Egyik lényegi problémám: az eddigi gyakorlattal ellentétben a bányákban levő parasztok NEM ADÓZNAK. Nemrég vettem csak én is észre, mert eddig relatíve keveset raktam be, de 1x 1000-nél is többet, és akkor már feltűnt a hiány. Persze visszamentem értük pár hét múlva, de az nem jó gyakorlat, hogy azok után a parasztok után, akiket elvileg őrként állítok a bányába (gyakorlatilag meg azért, hogy ne lassítsanak le), nincs bevételem, és el kell vinni őket egy közeli várba, ahol elvileg szintén őrként mégis termelik az aranyat. Ez bug vagy mindenképp így lesz? (1.4.1-ig patcheltem. Esetleg van újabb is?)
(Ha jól emléxem, a H4-ben pont fordítva volt, és ott a várban levők nem termelték az aranyat, azaz nem adóztak, míg a bányákba tettek igen.)
Az se tetszik, hogy nincs a mozgáspontoknak számértéke. Sokkal jobban lehet előre tervezni, ha nem egy vacak zöld csík fogyásából tudom meg, kb. mennyi fogyott el és mennyi van még, hanem egy x / y értéket látok. Az is zavaró, hogy a manát viszont nem jelöli még így sem, és „be kell menni” a hero screen-be, hogy megtudjam. Jobb volt, amikor egy kék/lila csík jelezte a manát, és csupán ránézésből meg tudtam állapítani, hogy minden okés. (vagy sem).
Az még jobban bosszant, hogy a francos farkangyalok mindig akkor jönnének, amikor már vége a csatának (tök mindegy, hogy meggyorsítom őket vagy sem), így az elesetteket nem tudom velük feltámasztani. Remélhetőleg később lesz olyan skill, aminek segítségével a csata megnyerése után még egyet tudnak „lépni”, mert nagy pech, hogy nem tudom kihasználni az egyik legjobb tulajdonságukat. (Amúgy piszok lassú dögök, teljesen elszoktam tőle, hogy ilyen csigák.) Viszont az imperial griffin nagyon jó lett, a Battle Dive-ot nem csak íjászok ellen lehet felhasználni, hanem nagy és lassú lények (pl. hidra) ellen is hatásos, vagy ha sok nagy lény van az ellenfélnél. Ki szoktam nekik jelölni egy kockát, hogy oda támadjanak, mégpedig egy olyan helyen, ahol nagy valószínűséggel az ellenfél is megáll. 2x2-es dögök ellen ugyebár 4x akkora az esély, hogy vakon is betalál, ráadásul ha elég sokan vannak ill. elég lassúak, akkor jól ki lehet találni, hol fognak megállni. Nagy ritkán csapnak csak le rossz helyen, viszont a battle dive után túl gyakran repülnek rossz helyre: az ellenség „szájába”, ahol elérik, stb. Jó lenne, ezt is meg lehetne adni nekik
Pl. lenne egy drunken griffin / pub-lic griffin (az upg.-je), aminek a bottle dive ability-je

olyan, mint ami eddig volt, és a griffin / imperial g. már tudná „irányítani” magát a battle dive után is
(ez a köv. kiegre egy javaslat
Újabb javaslat: át lehessen vinni bizonyos számú artefactot a köv. pályára kampányon belül (mint a Disciples-ben). Soknak semmi hasznát sem veszem egy adott pályán, de egy másikon biztos jól jönne, míg mások mint pl. a Turban of Enlightenment olyan frankók, hogy bűn otthagyni.
_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!!
