre ennyit !

Heroes 3 és Fallout 2 forever :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 20 vas., 11:47 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
yc ötletére reagálva: az egyéni szörnyfejlesztés szerintem nem rossz. Az elfoglalt várakban mást fejlesztettek ki - problémára megoldás szerintem, ha ostromkor lerombolhatók az épületeket, és az újakat saját ízlésed szerint építheted fel. Vagy csak simán, ha már elfoglaltad, akkor is lehetne bontani az épületeket. És, ha már kifejlesztettünk egy szörnyet, akkor a másik várban nem kéne újra fejleszteni, hanem felépíthető lenne az épület (persze, a megfelelő előzetes épületek felépítése után). A lények változatossága tényleg nem lenne rossz. Bár kérdés, hogy akkor mi lenne a dwellingekkel....

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 22 kedd, 12:54 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
yc írta:
Udv,

olvasgattam az 5leteket,javaslatokat, van amelyik egész jol hangzik !
A lények 3-as upgradejével maximálisan egyet értek,nézzétek meg még most is menök az olyan topicokok ahol arrol beszélünk melyik a legjobb lény,meg legjobb vár,a 4-nél ilyen nem igazán lesz !
Nekem a 4-ben nagyon hiányzott a town portal,ez a karavános megoldás nagyon lehangolo,oda a játékélmény,leglábbis nekem ! :)
A dwellingek,ez is jo 5let és a legyözött hős utáni nyersanyag is , viszont a sok szintes pálya feleslegesen tul bonyolitaná a játékmenetet és a bőség zaavrában megint várhatnánk jo soakt 1 jo térképre,ezért fontos hogy a map editort nagyon egyszerüen,de mégis ugy hogy minden benen legyen,ugy kéne megcsinálni,szerintem i thibáztak nagyot a 4-ben,ott 1 jo térkép készitéséhez már már programozoi tudás kell,ami valljuk be,még nem igazán elterjedt !
A 3-ban nagyon sok jo egység volt,amit vétek lenne kihagyni,sajnos a 4-ből nagy részuk kimaradt,s a választék gyérebb volt sokkal,ez is fokozza a hangulatot,ha sok fajta lény van, s te válogatod össze,ahogyan szeretnéd,szintén hiányzott a 4-ből a combo artifactok lehetösége,a 3-ban ez nagyon el volt találva!
Lehet köz felháborodást vált kia a következö kijelentésem,de nekem nagyon nem tetszett a4-ben ha megtámdok 1 lövö lényt,ő azonnal visszal lő,és szeritnem a csata rész ugy ahogy van el votl cseszve,még az aktivabban résztvevő hösök sem javitottakrajta,hiába a tényleg nagyon jo gradmasterig fejleszthető skill rendszer !
Szerintem lehetne nagyobb térkép pl XXL ,valoban lehetne több mint 4000 lény 1 helyre lerakva szerintem ezt a pálya méretéhez leehtne igazitani,pl s-es pályán 1500 a max, m-sen 2500 , l-en 4000 ,xl-sen 6000
és xxl-sen 10000, szeritnem ez elég lenen azért valjuk meg 10000 azure dragon azért nem semmi ;)
Szerintem idözithetövé kellene tenni a pestist a map editorban, idegesitö eza véletlen,persze ezt is be lehet állitani !
Aztán szintén a map alapján emg leehtne határozni a hős fejelttségi szintjét pl s-sen 50. szintü stb stb és xxl-sen meg 255 ,és aprimary skillek ne legyenek lekorlátozva 99-nél ,sok jo H3-as mapben elértem már a végére a 99. szintet, s jobb lett volan 1 erösebb hőssel küzdeni,igy ezt is lehet feljebb emelni !
A diplomáciát huyleségnek tartom,elvégre van benne hisz csaaptokban is leehtünk, sennyi 1 Heroesban szerintem épp elég !
A fog of war,kész katasztrofa,emlékszem én elöször a warcraftban találkoztam vele,már akkor is ideegsitett !
Szerintem a Heroes legyen Heroes,rengeteg jo 5let van benne nem szorul más játékok 5leteire,csak tovább kell fejleszteni a leehtöségeekt,amik rejlenek benne !
Igazság szerint én azzal is elégedett lennék,ha oylan lenen mint a 3
csak több lénynel,szebb grafikával,és a 4-ben bevált hős skillrendszerrel... és a 4-ben használt map ediotort felejtsééééék el ! :)
A lényeket illetöen ,rengeteg mitologikus szörny van, és sárkányokbol sem nehéz kitalálni ujakat
El gondolkodtam még azon,hogy milyen lenen ha tudato sfejlesztés során teremtenénk lényeket
mi határoznánk meg a tuilajdonságait,persze lenen választék
pl teremnthetnénk vérsárkányt, elszivja a lény életét ,regenrálodik,és ráadásul 2 lényt is tud támadni egyszerre :)
Igy aztán végképp rengeteg lényt nyerhetnénk egyedi lenne,sokáig tartana fejelsztés,persze meent közben is leehtne termelni
de kellö anyagi ráforditással egész kis legyözhetetlen teremtményket hozhatnnk létre,csak hát ennek is megvana hátul ütöje,mert hafoglalgatjuka várakat,nem biztos hogy mind1ikben ugyan azt fejelsztették ki az adott vártipusban,de azért valami haonlot lehetne !
egyenlőre ennyit !

Heroes 3 és Fallout 2 forever :twisted:


Elolvastam ezt a jo kis hozzaszolast es azt kell mondjam hogy melysegesen egyetertek. Nekem is eleg lenne annyi mar hogy tobb leny van es tobb var. A Heroes IV-ben nekem is a skillrendszer tetszett. Sot a varazslatok is egesz jol el voltak osztva.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 22 kedd, 12:58 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
yc írta:
Udv,

olvasgattam az 5leteket,javaslatokat, van amelyik egész jol hangzik !
A lények 3-as upgradejével maximálisan egyet értek,nézzétek meg még most is menök az olyan topicokok ahol arrol beszélünk melyik a legjobb lény,meg legjobb vár,a 4-nél ilyen nem igazán lesz !
Nekem a 4-ben nagyon hiányzott a town portal,ez a karavános megoldás nagyon lehangolo,oda a játékélmény,leglábbis nekem ! :)
A dwellingek,ez is jo 5let és a legyözött hős utáni nyersanyag is , viszont a sok szintes pálya feleslegesen tul bonyolitaná a játékmenetet és a bőség zaavrában megint várhatnánk jo soakt 1 jo térképre,ezért fontos hogy a map editort nagyon egyszerüen,de mégis ugy hogy minden benen legyen,ugy kéne megcsinálni,szerintem i thibáztak nagyot a 4-ben,ott 1 jo térkép készitéséhez már már programozoi tudás kell,ami valljuk be,még nem igazán elterjedt !
A 3-ban nagyon sok jo egység volt,amit vétek lenne kihagyni,sajnos a 4-ből nagy részuk kimaradt,s a választék gyérebb volt sokkal,ez is fokozza a hangulatot,ha sok fajta lény van, s te válogatod össze,ahogyan szeretnéd,szintén hiányzott a 4-ből a combo artifactok lehetösége,a 3-ban ez nagyon el volt találva!
Lehet köz felháborodást vált kia a következö kijelentésem,de nekem nagyon nem tetszett a4-ben ha megtámdok 1 lövö lényt,ő azonnal visszal lő,és szeritnem a csata rész ugy ahogy van el votl cseszve,még az aktivabban résztvevő hösök sem javitottakrajta,hiába a tényleg nagyon jo gradmasterig fejleszthető skill rendszer !
Szerintem lehetne nagyobb térkép pl XXL ,valoban lehetne több mint 4000 lény 1 helyre lerakva szerintem ezt a pálya méretéhez leehtne igazitani,pl s-es pályán 1500 a max, m-sen 2500 , l-en 4000 ,xl-sen 6000
és xxl-sen 10000, szeritnem ez elég lenen azért valjuk meg 10000 azure dragon azért nem semmi ;)
Szerintem idözithetövé kellene tenni a pestist a map editorban, idegesitö eza véletlen,persze ezt is be lehet állitani !
Aztán szintén a map alapján emg leehtne határozni a hős fejelttségi szintjét pl s-sen 50. szintü stb stb és xxl-sen meg 255 ,és aprimary skillek ne legyenek lekorlátozva 99-nél ,sok jo H3-as mapben elértem már a végére a 99. szintet, s jobb lett volan 1 erösebb hőssel küzdeni,igy ezt is lehet feljebb emelni !
A diplomáciát huyleségnek tartom,elvégre van benne hisz csaaptokban is leehtünk, sennyi 1 Heroesban szerintem épp elég !
A fog of war,kész katasztrofa,emlékszem én elöször a warcraftban találkoztam vele,már akkor is ideegsitett !
Szerintem a Heroes legyen Heroes,rengeteg jo 5let van benne nem szorul más játékok 5leteire,csak tovább kell fejleszteni a leehtöségeekt,amik rejlenek benne !
Igazság szerint én azzal is elégedett lennék,ha oylan lenen mint a 3
csak több lénynel,szebb grafikával,és a 4-ben bevált hős skillrendszerrel... és a 4-ben használt map ediotort felejtsééééék el ! :)
A lényeket illetöen ,rengeteg mitologikus szörny van, és sárkányokbol sem nehéz kitalálni ujakat
El gondolkodtam még azon,hogy milyen lenen ha tudato sfejlesztés során teremtenénk lényeket
mi határoznánk meg a tuilajdonságait,persze lenen választék
pl teremnthetnénk vérsárkányt, elszivja a lény életét ,regenrálodik,és ráadásul 2 lényt is tud támadni egyszerre :)
Igy aztán végképp rengeteg lényt nyerhetnénk egyedi lenne,sokáig tartana fejelsztés,persze meent közben is leehtne termelni
de kellö anyagi ráforditással egész kis legyözhetetlen teremtményket hozhatnnk létre,csak hát ennek is megvana hátul ütöje,mert hafoglalgatjuka várakat,nem biztos hogy mind1ikben ugyan azt fejelsztették ki az adott vártipusban,de azért valami haonlot lehetne !
egyenlőre ennyit !

Heroes 3 és Fallout 2 forever :twisted:



A heroes IV map editorja tenyleg katasztrofalis ! Regen (kb fel evvel ezelott) amikor meg 14 colos monitorom volt megnyitottam a map editort es majdnem ugyanazzal a mozdulattal be is zartam. Alig lehetett valamit a terkepbol latni. A kurzormozgato nyillal valo scroll-ozast sem ertem minek kellet elvenni. Csak a map editoron lehet az ablak poziciojna valtoztatni, ez meg cserebe plussz helyet foglal le. Fortelem..... Nem ertem a mai napig sem hogy miert kell 21 colos monitor ahoz hogy viszonylag keszelheto legyen a map editorja a jateknak (most 19 colos monitorom van, de meg ezen sem eleg nagy az egyszerre belathato szerkesztheto terulet - 1280x1024 felbontasban -)

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 22 kedd, 13:04 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok !

Eszebejutott meg egy ujitas. Ez akkor hasznos ha sok varad van. Mas jatekokban mar megoldottak hogy elore akar 5 epuletet be lehetett allitani hogy mit akarsz epiteni. Igy nem kellet minden nap a varos ugyes bajos dolgait intezgetni. Meghatarozhattal elore egy fejlodesi iranyt. Ha nem tetszett akkor barmikor kozbeavatkozhattal. Szerintem nem lenne egy rossz otlet ezt megvalositani a heroes sorozatban.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 22 kedd, 13:05 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
yc írta:
Udv,

olvasgattam az 5leteket,javaslatokat, van amelyik egész jol hangzik !
A lények 3-as upgradejével maximálisan egyet értek,nézzétek meg még most is menök az olyan topicokok ahol arrol beszélünk melyik a legjobb lény,meg legjobb vár,a 4-nél ilyen nem igazán lesz !
Nekem a 4-ben nagyon hiányzott a town portal,ez a karavános megoldás nagyon lehangolo,oda a játékélmény,leglábbis nekem ! :)
A dwellingek,ez is jo 5let és a legyözött hős utáni nyersanyag is , viszont a sok szintes pálya feleslegesen tul bonyolitaná a játékmenetet és a bőség zaavrában megint várhatnánk jo soakt 1 jo térképre,ezért fontos hogy a map editort nagyon egyszerüen,de mégis ugy hogy minden benen legyen,ugy kéne megcsinálni,szerintem i thibáztak nagyot a 4-ben,ott 1 jo térkép készitéséhez már már programozoi tudás kell,ami valljuk be,még nem igazán elterjedt !
A 3-ban nagyon sok jo egység volt,amit vétek lenne kihagyni,sajnos a 4-ből nagy részuk kimaradt,s a választék gyérebb volt sokkal,ez is fokozza a hangulatot,ha sok fajta lény van, s te válogatod össze,ahogyan szeretnéd,szintén hiányzott a 4-ből a combo artifactok lehetösége,a 3-ban ez nagyon el volt találva!
Lehet köz felháborodást vált kia a következö kijelentésem,de nekem nagyon nem tetszett a4-ben ha megtámdok 1 lövö lényt,ő azonnal visszal lő,és szeritnem a csata rész ugy ahogy van el votl cseszve,még az aktivabban résztvevő hösök sem javitottakrajta,hiába a tényleg nagyon jo gradmasterig fejleszthető skill rendszer !
Szerintem lehetne nagyobb térkép pl XXL ,valoban lehetne több mint 4000 lény 1 helyre lerakva szerintem ezt a pálya méretéhez leehtne igazitani,pl s-es pályán 1500 a max, m-sen 2500 , l-en 4000 ,xl-sen 6000
és xxl-sen 10000, szeritnem ez elég lenen azért valjuk meg 10000 azure dragon azért nem semmi ;)
Szerintem idözithetövé kellene tenni a pestist a map editorban, idegesitö eza véletlen,persze ezt is be lehet állitani !
Aztán szintén a map alapján emg leehtne határozni a hős fejelttségi szintjét pl s-sen 50. szintü stb stb és xxl-sen meg 255 ,és aprimary skillek ne legyenek lekorlátozva 99-nél ,sok jo H3-as mapben elértem már a végére a 99. szintet, s jobb lett volan 1 erösebb hőssel küzdeni,igy ezt is lehet feljebb emelni !
A diplomáciát huyleségnek tartom,elvégre van benne hisz csaaptokban is leehtünk, sennyi 1 Heroesban szerintem épp elég !
A fog of war,kész katasztrofa,emlékszem én elöször a warcraftban találkoztam vele,már akkor is ideegsitett !
Szerintem a Heroes legyen Heroes,rengeteg jo 5let van benne nem szorul más játékok 5leteire,csak tovább kell fejleszteni a leehtöségeekt,amik rejlenek benne !
Igazság szerint én azzal is elégedett lennék,ha oylan lenen mint a 3
csak több lénynel,szebb grafikával,és a 4-ben bevált hős skillrendszerrel... és a 4-ben használt map ediotort felejtsééééék el ! :)
A lényeket illetöen ,rengeteg mitologikus szörny van, és sárkányokbol sem nehéz kitalálni ujakat
El gondolkodtam még azon,hogy milyen lenen ha tudato sfejlesztés során teremtenénk lényeket
mi határoznánk meg a tuilajdonságait,persze lenen választék
pl teremnthetnénk vérsárkányt, elszivja a lény életét ,regenrálodik,és ráadásul 2 lényt is tud támadni egyszerre :)
Igy aztán végképp rengeteg lényt nyerhetnénk egyedi lenne,sokáig tartana fejelsztés,persze meent közben is leehtne termelni
de kellö anyagi ráforditással egész kis legyözhetetlen teremtményket hozhatnnk létre,csak hát ennek is megvana hátul ütöje,mert hafoglalgatjuka várakat,nem biztos hogy mind1ikben ugyan azt fejelsztették ki az adott vártipusban,de azért valami haonlot lehetne !
egyenlőre ennyit !

Heroes 3 és Fallout 2 forever :twisted:



Tenyleg jo lenne a lenyeket valami modon egyenileg tuningolni. Persze valamilyen keretek kozott. Azert egy agyontuningolt csontvaz ne gyozzon le egy black dragont.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 22 kedd, 19:09 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 19:29
Hozzászólások: 12
Szerintem az a gond, hogy itt elég sokmindenki RPG irányban gondolkodik... Én azt mondom, hogy a Heroes stratégia, nem Baldurs Gate :roll:

_________________
"Lenni, vagy nem lenni?" >)
Bucser the BIG BUTCHER


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 23 szer., 12:30 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:03
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Budapest
Kmetti1, kicsit rövidebben is idézgethetnél...:)

_________________
credo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 23 szer., 14:59 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
credo írta:
Kmetti1, kicsit rövidebben is idézgethetnél...:)


:D :D :D :D

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 192 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség