Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 627 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 32  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 8:58 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Bogpista: Igaz, de a lassú csatázozás megspékelve a magas perclimittel, bizonyosan csúszást eredményez! És akkor még arról sem szóltam, hogy elég 1 páros amelyik lassabb a kelleténél, az óhatatlanul csúsztatja az egész mezőnyt!!! Ezért is létfontosságú, hogy csak olyan mapok kerüljenek be, amin a meccsidő limit mindenképp tartható!

Engem, hogy őszinte legyek egy csöppet sem érdekel, hogy szórakoztató -e a versenytérkép (szerintem nem az a dolga), milyen artik jönnek az utópiából ( ha hasonlóak, legalább nem lehet a szerencsére fogni semmit), esetleg hasonló varázslatok (u.a mint előbb)csücsülnek a varázstornyokban, hogy őszinte legyek az SEM, hogy Ssth mit szed ki, és honnan az első hét végén, CSAK és KIZÁRÓLAG az, hogy teljesen kiegyensúlyozott, HIBAMENTES, és a limitidőn belül BIZTOSAN lejátszható legyen a map! Másnak versenyszempontból NINCS jelentősége!!!

Üdv. Mugger


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mugger_ 2005 szept. 12 hétf., 9:01-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 8:59 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Sziasztok!

Nekem annyira gyér multis tapasztalatom van, hogy ami nektek egy kis erőfeszítéssel megoldható, az nekem komoly problémát jelent! Gondolok itt arra, hogy már fejből ismeritek a mapokat és egy vállvonással vesztek tudomást arról, hogy egy mapnak nem a tábori verzióján jáccunk, hanem az eredetin... :?
Ezzel én nem tudok versenyezni! És biztos van más is aki így érez... Számomra komoly probléma a két perces limit is! :roll:

Az is igaz, hogy itt Mo. legjobb játékosai csapnak össze és betéved egy-két kezdő is... (egy sakkversenyen sem gyengítik a szabályokat a kezdők/gyakorlatlanok kedveért...)

Egy biztos: ha nagyon nehezek lesznek a pályák tuti nem indulok, hisz teljesen esélytelen lennék! :(

Laca, a kezdő


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 9:10 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Laca: Lesz ilyen térkép is, meg olyan is, 6 tábori + 6 tohos válogatott!
A Szerecse nevű játékos meg majd eldönti, hogy milyen mapon kell játszanod! :)

Csak tessék mihamarabb jelentkezni!

A jelenlegi létszámadatok:

H3 1 vs. 1:
Kertics, Vologya, Warlock, Karesz, Titi, Nimbus, Adler, Nowan, Hzsolt, GJodie, Ssth, 2much4me, Jou, Sefa
Eddig összesen 14

H3 Támadás:
Kertics, Vologya, Levko, Zomi Dudu, Mugger, Karesz, Titi, Nimbus, Hzsolt, 2much4me, Jou, Sorceress, Lord Shaba
Eddig összesen 13


H4 Támadás:
Jou, Judicator, Vologya, Kleiber Judit, Mugger, Sorceress, Lord Shaba (még 2 játékos kell a rendezéshez!)
Eddig összesen 7

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 9:38 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Bogpista: Köszönöm, hogy kiborogattad a bilit... :shock: Meg kell jegyeznem, hogy nem jószántamból butítottam idáig a mappokat, az én egyedüli variációm az volt, hogy a két térfelet egymástól őrző lényekkel variáltam azért, hogy a jobb playerek nehezebben tudjanak áttörni a kezdő/gyengébb játékosokhoz. A többi módosítás, pl. ez-az kerüljön fel illetve le egy térképről (pl. varázstárgyak, néhány varázslat kikerülése), az már a játékosok nyüszögése miatt került szerkesztésre a mappokon. Semmi gond, vissza lehet variálni kicsit a mappokat illetve lehet az eredetieken játszani, de ezt már tegye az meg, akinek ezek a térképek nem megfelelőek/unalmasak. Meghajlok a játéktudásod és online tapasztalatod előtt, de egyforma feltételek hiánya nélkül nem lehet versenyt szervezni! Két egyforma képességű játékos között pedig a SZERENCSE fogja eldönteni, hogy ki nyeri az adott meccset és ki veszít, nem? Egy kezdő/profi játékos között is dönthet a szerencse, de nem akkora a jelentősége, mint két egyforma játékosnál... Ugyanez a helyzet a random pályáknál is, nemde Bogpista barátom? Remélem már hamarosan Te is bemutatod magad személyesen a Heroes társadalomnak... :wink: Szóval még mindig nem látom ki(k) lesz(nek) az(ok) az emberke(k), aki megmondja(k) melyik 6 pálya legyen (köszi a pályák felsorolását Adlernek!) pluszban ebből amit Adler felsorolt és ki fogja letesztelni, hogy biztosan ne legyen hiba benne, valamint a piros player nehogy 1 nappal hamarabb jusson előnyhöz, mint a kék, mert akkor megint lesznek olyanok (jogosan), akik reklamálni fognak a nem egyenlő esélyek miatt! Baráti üdv,

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 9:40 
Avatar

Csatlakozott: 2005 feb. 20 vas., 23:14
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Asszem viszakoznom kell... :oops:

Nekem annyi változás elég, hogy a Relikviásat kicseréljük másra, mert ott a pirosnak előnye van szimmetrikus pálya lévén. Hiába vagy ugyanolyan gyors, úgyis mindig ő szedi ki hamarabb a cuccokat.

Szerintem a TOH->Táborivá alakítás nagyon is hogy jó lett, jó hogy a haszontalan relicek ki vannak szedve, sőt, a +4,5,6 All-os cuccokat is ki kellene szedni... persze a fixen betettek maradhatnak. Ha akarjátok ezt meg is editálom.

Üdv, 2much4me


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 9:49 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Látom a Relic Guard map, nagy közönségsikert aratott! :)
Nos, az lesz az egyes sorszámú map s mivel a sorszámot 2 hatoldalú kockával fogom dobni sűrűn nem kerül rá sor! :lol: :lol: :lol:
Jó lesz így mindenkinek?

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 9:54 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 20 kedd, 13:10
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Budapest
Mugger_ írta:
Sziasztok!

Látom a Relic Guard map, nagy közönségsikert aratott! :)
Nos, az lesz az egyes sorszámú map s mivel a sorszámot 2 hatoldalú kockával fogom dobni sűrűn nem kerül rá sor! :lol: :lol: :lol:
Jó lesz így mindenkinek?

Üdv. Mugger


Én azérrt örülök annak, hogy több map lesz, mert akkor kisebb az esélye, hogy több meccset is játszon egy személy ugyanazon a mapon egy verseny alatt.

Egyébként nekem van 12 oldalú "dobótestem" az elhozhatom :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 10:05 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

warlock: Hozd csak nyugodtan! :)

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 10:07 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
A felsorolt ToH mappoknak az az előnye, hogy nem kell tesztelni, ezt sokan megtették már előttünk.

Több észrevétel:
ha csak a nagyon jó artik maradnak,akkor nincs értelme a játéknak, ha kiöljük a szerencsét, ill. nagy mértékben befolyásuljuk, elveszti izét a game.

nincs két egyforma játékos, általában az örző lények butitása is a "jobb" játékost hozta előnybe.

az időlimit dolgot nem értem, ha van 4 ora a játékra, akkor a 4. órában a felek találkoznak és harcolnak, akkor amikor a szervező szól, nincs várj még 3 kört vagy ilyesmi, mennek és harcolnak.
Mindegyik pálya megoldható 4 ora alatt( 4 perces körökkel is) , a 2 perc csak azoknak kedvez,akik nagy gyakorlattal rendelkeznek, s kukra tudják, mikor mit kell csinálni.

piros előnye:
az akinek előbb van a köre - bármit is találunk ki - élvez bizonyos előnyt, de miután a szinek eldöntése is szerencse dolga, ebbe belekötni szerintem badarság.


Spellek:
no fly, dd,
a többi maradhat

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 10:16 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Adler: Ha a negyedik órában szólsz, hogy menni kell még főcsatázni, akkor MINIMUM 4.5 óra egy meccs s már csúszik az egész! Tehát a tényleges "mapra szánt" idő max. 3.5 óra a vége már a főcsata!
Igen, ez a gyorsabb, a mapot jobban ismerő, s a lépéseit előre megtervező játékosnak kedvez. És??? Nem az a cél, hogy az nyerjen aki gyorsabb, jobban ismeri a feladatát?
Én 99% -ig biztos vagyok abban, hogy egy tohos (nem gyengített) mapon egy a térképet nem ismerő, lassabb játékos, 4 perces limittel, BŐVEN túllépi a megadott keretet s csúszik az egész kétnapos verseny! Az eddigi BB -ken a 2 perc tökéletesen működött, lehet, hogy néhányaknak begyulladt az ínhüvelyük, nekik előre és utólag is jobbulást kívánok! Egyébként ha visszaemlékszel a BB2 -re, a 2 perces limittel, gyengített mapokon is volt nem egy páros aki alig fért bele a 4 órába!!! De szerencsére gond nem volt belőle, növelt köridővel, erősebb mapokon biztosan lenne!!!

NEM vitatéma: A köridő 2 perces, nem 4 vagy hat! Mégegyszer a gyengébbek kedvéért: Kettő!!! És igen, nem lesz szavazás arról, hogy 2,4,6 vagy 115 perces a köridő, mert marad a KETTŐ! Tessék alkalmazkodni a szabályokhoz s nem igyekezni minden lehető módon változtatgatni őket!

Üdv. Mugger

U.i: Többen nem értették meg (vagy én írtam érthetetlenül), hogy a verseny FOLYAMATOSAN, szombat éjszaka is zajlik, ergo aki gépet tud hozni, az mindenképp a szombat NAPKÖZBENI csoportok valamelyikébe nyer majd besorolást, és a GÉPÉT éjszakára ill. vasárnap estig ott kellene hagynia! Természetesen folyamatos őrizet alatt! :lol:


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Mugger_ 2005 szept. 12 hétf., 10:29-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 10:22 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

És már csak továbbra is az a kérdés, hogy melyik lészen az a 6 új pálya, amelyek csatlakoznak az eddigi 6-hoz... :roll: Azért azt még hozzátenném kedves térképszerkesztő harcostársaim, hogy nem csak abból áll a map editálása, hogy lesz e benne altar of sacrifice vagy sem, fly és dim. door ki van e véve vagy sem, hanem néhány artifactot illetve 4-es spellű hősöket is ki kell ám venni (börtön illetve questek betételével az alvilágban vagy ahol megoldható) minden TOH-os mapból... :shock: Hogy a többi eddig észlelt apró dologról (amire már alig emlékszem pl. pirosnál van kút, kéknél nincs) ne is beszéljek... Szóval hiába játszották olyan soxor ezeket a TOH-os mappokat, azért vannak benne kisebb (de javítható!) hibák... SAJNOS... Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 10:42 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Szevasztok!

Nahát-nahát… Nem igazán értem a srácok nyűgjét-baját, főleg Ssthét és 2much-ét! :shock: Új mapok kellenek? Kérdem én, pont nektek minek? :? Hiszen tegyük fel, hogy új mapok vannak… az említett két egyén az utolsó szögig betanulja a pályát lépésszámostól mindenestől, és mire eljönnek a BB-re számukra ugyanolyan unalmas lehet már a pálya mint a mostaniak. :x Emiatt azonban személy szerint én nem is igazán szeretek jáccani ellenük… :shock: hiszen mindig tudom, h mikor mit csinálnak, csakúgy mint ahogy egy nagyon jó „AI”-t is ki lehet ismerni… ahhoz persze nem fér kétségem, hogy mindketten nagyon jó játékosok…

A relikviás map tényleg nem fair, de ugyanilyen probléma más mapoknál is megvan (pl. Föld alatti háború… igaz Ssth??? :evil: :evil: ). Kicsit elbizonytalanodtam a hozzászólásokat olvasva…

Te Bogpityu nincs valami gyorsan lejáccható random template??? :lol: :lol:

Ui.: Mugger Sajnos korábbi ígéretemet redukálnom kell egy TFT-re, úgynézki gépet nem tudok vinni. Bár ez még nem végleges, még képlékeny, de ígérni nem tudom.
Szal a lényeg egy monitort biztosan tudok vinni!

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 10:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
2 perc az 2 perc, majd belehúzunk:)

Felirok 6 mappot
természetessen olyat nem,aminek van Tábori megfelelője, ha rábólintotok, megszerkesztem,ahogy Vologya szeretné, mármint a Herokat, a többi marad
ti.
a random 7.lvl unit nem lesz fix
sem spellek, sem artik nem lesznek kivéve

délután jelentkezem.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: H4
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 10:52 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 23 szomb., 10:26
Hozzászólások: 377
Halihó Bátorharcosok!

Már csak 2 :!: ember kell, hogy H4-ből is rendezhessünk egy kis összecsapósdit! :D

(csak, hogy feltűnjön :evil: :twisted: )

üdv,

_________________
Üdvözlet minden nagyon bátor harcosnak!
Lord Shaba


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 11:00 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Tán Laca vetette fel, hogyha túl nehezek a térképek inkább el sem jön
a versenyre, mert esélytelen!

Nos azt képzelni, hogy multiplayeres tapasztalat NÉLKÜL van esélye
bárkinek nyerni, minimum botorság! Egy darabig a konda sűrű etetgetésével
is el lehet jutni (lásd. Cooper a BB1 és SenSei a BB2), még iszonyatos
mázlival a négy közé is be lehet jutni, de arra, hogy versenyt nyerjen
csak malaccal, soha senkinek sem volt esélye!

Azért is mosolygom meg az ilyen kérdéseket, mert az, hogy ki nyer
bizonyos fokig eleve elrendeltetett, aki 2-300 online meccset vívott
bizonyára jobban fogja ezt a sportot űzni, mint aki hármat s nagyobb
esélye van 6 merkőzést folyamatosan nyerni, mint amannak! Köridőtől,
meg pályától, meg artifactoktól, meg varázslatoktól függetlenül!

Így meg kell barátkozni a gondolattal, hogy akinek nincs megfelelő
multis tapasztalata, azt valszeg nagyon el fogják verni! Ilyenkor
mindig Ssth példája jut eszembe, aki a BB1 -en még zöldfülű kezdőként
vett részt, mára pedig még a legnagyobbak által is elismert esélyes!
Szerintetek a két dátum között hány mapot játszott online???
Nos az eb, itt van elföldelve!

Szóval Lacának, Hellbloodnak üzenem, itt, az ilyen versenyeken is
lehet megszerezni azt a tapasztalatot amivel esetleg később nagyobb
eséllyel indulhatsz!
Szóval fel vidám orvgyilkosok! :)

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 11:12 
Avatar

Csatlakozott: 2005 feb. 20 vas., 23:14
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!

Nimbus: Le lehet szállni rólam! :P :lol: :P Te is tudod, hogy kurvára nem gyakorolgatom halálra magam, csupán végig lehet gondolni a dolgokat. Erre te képes vagy, hagyd meg másoknak is a lehetőséget, talán ők is. Thx :)

Adler: Ha a lvl 7 nem fix, az NAGYON GÁZ!!! Szerkessz már olyan pályát ahol az én lvl7-em 5 hydra, a tied meg 6 Black... Aztán meglátjuk milyen király. Akivel ilyen pályán kell játszanom, ott fenntartom magamnak a kockafeldobás lehetőségét, eldöntendő a győztest... Minden tiszteletem a Tied, de ezt a randomizálást hagyjuk, pont az kellene, hogy minél kevesebb random cucc legyen...

Üdv, 2much4me


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 11:23 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 20 kedd, 13:10
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Budapest
Nos pár dolgot én is mondanék, mert nagyon unatkozom a munkahelyemen. 8)

Egyrészt szvsz. a 2 perc abszolút nem okoz gondot, csak max az 1.-2. napon mivel utánna bőven van időd átgondolni, hogy mit csinálj, amíg lép az ellen.

Az hogy valaki megtanulja a pályákat, az nem gond, mivel a suliban is van olyan aki tanul, és van aki IQ-ból csinálja, ettől függetlenül szerintem is az lenne a legjobb, da lehetne kiegyensúlyozott random mapot csinálni, de szrintem ez nem megy.

Annak, hogy több pálya lesz, azért örülök, mert ha csak 6 pálya van még annak is van elég nagy esélye, hogy 3-6 meccse alatt valaki ad abszurdum 3X játszon ugyanazon a mapon.

A TOH-os pályákkal kapcsolatban az jó, ha bentmarad minden spell, de az szerintem jó volt, hogy a neutral várakban le volt tiltva a 5-7 lvl. Ha ez nincs benne a TOH-os pályákban, akkor szvsz. ezt is bele kellene szerkeszteni. A varázstárgyakból pedig bent kellene tartani többet, mert ha letiltunk sokat, akkor ennyi erővel odaathatjuk mindenkinek a +x all tárgyakat. Azt hiszem emlékeznek még páran arra, amikor a fullos utópiából sikerült kinyernem 2 db Lions Shileld-et, amiből az egyiket rögtön kenhettem a hajamra. (Igaz ez a szétlövés pályán volt.)

Most is lesz szétlövés pálya?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 11:24 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Sziasztok!

Szépen összejöttünk :) Úgy látom sok minden tisztázódott, így én most csak pár dolgot próbálnék kicsit elemezni.

Idézet:
a két térfelet egymástól őrző lényekkel variáltam azért, hogy a jobb playerek nehezebben tudjanak áttörni a kezdő/gyengébb játékosokhoz.

Ha leveszem őket csontsárkányra nem lesz nehezebb áttörni.

Idézet:
A többi módosítás, pl. ez-az kerüljön fel illetve le egy térképről (pl. varázstárgyak, néhány varázslat kikerülése), az már a játékosok nyüszögése miatt került szerkesztésre a mappokon.

Igen, az óvoda effektus
Idézet:
Egy kezdő/profi játékos között is dönthet a szerencse, de nem akkora a jelentősége, mint két egyforma játékosnál... Ugyanez a helyzet a random pályáknál is, nemde Bogpista barátom?

Sajnos ellent kell mondjak néked Vologya mester. A random mapokon nincs így. Legalábbis a legtöbbjén, mert van full szerencsefaktoros template is. De vannak olyan templaték, ahol 1 gyengébb játékos esélye 1% körüli. Ezek nagyon izgalmasak és nehezek ---> De ilyen versenyre alkalmatlanok.
Idézet:
Remélem már hamarosan Te is bemutatod magad személyesen a Heroes társadalomnak...
Majd küldök képet :) A hétvégén tudom megmondani, hogy el tudok-e menni majd a versenyre.
Laca: Az alap ToH-os mapok annyiban nehezebbek, hogy kevesebb a res. így többet kell használnmi a piacot. De már játszottál velem is anno ToH-os mapon, és nem voltál rossz rajta. Ezenkívül izgalmasabb és több a lehetőség.
Nimbus: De vannak gyors templaték, de azok unbalancedek. Ott olyan korlátozásokat kellene bevezetni, amik sokak ellenérzését kiváltanák. (pl: no lvl5 spell - ezzel sokkal kiegyensúlyozottabb a játék) Azokon olyan is van, hogy az egyik fél oldalán van 3 utópia is. Azok nagyon brutális mapok, de sok ész nem kell hozzá. Egy balance vagy panic template esetében a játékidő 6-10 óra lenne, ami a verseny szempontjából lebonyolíthatatlan.
Mapjavaslataim:
Battle for Glory
Hourglass3
Battle of Bastards
Desert war
Excalibur clans 2
The Hive
west vs east - eredeti!

A battlemaniát és a giant wart nem javasolnám a versenyre.
Véleményem szerint a herokat se kell kivenni, hiszen úgy is tiltva vannak. Ezzel 1 újabb lehetőséget veszünk ki. Azt, hogy schoolarral meg lehessen tanítani. Ez lehet jó stratégia, nem kéne kivenni.

Upd: A 2.-3. várakból nem kell kivenni a lvl5-7-et. Ez megint az óvoda. Nagyon nehéz és rizikós dolog dupla várat húzni. Ugyanis a 2. várak fort nélküliek, így nagyon nagy a nyersanyagigénye. De ez is egy lehetőség amivel élni lehet és színesebbé teszi a játékot.
A szektorelválasztó lvl7-esek nyugodtan lehetnek random, hiszen az mindkét félnek ugyanaz. Sátorőrző, relicőrző stb esetében be lehet állítani, de akkor minimum green dragon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 11:52 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Bogpista: A legtöbb mappon nem Hydra, Csontsárkány, Behemót és Giant az átjárót védő lény! A Relic Guardon való igaz, így van, de azon is lehet változtatni! :wink: A random mapok tekintetében lehet, hogy igazad van, ebben Te vagy a szakértő, de annyi Template map lehetőség van, hogy én ki sem igazodom rajta! :shock: És igen, ezek versenyzésre alkalmatlanok... Várjuk a képet! :D De azért annak jobban örülnénk, ha a BB3-mon személyesen vennél részt! :D Köszi a térképjavaslatokat, igaz csak 3 egyezik Adler javaslataival és a táborra átalakított mapok közül is szerepel benne 1-2... :roll: (Nem kötekedni akarok!)

Warlock rávilágított arra, hogy sok olyan dolog van a táborra szerkesztett mappokban, ami a kiegyensúlyozottság és a játszhatóság szempontjából jó ha benne van a térképekben, igaz így redukáljuk a pálya adta lehetőségeket... De az egyenlő esélyekért és a verseny kedvéért talán megbocsátható módosítások ezek és nem veszik el mégsem a Heroes feeling... Cáfoljatok meg, ha tévednék...

Remélem sikerül mindenkinek megfelelő 12 térképet összevadászni, kijavítani, letesztelni, hogy utána verseny keretek között hódolhassunk kedvenc játékunknak a Heroes of Might & Magic 3-nak! :wink: Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 12 hétf., 11:56 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Uraim: Akinek ilyen, vagy olyan okból nem felelnek meg a tábori mapok
(SenSei,Adler,Ssth,Bogpista remélem nem hagytam ki senkit ), beszéljetek össze, állapodjatok meg s készítsetek 6 olyan térképet, ami megfelel a feltételeknek!

Arra NAGYON figyeljetek oda, hogy hiba még véletlenül SE maradjon benne, nem szeretnék úgy járni, hogy ott a versenyen derüljön ki, hogy mégsincs minden kitiltva, lenyakazva, felnégyelve, mégis titánok jönnek szembe giantok helyett stb. stb. stb. Lehetőség szerint tényleg Ne a már tábori térképként szereplő map eredeti változatát küldjétek, bizonyára van más térképlehetőség is!

Ezeket szeptember 30.- áig küldjétek el a mugger@freemail.hu címre. Ezeket felveszem a mapok közé s versenytérkép lesz belőlük!
Azt meg már a kockák döntik el, hogy ki melyik mapot kapja!

Üdv. Mugger


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mugger_ 2005 szept. 12 hétf., 12:04-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 627 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 32  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség