Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 12 csüt., 11:39 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

zolirobi:

Ez az én olvasatomban nagyon bíztatóan hangzik!!!

Üdv. Mugger


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mugger_ 2006 jan. 12 csüt., 11:43-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 12 csüt., 11:43 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Nagyon köszönöm! (Szerintem nem csak a magam nevében!) :D
Tetszenek ezek az extra dolgok.
A baj már csak az lesz (ahogy eddig is), hogy egy bizonyos dolgot tudsz csak használni ezek közül egy csatában. Milyen jó is lenne egyszerre többet alkalmazni, de ez csak fikció. :lol:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 12 csüt., 11:56 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
Mugger_ írta:
Sziasztok!

zolirobi:

Ez az én olvasatomban nagyon bíztatóan hangzik!!!

Üdv. Mugger

Azt senki se mondta, hogy nem tudok fordítani angolból :D :wink: :D
Mellesleg meg nekem is tetszenek ezek a dolgok, és ahogy Freemy mondá vala: jó lenne többet is használni egy időben :D

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 12 csüt., 12:03 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jún. 02 csüt., 10:50
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Szombathely
Zolirobival együtt én is nekiálltam fordítani, de addigra már majdnem mindent leírt...
...talán azért megér egy olvasást...

Növelve a játékban fellelhető RPG elemek számát, s minél jobban kihangsúlyozva az egyes "népcsoportok" egyedi tulajdonságait/képességeit, minden várban lesznek speciális épületek, melyek segítenek nekünk felturbózni azt(azokat) a bizonyos képességeket. Ezt kizárólag az adott fajhoz tartozó hősök használhatják ki.
Csak röviden:

HAVEN
- Counterstrike: Az egységek többet sebezhetnek visszatámadáskor.
- Edzés, Fejlesztés: Az egységek felfejleszthetők következő szintre. (Peasants-->Archers, Archers-->Squires, és így tovább...)

SYLVAN
- Favoured Enemy: Az egyes Sylvan egységeknek válaszhatunk "Kedvenc ellenfeleket)", mely ellen hatékonyabban harcolnak majd. Max. 4 ilyen lehet egy Sylvan hősnek, s ez függ az épülettől, ill. a képzettség szintjétől.

ACADEMY
- Artifice: A mágusok képesek lesznek előállítani bizonyos artifaktokat, melyek persze növelik majd az egységek értékeit/képességeit a játék folyamán.

INFERNO
- Gating: Az Inferno hősök -persze a szintjüktől függően- megidézetnek lényeket csata közben. Ez egy körbe/mozgásba kerül s nem is fognak a megidézett lények azonnal megjelenni, viszont kiválaszthatjuk a leendő helyüket a csatatéren.

NECROPOLIS
- Necromancy: Mint azt eddig is ismertük, az elpusztult egységek egy bizonyos részét csata után élőholtakká alakíthatjuk. Ezt most annyiban változik, hogy a hős szintjétől, s gondolom az speciális épülettől is függően nem csak csontikká, hanem fejlettebb lényekké is változtathatjuk a harcban elesettek egy részét. (Mint mondjuk a HOMM3-ban a "Cloak of the Undead King")

DUNGEON
- Invocation: A Dungeon hősök valamiféle más mágiát és módszert alkalmazva az alapvető spell-eken, képesek lesznek varázsolni az erre egyébként ellenálló, vagy akár teljesen immunis lényekre is.
- Elemental Vision: Megtudhatjuk pontosan, hogy egy bizonyos ellenséghez mely elem (tűz, víz, föld, levegő) áll a legközelebb, s hogy pontosan milyen "talajon" is folyik a csata egy-egy része. Így az ellenkező elem használatával többet sebezhetünk az ellenfél egységein, ill. a saját egységeink "kedvenc" elemén való elhelyezésével növelhetjük a harci értékeiket.

Nnnnna ez az uccsó elég kacifántos lett, de Fabrice is kicsit tébolyodottan írta le...
...azért talán érthető volt valamennyire. :wink: :D

Egyébként nagyon jó dolgok ezek! Csak aztán ki is tudják ellensúlyozni a várakat! Talán ez az egyik legfontosabb dolog egy kitűnő játék készítésénél...

_________________
Vond


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 12 csüt., 16:51 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 06 szomb., 16:33
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Berettyóújfalu
Prokusz írta:
Ice írta:
igaz ezzel se leszel sokkal közelebb a homm5-höz szerintem. az a meglátásom, hogy lehet elöbb jön ki a demo mint, hogy megtudja valaki is a kódot :D



ebben igazad lehet. egykicsit utánnanéztem a dolgoknak. állítólag a starforce-nak hála nem valószínű hogy valakinek össze jön. ugyanis az aktivációs kód hardwerfüggő, tehát keygen kellene hozzá, de mivel a tesztelőkön kívül senki nem kap valós kódot, nem valószínű, hogy vkinek sikerülni fog, tehát marad a várakozás a demora :roll:


Én csak anyit modok hogy ha valamelyik tesztelő el tudná mondani a kódot akkor valamilyen angol vagy valaki már rég köpött volna de szereintem ezt valmilyen úton módon lezárták mert a teszter is megkapja kódot elmondja ki zárják vagy mi de attól még a kódjával ugyan úgy tud játszani amíg meg nem jelenik az egész H5 de az is lehet hogy úgy oldották meg amit nem tudom ki mondott hogy csak egy kód egy játékhoz máik játék másik kód úgy hogy hiába is mondanák el a kódot... a tesztelők nekünk mert úgy se működne

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 12 csüt., 21:54 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Sárkány a láthatáron. :shock: :D
Itt vannak új képek! 8)
És a sárkány, muszáj kilinkelni külön. :twisted:
http://www.crpg.ru/newspics/5723_05.jpg

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 13 pén., 12:24 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Újabb képsorozat. :D
Sylvan vár nem gyenge. 8)
(A fa tetején szívesen láttam volna a főnix fészkét...)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 13 pén., 21:43 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
A hivatalos H5 fórumon találtam ezeket a híreket. Nem tudom, mennyire pontosak, mivel a hsz-t november elején írták (bocsi, hogy angolul van, de nincs türelmem lefordítani az egészet - talán majd jitay :lol: :wink: :lol: ).


- There will be both a random map generator and a map editor.
- Like other recent Nival games, Heroes V will probably be available in both DVD and CD editions.
- There will be the hotseat mode and several multiplayer modes.
- There will be 6 towns.
- The game will feature both new and some existing heroes.
- Heroes of some classes will be able to directly participate in combat.
- Nival will probably release a "fansite construction kit" (buttons, frames, logos etc.) sometime closer to the game release date.
- There is no Heroes IV-style separation of melee and ranged attack types.
- There will be no restrictions against Heroes III-style troop chains.
- Each faction has 7 total creatures.
- Every creature has a basic and upgraded version, like in Heroes III.
- There will be the underground level.
- Unit population will grow weekly.
- Armies will not be able to move without a hero.
- There will be no Heroes IV-style alternate dwelling construction system.
- Most of the developers are Heroes fans, and many of them participated in championships.
- The battlefield size will vary depending on the number of stacks present.
- While the heroes and creatures themselves will be 3D, their portraits will be hand-drawn.
- The players will be able to perform all actions with the mouse, not using the keyboard.
- There will be no caravans.
- Unit stacks will not gain experience.
------------------------------------------------------
- Morale and its negative effects will remain.
- There will be many movies throughout the game, and most of the story will be told through them, not the text.
- It will be impossible to demolish a town and rebuild it as a town of another type, simply because it makes no sense to build a human town on a necromancers' land.
- The trace left by a hero will allow the player to determine the hero's direction, race and strength.
- Heroes defeated in combat will "feel very bad" because of physical and moral wounds.
- The battlefield size won't depend on troop types (melee/ranged/etc.)
- The player will be able to rotate and zoom the camera in all three modes - adventure map, town map and battle.
- Mutual hatred of some creatures (like angels/devils) will be back.
- Unlike Heroes IV, the castle building affects population growth.
- Artifacts worn by a hero will not be visible, because "the computer can go mad computing all this".
- The combat grid will be available.
- Every hero will have unique abilities.
- There will be a single storyline with all the campaigns connected.
- There were some writers hired for campaign creation.
- The game's primary language version (during development) is English, as they have to consult with Ubisoft.
------------------------------------------------------
- The Russian and English demo versions will be released simultaneously.
- Steve Fawkner, the creator of the Warlords series, is acting as a game mechanics consultant, and Rob King is really writing music for Heroes V.
- Some light on the Heroes V magic system will be brought in 2-3 weeks.
- There will be war machines (ballista, first aid tent, etc.)
- There will be artifacts that give bonuses to experience gain.
- The Academy town will be able to create mini-artifacts for units.
- There will be some hero abilities that bring some randomness to spell usage (if the caster has a low magic level, strong spells may fail or even turn against the caster's army.
- There will be water.
- Like in earlier games, heroes will lose all their turns when boarding or unboarding ships.
- There will be neutral monsters.
- Stacks can only be divided on the global map, not on the battlefield.
- There will be two distinct parameters called "initiative" and "speed".
- Every stack has its own turn periodicity. After activating Defend, the stack gains +30% to Defense until the next turn, and the time to wait until the next turn is halved.
- The hero also waits for a turn and can only flee/surrender when active.
- Dragons occupy 4 battlefield grid cells.
- The Wraith's Harm Touch ability doesn't depend on the number of Wraiths in stack.
- Horned Overseers can commit a suicide explosion.
- Archers lose the area attack ability after upgrading to Marksmen.
- Units resurrected by Angels remain after the battle.
- There will be a Civilopedia-style in-game help.
------------------------------------------------------
- Hexagonal tiles will be replaced with squares.
- Contrary to what was said before, the final decision is that there will be no old heroes from previous games.
- Mapmakers most probably won't be permitted to change AI parameters or implementation. Players should trust Nival's AI programmers.
- While the primary language is English, they have already begun translating the game into Russian. The English and Russian versions of the game itself, not only the demo, will be released simultaneously.
- The magic system will not be tied to factions. Details will be revealed in November.
- There will be Grail.
- The demo version will be released well before the game.
------------------------------------------------------
- There will be no race-, skills-, or level-based restrictions on artifact usage.
- There will be no "hidden" hero level-dependent artifact properties.
- There will be no "cursed" artifacts that cannot be taken off from a hero.
- It is possible to suspend a hero's turn for half an initiative period to allow the enemy hero with lower initiative to make their turn first.
- Sea creatures will only give bonuses/penalties and won't engage in battles with the hero.
- There will be no Warlords 3-style post-victory statistics that would show how many boats a player sunk, how many times the game was saved etc.
- Each race has its own unique skill (like Necromancy in previous Heroes games). The diplomacy skill will be more balanced.
- A diagonal move equals 1.5 horizontal/vertical moves.
- The maximum display resolution is most likely to be 1600*1200.
- Mages of each castle have different spell sets and different abilities. There will be no summoning, shapeshifting and healing abilities for Druids; there will be no "raise dead" ability for Liches; there will be no "create illusions" ability for Mages or Genies.
- They will not change the number of spells per spellbook page. More than 3 per page (6 per screen) would result in their names becoming unreadable.
- The Phoenix will be in the game. However, it is unknown yet if it will be a neutral or summonable creature.
- There are global map teleportation spells. Normally, heroes cannot fly, but under certain circumstances...
- Hero specializations will be rather trivial, not like Gelu's ability to upgrade Elves to Sharpshooters.
- There will be no guns or mechanical dragons.
- At this stage, creatures bleed in the game.
- Heroes' primary skills are Offence, Defence, Spell Power and Knowledge, but these names are not final.
- Dead heroes can be hired again in taverns, like in Heroes III.
- There are no creatures capable of climbing walls.
- It is impossible to put shooters on walls.
- There will be no optimization for Sli video cards.
- A unit with higher initiative can make more turns than a unit with low initiative in the same timespan.
- There will be no potions.
- There is nothing wrong with the half-nakedness of Dungeon females, and they won't result in the game's rating being raised from Teen to Mature. Of course, it is becoming common to find adult material in everything, even in old cartoons. Speaking of the rating, some people consider Xena's outfit abnormal, even though XWP is supposed to be a teen series.
- There will be no separate defense improvements besides the Fort-Citadel-Castle line.
- There are units that are absolutely superior to other units of the same level.
- Most cutscenes are done with the game engine, not cinematics.
- Players can leave troops to guard mines.
- More than two heroes cannot participate in combat.
- The hero experience system will be explained in late November or early December.
- There will be maps larger than 144*144.
- Models for the game are created in Maya.
- Artifacts can be sold.

Van egy-két érdekes dolog. Érdemes végigolvasni :D :wink: :D

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 13 pén., 21:46 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Azért nem semmi. Angolul írja csak le, de azt kétszer is! :lol: :lol: :lol:
Valaki bevállalná a fordítást? Ha német szöveg lesz, ígérem én is fordítok! :D

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 13 pén., 22:03 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
Freemy írta:
Azért nem semmi. Angolul írja csak le, de azt kétszer is! :lol: :lol: :lol:
Valaki bevállalná a fordítást? Ha német szöveg lesz, ígérem én is fordítok! :D

Duplikált hsz megoldva :)
Havoc-kal és jitay-val vállaltuk a forditást. Holnapra meglesz (ha minden jól megy). Majd mi leforditjuk, ne törjétek magatokat :wink:

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zolirobi 2006 jan. 14 szomb., 12:06-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 14 szomb., 5:37 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Elnézést kérek tőletek: zolirobi és Havoc, jöhet a ti teljes fordításotok, de addig is (megelőző egyeztetések után)
- Mind térkép generátor, mind, térkép szerkesztő lesz
- Valószinűleg cd-s és dvd-s verziója is lesz a játéknak
- különböző multiplayer változatok és hotseat
- 6 vár
- új és már ismert hősök is lesznek a játékban
- néhány osztálybeli hős a csatában valóban részt fog venni
- nem lesz olyan elkülönölés a kéziharc és a lövészet között, mint a h4-ben
- nem lesznek letiltva a heroes 3-beli láncok kialakitása a lények szállytására
- minden frakció 7 lénnyel rendelkezik
- minden lénynek lesz egy alap, és egy fejlesztett változata (lásd: heroes 3)
- lesz alvilág
- a lények mennyisége hetente fog nőni (lásd: heroes 3)
- a csapatok hős nélkül nem mozoghatnak
- nem a h4 városépitési (lénytermelők) taktikáját követi
- a csatamező nagysága nagyban függ majd a hősnél lévő egységek számától
- a hősök/lények 3d-esek, az arcuk/pofázmányuk kézzel rajzolt
- nem lesz szükság billentyűzetre, egérrel minden megoldható lesz
- nem lesz karaván
- az egységek nem fognak fejlődni
------------------------------------------------------
- a morál és annak negativ hatása megmarad
- a játékrész-összekötők nagyrészt nem szövegek lesznek, hanem videók
- nem lesz várrombollás/újjáépités
- a hős által hagyott nyomból meg lehetlesz állapitani az irányát, erejét, és hogy milyen fajhoz tartozik
- a legyőzött hősök "nagyon rosszul" fogják érezni magukat, a fizikai és morális sebek miatt
- a csatamező mérete nem függ a lények tipusától(lövész/kézitusázó/..)
- kamera mozgatás/méretezés: a kaland térképen, a várban ,és a csatamezőn is lehetséges
- bizonyos lények újra gyűlölni fogják egymást (angyal/örödög)
- a kastély kihatással lesz a termelődő lények számára
- a hős által viselt varázstárgyak nem lesznek láthatóak
- lesz harc-rács
- minden hős speciális tulajdonsággal fog rendelkezni
- az összes kampányon keresztül egy történetszál lesz végigvezetve
- néhány iró is fel lett kérve a kampányok létrehozásához
- elsődleges nyelv az angol (a fejlesztés ideje alatt)
------------------------------------------------------
- Steve Fawkner a Warlord részek létrehozója -játék tervezői konzulens
- Rob King - zene
- lesznek harcigépek (ballista, first aid tent, etc.)
- lesznek olyan artifaktok, melyek a tapasztalatpontok szerzését növelik
- az academy várban létre lehetlesz hozni mini-artifaktokat, a lények számára
- lesz néhány olyan hős képesség, ami valamennyire véletlenszerűséget visz be a varázsálat használatba
- lesz viz a pályán
- hajóba ki és beszálláskor, elveszlenek az aznapi további lépéseink
- lesznek neutrális lények
- a csatamezőn az egységek nem oszthatóak
- két különböző paraméter lesz: sebesség, és kezdeményezés
- defend esetén a következő körig +30%-os védelem
- a hős is vár a maga sorára, és csak akkor tud elszökni/megadnia magát, mikor rá kerül a sor
- a sárkányok 4 cellát foglalnak el
- a kisértetek (wraith) "Harm touch" (ártó érintés) képessége nem függ a számuktól"
- a "Horned Overseer"-ek öngyilkos robbantásra képesek
- az archerek elvesztik a terület lövési képességüket, ha felfejlődnek
- az angyalok által feltámasztott lények megmaradnak a csata után
- a beépytett súgó Civilopedia szerű lesz
------------------------------------------------------
- nem hatszög, hanem négyzetrácsos megoldás lesz
- attól függetlenül mit nyilatkoztunk ezlőtt, nem lesznek hősök az előző játékokból
- a térképszerkesztök mejdnem biztos, hogy nem fogják tudni megváltoztatni az AI paramétereit
- egyszerre lesz kiadva orosz és angol nyelven is
- a varázslatrendszer nem lesz fajokhoz kötött
- lesz grál
- a demó jóval a játék előtt fog megjelenni
------------------------------------------------------
- nem lesznek faj-, tulajdonság-, vagy szint alapú megszoritások a varázstárgyak használatában
- nem lesznek "rejtett", a hős szintjézől függő artifakt tulajdonságok
- nem lesznek "átkozott" artifaktok, amiket nem lehet elvenni a hőstől
- fellehetlesz függeszteni egy hős körét a kezdeményező időszakban, hogy egy kisebb kezdeményező késségő ellenséges hős tegye meg előbb a lépéseit
- a tengeri teremtmények csak bónuszokat(pozitiv/negativ) fognak adni, harcba nem bocsátkoznak
- minden fajnak lesz egy sajátságos specialitása. a diplomácia tulajdonság jobban ki lesz egyensúlyozva
- egy átlós lépés 1,5 vizszintes/függőleges lépésnek felel meg
- maximum képernyőfelbontás: 1600*1200
- a különböző várak mágusai különböző varázslatokkal rendelkeznek. Druidák: nem lesz idézés, gyógyitás, alakváltás; Lich: nem lesz halott növelés("raise dead"); Mágusok/ dzsinnek: nem lesz illúzió kreálás
??They will not change the number of spells per spellbook page. More than 3 per page (6 per screen) would result in their names becoming unreadable.
- lesz Főnix. Még nem tudni, hogy neutrális, vagy időzhető lény lesz
- lesznek teleport varázslatok a kaland térképen. Normális esetben a hősök nem tudnak repülni, de bizonyos esetekben...
- a hősök specializációja eléggé triviális lesz (nem mint pl Gelu upgradeje)
- nem lesznek lőfegyverek vagy gépsárkányok
- a jelelegi állapotban, a lények véreznek a játékban
- a hősök elsődleges tulajdonságai: Offence, Defence, Spell Power, Knowledge de ezek még nem végleges nevek
- a halott hősöket újra felbérelhetjük majd a tavernákban
- nem lesz olyan lény, amelyik tud falat mászni
- nem lehetlesz nyilasokat állitani a falakra
- nem lesz optimalizáció az sli videókártyákra
- egy egység magasabb kezdeményezőkésségel több kört tehet meg, mint egy alacsonyabb kezdeményezőkészség ugyabban az
- nem lesznek varázsitókák
- nem lesz elkülönitett védelemerősités a Fort-Citadel-Castle vonalon
- lesznek olyan egységek amelyek abszolút felsőbséget élveznek a többi azonos szintű lényhez képest
- a legtöbb átvezető, a játékból felvett jelenet lesz
- hagyhatunk majd lényeket bányőrzésre
- több mint két hős nem vehet részt a csatában
- lesznek 144*144-esnél nagyobb térképek
- a játékban alkamazott modelek Maya-val lettek létrehozva
- az artifaktok eladhatóak

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára jitay 2006 jan. 14 szomb., 12:23-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 14 szomb., 7:53 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
jitay írta:
??They will not change the number of spells per spellbook page. More than 3 per page (6 per screen) would result in their names becoming ureadable

A varázskönyvben egy oldalon 3 (a képernyőn összesen 6) varázslat ikonja fog elhelyezkedni, több esetén olvashatatlan lenne a nevük.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Fizban 2006 jan. 14 szomb., 17:00-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 14 szomb., 10:46 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
Nemsokára meglesz a forditás, de addig érjétek be jitay majdnem tökéletes forditásával :D :lol: :D

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zolirobi 2006 jan. 14 szomb., 12:27-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 14 szomb., 11:32 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
The open beta for Heroes V will start on January 19th!
A Heroes V nyílt bétája január 19.-én kezdődik.
http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/7611021893

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 14 szomb., 11:40 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
jitay írta:
The open beta for Heroes V will start on January 19th!
A Heroes V nyílt bétája január 19.-én kezdődik.
http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/7611021893

Ezt el se hiszem! Biztos vagy benne?
Hurrá, hurrá, hurrá, hurrá, hurrá, hurrá, !!!!!!!!!!!!!!! KépKépKépKép

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 14 szomb., 12:41 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
JUHÉÉÉÉ! VÉGRE! VÉGRE :D :D :D :D :D :D :D :D !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 14 szomb., 12:43 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
Aragorn88 írta:
JUHÉÉÉÉ! VÉGRE! VÉGRE :D :D :D :D :D :D :D :D !

Hurrá! Nem kell több zárt betával szenvedni, ugye? :lol: :wink: :lol:

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 14 szomb., 12:44 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Egy fenét fogok a Sf-szal vacakolni, mikor csak 5 NAP ÉS MEGLESZ A H5 BÉTA.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 14 szomb., 13:03 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Remek, lesz egy csomó jó újítás :D, csak az a baj, hogy...
lesz egy csomó rossz is :(.

Pl.:
Nem járhatnak a csapatok hős nélkül a térképen. - pedig ez jó ötlet volt a H4-ben.
Nem lesznek karavánok. - Pedig ez is jó volt...
Nem lesznek mechanikus lények. - :cry: Nem volt ötletes a sárkánygólem?
NEM LESZNEK RÉGI HŐSÖK!!! - :cry: :cry: :cry:

Stb, stb... most csak ennyi jutott eszembe, de mindenesetre van egy csomó jö ötlet is :), meglátjuk mi sül ki belőle... :?

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 14 szomb., 13:39 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 27 szer., 9:07
Hozzászólások: 38
Aragorn88 írta:
Egy fenét fogok a Sf-szal vacakolni, mikor csak 5 NAP ÉS MEGLESZ A H5 BÉTA.



Csak ha már itt tesztelem akkor hiszem el :) és remélem nem az lesz a demo, hogy kapunk 1 small térképet a lovag és pokol harcával :)

_________________
jogállamban a pénz a fegyver
"Kép"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség