Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 21 szer., 14:35 
Avatar

Csatlakozott: 2005 szept. 24 szomb., 10:08
Hozzászólások: 51
asszem a bétát(nem a **** alfát) le lehet tölteni a fulreleasesról


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 21 szer., 14:49 
Avatar

Csatlakozott: 2005 szept. 24 szomb., 10:08
Hozzászólások: 51
Heroes.of.Might.&.Magic.5.(BETA.VERSION).(2005).rar, és 2005-12-10 07:55:11


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 21 szer., 14:53 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Hát reménykedni lehet (titokban én is azt teszem), de azt ígérték, hogy majd csak jövőre. Csúsztatták/meghosszabbították a zárt-demo tesztelést, és így a nyílt demo megjelenése is csúszik. Bár szép meglepi lenne, ha mégis kidobnák még idén.
Meg egy-két újabb info:
Város ostromkor a katapult nem lesz irányítható(ezek szerint nem lesz Ballistic skill?) és minden várfalnak lesz valami spec tulajdonsága, mint pl az academy fala előtt aknák lesznek elhelyezve (visszatér a homm3 feeling, hála az égnek)

Elméletileg minden mágitípus minden hős számára hozzáférhető lesz, de a beállítottságától függ majd hogy melyikeket adja be a gép gyakrabban fejlődéskor. (Kicsit kusza voltam, de) Mint pl egy lovag sokkal könnyebben tanulja meg a Light Magic-et, mint a Dark Magic-et

Kihagyják az orkokat teljesen a HOMM5-ből (hüpp-hüpp :cry: ) (De azért remélem, hogy egy kiegészítőbe azért talán-talán majd még beleférnek, bár ahol olvastam, ott inkább az jött le, hogy egyáltalán nem is akarnak orkokat. Remélem tévedtem)

Elméletileg támogatják/megkönnyítik majd a mod írók munkáját is, de erről még nem akarnak nyilatkozni

A következő rész totál nem biztos, mivel nem értem 100%-ig (valaki kerítse elő Silvert, hátha ő tud valami többet mondani ezekről): a hős lényeinek lesz egy spec értéke, amitől az fog fügni, hogy a csatában milyen gyakran támadnak majd. Minél nagyobb ez az érték/szint annál nagyobb eséllyel kerül majd rájuk a sor.
Elméletileg lehetőségünk lesz csata előtt elrendezni az egységeinket, hogy jobban kihasználhassák a terep adottságait

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 21 szer., 15:20 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
hw írta:
Heroes.of.Might.&.Magic.5.(BETA.VERSION).(2005).rar, és 2005-12-10 07:55:11


Hát el kell keserítsek mindenkit. De ez nem a béta. Megnéztem a fullreleases-en dátum mint fenn, méret: 261.45 MB
Mivel alapjában véve az ilyen csodákban nem hiszek, ezért rákerestem a neten a dolgokra, és kaptam ezt:
http://thepiratebay.org/details.php?id=3386450

vagy kiírva ide:
Heroes.of.Might.&.Magic.5.(BETA.VERSION).(2005).rar
Típus: PC
Fájlok: 1
Méret: 261.45 MiB (274151557 Bytes)
Feltöltve: 2005-09-22 13:45:24 GMT

Azaz nagy valószínűséggel ugyanaz a kettő, és ez utóbiról azt írják, hogy ez az alfa változat

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 21 szer., 15:34 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
jitay írta:
A hős lényeinek lesz egy spec értéke, amitől az fog fügni, hogy a csatában milyen gyakran támadnak majd. Minél nagyobb ez az érték/szint annál nagyobb eséllyel kerül majd rájuk a sor.

Ezt én szerencsére értem, kipróbáltam az alfa verziót. Harc közben van egy csík a képernyő tetején, aminek az alján az egyik, a tetején a másik csapat lényeinek szimbólumai láthatók. Amikor éppen nem lép egyik lény sem, akkor ezek a szimbólumok balra csúsznak a vonal mentén. Amikor valamelyik eléri a vonal bal szélét, akkor az a lény fog következni. Ezt 2 dologgal spékelik meg:
1) A csúszás nem áll meg ha valamelyik lény a vonal bal részére ér, csak addig, amíg tényleesen lép
2) A különböző egységek csúszásának nem feltétlenül azonos sebessége van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 21 szer., 16:25 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Fizban írta:
Ezt én szerencsére értem...

Mit tetszik? :roll: :roll: :roll:

Jitay! Ne keseredj el! A várvédő tüzérség irányítása is csak az egyik H3 kiegészítőben érkezett meg. Lehet, hogy ha a nép nagyon veri az asztalt a sima H5 után, hogy neki igen is ballistics skill kell, meg artillery, akkor be fogják azt szépen pakolászni a következő kiegészítőbe...

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 21 szer., 16:53 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jún. 02 csüt., 10:50
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Szombathely
Fizban írta:
jitay írta:
A hős lényeinek lesz egy spec értéke, amitől az fog fügni, hogy a csatában milyen gyakran támadnak majd. Minél nagyobb ez az érték/szint annál nagyobb eséllyel kerül majd rájuk a sor.

Ezt én szerencsére értem, kipróbáltam az alfa verziót. Harc közben van egy csík a képernyő tetején, aminek az alján az egyik, a tetején a másik csapat lényeinek szimbólumai láthatók. Amikor éppen nem lép egyik lény sem, akkor ezek a szimbólumok balra csúsznak a vonal mentén. Amikor valamelyik eléri a vonal bal szélét, akkor az a lény fog következni. Ezt 2 dologgal spékelik meg:
1) A csúszás nem áll meg ha valamelyik lény a vonal bal részére ér, csak addig, amíg tényleesen lép
2) A különböző egységek csúszásának nem feltétlenül azonos sebessége van.

Már írták egyszer egy régi beszámolóban, hogy két fajta mód közül választhatunk majd a csaták előtt. Az egyik lesz ez a "csúszkás, time-line-os" dolog, a másik pedig a régi, hagyományos módszer (minden egységnek speed érték, amit esetleg lehet tuningolni, s ez alapján dől el a támadási sorrend, ill. a távolság, amit az egyes lények megtehetnek...)

Hááát, asszem egyértelmű, hogy nálam az utóbbi lesz a nyerő (már a béta alfájában (vagy miben) sem tetszett ez a csúszkálósdi, bár lehet hogy majd kipróbálom, talán egyes esetekben lesz is értelme ezt választani...)

_________________
Vond


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 21 szer., 17:52 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Én is játszottam az alphával, csak nem ugrott be az a csúszka. Mindenesetre nekem nagyon nem tetszett ez a harci üzemmód. Remélem tényleg lesz egy normális csataüzemmód is.
Amúgy meg néha egész jól jön az artillery/ballistic skill. Pláne WoG-ban :twisted: . Bár nem biztos hogy fogom hiányolni, ha jól van megoldva amúgy. (Ne az legyen mint a 3-asban van általában. Néha még a 20. körben is áll kapu meg a tornyok, mert a katapult az istennek sem bírja belőni. Viszont ha engem támadnak, akkor az AI már az első körben, de a másodikban szinte biztos, hogy betöri a kapumat)

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 21 szer., 18:38 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
jitay írta:
...
Meg egy-két újabb info:
Város ostromkor a katapult nem lesz irányítható(ezek szerint nem lesz Ballistic skill?) és minden várfalnak lesz valami spec tulajdonsága, mint pl az academy fala előtt aknák lesznek elhelyezve (visszatér a homm3 feeling, hála az égnek)
...

Ezt szomorúan olvasom, mert már az alfában is lehetett... :(

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 21 szer., 21:20 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
jitay írta:
Amúgy meg néha egész jól jön az artillery/ballistic skill. Pláne WoG-ban :twisted: . Bár nem biztos hogy fogom hiányolni, ha jól van megoldva amúgy. (Ne az legyen mint a 3-asban van általában. Néha még a 20. körben is áll kapu meg a tornyok, mert a katapult az istennek sem bírja belőni. Viszont ha engem támadnak, akkor az AI már az első körben, de a másodikban szinte biztos, hogy betöri a kapumat)
g

A Wog script update-ben viszont lehet katapultokat venni. 40 katapulttal az elsö körben rommá lösz mindent. Igaz, az AI is.
Remélem a h5 1.3 patch-ben benne lesz ez is. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 22 csüt., 19:27 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Ajánlom figyelmetekbe ezt az oldalt:
http://www.mightandmagic.com/HeroesV/uk/home.php

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 23 pén., 9:58 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Amíg nincs rajta a demo, addig engem annyira nem is érdekel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 24 szomb., 1:04 

Csatlakozott: 2005 ápr. 03 vas., 10:33
Hozzászólások: 62
Aragorn88 neked lábszaga van a szádnak


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 24 szomb., 11:32 
Avatar

Csatlakozott: 2005 máj. 25 szer., 14:49
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Apró ékszeresdoboz egy titkos fiókban
Boborján RLZ :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 24 szomb., 16:01 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Sziasztok!
Kellemes Ünnepket!
Az alfát nem értem minek próbáljátok ki, köze se lesz a végső játékhoz! Én a war3-at nak az alfájával játszottam és nem igazán volt köze a végső játékhoz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 24 szomb., 16:12 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Imperator01 írta:
Sziasztok!
Kellemes Ünnepket!
Az alfát nem értem minek próbáljátok ki, köze se lesz a végső játékhoz! Én a war3-at nak az alfájával játszottam és nem igazán volt köze a végső játékhoz!

Azért ez nem teljesen így van, pl. a Haven lényei szinte azok lesznek... :oops: :) Meg érdekelt, na. :)
Megjelenés márciusban, óóóó, jeeeee. :? :(

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 24 szomb., 18:18 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Poetice írta:
Imperator01 írta:
Sziasztok!
Kellemes Ünnepket!
Az alfát nem értem minek próbáljátok ki, köze se lesz a végső játékhoz! Én a war3-at nak az alfájával játszottam és nem igazán volt köze a végső játékhoz!

Azért ez nem teljesen így van, pl. a Haven lényei szinte azok lesznek... :oops: :) Meg érdekelt, na. :)
Megjelenés márciusban, óóóó, jeeeee. :? :(


:shock: :o :shock: Na nemááár! Remélem azért a demót még télen kézhezkapjuk... :?

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 26 hétf., 10:56 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Hát én is remélem, már végigkutattam a fél netet azután a ****** béta után és még nem találtam meg. És hát igen, egy video sosem olyan, mint egy demo.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 26 hétf., 22:22 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jan. 29 csüt., 15:30
Hozzászólások: 52
Sziasztok !!!

Tud vki vmit a H5 megjelenéséről,mert a beta versioval már nagyon jól nyomom csak kicsit uncsi,mert nem lehet benne se menteni,se az opcokba lépni,persze mert Beta,de izgin várom hogy mikor jön ki a teljes verzio?!!
Ha vki tud vmit,írja meg mindenképp,hogy tudjam meddig rágjam a körmeim !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 27 kedd, 8:10 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Ba$ka írta:
Először is senki se tudja mert elvileg mostanába kellet volna a teljesnek megjeleni dehát csak igérgetek... És a demot is karira igérték...

Ehhez csak annyi hozzáfűzni valóm van, hogy a teljes verzióról szó se volt, hogy esetleg az idén jelenjen meg (persze amióta hiteles hírek vannak a játékról). A demot karácsony környékére ígérték, a teljes verziót meg 2006 I. negyedévére.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség