Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 67  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 17 pén., 21:41 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 29 szomb., 9:10
Hozzászólások: 726
Tartózkodási hely: Rockerfalva
[quote="Bokis"]Nálam minden ok, csak magyaritás kénne 8)[/quote]

Jó neked, én tudok angolul, de nekem rossz a kieg. Megadnád a címét annak a helynek ahol a "normális" váltazot lehe letölteni, ahol nem írja ki, hogy "Heroes 5 is not installed"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 17 pén., 22:53 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
Dougal írta:
Nekem nem müxik, letöltöttem az angol verziót, aztán telepítés közben kiírja: Heroes of Might and Magic 5 is not installed!

Dougal mivel nem feltételezem hogy nem eredeti példányod van ezért megkérdem hogy volt-e Windows reinstal vagy pedig a megfelelő nyelvű patchet töltötted-e le. Ajánlom hogy próbáld ki a Collectors Edition-t és a hu/pl verziót is. Viszont ha a rendszer újratelepítés az igaz akkor csak a játék újratelepítése segít tudtommal.

_________________
Egy kedves ördög. Lehetséges? :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Coradiel 2006 nov. 18 szomb., 9:30-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 18 szomb., 8:15 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 29 szomb., 9:10
Hozzászólások: 726
Tartózkodási hely: Rockerfalva
Tudod, tényleg ez orvosolja, de van más dolgom is 61 éves nyugdíjasként, nem mindig csak számítógépezni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 18 szomb., 9:22 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
Off: :lol: :lol:
ON

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 18 szomb., 14:24 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Dougal írta:
Tudod, tényleg ez orvosolja, de van más dolgom is 61 éves nyugdíjasként, nem mindig csak számítógépezni.

<OFF TOPIC>Már rég tudjuk, hogy ki vagy te idióta...</OFF TOPIC>

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 19 vas., 18:08 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Tanács: játszátok végig 1.3 alatt az aktuális mapot és utánna telepítsétek az 1.4-et! a Loadot 1.3 és 1.4 között nem tanácsos használni.

Poén: A dungeon kampányban nagy mellénnyel kiraktam harcolni 3 db black sarit szétosztva, majd a hősöm kapásból nyomott egy armaggeddont: Eredmény meghalt mindenki... A DRAGONJAIM IS! :shock: :shock: :shock:
Megnéztem a leírásban az van, hogy teljesen immuninsak mindenféle mágiára... :lol: :lol: :lol:
Ez már 1.4 alatt történt...

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 19 vas., 20:57 

Csatlakozott: 2004 ápr. 17 szomb., 21:14
Hozzászólások: 87
Nimbus: a dark hösök speckoja a mágia immunitást is mágia resistre csökkenti a baráti egységeknél is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 19 vas., 20:58 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
Nimbus írta:
Hali!



Poén: A dungeon kampányban nagy mellénnyel kiraktam harcolni 3 db black sarit szétosztva, majd a hősöm kapásból nyomott egy armaggeddont: Eredmény meghalt mindenki... A DRAGONJAIM IS! :shock: :shock: :shock: Megnéztem 50% sebzést kaptak a sarik...
Megnéztem a leírásban az van, hogy teljesen immuninsak mindenféle mágiára... :lol: :lol: :lol:
Ez már 1.4 alatt történt... :roll:


Nimbus nem lehet hogy a gyakorlott mágiatörésed miatt hatott az armageddon a sárkányaidra is? :)

_________________
Egy kedves ördög. Lehetséges? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 19 vas., 21:04 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
De igazatok van!

Ekkora fost banyek! Behalok! :lol: :lol: :lol:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 20 hétf., 23:20 

Csatlakozott: 2004 nov. 10 szer., 14:46
Hozzászólások: 1
nem tundá beírni ide vkit mit tartalmaz az 1.4es patch? felraktma már, cska azérjó tudni, és nincs mellé readme file ami leírná

_________________
Yo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 21 kedd, 15:49 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Vírusgl írta:
nem tundá beírni ide vkit mit tartalmaz az 1.4es patch? felraktma már, cska azérjó tudni, és nincs mellé readme file ami leírná

1.4-es javítócsomag

Hozzáadott funkciók:
***************
‘Papírbaba' a hős leltárának kezelőfelületén
p2p támogatás a játékban és a szerkesztőben

Hősszerkesztő eszköz
Javított hibák és eszközölt változtatások:
*******************************
Stabilitás:
- a játék már nem fagy le az ‘eredmények küldése az ubi-nak' képernyőnél
- a játék már nem fagy le az Ubi minősítő játékoknál, ha a host lekapcsolódik
- többé nem fordul elő, hogy a játék eredményei nem kerülnek elküldésre az ubi.com-ra
- a ‘belépési pont' objektum elhelyezése a pályára már nem fagyasztja le a szerkesztőt
Kezelőfelületek:
- Már nem fordul elő, hogy néha a forduló kezdetekor a 'Hős mozgatása' gomb nem működik
- Már nem látszik a hős mozgásfoltja a rejtvénytérképen
- A várakozás kezelőfelületen a játékosok alapbeállítású nevei már a játékos színének változását követik
- A varázslat hely immár nem különbözik ikonjának helyétől
- Most már csapatonként több lény megjelenítése sem hibás
- Már helyes a Párbaj létrehozása menüben feltűnő véletlenszerűen választott hős ikonja
- A beállítások változásai már elmenthetők az 'Alkalmaz' gombra kattintva
- A Hírnév csarnokában a ‘Törlés' gomb már nem törli ki az eredményt, beleértve az alapbeállításokat
- Az eszközölt fejlesztések néha helytelen frissítésének hibáját kiküszöböltük
- Kiküszöböltük az örvényből való kilépés után eltűnő mozgásösvény
hibáját
- Immár nem láthatók fontos információk, miután a játékos megnyomta a 'Forduló vége' gombot a játékosváltás módban
- Az Árnymatriarcha, a Kóbor lovag, a Kísértet, a Sötét lidérc, az Ezüst egyszarvú és a Smaragd sárkány ikonja immár megegyezik megjelenésükkel
- A Végtelen arany zsákjának ikonja immár megegyezik megjelenésével
- A hosszú célleírások immár nem szakadnak meg
- Javított funkcionalitás a sereg megosztása kezelőfelületen
- Javított küldetéseredmények képernyő
- Az Alt+F4 kombináció már helyesen működik a többszemélyes játék Párbaj módjában
- Számos szöveghiba kiigazításra került
Játékmenet és mechanika:
- Fejlesztettük a 3x3-as párbaj koncepcióját
- A 3x3-as párbaj hiányos seregelhelyezésének problémáját megoldottuk
- A gremlinek minden helyzetben csak harconként egyszer javíthatnak gépeket és konstruálhatnak lényeket
- A mágusok már nem sebződnek saját varázslataiktól
- Az 'Őrangyal' képesség már nem ad egy plusz fordulót a hősnek, miután az őrangyal által felélesztett csapat elpusztult
- A vámpírok már nem regenerálódnak az élőholt támadás után
- A Mesterség medálja és a Műszerész manipulálásának lehetőségét
megszüntettük
- Eruina, a kazamata hősének specializációja már helyesen működik
- Változások a 'megjelölő' típusú képességekben - Ellencsapás (lovag), Démoncsapás (démonúr), Lélekkapocs (nekromanta), Varázskötelék (varázsló):
- A megjelölés csak a hős fél fordulójába kerül
- Kétszer is alkalmazható, így amikor egy másikat jelölsz meg, az előző megszűnik
- A megjelölés időtartama korlátlan, a harc végéig folyamatosan tart
- A Kapunyitás képessége kiegyensúlyozva és fejlesztve
- Az Erdőlakó város épületeinek árában változtatásokat hajtottunk végre
- A teremtmények immár lakóházakban gyűlnek össze
- További követelményt adtunk a Balliszta bűbáj jártassághoz
- A Mágusok céhének szintjei minden városban ugyanannyiba kerülnek
- Már nem tűnnek el teremtmények harc közben, ha kettéosztjuk a csapatokat
Pályák:
- a ‘Senkiföldje' pályán a játékos egy hiba folytán az őrökkel való harc nélkül is hozzájuthatott bizonyos tárgyakhoz, ezt kijavítottuk
Pályaszerkesztő:
- Javítottunk a Pályaszerkesztő funkcionalitásán
Egyéb:
- helyrehoztuk a paladin távolról való megtámadásakor fellépő téves kameramozgást
- helyrehoztuk a pokolharcos által megrémített egységeknél fellépő téves kameramozgást
- helyrehoztuk a rossz kameramozgást a Vándor által megtámadott lénynél
- a hősök már nem képesek nagyon meredek területeken áthaladni
- kijavítottuk az automatikus harc gomb hibáját, mely nem frissült rendesen a játékosváltás módban, ha 2 emberi játékos harcolt egymás ellen
- már nincs késés a kalandtérképen a hős céljára való kattintás és a mozgás között
- már nem állítódik el a képernyőfelbontás, ha a gép készenléti módból kapcsol vissza
- a Dac gyűrűje varázstárgy árát helyesbítettük
- javítottunk a Nekropolisz város egének megjelenítésén
…és egyebek.

Remélem segítettem, egyébként meg ott kell lennie a patch telepítése után a fájlnak. :wink:

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 22 szer., 10:40 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Sziasztok!

H5 kérdéseim:

1.Én a H5 demójával játszok még mindig. És még mindig nem érzem, hogy érdemes lenne-e befektetni a teljesbe. Mi a véleményetek, megéri megvenni, vagy H3 mindenek felett :) ?

2.Nem tudjátok, hogy A H5 teljeset a demóhoz képest optimalizálták-e, azaz ritkábban szaggat be, gyorsabban tölti be a várakat,mentés gyorsabb?

3.Láttam boltban a H5-öt, ott azt írták, hogy magyar felirattal. Én azt hittem, hogy a magyar verzióban magyar szinkron is van. Tévedtem volna?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 22 szer., 11:10 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
felho írta:
Sziasztok!

H5 kérdéseim:

1.Én a H5 demójával játszok még mindig. És még mindig nem érzem, hogy érdemes lenne-e befektetni a teljesbe. Mi a véleményetek, megéri megvenni, vagy H3 mindenek felett :) ?

2.Nem tudjátok, hogy A H5 teljeset a demóhoz képest optimalizálták-e, azaz ritkábban szaggat be, gyorsabban tölti be a várakat,mentés gyorsabb?

3.Láttam boltban a H5-öt, ott azt írták, hogy magyar felirattal. Én azt hittem, hogy a magyar verzióban magyar szinkron is van. Tévedtem volna?


Sziasztok!

felho:

1. természetesen a H3 mindenek felett - legalábbis számomra - ,de
persze ezek annyira szubjektív érzések, mint pl. a kedvenc zenetípus,
mindenkinek más és más. Ismerek nem egy embert akinek az általam
nem sokra becsült H4 a kedvenc játéka! :) Szóval az én sorrendem:
H3,H5,H2,H4, persze ez nem befolyásolja azt a tényt, hogy egy
"rendes" fannak rendelkeznie kell az összes kiadott Heroes lemezzel.
Úgyhogy én megvenném a helyedben a H5 -öt! :) :) :)

2.Biztos, hogy optimalizáltak a játékon, hiszen már az 1.4 -es patch
jön ki hozzá, biztos vagyok benne, hogy ezek tartalmazzák a játék
kiadása UTÁN felfedezett hibák javításait!!!

3.A magyar verzió NEM szinkronizált, csak magyar felirattal ellátott
ill. a szöveges részek magyarok, a hang az mindig angol!!!

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 22 szer., 12:52 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Mugger: köszi az infókat.
Az angol H5-re lehet magyarítást feltenni? Nekem a H3 is angolul van meg, de egy ideig jó volt magyarul, hogy amit nagyon nem értettem, azt úgy meg tudtam fejteni. Majd utána visszatértem az angolhoz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 16 szomb., 18:03 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
http://www.gamehunterteam.hu/index.php? ... etek&id=73

A magyar verzióban a videók feliratai nincsenek lefordítva????
ja, még mindig csak a H5 demót nyúzom :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 16 szomb., 18:24 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
felho írta:
http://www.gamehunterteam.hu/index.php?func=letoltesek&mode=reszletek&id=73

A magyar verzióban a videók feliratai nincsenek lefordítva????
ja, még mindig csak a H5 demót nyúzom :)


Le van minden fordítva, csak a hangok nem( meg egy két apróság pl. a nekróknál a spéci épület szövege)! :)

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 19 kedd, 22:59 

Csatlakozott: 2006 okt. 29 vas., 10:33
Hozzászólások: 3
Pálya Generálás!!!

Bajban vagyok mert a h3-ban mikor pályát generáltam akkor ki tudtam választani hogy milyen váral szeretnék lenni meg hogy milyen típusu páylán akarom nyomni.
Most viszont azt látom hogy ez nem lehetséges. Csak azt birom kiválasztani hogy mekkora legyen a pája meg hogy legyen e földalatti rész vagy sem. A lények erőssége stb... Nem tudom hogy kell ugy generálni hogy én választhassam ki a vár típusát. Ez nagyon lényeges lenne mert haveral ketten akarjuk nyomni 1 gépen de nem tudjuk hogy kel várat választani.
PLZ HELP!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 20 szer., 2:31 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 15 csüt., 20:42
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest, Óbuda (Időnként Silent Hill...)
Gondolom kézzel beállítod hogy random legyen a vár(mikor megnyitod a map editorban).Vagy nem? :)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 29 pén., 11:55 

Csatlakozott: 2006 okt. 29 vas., 10:33
Hozzászólások: 3
Zargul írta:
Gondolom kézzel beállítod hogy random legyen a vár(mikor megnyitod a map editorban).Vagy nem? :)


Hi Zargul!

Én nem a map editorrol beszélek hanem a játékban található opciórol aminek a neve Generate map. Elvileg itt kell pályát generálni de sajna nincs meg az a lehetőség hogy az ember ha legenerálta a pályát akkor ki is tudja választani hogy milyen várral szeretne lenni.
Sőt az is bosszantó hogy nem bírom kiválasztani generálás előt a várat. A h3-ban ki lehetet generálás előtt választani de itt a generálás után sem lehet. Meg azt sem tudom hogy ha be akarok tenni szövetségest mellém meg 1-et haverhoz azt hogy kell. Bezzeg h3-ban ezt is lehetet.
Nem értem miért ilyen kevés a lehetőség.
Vagy itt a pálya editorban kell pályát generálni és nem a játékban és azt kell elmenteni és majd betölteni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 30 szomb., 8:04 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Nosztalgiából a tématemetőben jártam és egy majdnem egy éves cikket találtam. Érdekes, hogy az akkor kevésbé érthető dolgok mára már világosak lettek. Ez egy német oldalon volt, amit lefordítottam, bár akkor még sok dolog nem volt tiszta... Azért csak olvassátok el újra, megéri!

Freemy írta:
Íme a fordítás:

A Might & Magic világa, a PC-világ klasszikusai közé tartozik. Eredetileg 1987-ben az azonos nevű szerepjátékhoz (amiből eddig 9 rész jelent meg) találták ki, ez a világ lett 1995-ben egy körökre osztott stratégiai játék otthona, ami máig kultuszstátusznak örvend. Összesen négyszer (ehhez jönnek a kiegészítők) jelent meg a Heroes of Might & Magic a világon, de bár sikeresek voltak, mégsem tudták megalkotójukat, a New World Computinget, a csődtől megmenteni. Az Ubisoft kaparintotta meg a licenszet és négy év szünet után a széria az orosz Nival Interactive révén új életre kapott. Tapasztalatuk e téren mindenesetre van, mert az Etherlords, egy megközelítőleg sem olyan sikeres, de mégis jól sikerült konkurencszéria elkészítéséért ők a felelősek.

Mindent egy csapásra?
Az 5. rész létrehozása nem egyszerű feladat, mert egyrészt a számos fannak örömet kell, hogy okozzon, de azért a grafikailag gyönyörű valós idejű stratégiai játékokért rajongó vásárlósereg ízlésének is meg kell, hogy feleljen. Mintegy bizonyíték az utóbbi csoport számára, egy modern 3D-s grafikus motort használtak, ami az aktuális RTS-címekkel való összehasonlításnál nem fog szégyenkezni. A Silent Storm taktikai játékot ugyanabból a házból pl. simán lefölözi.
A tulajdonképpeni játékszabályok egyáltalán nem változtak. Úgy, mint korábban, a játékos (először) egy hőssel a térképen (a régi ismerős zöld nyilak mutatják az utat) kóborol, felzászlózza a nyersanyagokat előállító épületeket úgymint a malmokat vagy a fűrésztelepeket, kincseket gyűjt és felaprítja az ellenséges lényeket. Újdonság, hogy a hős nyomokat hagy maga után, ami annál jelentősebb lesz, minél nagyobb a serege. Sőt, "Fog of War" is van, mindenek előtt a térképen a már felfedezett területek mindig láthatóak maradnak. Különösen igaz ez nemcsak akkor, amikor a térképen bóklászunk, hanem a föld alatt útközben is.
A megszerzett nyersanyagokból (ezek ugyanazok egyébként, mint az elődökben) tudjuk a saját (alapból) egyetlen városunkat kiépíteni és új sereget felállítani, ami majd a hőssel a világban kóborolni fog. Csak a hős gyűjt tapasztalatokat és RPG-szerűen egyre gazdagabb lesz. Ez mind úgy néz ki, hogy körökre van osztva, minden játékosnak egy fix számú akciópontja van, amint ezeket felhasználja, a következőre kerül a sor.
Ha két sereg találkozik, a lények megtámadják egymást vagy egy várost ostromolnak. Ekkor a gép csatamódba vált, a csatatérkép a sereg nagyságához igazodik (*1). A csata is körökre van osztva, ez fontos a saját csapatok taktikus, okos beállításához és velük az ellenség visszaszorításához. Másképp lesz, mint a negyedik részben volt, a hős mostantól már nem fog a legelső fronton harcolni, hanem úgy, mint korábban a csatamező hátsó sorából varázsolgat bármit, amit a varázskönyvből kiválasztunk. Tehát vagy agresszíven (Tűzlabda stb.) vagy defenzíven lép fel az ellenféllel szemben, amíg a saját tulajdonságok, a megszerzett varázspontok tartanak. Az a lehetőség is megvan számára, hogy egy felkiáltással egy katonai támadást vezessen a csatatéren. Kívánság szerint be lehet állítani egy időintervallumot, amin belül cselekednie kell, ha túl sokági gondolkozik, akkor az ellenfél akciópontokat nyer.

A csatamódban történt grafikailag a legtöbb változtatás. A fegyverek működését kamerautakkal és különféle effektekkel jobban a jelenetekbe helyezték, mint az ezen a téren még inkább merev elődökben, amikben kifejezéstelenül a nézőpontról a történtekre pillantottunk.(*2)

Új történet
Bár a fanok egy hatalmas serege szerette, a Might & Magic történet nem volt teljesen egyszerűen követhető. Nagyszámú képviselőcsoport harcolt nagyszámú birtokos ellen hatalmi pozíciókért. Ezért, de azért is, mert az új fejlesztők a korábbi csalafinta emberek ötleteibe nem pillantottak bele, a Might & Magic univerzum egy új történet alapjait tette le, amit az épp mostanában bejelentett Dark Messiah of Might & Magic nevű akciójáték fog továbbvinni.

A HoMM5 egy démoninvázióról szól, ami Ashan földjét újra fenyegeti. A Greifen (Griff)-Birodalomnak épp a Nicolai király és Izabell között köttetendő esküvőt kell megrendeznie, amikor a démonok lecsapnak. Nicolai egy sereggel kivonul, hogy visszaűzze őket, Izabellt elküldi a nyári kastélyba. De ő hamar elhatározza magát, hogy felállít egy hadsereget amivel szerelmének segít.

Hat választható oldal
Összesen hatféle oldal áll rendelkezésünkre, mint ahogyan az az összes eddigi részben is volt, most sem egy oldalra vagyunk korlátozva. A játék során meghódítunk újabb városokat, amik továbbra is a saját oldalunkhoz fognak tartozni és ott csak az oldalra jellemző tulajdonságok alapján építkezhetünk. Jól fontolóra kell vennünk, hogy állítjuk össze a seregünket, és a különféle oldalak lényeinek keveredése a morál romlásához vezethet.
A lények a városokban hetente termelődnek. Az, hogy hány lényt termelhetünk ki, sok tényezőtől függ. Így nem csak lénytermelő épületek vannak, hanem mások is, amik a lényépítkezést/szaporodást befolyásolják. Az asztrológia mindenek előtt ismét fontos szerepet játszik, így vannak a kalendáriumban "heti egyféle kreatúrák" (hasonlóan, mint a sárkány éve a kínai kalendáriumban) és ez alatt a hét alatt, ebből a lényből a gyűjtők különösen sokat produkálnak. Természetesen vannak hetek, amikben más lények nagyon nehezen szaporodhatnak. Ha a városok magas szintre lesznek hozva, akkor utána a térképen természetesen másképp fognak kinézni.
A hat oldal (vagy másképp: várostípus) ismét teljesen másképp van berendezve és a Heroes 3-ra támaszkodik.
Az Akadémiák (Varázslómesterek) Gremlineken és a korábbi részekből megismert Gólemeken, az életből vett szobrokon alapszanak.
A Dungeon-oldal (Sötét Elfek) túlnyomórészt a föld alatt él. A hadsereget a saját népéből (Vértestvér, Árnyékboszorkány) és a sárkányokból toborozza.
A Haven (Lovag) oldalnak "normális" serege van. A parasztokhoz, lovagokhoz, paladinokhoz jönnek a griffek, angyalok és arkangyalok.
Az Inferno (démonok) a lényeket a saját lényei közül (Pokolkutya, Pokolparipa, Éjszakai Gebe, Ördög) egyenesen a pokolból verbuválja.
A Necropolist az élőhalottak szolgálják (Skeleton, Zombi, Vámpír, Csontsárkány, stb.).
A Sylvannak (Erdei Elfek) a sárkányok és Trantok (Élő Fák) mellett jó ómenként Druidák és Vadászok is állnak az oldalán.
Összesen több, mint 40 féle különbőző lény szerepel a játékban.

A hősök
Akkor is, ha a hősök maguk csak nagyon ritkán avatkoznak bele a csatába, nincsenek Hit-pontjaik (életpontjaik) és nem is támadhatók meg, mégis döntő fontosságú szerepet játszanak a játékban, egyedül már csak azért is, mert (ellentétben a Heroes 4-el) soha semmiféle hadsereg nem mozoghat a területen hős nélkül. Aki tehát egy új hadsereget szeretne létrehozni, feltétlenül szüksége van egy város tavernájába látogatni és egy hőst felfogadni.
A hősöknél a játék körökre osztottsága jön szóba. Alapból három képzettségi csoporttal rendelkeznek, az alapképzettségek (Támadás, Védekezés, Varázslási erő és tudomány), a másodlagos képzettségek (pl. Logisztika, Idéző mágia, stb.) és a képességek/tehetségek (Diplomácia, Útkeresés, Védelem, Toborzás, stb.). Szintlépésnél az elsődleges képzettségek automatikusan emelkednek. Ezen kívül a játékos két képzettségi szintet emelkedik, és két képességet kitanul (nem fokozható).

Havi játékszerencse
Hiányos terjedelemre még semelyik Heroes rész esetében sem panaszkodtak. Az 5. rész sem képez kivételt ez alól. Így tehát lesz hat kampány, (egy-egy várostípusonként), 30 egyjátékos küldetés, egy pályaszerkesztő, sőt valószínűleg még egy véletlen pályagenerátor is helyet kap a játékban. A szériatípikus kiegészítőkkel együtt valószínűleg a játék nem fog túl gyorsan feledésbe merülni. Ehhez jönnek még a multi módok: HotSeat/Lan/Internet különféle játékmódokkal.


(*1) Nem erre mondták utólag, hogy mégsem lesz ilyen???
(*2) Ez számomra sem tiszta igazán, de majd a játék kipróbálása után kiderül, hogy pontosan mire is céloztak ezzel.

Freemy

(Azért nem semmi volt ez a fordítás. Tele nyelvtani hibákkal, elgépelésekkel… Egy külföldi számára nagyon nem mindegy, hogy pl. metilről vagy etilről van szó… Persze ez nem volt benne, de hasonló német nyelvű tévedés igen.)


Azért az az egy dolog látható, hogy akkoriban fogalmam sem volt bizonyos dolgokról, amik ma már általánosnak számítanak. Így a lények neveinek a fordítása, pláne a Griff birodalom név szerintem elég jóra sikerült. Az "oldalak" helyett ma már inkább "fajok"-at írnék. A fent említett "kamerautak" szó jelentését akkoriban elképzelni sem tudtam, ma már természetes, hogy néha más kameraállásból is láthatjuk az éppen sebesülést elszenvedő lényt.

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 67  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség