Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Demo
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 31 szer., 13:00 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 8:54
Hozzászólások: 9
Most h publikus a béta...
Nem lehetne kérni egy Kulcsot, amivel lehetne játszani a demóval ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Demo
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 31 szer., 16:30 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Damien írta:
Most h publikus a béta...
Nem lehetne kérni egy Kulcsot, amivel lehetne játszani a demóval ?

A demo és a béta két külön cucc. A bétához kell kulcs, azt meg szerintem már nem lehet beszerezni, mert már régóta megy.



Az ATI tulajoknál jelentkező villodzásra egy másik forumon írtak egy tippet, ami orvosolja. (Mégis csak driver bug lesz az.)

Idézet:
Megtaláltam a folyamatos villódzás ellenszerét, az ati driverben a AA szűrő le volt tiltva, amikor engedélyeztem megszűnt a jelenség.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 31 szer., 21:22 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Az én tippem a villódzásra: kevés memória.

Nálam semmi villódzás nem volt tapasztalható napokon keresztül. Majd miután elindítottam a játékot egy nagy, nyitott excellfájl társaságában, ami gondolom megkajált egy jó adag RAM-ot, játék közben a kalandtérképen láttam pár villanást.

Ja, amúgy ATI kártyám van.

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 31 szer., 23:18 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Tényleg... Eszembe jutott a kérdésem. Melyik kártyára hajaz a H6? Nvidia vagy ATI? :roll:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 7:19 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Lehet elkerülte olyannak a figyelmét, aki tudja a választ, ezért újra :) :

A bétával meddig lehet játszani? (Csúszás miatt kérdezem. Mi is volt az eredeti dátum?)

Köszi a választ!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 13:03 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Ismét összegyűjtöttem egy adag javítani valót vagy furaságot, remélem, hogy a fejlesztőknek a segítségére szolgál ez a sok - a többiek és általam szolgáltatott - infó! :wink:

1,a, Várostromnál ha szerencse sebzésnél a kamera ráközelít a közelharcra, akkor a háttérben nem a várfalat és a védőárkot lehet látni, hanem a falon belül vagy éppen kívül álló lényeket! Ez látványromboló, nem? Ezt nem szabadna látnunk, csak akkor, ha azon a területen földig van rombolva a fal...

1,b, Az ebben a pontban leírtakkal kapcsolatban kíváncsi lennék nagyon mások véleményére is!
Egy picit hosszú leszek, de igyekszem a lényegre törekedni: Most szigorúan a magánvéleményemet írom le, nem kell vele egyet érteni, de végiggondolásra talán nem lenne rossz.

Várostrom - távolsági sebzés

Számomra ez a pont mindig is egy picit irreális volt, mert ugye a ranged falon keresztül honnan a francból látja az ellenfelet? Reálisan sehonnan. Persze, a "kémek" be tudják határolni egy csatában, hol állomásoznak az ellenfél ranged egységei, oké, de lenne egy jobb ötletem. Nem tudom, megvalósítható-e, de egy gondolatmenetet megér.
I, Az a ranged egység, aki a várban a középső toronyban kapna helyet, az ugye tud lőni, mert látja mit lő, de mondjuk 50%-ra redukálódna a támadóereje, mert a távolság az távolság. Varázslatokkal természetesen ez a % valamelyest nővelhető lenne!
II, Esetlegesen meg lehetne azt valósítani, hogy a többi toronyba is mehessen ranged egység? Mert ha igen, azok is lőhetnének és azok is 50%-al sebezhetnének. /De ha ez így lenne, akkor viszont a fullosan kifejlesztett várnál a tornyok csak akkor lőnének, ha van is bennük lövész a seregből!/ (Most a támadók rögtön a nyakamba esnek, hogy ettől kezdve unfair lenne a csata kimenetele. De olvasd végig a komplett bejegyzést, akkor reagálj pls!) Sőt! Ha azt még el lehetne érni, hogy ha a támadók valahol beverik a falat és bejutnak a várba és ők is felmehetnének a tornyokba és használhatnák őket, az lenne az igazi buli! :D
Ennek mondjuk egyik előfeltétele lenne az is, hogy a katapultot a támadó játékos irányíthassa, mert ha a katapult automata módban lelövi a tornyokat, akkor ugye a támadó már nem tudja igénybe venni azokat! :wink:
II, Azok a rangedek, akik a falon kívül vagy belül állnak és fal takarja előlük az ellenséget, azok NEM tudnának támadni, CSAK ha látják az ellenfelet vagy leromboljuk a falat előlük. Természetesen ha varázsolni tudnak ezek a rangedek, az más tészta, a varázslatok működnének de mondjuk azok is csak 50% eséllyel, mert ugye a varázslók sem látnak át a falon... magyarul vagy sikerül a varázslat vagy nem.
III, Viszont, hogy emiatt nem legyen 3x olyan hosszú a csata, a falak sebzéspontjait le kéne csökkenteni, meg azt kéne elérni, amit már korábban is írtam az egyik bejegyzésemben, hogy a melee egységek, akik normális támadófegyverrel bírnak, azok a falat is tudják rombolni (kard, buzogány, stb.)

1,c, A Kappa a várostromnál ha extra támadást hajt végre, átrepül a falon! Hmmm. szublimál? Nem kéne! :?

1,d, Szintén városztromnál a védők belelépnek a várárokba (védősánc a fal előtt), azok miért nem sebződnek? Ez nem logikus, igenis azok is sebződjenek.

1,e, És még mindig várostrom: A katapult elkezdi támadni a falat. Szépen lerombolja a fal tetejét, de akkor, amikor tovább rombolja a falat de még nem rombolta le tökéletesen, a fal sebződése nem látszik grafikusan és nem hallatszik. :?

2, A Sanctuary kampány első pályáján Karloff idióta támadásai egy idő után kifejezetten idegesítőek. Hogy miért? Mert ugye Irinával szépen fejlődök, haladok előre, ő meg állandóan csak Irinát akarja megölni akármilyen gyenge is már a serege a sajátoméhoz képest, ahelyett mondjuk, hogy visszafoglalna egy várat...

3, Az infernos Ravager támadása hibás!!!!! Simán átsétál az egységeimen és úgy sebez. Nagyon bután néz ki! Ez biztos, hogy nem így akarta a tervezője! :wink:

4, A Snow Maiden elit egység a Sanctuaryban. És ilyen gyenge a ranged sebzése? Mert nagyon-nagyon gyengének tűnik! :?

Hamarosan folytatom! :P

Erik


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 14:29 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Érdekesnek hangzik hogy nem tudnak lőni csak a toronyba lévők.Egy kis realizmust visz bele ám én azzal még nem barátkoztam meg hogy a kaput bármilyen lény betudja törni, nehogy már egy gyalogos betörjön egy vaskaput, az más tészta ha egy küklopsz,pit lord, sárkány vagy varázsló töri be mert annak meg van a hatalma hozzá.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 15:07 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
-A tornyos ötlet már bevált a heroes 4-ben, amikor Darth Parapa egy magában varázslattal berepült a tornyokba és onnan egyedül lecsapot 250 lovagot (igaz, az jó pár kör volt :D ). Természetesen, a toronyba csak íjászok mehetnének fel az ellenségtől is, de akkor a közelharciaknak lehetne egy olyan lehetősége, hogy feltudják gyújtani/robbantani a tornyot. Kivéve a griffek, farkasok, meg Crag Hack tudja milyen állatok nem tudnák lerombolni.
Viszont a sárkányok képesek lehetnének rá.

-A katapult írányítására ott maradhatna a "ballistic" képesség.

-Arra, hogy a pap/mágus/íjász nem látja a várfal mögül az ellenséget, arra kilehetne találni egy új varázslatot vagy egy képességet. De, akkor az ellenség íjászai sem lőhetnének be a várfalon, kivéve akkor, ha egy dombon állnak. Vagy a vár falára fellehetne őket küldeni, mint az Age of Wonders 2-ben.

Varázslatnak mehetnének a következők:
Név: Varázslószem
Képessége: Lehetővé teszi azt, hogy vár védelem esetén a hős megbűvölje az íjászai/varázshasználói látását, ezáltal azon lények képesek lesznek az ellenségre tüzelni.
Hátránya: A vakság varázslat hatóideje megkétszereződik, továbbá az íjász/varázshasználó egységek védelme feleződik.

Név: Orákulum
Képessége: A hős egy orákulumot idéz meg a csatatérre és úgy viselkedik, mint egy egység, de van hatóideje. A hatóideje a "hős szintje+varázstárgyak"-nak megfelelő lenne.
Az orákulumot íjász csapatok nem támadhatják, továbbá az orákulum nem támadhat és nem is támadhat vissza. Az orákulum 150 hp-val rendelkezne, minden értéke 1-es lenne.

Varázshasználóknak mehetne:
Név: Varázslövedék
Képessége: A varázshasználó miután aktiválta eme varázslatot, akkor 2-3 gömb alakú lövedék jelenik meg, melyek automatikusan megtalálják az ellenséget. 10% eséllyel kábultságot okoz 3 körig.

Képességként lehetne:
Név: Vaktűz
Képessége: A távolsági típusú egységeknek lehetősége van arra, hogy vár védelem esetén az ellenséget vakon támadják, ilyenkor sebzés harmadára csökken.


És most...

Heroes 6, avagy végre én is beletekinthettem a játékba

Nem rég, talán egy órája letöltöttem az oldalról a demót, nem tartott sokáig 1-1,5 óráig, míg lejött és kibontottam.
Miután ezek megtörténtek, indulhatott is a telepítés...
A telepítés szokásos szintet hozta, ami szerintem benne lehetne a setupban, az egy-két kép lehetne, mint annak idején a H3 telepítőjénél.
A rendszerem 5 perc alatt feldobta a játékot a gépemre, aminek örültem is nagyon...

...és akkor jött a fekete leves


Bár, nem sikerült a játékkal még játszanokm, de már vannak észrevételeim, akárcsak kérdéseim. Első kanyarban szereznem kell egy az Nvidia Geforce 6200-asnál egy jobb videókártyát :?, mert némileg elég rossz állapotban hozta be a játékot. Gondoltam, leveszek mindent low-ra, hátha, helyre áll. (Megjegyzem, ez a hiba valószínűleg az én videókártya hibám)
Az opciókban az első dolog amit észrevettem az, hogy a játék engedélyezi a 640x480-as felbontást. Ez szép és jó, de amint valaki erre rákattint, akkor a szövegek összemosódnak. Így én a 800x600-at ajánlanám minimum felbontásnak.
Szépen beállítottam mindent és mentem Multi/Hotseatozni egymagamban ( :D), az kifejezetten tetszett, hogy beállíthatom azt, hogy a hős milyen gyorsan fejlődik.
Bár még nem játszottam vele, azt bekell ismernem, hogy elíndítottam a "Broken Alliance" nevű pályát és rögtön megjelent a töltés képernyő. Egyszerűen elállt a lélegzetem, annyira jó lett, ezért le a kalappal a készítők előtt és remélem lesz még több ilyen :wink:

Végső konzekvencia, avagy...

Kell nekem egy másik kártya és lesz folytatása :P[/b]

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 15:30 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Áyron írta:
Érdekesnek hangzik hogy nem tudnak lőni csak a toronyba lévők.Egy kis realizmust visz bele ám én azzal még nem barátkoztam meg hogy a kaput bármilyen lény betudja törni, nehogy már egy gyalogos betörjön egy vaskaput, az más tészta ha egy küklopsz,pit lord, sárkány vagy varázsló töri be mert annak meg van a hatalma hozzá.


Áyron! Egy gyalogos nem is fogja egyhamar betörni a vaskaput, de ha van belőle mondjuk 100, az már azért elképzelhető, nem? :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 15:40 
Avatar

Csatlakozott: 2011 jún. 03 pén., 14:25
Hozzászólások: 37
eriklimo írta:
Áyron írta:
Érdekesnek hangzik hogy nem tudnak lőni csak a toronyba lévők.Egy kis realizmust visz bele ám én azzal még nem barátkoztam meg hogy a kaput bármilyen lény betudja törni, nehogy már egy gyalogos betörjön egy vaskaput, az más tészta ha egy küklopsz,pit lord, sárkány vagy varázsló töri be mert annak meg van a hatalma hozzá.


Áyron! Egy gyalogos nem is fogja egyhamar betörni a vaskaput, de ha van belőle mondjuk 100, az már azért elképzelhető, nem? :wink:


Hiába van millió fogpiszkálód nem fogja betörni a kaput. 100 karddal is minimum egy év a vaskapu :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 15:51 

Csatlakozott: 2011 ápr. 18 hétf., 13:27
Hozzászólások: 28
megamikor írta:
Az én tippem a villódzásra: kevés memória.

4 GB 1600MHZ-es RAM-om van (VGA-n 1 GB) és a 2-3. napon miközben a gép lépett olykor-olykor bevillan nekem is (Demo).


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Jacamar 2011 szept. 01 csüt., 16:02-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 16:00 

Csatlakozott: 2011 ápr. 18 hétf., 13:27
Hozzászólások: 28
T-Rex írta:
mentem Multi/Hotseatozni

Sikerült 2 különböző játékost irányítanod? Én tegnap fél óráig próbálkoztam azon hogy két játékos legyen Hotseat-ben, de nem tudtam rájönni hogy kell +1 főt hozzáadni (AI helyett). Lehet hogy mert Demo?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 16:41 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Drash írta:
eriklimo írta:
Áyron írta:
Érdekesnek hangzik hogy nem tudnak lőni csak a toronyba lévők.Egy kis realizmust visz bele ám én azzal még nem barátkoztam meg hogy a kaput bármilyen lény betudja törni, nehogy már egy gyalogos betörjön egy vaskaput, az más tészta ha egy küklopsz,pit lord, sárkány vagy varázsló töri be mert annak meg van a hatalma hozzá.


Áyron! Egy gyalogos nem is fogja egyhamar betörni a vaskaput, de ha van belőle mondjuk 100, az már azért elképzelhető, nem? :wink:


Hiába van millió fogpiszkálód nem fogja betörni a kaput. 100 karddal is minimum egy év a vaskapu :)


Ha ez a generál hozzáállás, akkor a Sanctuary sereg nagájának sem kéne nagyon a kardjaival betörni a kapukat, nem? :wink: Mert én azzal simán megteszem ezt a Bétában, meg a Haven Pikemanjaival is!

Szóval vagy csak a katapult és egy-két nagy varázserővel bíró egység legyen akkor csak képes a kapu betörésére, a fal rombolására vagy akkor gyakorlatilag az amit én írtam, minden valamirevaló fegyveres egység.

Komolyabban belegondolva utóbbi nekem jobban bejönne, érdekesebbé és gyorsabbá tenné az ostromot. Meg ha még a korábban felvetett dolgokat bele lehetne szőni a várfoglalásba, az igazi stratégiai buli lenne. :wink:

Gondolok arra, hogy valahol betörném valamilyen módon a falat, elfoglalnám az védők egyik tornyát aztán onnan szépen belövöldöznék! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 17:10 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Jacamar írta:
T-Rex írta:
mentem Multi/Hotseatozni

Sikerült 2 különböző játékost irányítanod? Én tegnap fél óráig próbálkoztam azon hogy két játékos legyen Hotseat-ben, de nem tudtam rájönni hogy kell +1 főt hozzáadni (AI helyett). Lehet hogy mert Demo?


Multiplayer/Hotseat-nál kiválasztod a pályát, utána azon a részen, ahol a hős kiválasztod, ott rákattintasz a vörös "x"-re (ezzel kiveszed az ai-t), utána a "+" jellel hozzáadod a játékost. Vigyázz, a broken alliance-n csak 3-an lehetnek.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 17:30 
Avatar

Csatlakozott: 2011 jún. 03 pén., 14:25
Hozzászólások: 37
eriklimo írta:
Drash írta:
eriklimo írta:
Áyron írta:
Érdekesnek hangzik hogy nem tudnak lőni csak a toronyba lévők.Egy kis realizmust visz bele ám én azzal még nem barátkoztam meg hogy a kaput bármilyen lény betudja törni, nehogy már egy gyalogos betörjön egy vaskaput, az más tészta ha egy küklopsz,pit lord, sárkány vagy varázsló töri be mert annak meg van a hatalma hozzá.


Áyron! Egy gyalogos nem is fogja egyhamar betörni a vaskaput, de ha van belőle mondjuk 100, az már azért elképzelhető, nem? :wink:


Hiába van millió fogpiszkálód nem fogja betörni a kaput. 100 karddal is minimum egy év a vaskapu :)


Ha ez a generál hozzáállás, akkor a Sanctuary sereg nagájának sem kéne nagyon a kardjaival betörni a kapukat, nem? :wink: Mert én azzal simán megteszem ezt a Bétában, meg a Haven Pikemanjaival is!

Szóval vagy csak a katapult és egy-két nagy varázserővel bíró egység legyen akkor csak képes a kapu betörésére, a fal rombolására vagy akkor gyakorlatilag az amit én írtam, minden valamirevaló fegyveres egység.

Komolyabban belegondolva utóbbi nekem jobban bejönne, érdekesebbé és gyorsabbá tenné az ostromot. Meg ha még a korábban felvetett dolgokat bele lehetne szőni a várfoglalásba, az igazi stratégiai buli lenne. :wink:

Gondolok arra, hogy valahol betörném valamilyen módon a falat, elfoglalnám az védők egyik tornyát aztán onnan szépen belövöldöznék! :lol:


Én csak azt mondom hogy nem reális hogy kardokkal verik a vár kapuját. H4-ben is ez volt. Mondja meg nekem valaki, hogy a farkas hogy szedi szét a kaput?! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 17:35 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Drash írta:
Én csak azt mondom hogy nem reális hogy kardokkal verik a vár kapuját. H4-ben is ez volt. Mondja meg nekem valaki, hogy a farkas hogy szedi szét a kaput?! :D


Vagy mibe kerülne egy faltörő kost csinálni, abba beleülhetne bármelyik egység, aztán irány a kapu vagy fal... Vélemény? :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 17:40 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Subidubi! :D

Aki bétázik, annak szólok, hogy 1.4-et lehet tölteni... :P

Kíváncsi vagyok nagyon, miket javítottak, módosítottak... A patchnote-ot láttam, azon felül érdekel, vajon mennyire olvassák a srácok a mi fórumunkat! :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 19:00 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Jacamar írta:
4 GB 1600MHZ-es RAM-om van (VGA-n 1 GB) és a 2-3. napon miközben a gép lépett olykor-olykor bevillan nekem is (Demo).


Nálam is 4Gb, de 667-en megy. VGA szintén 1Gb, sok MHz. :)

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 19:15 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
A várostrom realizálós eszmecseréhez.

Én is szeretem a reálisabb megoldásokat, de lássuk be, hogy a Heroes az egy körökre osztott stratégia, mint a sakk. Soha nem lesz eléggé reális. Aki a nagyon reálisat szereti, az játszhat RTS-t.
Én is azt csináltam nagyon régen és semmibe se néztem a Heroes2-t, mert milyen hülyeség az, hogy az egyik hős azért éri utol a másikat, mert az épp nem tud lépni. Ez a véleményem egész addig fennállt, amíg egy éjszakás játék után örökre megtetszett. :oops: :D

Az íjász azért lő át a tömör várfalon, mert az íjászok amúgy ott csücsülnek a falakon, csak nem oda vannak ábrázolva. :)

Eddig még nem volt szerencsém várostromhoz, de régebben nem tudta szinte senki sem támadni a kaput, kivéve a küklopszot, meg a varázslatokat, na meg a katapultot. Ez maradhatna hasonlóan a továbbiakban is.

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 19:39 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Béta pacth 1.4 - Haven kampány első rész normál mód

Jujujjj! Elkezdtem a haven kampány normál fokozaton újra, hogy lássam érdemben, miket módosítgattak a fiúk... Hááát... Az előző patchben nem voltak ekkora hibák! :wink:

1, Duke Slava elindul a kezdő várból, nekiesik az első falka farkasnak, és a lövő egységek nem tudnak a farkasok támadásánál sem szünetet nyomni (később támad), sem védekezni... Csak támadni tudok velük, persze vesztek belőlük ha akarom, ha nem... Hm... az ott valami csúnya bug!

2, A hős támadja a lovon a kiszemelt áldozatot... De mióta lett átlátszó szegény hősünk? :wink:

3, Aztán hallgatom meglepődötten a hangeffektust, amikor szerencsés támadást kap az egység... Hát ez nekem igen fura. Olyan nem igazán ide illő... Nem azt mondom, hogy rossz, mert ha az lenne a véleményem, leírnám, nem vagyok szívbajos, de a hangzásvilágát átalakítanám, egy picit meghosszabítanám és klasszikusabbá, erősebbé tenném... Egyébként nem rossz ötlet, feldobja az egészet, csak olyan suta! :)

4, Meg ha már a hangzásnál tartunk, amikor a hősnek nincs több mozgáspontja, az a hangeffektus, ami semmire nem utal, az oda minek? Az olyan nagyon nem kéne! :(

5, És egy nagyon nagy dícséret: Amikor az Inferno várat konvertálom a végén Haven várrá, az az új Haven konvertelő effektus az nagyon találó, szép és igazán illő! Minden elismerésem a készítőjének! :D

Folyt. köv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség