Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 12:23 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Letöltöttem a demót és elkezdtem játszani, de abba is hagytam hamar. Ez így ebben a formában botrányos, teszteletlen, alfának is karcsú lenne, nemhogy demónak. Lássuk csak:

- Az ajánlott gépigényt túlteljesítő konfiggal medium beállítások mellett tele van grafikai bug-gal, villódzik minden, mint az istenverés, a csataképernyőkön gyakran úgy egymásba csavarodnak a textúrák, hogy semmit nem lehet látni, azt se, hova lépne a szörnyem. Egy fostenger az egész. De a normálisan működő képernyőkön is látszik, hogy a grafika minősége mérföldekkel az ötös Heroes alatt van. De ha ez lenne a legnagyobb baj...
- A napi bevételeknek közük sincs ahhoz, aminek jönnie kellene. A capitol megépítése ellenére 2000 arany a napi bevétel aranyból. 3 kristálybányát szereztem, a bevétel kristályból nulla (!). Fából standard módon 1-et ad, akárhány bányám van. Játszhatatlan.
- Az artifact-ok nem működnek, a Golden Bow pl, biztosan nem, a varázslatok esetében pl. a life drain biztosan hatástalan.
- Az egész necromancy filozófia teljességgel felfoghatatlan és értelmetlen, vagy szimplán nem működik; egy biztos: egyetlen elesett ellenséges lényből sem kaptam egyetlen csontit vagy bármi mást.
- A csata előtt jelzett risk nagysága nincs összefüggésben a valós erőviszonyokkal. Olyan csatákra jelzett low risk-et, ahol az ellenfelek a legjobb lényeimet simán bedarálták. Ez persze idővel kitanulható, de nagyon rossz jel az AI képességeit illetően.

Folytathatnám, de minek? Ez így nem játék, nagyon remélem, hogy nem akarják októberben kiadni, mert ahogy ez áll, kb. jövő július a reális megjelenési dátum.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 13:20 

Csatlakozott: 2003 okt. 18 szomb., 12:00
Hozzászólások: 4
Psycopathic írta:
Tudja valaki, hogy hogy működik a teleport?
Megépítettem mindkét épületet a várakban, de sehogy sem akar működni.
Ki lehet választani a várat ahova mennék, vagy mi a megoldás?
AI használja ezerrel én meg nem érem utól.

Köszi a helpet előre is!


Ahogy én próbáltam, két fajta teleport van. Mindegyikhez mozgáspont és mana kell. A basic-kel elvileg a váraidból teleportálhatsz a abba a várba, amiben van basic teleport. Az advancednél pedig bárhonnan teleportálhatsz az adott várba.

Levin Malma írta:
- Az egész necromancy filozófia teljességgel felfoghatatlan és értelmetlen, vagy szimplán nem működik; egy biztos: egyetlen elesett ellenséges lényből sem kaptam egyetlen csontit vagy bármi mást.


Necromancy I

Raises friendly undead creatures based on the size of your army.
Reputation: Neutral
Mana cost: 100
Active combat ability

Ezzel regenelni és feltámasztani lehet az összes fajta egységedet, combat után is megmarad. Necromancy skill töltődik és minél jobban fel van töltve, annál nagyobbat healelsz. Viszont alacsony töltésnél nem mindig tudtam elnyomni.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Sejbi 2011 aug. 21 vas., 14:17-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Heroes 6
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 14:12 
Avatar

Csatlakozott: 2011 jún. 16 csüt., 1:16
Hozzászólások: 6
SZiasztok!letöltöttem a demot a laptopomra hogy a sok utazás közepette ne csak otthon tudjak játszani de mikor feltelepítettem és elakarom indítani hibát jelez:No able video adapters found to run the game!
Ezekszerint nem jó hozzá a videókártyám vagy más baja van? Én a videókártyára gyanakszom de azért kiváncsi vagyok volt-e valakinek ilyen problémája!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes 6
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 14:36 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Gondolom integrált VGA, ami még nem feltétlen baj (bár ha Intel...), de minimum 512MB VideoRam kell neki - az 1GB a javallott

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 14:55 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Idézet:
"Levin Malma"]Letöltöttem a demót és elkezdtem játszani, de abba is hagytam hamar. Ez így ebben a formában botrányos, teszteletlen, alfának is karcsú lenne, nemhogy demónak.
Mivel egy beta lebutított változata (betaban több pálya és játékmód van, pl. online)

Idézet:
- Az ajánlott gépigényt túlteljesítő konfiggal medium beállítások mellett tele van grafikai bug-gal, villódzik minden, mint az istenverés, a csataképernyőkön gyakran úgy egymásba csavarodnak a textúrák, hogy semmit nem lehet látni, azt se, hova lépne a szörnyem. Egy fostenger az egész. De a normálisan működő képernyőkön is látszik, hogy a grafika minősége mérföldekkel az ötös Heroes alatt van. De ha ez lenne a legnagyobb baj...

Tippre ATI-d van, mert más ATI tulajnál is villódzás van. Driver frissítés első körben. Ha nem jött be, várni kell a fixre.

Idézet:
- A napi bevételeknek közük sincs ahhoz, aminek jönnie kellene. A capitol megépítése ellenére 2000 arany a napi bevétel aranyból. 3 kristálybányát szereztem, a bevétel kristályból nulla (!). Fából standard módon 1-et ad, akárhány bányám van. Játszhatatlan.

Nem tudom hogy játszol, de a bányák elfoglalása itt nem a régi módszer szerint müxik. Az area központi várát, vagy erődjét(fortress) kell elfoglalni, és akkor lesznek a bányák a tieid. Ellenkező esetben csak akkor termelnek, ha benne áll egy hős.

Idézet:
- Az artifact-ok nem működnek, a Golden Bow pl, biztosan nem, a varázslatok esetében pl. a life drain biztosan hatástalan.

El is olvasod az adott skill/varázslat tulajdonságait? Mert pl. az ellenfél hősének és egységeinek mágiaellenállása (ott van %) is befolyásolja az adott varázslat hatásosságát velük szemben. Ahhoz, hogy hatékony legyen egy varázslat magas spellpower szűkséges, az adott iskolából, vagy a prime iskolánál is növelhető általános spellpower, ami inden iskolához hozzáadódik.

- Az egész necromancy filozófia teljességgel felfoghatatlan és értelmetlen, vagy szimplán nem működik; egy biztos: egyetlen elesett ellenséges lényből sem kaptam egyetlen csontit vagy bármi mást.
Jézusom, te elolvasod is amik oda vannak írva, vagy vakon durrbele játszol?! A necromancy skill egy olyan frakció képesség, amit sérülések növelnek. Adott pontmennyiség elérése után van lehetőség az elhullott/sérült saját egységek gyógyítására/feltámasztására. (függ a lény HP-tól és a necromancy töltöttségétől). Ahogy telik az idő, a necromancy skillen látható koponyák száma is nő. Ez azt jelenti, hogy hányas szintű lényeket lehet feltámasztani/gyógyítani -1koponya/Core -2koponya/Elite -3koponya/Champion (persze ha magas a töltöttség akkor több Core egység támasztható fel pl.).

Idézet:
- A csata előtt jelzett risk nagysága nincs összefüggésben a valós erőviszonyokkal. Olyan csatákra jelzett low risk-et, ahol az ellenfelek a legjobb lényeimet simán bedarálták. Ez persze idővel kitanulható, de nagyon rossz jel az AI képességeit illetően.

Vagy csak nem tudod, hogy kell játszani. Simán daráltam a low riskeseket, sose volt gondom velük.

Idézet:
Folytathatnám, de minek? Ez így nem játék, nagyon remélem, hogy nem akarják októberben kiadni, mert ahogy ez áll, kb. jövő július a reális megjelenési dátum.
Nem ártana figyelmesen végigtolni a tutoriált, elolvasni az infókat, folytathatnám de minek...

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 16:00 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Sejbi írta:
Psycopathic írta:
Tudja valaki, hogy hogy működik a teleport?
Megépítettem mindkét épületet a várakban, de sehogy sem akar működni.
Ki lehet választani a várat ahova mennék, vagy mi a megoldás?
AI használja ezerrel én meg nem érem utól.

Köszi a helpet előre is!


Ahogy én próbáltam, két fajta teleport van. Mindegyikhez mozgáspont és mana kell. A basic-kel elvileg a váraidból teleportálhatsz a abba a várba, amiben van basic teleport. Az advancednél pedig bárhonnan teleportálhatsz az adott várba.


Köszi a választ. Most már az a része nekem is működik, hogy a legközelebbi várba, ahol a Town Portal II-es épülete megvan odateleportál.
Az még nem sikerült, hogy várban állva egy másik várba elmenjek. Ott , vagy az első esetnél választható a célpont?
Vagy lesz egyáltalán olyan, hogy ne a legközelebbi várba rakjon át?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 16:10 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Még nem próbáltam, de elsőre az a tippem, hogy a megfelelő areában állva az ottani várba teleportál. De majd kipróbálom.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 17:13 

Csatlakozott: 2011 máj. 13 pén., 10:12
Hozzászólások: 9
Nos, én is ránéztem ma erre a demóra. Mondhatni csak a menü iránti kíváncsiság hajtott, lévén a gépem alatta van még a minimumnak is, de a jól skálázható beállításoknak hála még működésre is bírtam a játékot, ami kellemes meglepés volt. :) Persze jókora kompromisszumok kötése mellett. :P
A villódzás nálam is jelentkezik (ATI kártya van, mellesleg csak 256 megás, úgyhogy ezért inkább nem is panaszkodom, örülök, hogy megy) - hol jobban, hol kevésbé. Egyébként meglepően kevés a töltési idő és abszolút folyamatos a játék. Grafikai bugok viszont tényleg jócskán vannak szegényben... A legcifrább talán az volt, mikor csata utáni képváltásnál az összes tereptárgy eltűnik a hőssel együtt, csak a kurzor marad, meg a szűz táj. Aztán amint elkezd mozogni a hős, szépen újra megjelenik minden. Na ilyen azért remélem nem lesz a végleges verzióban, de legyünk jóindulatúak és tudjuk be a nem odaillő konfigomnak. :P
Ami pedig magát a játékmenetet illeti: őszintén szólva jobb, mint azt az előzetes infókból gondoltam. Az új fejlődési rendszer pl. kifejezetten tetszik és elég sokrétűnek tűnik így első blikkre. Az új, ablakos várkép megoldása először földöntúli rettegéssel és iszonyattal töltött el, aztán sikerült megbarátkoznom vele, bár némi nosztalgia még mindig a régebbi megoldás felé húz. Amit viszont kifejezetten hiányolok, az a nyersanyagok sokasága. :(
Összességében azért jó volt végre megszemlélni az új részt, most úgy érzem kezd meggyőzni, hogy megéri talán egy kicsit erősebb konfigot összetákolnom őszre, főleg, ha a bugok is ki lesznek javítva a megjelenésig. Ja, és az, hogy Hereoes 2-es zenei témákat visszacsempésztek itt-ott, az valami frenetikusan nagy húzás!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 17:34 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Velarion írta:
A villódzás nálam is jelentkezik (ATI kártya van, mellesleg csak 256 megás, úgyhogy ezért inkább nem is panaszkodom, örülök, hogy megy) ... A legcifrább talán az volt, mikor csata utáni képváltásnál az összes tereptárgy eltűnik a hőssel együtt, csak a kurzor marad, meg a szűz táj. Aztán amint elkezd mozogni a hős, szépen újra megjelenik minden. Na ilyen azért remélem nem lesz a végleges verzióban, de legyünk jóindulatúak és tudjuk be a nem odaillő konfigomnak. :P

Azért láthattad a töltést, mert kevés a ramod :roll: nem véletlen a minimum konfignál az 512MB VRAM. Csodálom, hogy elindult :shock: :D

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 18:33 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Sziasztok! Én is feltettem a demót. Először a laptopra, aminél meg is kaptam a "No able video adapters found to run the game" üzenetet. Igaz egy Ati 128MB-os kártya van benne. Így ezek után felraktam a "nagy gépre", amiben már 1GB-os Ati van. Azon fut is normálisan, szerencsére csak kisebb bugokkal. Az említett villódzással csak egyszer találkoztam. Néhány óra játék után azonban olyan érzésem van, hogy lenne mit csiszolni még rajta, mert elég sok kis zavaró dolog van benne.
Persze még mindig csak tanulom az új dolgokat, mivel sokmindenben különbözik a régi kedvenctől (h3 :) ). Így a játékmenetről, balanszról stb. még nem tudok véleményt formálni, mert néha azt sem tudom mi miért történik :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 18:46 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Kedves Véraláfutás,

Köszönöm empatikus, segítőkész soraidat! Gondolom, játékfejlesztő vagy és most marha büszke lehetsz magadra, pedig végfelhasználót max. renderelve láttál. Hadd tegyem rendbe a fejedben a zűrt:

Aki ilyen demót kiad, az saját maga tett tanúbizonyságot igénytelenségéről, semmi egyebet nem kell ehhez hozzátenni. Nem nekem kell tudnom játszani, nekik kell tudni fejleszteni és átgondolni a dolgokat. Nekik kellett volna megoldaniuk, hogy a fél világ (lásd ATI júzerek) ne villódzó textúrahalommal nézzen szemközt a termékkel való első találkozáskor (ugyan mennyi tesztkilométer lehet ebben a játékban, ha szinte pontosan az ajánlott konfigot képviselő gépen ez megtörténhet?).
Nekik kell megoldaniuk, hogy ha a saját kezdőváram közvetlen közelében elfoglalok egy gazdátlan fűrészmalmot, és az kiírja, hogy napi 2 fát fog adni, ne egy fát osztogasson. Ugyanez áll a kristályra is. Ha pedig idióta új income-szabályokat alkotnak, amiken ha törik, ha szakad, keresztül akarják zavarni a júzereket, akkor meg kell oldani, hogy ezek egyértelműen, játék közben is azonosíthatóak legyenek. Ez a sorozat hatodik része, könyörgöm! Nem csak olyanok fognak mellé leülni, akiknek ott a tojáshéj a seggükön, hanem olyanok is, akik az első rész megjelenésétől szeretik és művelik a játékot. Ezek az arcok a fejlesztőknél szemmel láthatóan nem törődtek ezzel. Ilyenkor az egyszeri júzer levonja a következtetést, hogy ha ez sem ment, akkor vajon hogy boldogultak a valóban bonyolult stratégiai kérdésekkel, és megelőlegezi, hogy ezért a játékért egy taknyos zsebkendőt nem ad, nemhogy pénzt. A demo elérte célját, hurrá! :? És ez nem az én saram, meg a hozzám hasonló oldschool rajongóké, hanem kizárólag a fejlesztőgárdáé.
Köszönöm, hogy a nekromancia leírásával megerősítettél: ez egy teljesen értelmetlen, erőltetett agyszülemény; annyi látszik rajta, hogy valami mást akartak, de hogy mit is? Ennek megválaszolása már soknak bizonyult. Hát lett belőle ez.
Gondolom, arra is van válaszod, hogy a nekromanta capitol miért ad 2000 aranyat, holott a játékban minden tájékoztató szöveg 4000-et ígér? Biztos valami új szabály, ami fölött elsiklottam... :x De mindegy, nem kell leírnod, ennyi elég is volt a játékból.
Vannak pedig itt remek dolgok is, mint a képzettség-rendszer felszabadítása a rémálom-szerű szerencsefaktor alól, ami 5 rész óta kísérti ezt a szép játékot; vagy a town portal rendszere, ami a H4 óta vált szégyenére a sorozatnak. Pont ezért bosszantó, hogy kiadnak egy ilyen férc-demót, ami mindezt gondosan ellensúlyozza értelmetlenségekkel meg bugokkal. Ez egyszerűen nincs készen, és csak azért, mert Heroes, nem fogom elfogadni késznek.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 18:54 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 09 pén., 15:59
Hozzászólások: 357
Hogy lehet ilyen demot kiadni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 19:16 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
A pökkhendi bicskanyitogató stílusd miatt eresztettem meg egy választ. Betromfolsz felszines tudással egy topicba, osztva az észt, ahelyett, hogy figyelmesebbn állnál neki valaminek, és ha valami nem világos akkor kérdezel.
A leereszkedő stílusoddal ignore ON vagy.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 19:32 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Levin Malma írta:
Kedves Véraláfutás,

Köszönöm empatikus, segítőkész soraidat! Gondolom, játékfejlesztő vagy és most marha büszke lehetsz magadra, pedig végfelhasználót max. renderelve láttál. Hadd tegyem rendbe a fejedben a zűrt:

Aki ilyen demót kiad, az saját maga tett tanúbizonyságot igénytelenségéről, semmi egyebet nem kell ehhez hozzátenni. Nem nekem kell tudnom játszani, nekik kell tudni fejleszteni és átgondolni a dolgokat. Nekik kellett volna megoldaniuk, hogy a fél világ (lásd ATI júzerek) ne villódzó textúrahalommal nézzen szemközt a termékkel való első találkozáskor (ugyan mennyi tesztkilométer lehet ebben a játékban, ha szinte pontosan az ajánlott konfigot képviselő gépen ez megtörténhet?).
Nekik kell megoldaniuk, hogy ha a saját kezdőváram közvetlen közelében elfoglalok egy gazdátlan fűrészmalmot, és az kiírja, hogy napi 2 fát fog adni, ne egy fát osztogasson. Ugyanez áll a kristályra is. Ha pedig idióta új income-szabályokat alkotnak, amiken ha törik, ha szakad, keresztül akarják zavarni a júzereket, akkor meg kell oldani, hogy ezek egyértelműen, játék közben is azonosíthatóak legyenek. Ez a sorozat hatodik része, könyörgöm! Nem csak olyanok fognak mellé leülni, akiknek ott a tojáshéj a seggükön, hanem olyanok is, akik az első rész megjelenésétől szeretik és művelik a játékot. Ezek az arcok a fejlesztőknél szemmel láthatóan nem törődtek ezzel. Ilyenkor az egyszeri júzer levonja a következtetést, hogy ha ez sem ment, akkor vajon hogy boldogultak a valóban bonyolult stratégiai kérdésekkel, és megelőlegezi, hogy ezért a játékért egy taknyos zsebkendőt nem ad, nemhogy pénzt. A demo elérte célját, hurrá! :? És ez nem az én saram, meg a hozzám hasonló oldschool rajongóké, hanem kizárólag a fejlesztőgárdáé.
Köszönöm, hogy a nekromancia leírásával megerősítettél: ez egy teljesen értelmetlen, erőltetett agyszülemény; annyi látszik rajta, hogy valami mást akartak, de hogy mit is? Ennek megválaszolása már soknak bizonyult. Hát lett belőle ez.
Gondolom, arra is van válaszod, hogy a nekromanta capitol miért ad 2000 aranyat, holott a játékban minden tájékoztató szöveg 4000-et ígér? Biztos valami új szabály, ami fölött elsiklottam... :x De mindegy, nem kell leírnod, ennyi elég is volt a játékból.
Vannak pedig itt remek dolgok is, mint a képzettség-rendszer felszabadítása a rémálom-szerű szerencsefaktor alól, ami 5 rész óta kísérti ezt a szép játékot; vagy a town portal rendszere, ami a H4 óta vált szégyenére a sorozatnak. Pont ezért bosszantó, hogy kiadnak egy ilyen férc-demót, ami mindezt gondosan ellensúlyozza értelmetlenségekkel meg bugokkal. Ez egyszerűen nincs készen, és csak azért, mert Heroes, nem fogom elfogadni késznek.


Üdv Bátor Harcosok!

Azt gondolom, hogy a magyar kiadónak nem sok beleszólása van abba, hogy kiad e demot vagy sem... Ez a kiadó döntése. A demo az első publikus béta alapjaiból készült, amiben valóban voltak még jócskán hibák. Azonban a játékmenet, a skillfa, varázslatok, terület kontroll rendszer, frakciók és a lényeg látszódik belőle, hogy milyen lesz. Örülhetünk neki, hogy kiadtak demót, ez manapság nem jellemző a játékok kiadása előtt... Véleményem szerint mindenkinek nem tetszhet a játék. Sok dolgot változtattak rajta az eddigi részekhez viszonyítva(persze az alapokat és ami jó azt többségében megtartották), de ettől még sok a változás... Persze Tőled is elvárható lenne, hogy ne rutinból játssz, hanem nézd meg a változásokat és úgy is állj a játékhoz! Hidd el, a hibák többségét már javították és a balanszon is sok minden változott. A grafika gyönyörű (pedig Nekem is ATI kártyám van, de Nálam szinte hiba nélkül fut), a többi pedig ízlés kérdése. Természetesen hangsúlyozom elfogadom, hogy nem tetszik a demo Neked. Próbáld majd ki a végterméket és az alapján alkoss véleményt. Én személy szerint büszke vagyok a Black Hole csapatra, mert magyar fejlesztőként nagyot alkottak és remélem, hogy a játék legalább 2 kiegészítő lemezt meg fog élni, mert megérdemelné... A többit pedig a magyar és a világ rajongói majd eldöntik és vásárlásaikkal vagy mennybe emelik vagy pokolba taszítják a játékot... Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 21:08 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Nekem is Ati-m van HD 4850 512 ramos, de simán megy egy villódzás nem volt pedig sok-sok verziót kipróbáltam már május óta. Rakjátok fel mindig a legfrissebb drivert én úgy csináltam semmi gond nem volt eddig.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 21 vas., 21:42 

Csatlakozott: 2004 ápr. 17 szomb., 21:14
Hozzászólások: 87
íKiprobáltam én is a demot win 7 és ati kártya boldog tulajdonosa vagyok és semmi hibát nem találtam grafikai szempontból. Még csak minimális probálkozásokon vagyok túl látok 1-2 dolgot ami tetszik és olyat is ami nem. A skill rendszer pl igen, az hogy a mágia is léyegében skill kicsit kevésbé. Ami viszont nagyon nem tetszik az az hogy a maradandó feltámasztás menyire alap dolog lett a játékban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 22 hétf., 16:39 

Csatlakozott: 2011 máj. 13 pén., 10:12
Hozzászólások: 9
Garvey írta:
Ami viszont nagyon nem tetszik az az hogy a maradandó feltámasztás menyire alap dolog lett a játékban


Meg kell hagyni, erre én is felfigyeltem. De mivel én sem játszottam még vele túl sokat, így végső ítéletet még nem tudok mondani róla. Biztosan kiegyensúlyozták a srcáok ezt a dolgot is valahogy.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 22 hétf., 23:03 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok,

Láttam előzetes képeket és videókat a játékból. Az alapján rögtön Heroes 5 feelingem támadt (csata képernyő és a grafika miatt). Ez alapján hát sokat nem is vártam a játéktól ugyanis nekem a Heroes 5 nem jött be. Nekem az nem tetszik hogy állandóan forgatni kell a térképet meg zoomolgatni hogy lássak valamit. Nos ma letöltöttem a demót. Gondoltam megnézem. Játszottam vele kb 3 órát. Összegezném az eddigi tapasztalataimat: -Sokan említik a képernyő villódzását. Nos nekem Ati HD 4850-es VGA-m van 512MB RAM-mal, de nem láttam semmilyen villódzást. Op rendszer Win7. A monitorom miatt full HD-ben játszottam a játékkal. Nem néztem meg a grafikai beállításokat. Azzal a beállítással mentem amit alapból adott. - Necro várrat próbáltam. -Kicsit kuszának találom a skill rendszert, de ezt gondolom majd meg lehet szokni idővel. - Nem tetszik hogy a varázslatok is skillek.- Érdekes hogy nincsen Level 1, Level 2...stb szint, csak 3 (core, elit és champion szint). - Érdekesnek találtam azt is hogy a lények életereje nagyon hasonló szintenként. Nincs igazán gyenge lény (7-10 HP). Core szinten is 20+ az életerejük. - Nem tetszik hogyha kilépek a Windowsba majd vissza kb 60-90 sec ideig töltöget a játék (2GB rendszermemóriám van. 4 magos proci és modern 2TB HDD). Persze gondolom nem ártana 4GB a játék alá. - Ezt a töltögetést egyébként nem csak akkor játszotta el a játék amikor a windows-ba léptem vissza, hanem néha csak úgy játék alatt is kiírta hogy várjak mert tölt. - Nem tetszik az a megoldás hogy a város nem látszik teljes képernyőn amikor belépek. - A játék grafikájával nincs bajom. Egyenlőre így hirtelen ennyi. Nem akarom lehúzni a játékot. Ennyi idő alatt nem is ismerhetem meg. Sok sikert kívánok a fejlesztőknek. Remélem minél sikeresebb lesz a játék, habár nekem akkor is az etalon a Heroes 3. Úgy gondolom ez a játék ezen nem fog változtatni. Vigyázó szememet inkább a Heroes III VCMI felé fordítanám. Reméllem a Lengyel srácok összehozzák a moddolható Heroes III-at. Sok sikert és kitartást nekik is.
Üdv a Heroes tábornak:
LacUS

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 23 kedd, 0:15 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
További 1 óra játék után további észrevételek, személyes vélemények:
- Nekem tetszenek a lényeknek a kidolgozása, animálása.
- Nem tetszik a nehézkes fejlődés. Rengeteg csatán vagyok túl és 4 óra játék után még mindig csak 6-os szintű a hősöm. :(
- Hiányolom az automatikus csata lehetőségét (lásd mint H3 WOG). Még a leggyengébb lények ellen is harcolni kell egy erős sereggel ha meg akarom kapni az XP-t. :?
- Kicsinek találom az ablakokat bezáró bal felső sarokban lévő X-et.
- Érdekesnek találom hogy a hősök magukban is szaladgálhatnak.
- H5 után furcsa, hogy nem lehet forgatni a mappot. No nem is mintha ez a dolog hiányozna. H5 alatt ez kifejezetten idegesített.
- Kevésnek találom a 4 fajta nyersanyagot. Ez a 4 fajta nyersanyag csökkenti a játék gazdasági stratégia részét (ellenben a H3-al).
- Csata után kapott XP mennyiségét egyenlőre nem tudom hova tenni. Annyi bizonyos hogy nem annyit ad mint az elpusztított lények össz HP-ja.
- Csata közben a sorrendet jelző csík nem frissül időben (pl ha megölök egy lényt nem rendezi újra a sorrendet, vagy ha gyorsítok egy lényt akkor sem mutatja az új sorra kerülési helyét). :?
- A lények nagyon hasonlóak. Pl.: egyik csatában 7 fajta lény volt a csatamezőn ebből 5db lénynek 5 volt a mozgáspontja és 2db-nak meg 4. Hát nem túl változatosak az értékek :?

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 23 kedd, 0:26 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Hát nem kis idő volt elolvasni ezt a csatározást a demóval kapcsolatban. :lol: Erre legjobb megoldásként én azt lépem, hogy nem töltöm le, jobb nem bajlódni. :lol: (Bár bétakulcsot sem kértem sajna anno, ami viszont valszeg hülyeség volt részemről :? ) No mind1, én azt tudom mondani, hogy a türelem rózsát terem, jobban mondva faszán működő Heroes 6-ot terem. :) Viszont ha már itt tartunk, látom hogy kb. mindenki Win7-en nyomatta a játékot, nincs esetleg valaki, aki XP-re szedte le? Vagyis ha nekem XP-m van, akkor az nem lesz akadály? :roll:

Na szóval én várok inkább türelmesen a kész verzióra, az a legjobb megoldás. :wink: Ja és Vologya Mester kommentjéhez még hozzátéve: Remélhetőleg a kiegészítők egyik becses új vára a sokat ecsetelgetett (és remélhetőleg még folytatódik az ecsetelgetés) magyar vár lesz! :P :D Akkor már ezt is igazán megérdemelnénk, mind a magyar fejlesztők, mind a Magyar Heroes rajongótábor. :wink:

Szurkolok! :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség