Levin Malma írta:
Persze hogy nem. Akik nem gondolták végig a dolgokat, azok ők voltak, meg most te, aki vagy nem akarod/nem tudod megérteni, amit írok, vagy automatikusan a fejlesztők álláspontját teszed magadévá, mert csak azt tudtad kipróbálni.
Amit én javasolok, az nem tartalmazna semmiféle hülye elfogyó, majd minden logikus érv nélkül a semmiből újra előtámadó energiát. Egyszerűen azt kellene szabályozni, hogy mennyi és milyen lények támadhatnak föl, és a nekromanta így mindig számíthatna erre a képességére. Ha megöltél 10 sárkányt, akkor feljön egy ablak, hogy akkor X Spectral Dragon, Y Wraith, Z Lich, W vámpír stb. közül választhatsz. Hogy X, Y, Z stb. pontosan mennyi legyen, az egyszerű egyensúlyszámítás kérdése, de mindig állandó lenne.

Mit nem lehet ezen megérteni?
talán azt jóember, hogy ezzel az egyszerű és tökéletes módszereddel a nekrók a végtelenségig élesztgethetik a lényeket, amikkel szembetalálkoznak. próbáld kiszámolni légyszíves úgy az egyensúlyi helyzetet, hogy az összes pályán jól működjön, és ne olyan legyen, hogy a kevés neutral lényes pályákon lemossák a nekrókat a pályáról, mert nem tudnak sereget gyűjteni, és állítólag 1:1-ben alulmaradnak az összes néppel szemben csak a vár populációt alapul véve, míg a rengeteg neutral lényt tartalmazó pályákon, pedig úgy föltápolják a fölélesztésekkel a csapataikat a nekrók, minden egyes csata után, akármilyen kicsire is rakod azt a fölélesztési százalékot, hogy esélye sincs a többi népnek ellene. komolyan nem látom, hogy ezt te hogyan érzed tökéletes egyensúlynak... de most légyszíves tényleg gondold át. azt akarod mondani nekem, hogy te ki tudnád tökéletesen egyensúlyozni, keretek meghatározása nélkül, hogy a nekró nép ereje ne legyen abszolút pályafüggő?
Levin Malma írta:
Az nem stratégia, zfazek, hogy azon kell tipródni, vajon milyen lényekre kellehet az energia a hét későbbi napjain! Ez a Nival legnagyobb baja, hogy összetévesztik a stratégiát a kaszinóval. A stratégia lényege a tervezhetőségben van, hogy számíthatsz azokra a tulajdonságokra - előnyeivel és hátrányaival együtt - amilyen kondíciók mentén építetted a seregedet. Ha ez nem teljesül, akkor szerencsejátékról beszélünk, és a H5 ebben a formában eddig is az volt, most még inkább az lett.
talán nem tipródni kéne.

én szinte mindig úgy játszom, hogy van legalább 1-2 felderítő lóti-futim, akik körbenéznek, hogy merre érdemes a főhős(eim)nek mennie, mivel fog(nak) találkozni, ezek segítségével igenis meg tudom tervezni a főhös(eim) útját és a várhatóan föléleszthető lényeket. ha meg úgy érzed, hogy rohannod kell előre, és nincs idő tervezni, akkor igenis számíts arra, hogy az ismeretlenbe mész, arra meg igenis legyen már nehéz tervezni. egy jó stratéga sztem el tudja dönteni, hogy mikor mi éri meg neki, nem pedig csak a tutira megy, mert arra bocsi, de mindenki képes...
Levin Malma írta:
Ne keverjük már ide a rangekeret, meg a többieket, mert azoknak ehhez a speciális helyzethez semmi közük!
ugyan miért ne keverjük ide őket? a fajok egyensúlyáról lenne szó alapvetően. amiket te javasolsz, azok csupán a nekró nép erősítéséről szólnak. a te kedvenc fajod a necro. másnak másik faj és ő is szeretne esélyesként indulni a játék megnyeréséért

Levin Malma írta:
Itt ugyanis arról van szó, hogy egy hősnél meghatározott számú slot van, ahova csapatot tud tenni. És ha egy tulajdonságot úgy írok át, hogy ezáltal kétszer annyi csapat kerülhet a nekro hőshöz, mint amennyi slot van, s erre a hősnek nincs ráhatása, akkor ott gáz van; és ha fejlesztő vagyok, s úgy vélem, okosabb vagyok egy citromlepkénél, akkor erre sürgősen kitalálok valamit. Nagyon egyszerű ez is egyébként, csak annyi hogy ha upgradelt lényt akarok, akkor X-1, Y-2, Z-3 lényt vehetek föl X, Y, Z helyett, és meg is van oldva a dolog.
miért nincs ráhatása? pont te mondtad, hogy nincs elég dark energy point és hogy naponta többször is fölhasználnád az összeset. akkor igencsak nagy peched kell, hogy legyen, hogy az egész hét folyamán a rengeteg fölhasználási lehetőség közül egyikben sem akadna olyan, amikor olyan lényt tudnál föléleszteni, amely beilleszthető is a csapatodba

Levin Malma írta:
Nem finomítások kellenek ide, hanem józan ész, és valami érzék ahhoz, hogy mi tesz valamit stratégiává. Az biztosan nem, ha a játékost tétlenségre kárhoztatjuk, vagy arra kényszerítjük, hogy tippelgesse a jövőt, hátha bejön. Én szívem szerint a Luck képesség és a sebzések tól-ig tartományán kívül az összes szerencsére épülő skillt kidobnám a Heroes-ból, és olyasmikkel helyettesíteném őket, ami tervezhetővé teszi a használatukat. A Nival láthatóan pont az ellenkező iréányba halad, és az okok számomra egyértelműek: nincs elég eszük ahhoz, hogy stratégiát alkossanak.
ez egy fantasy játék, mágiával és minden egyéb hülyeségével együtt, amit nehéz racionális világként megélni, vagyis igenis része sztem az ilyen isteni szerencse, balsors, pokoli véletlen, stb, stb. ha téged ennyire bosszant, hogy nem tudod az utolsó milliméterig kiszámolni a játék eseményeit, akkor javaslom térj át más játékra, pl ott van a civ4, ami egy átkozottul jó stratégiai játék és ott aztán bízhatsz benne, hogy nagyon nagy részt nem a szerencsén fog múlni a dolog. rengeteg másik játék van, ami csak a stratégiai döntéseken alapszik. próbáld ki azokat. ahogy nézem téged az zavar leginkább, hogy nem a 2. vagy 3. részt kaptad meg feljavított grafikával, hanem egy igencsak merészen felújított játékot, amit a sok új tényező miatt sokkal nehezebb miliméterre kiszámolni, mint a 2. vagy 3. rész esetében lehetett, és én is tettem anno. nem igazán értem miért jó ennyit idegeskedned rajta és a készítőket szídni, akik láthatóan nem neked készítették ezt a játékot.
mondjuk tényleg nem vagyok normális, hogy itt próbállak hajnali egykor erről győzködni, mikor simán el kéne fogadnom, hogy totál eltér a véleményünk és játszhattam volna akár egy fél single pályát válaszolás helyett
ui: egyedül az upgrade/nem upgrade rész változtatást tudom elfogadni, mint könnyítést, de akkor is túl erős könnyítésnek érzem, szóval biztosan erősíteném közben vagy enyhíteném a feltételeit egyéb népek képességeinek is...
na mindegy, nincs más lehetőségem, mint lejátsztok pár multi játékot a necro néppel az elkövetkezendő hetekben és meglátom mennyire lettek ténylegesen kiherélve
