Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

Disciples (minden ami vele kapcsolatos)
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=5&t=501
Oldal: 2 / 5

Szerző:  Tomcsics [ 2005 szept. 28 szer., 23:48 ]
Hozzászólás témája: 

Hello!
Az egynek csak a demoját próbáltam ki de nem tetszett, számomra túl kevés lehetőség volt a sok bonyolításhoz képest.
De hamarosan megszerzem a 2-őt és haverom azt mondta, hogy: amilyen sz@r az egy olyan jó a 2. Tehát érdeklődnék, hogy melyik nép milyen egységeket tartalmaz (Balee nem olyan részletesen már belevezetett de az számomra nem volt kielégítő). Tehát melyik nép a legváltozatosabb? És milyen egységeket lehet a játékban alkalmazni?

Szerző:  Tomcsics [ 2005 szept. 29 csüt., 8:01 ]
Hozzászólás témája: 

Hello!
Kipróbáltam a 2 demóját tetszett :D De mint az 1 népet használhattam egység fejlesztés és fejlettebb épületek szóba sem jöhettek.
A kipróbálható nép a hegyi klán volt. Bevallom hiányoltam a zenét helyette voltak szél és légy zümmőgés hangefektek. Pár egységet próbálhattam ki:
- Baltás harcos- Ő neki nagyon skótos alkata van de nem baj nekem bejött
- Hill Giant- Mindenképen a legjobb egység volt.
- Tomboló vagy mi a jó ég- Hát őt nem tudtam kivinni a birodalmamból szóval róla csak annyit tudok, hogy van és ez szomorú.
- Hobbit varázslócsaj- Bocsi de a nevekkel nem vagyok tisztában (a demo egyszer használhatos volt. Franc enné meg!) Nos egyetlen haszna, hogy tud egy varázslatot amitől a többiek többet sebeznek. Ez igen praktikus ha a megfelelő egységekkel kombináljuk.
- Törpe harcos- sajnos őt sem próbáltam ki a demo folyamán pedig nagyon szimpatikus volt.

A hősöm eg varázsló volt. Úgy gondoltam egy harcos vagy egy pénzeszsák hamar feldobja a misztikus bakancsot. Nagyon jópofa volt, hogy az őszhajú szemüveges törp egy kürt segítségével nyomta a varázslatokat. Fantörpikus. És a támadássa olyan mint a sárkányoké a H-ban, egyszerre több embert is tud sebezni! Nagyon jó lett. Később azonban rájöttem, hogy a harcossal töbre mentem volna mivel neki több a HP-ja elvileg, tehát folyton gyógyítgatni meg feltámasztani kellett csórit.

Grafika: Hát a H2,H3 és H5 grafikáját nem veri kenderbe de a 4-et maximálisan túlszárnyalja hangulatos és ötletes.
Hangok/zenék: A hangok jól sikerültek zenét pedig nem sűrün találtam :(

Többet nem tudok mondani mivel a demo egyszerhasználatos volt és többet nem is mutatott meg. Most pedig megyek és játszok valami körökreosztott játékkal. :lol:

Szerk: Bocsi azóta találtam még két demot és egység leírásokat. Engem zavar, hogy a tolvaj mindenüt simán tolvaj míg a többieknek van rendes nevük. nam indegy.
Jut eszemben: Itt nincsenek is elfek. Vagy ők a kiegészítőben vannak?

Szerző:  gezsa [ 2005 szept. 29 csüt., 9:00 ]
Hozzászólás témája: 

Vannak elfek de csak semlegesként találkozhatsz velük. Saját várat csak a Rise of the elves nevű kiegben kaptak, de szerintem elég csapnivalóra sikeredtek. Az életerejük kevéske, a közelharcosaik pedig lassúak... :?
Egyébként talán messze a legjobb nép a törpöké, ott vannak a legtáposabb varázslatok.

Szerző:  BHappy [ 2005 szept. 29 csüt., 17:07 ]
Hozzászólás témája: 

Szerintem a démonok, az élőholtak és az emberek a legjobbak.
Démonok: az egyetlen faj, ahol érdemes tápolni a dupla helyet foglaló lényeket is. emellet Több egységük is van, ami kővédermeszt ill. imppé változtat. Sajnos a varázslataik gagyik, és egyetlen egységük sincs ami gyógyítani, vagy akár valami csekély bónuszt is adna(bár helyette vannak a már említett átalakító lények,de...)
Élőholtak: A weapon immunity nagyon tápos pár lénynél, csak azok nem is bírnak sokat, tehát egy birodalmi varázsló, esetleg a démonok modeusa, vagy a törpök óriása(amit abszolút nem éri meg fejleszteni, mert ugyan golyófogónak jó, meg egy egységnek számít, tehát több az xp csatánként, de akkor már jobban megéri egy harcost meg egy nyilast/varázslót/boostoló gyereket venni a helyére)Ha valakinek nem jön be ez a vonal, akkor mehet arra, hogy ugyan nem lesz immunis a fegyverekre, nem lop szintet(azért ez ijesztően táp, csak ugye az a 100 körüli hp...), de max szinten mindenkit gyógyít,, vagy 90es sebzést(ha jól emlékszem) oszt ki mindekinek az archlich, ami több, mint a törp óriás villámos(mindekit sebző)vonala, sőt majdnem übereli a démonok egyik főlényét, aki mindenkit támad, de az baromi lassú, ráadásul az élőholtak ellen nem jól használható, ha van a csapatban weapon immune lény. Az egyik legtápabb lény a paralizáló, csak mérlegelnünk kell, hogy engedjük-e 3as szintűre fejleszteni, mert ugyankb 50el többet bír, mindekit paralizál, de csak 50% esélye van rá, míg az elődjének 75, bár ő csak egyet tud bénítani. A sárkányt nem érdemes fejleszteni, mert béna. A vérfarkassal is az a baj, noha immunis a fegyverre, egy táposabb egység, ami nem fegyverrel osztja népet egy támadásból kicsinálja(pl. Marble Gargoyle[démonok])
Az emberek gyengék, de legalább gyorsan fejlődnek a többiekhez képest, és-az elfekhez hasonlóan- vannak olyan varázslataik amik nélkül nehezen boldogulnak(nywertem meg olyan csatát törpök ellen, amit varázslatok nélkül újrajátszottnk, és bizony kikaptam).
A törpökkel az a bajom, hogy viszonylag lassúak, bár sokat bírnak, de nekem valahogy nem jön be. Akkor már inkább az elfek.(Annak ellenére, hogy az elfek a leggyengébbek között vannak, győztem le velük törpöket, bár nagy mázlival és éppenhogycsak(ez egy szó?)
Tehát ez a vélemyényem. Lehet, hogy kitérek majd a töpékre meg az elfekre is. Talán.

Szerző:  Tomcsics [ 2005 szept. 29 csüt., 18:33 ]
Hozzászólás témája: 

Hűha ez egy részletes beszámoló volt :)
Szereztem egy trial verziót, úgyhogy lenne pár kérdésem: a lények is csak harc alatt fejlődnek mint a hősök? Tehát nem lehet őket máshogy fejleszteni?
Vannak épületek amiket ha megépítek akkor elvileg lenne következő generáció. Na ezeket az épületeket hogyan húzhatom fől?
Szerintetek is jobb a Pegazus Knith az Angelnál? Mert szerintem nagyban fölülmúlja.

Engem az zavar, hogy minden lényből elvileg 1-2 van egy csapatban, tehát nem 20 emberkével vándorlunk. De mi határozza meg, hogy egy emberemnek hány segítője lehet? mert 3-nál nagyobb létszámú csapatot nem igen enged a gép. Vagy ez a normális?
Elfekről nem találtam leírást a jobb egységekről tudnátok adni leírást?

Szerző:  Balee [ 2005 szept. 29 csüt., 19:26 ]
Hozzászólás témája: 

Látom egy új fanatikust tisztelhetünk Tomcsics személyében. :D

1. Igen, a lények csata alatt fejlődnek, ha elérik a megadott XP szintet - feltéve, ha felépítetted a szükséges épületet.

2. Rányomsz a fűrész és kalapács gombra, majd ott felépíted az adott épületet.

3. A Pegasus Knight az Angel-nál? Attól függ, hogy hányas szintű, de egy alap Knight sokkal gyengébb nála, mivel az Angel 4-es szintű.

4. Amikor a hős szintet lép, képességeket választhatsz neki, minden 3. szintlépésnél választható a Leadership, ami azt jelenti, hogy 1-gyel növelheted az egységeid számát (összesen max. 5 lehet)

5. Nézd meg a hivatalos oldalt, ott találsz leírást. ;)

Balee

Szerző:  D Boston Sinus [ 2005 szept. 30 pén., 8:24 ]
Hozzászólás témája: 

Mindenki szóba hozta már (én is) az elfeket. Hűűm :roll: Szerintem nem oly rosszak. Most álltam neki nemrég az elf vezérem kifejlesztéséhez. Harcost fejlesztek. Ennek több oka is van.
1: A harcos vezér már nem olyan lassú és sok a HP-je.
2: Szeretem a vegyes csapatokat, azaz íjász, varázsló, support (elfeknél gyógyító) . Ezeket így meg tudtam valósítani. 6 leadershipnél már két harcos is van mellette. Az elfeknél az íjász fejleszthető legjobban.
Szerintem egyébként a törpök harcosai is elég lassúak. Ami érdekes, belőlük lehet mágus is pl.: hermit. A Son of Ymir az, ami brutkó és gyors (Ini50).
Na. Körkérdés!!!! Aki ismeri a Rise of the Elvest, annak mi a véleménye a Critical Hitről. Ha jól tudom csak a Centaur Sevega tudja, mint ahogy a Shattert csak a Theurgist. Shatterrel kapcsolatban is várok véleményeket.
Critical Hit: Eddig csak a védekezésnél láttam értelmét. Pl. védekezik az egység. A Centaur üt 100/2+10-t. Ha 110-es Damageja lenne nem pedig 100+10,akkor csak 110/2-t ütne. 1. eset 60 sebzés a másodikban csak 55 lenne.
Shatterről most csak annyit, miért nem csökkenti a városvédő egységek pajzsát, amit a várostól kapnak? Egy Vízköpő pajzsát 0-ig leviszi városban is, míg a Pl. mágus, akinek alapból nincs pajzsa nem tudja összetörni semennyire sem. Ezzel a pajzsos egység városban hátrányban van a Theurgisttal szemben, míg az alapból pajzstalan nincs.
Óh és még valami. Tud valaki más egységet, ami Critical Hittel vagy Shatterrel bír?[/quote]

Szerző:  Tomcsics [ 2005 szept. 30 pén., 9:56 ]
Hozzászólás témája: 

Balee írta:
Látom egy új fanatikust tisztelhetünk Tomcsics személyében. :D

1. Igen, a lények csata alatt fejlődnek, ha elérik a megadott XP szintet - feltéve, ha felépítetted a szükséges épületet.

2. Rányomsz a fűrész és kalapács gombra, majd ott felépíted az adott épületet.

3. A Pegasus Knight az Angel-nál? Attól függ, hogy hányas szintű, de egy alap Knight sokkal gyengébb nála, mivel az Angel 4-es szintű.

4. Amikor a hős szintet lép, képességeket választhatsz neki, minden 3. szintlépésnél választható a Leadership, ami azt jelenti, hogy 1-gyel növelheted az egységeid számát (összesen max. 5 lehet)

5. Nézd meg a hivatalos oldalt, ott találsz leírást. ;)

Balee


Hűha köszönöm de a gond nem itt kezdődik( épületes kérdéssemmel kapcsolatban). Ott kezdődik, hogy megépítem az alapépületet de a következő szintet már nem engedi megépíteni pedig más feltétel nem kell neki, csak az adot épület. Sőt nem is mutatja be a képét :cry:

Szerző:  gezsa [ 2005 szept. 30 pén., 12:23 ]
Hozzászólás témája: 

Critical hit-el ha jól tudom csak a hősök szerelhetőek fel elég magas szinten, lénynél még nem találkoztam vele. Más értelmét nem látom csak azt, hogy ez páncéltól függetlenül sebez, viszont szinte nullát. Igaz, ez a max 400 sebzésű közelharcos hős és a mágiával támadók(és minden egyéb nem hős lény) max 300 sebzése fölött még +bónusznak számít.
Tomcsics lehet nem arra az angelra gondolt mint te Balee? :D
Hát hősben mindenképpen jobb a Pegazus Knight, uganis az (Arc)Angel arra van kitalálva, hogy területet fogaljon neked. Van egy speciális képzettsége, a plant rood, az az terültet foglalás. Letesz egy klán zászlót a mannaforrás/aranybánya mellé és az onnantól neked termel. Harcban biztosan sokkal gyengébb, mert ugye neki alapban csak egy fős kísértete lehet.
Törpös téma: hát igen náluk harcos mágusra érdemes gyúrni-(50% intiative 30%eséllyel), meg a Soon of Yrim-re. Akkor viszont brutálisak.

Szerző:  Balee [ 2005 szept. 30 pén., 15:47 ]
Hozzászólás témája: 

Tomcsics írta:
Hűha köszönöm de a gond nem itt kezdődik( épületes kérdéssemmel kapcsolatban). Ott kezdődik, hogy megépítem az alapépületet de a következő szintet már nem engedi megépíteni pedig más feltétel nem kell neki, csak az adot épület. Sőt nem is mutatja be a képét :cry:


A kampány pályákon nem elérhető az összes szint, valószínűleg a demóba se akarták belepakolni mindet :P, ez van :(. Boltban nem olyan drága egyébként, az alapjátékot már 1990 Ft-ért már meg tudod venni ;).

Szerző:  Tomcsics [ 2005 szept. 30 pén., 16:24 ]
Hozzászólás témája: 

Köszi de itt a trial verzió amivel úgy kb. 2 óráig még játszhatok :D
AZ is igaz, hogy idáig csak Saga (kampány gondolom) menüben próbáltam ki a játékot :lol:

van más angyal is? Mert én csak az Arcangyalról tudok. De ő meg csak gyógyítani tud szóval mások nélkül esélye sincs.

Szerző:  Balee [ 2005 szept. 30 pén., 18:49 ]
Hozzászólás témája: 

Tomcsics írta:
Köszi de itt a trial verzió amivel úgy kb. 2 óráig még játszhatok :D
AZ is igaz, hogy idáig csak Saga (kampány gondolom) menüben próbáltam ki a játékot :lol:

van más angyal is? Mert én csak az Arcangyalról tudok. De ő meg csak gyógyítani tud szóval mások nélkül esélye sincs.


Van lehetőség rá, hogy a Squire-ből 4. szinten angyalt fejlessz, ami azért elég brutálisakat sebez. (én mondjuk egyszer nem fejlesztettem még angyalt :lol: nálam a Defenfer of Faith és a Grand Inquisitor a nyerő :D).

Szerző:  BHappy [ 2005 szept. 30 pén., 18:58 ]
Hozzászólás témája: 

Egy előbbi hozzászoláshoz; HOL vetted meg az alapot?
Egyébként van más angyal is, a neve egyszerűen csak: Angel. Vannak tápos lények, ezek a fajoknál megtalálható legerősebb lények általában, de például ott vannak a sárkányok is... Apropó, ugye van a játkban fekete sárkány, ami szerintem gagyi, élőholt tápolásra kiválóan alkalmas, mert van egy pálya, talán a Power to Corrupt az, ahol egy tornyban az élőholt vártól nem messze vanegy sárkány, és ez nem a tűz alapú, hanem a halál alapú cuccokra immunis. Tehát egy Fightert(alap verőlegény halottéknál) felfejlesztve Zombivá(2es szintű gyerek, már immunis a halál alapú támadásokra)berakunk a Lich(mágus hős) csapatába, és simán(kb 5 perc alatt...) agyonverjük a sárkányt, mert ő is halállal támad, a Lich meg a Zombi tűzzel-vassal(hehe :D ), tehát tűz ill. fegyver alapú támadást nyomat, és immunis a sárkány támadására, tehát az csak védekezni fog. Ezért írtam, hogy egy Zombit is rakjunk be, mert úgy gyorsabb. Csak a hős is le tudja verni a blökit, úgy több Xp jár.
Tehát szerintem a legjobb lények közé tartozik a Red Dragon és a White Dragon, valamint a szintlopó, bénító, mérgező, kővédermesztő lények, ezeket most nem írom le, mert megint kisregényt írok, és az előző hsz.-emben is elírtam amit szerettem volna(99es sebzést írtam a 90es helyett, amikor az Archlich-et taglaltam, mint szupertápos lényt). Na, néhányat megemlítek, hamár ennyit írtam válaszoljak is valamire:a nekem leginkább tetsző lények:
Marble Gargoyle(démon távolra támadó[ijász] egység, neki van alapból a legnagyobb armorja a játékban.
Devil maxra fejlesztett ágai: ezek közül az egyik kegyetlen lassú(initative 20) és a sebzése 100, fegyver alapú, tehát nemigen lehet ellene mit, tenni, izomból kell varázsolni a ward-okat, persze ha van erre keret. A másik kettő ütős krapek, az egyik nagyobbat üt, de kevesebb az élete, és blistert nyom még az alap támadása mellé, ez is sebez még kb 30at.
A harmadik kisebbet üt, viszont kővédermeszt, és 600( :!: ) Hpja van, ami NAGYON sok, ha azt vesszük, hogy egy fekete sárkánynak van 800...
Aztán ott van még az Incubus-succubbus páros, mindenki döntse el, neki melyik jön be inkább. Az első szerintem jobb, viszont a második előbb elérhető, viszont mind alapú, amire kettő(vagy több) lény immunis, míg az Incubus föld alapú támadására asszem csak a föld elementál nevű idézett lény(vagy az sem).
Embereknél talán a Grand Inquizitor tudnám kiemelni, ami hasznos az élőholt paralizálók ellen, mert mind immune. A gyógyító alap, nem szabad kihagyni egy csaptból sem.
Elfeknél a nyilas tápos tud lenni, ha elég nagy szintet érünk el vele, itt is fontos a gyógyítót választani.
Törpöknél a törp harcost mágussá nevelni, boostoló hapsit venni alap. Ezek bagyon jól használható egységek. Szerintem a Son of Ymir nem annyira használható egység, mint amennyi HP-ja van.
Élőholtaknál mindegyik egység erős, valamilyen módon, az előző hsz.-emben már említettem a szerintem jó csoportosítást.
Na, abbahagyom. Remélem Nem lett kegyetlenül unalmas. Már csak attól szemgörcsöt kapok, ha rápillantok :D A hibákért is bocs.

Szerző:  Balee [ 2005 okt. 01 szomb., 13:21 ]
Hozzászólás témája: 

Igazság szerint nem vettem, hanem cseréltem, de úgytudom, hogy a Cd Galaxisban kapható az alapjáték.

Ha már szóba került a Devil - bár ezt egyszer már leírtam - szerintem érdemes belőle Tiamathot nevelni (100-at üt mindenkinek), ennek a lénynek az egyetlen hátránya, hogy lassú. Ha mégse őt, akkor inkább Abyssal Devilt szoktam (az a nagy lila bénítós - na ezt jó megaszontam :lol:), az előbb említett sok Hp és a bénítás miatt. Ez a blister valami újkeletű dolog lehet, mert (asszem) az alapjátékban nem volt benne, ezért nem fejlesztettem Overlordot, de így már érdemes azon elgondolkodni, hogy ő, vagy a lila színű bénítós kollegája...

A törpékhez lenne egy kérdésem, miért jobb varázslót fejleszteni, mint pl. Rune Lordot (én mindig őt fejlesztem ki), a varázslót ugyanis nem tudod már hova hátratenni... :?

Balee

Szerző:  Balee [ 2005 okt. 01 szomb., 19:27 ]
Hozzászólás témája: 

Ismertek magyar Disciples fórumot? (CSAKIS Disciplesest) Mert én egyet se. Ha nincs egy se, akkor hamarosan (remélem) elkészül az első magyar Disciples fórum. (ha van, akkor eggyel több lesz :lol:).

Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy valamelyik rajongónak (aki sokszor látogatja ezt a topicot - aki nem ír ide, az is jöhet :wink:) nem lenne-e kedve besegíteni csinálgatni? (nem kell tudnia weboldalt szerkeszteni, csak jöjjön!!!!!!)

Remélem van itt ilyen ember. Akit érdekel, küldjön privi üzenetet, vagy írjon a zsbalee@freemail.hu címre!

Előre is köszönöm.

Balee

Szerző:  gezsa [ 2005 okt. 01 szomb., 19:30 ]
Hozzászólás témája: 

Balee írta:

A törpékhez lenne egy kérdésem, miért jobb varázslót fejleszteni, mint pl. Rune Lordot (én mindig őt fejlesztem ki), a varázslót ugyanis nem tudod már hova hátratenni... :?

Balee


Hogy miért? Egyszerű, de már írtam: a Hermit sebez mindenkit+ 33% eséllyel -50%intiative(gyorsaság) az ellenféltől. Hátra tenni meg nem kell, minek hisz van elég hp-je... 8) Ha mégis féltjük, akkor ott a Soon of Yrim 500 hp-vel, nem verik le könnyen. Szóval az aránylag alacsony sebzése elsőre riasztó lehet, na de ugye van damage booster lény is a várban, úgy már mindjárt elég jó :)

Szerző:  BHappy [ 2005 okt. 01 szomb., 21:36 ]
Hozzászólás témája: 

Hatalmas igazságra jöttem rá a minap; a legütősebb egységek közé tartozik a SPEARMAN, egyszerűen fantasztikus, hogy a játék, harmadánál felbérelem, és a végére eléri a 10-es szintet(minden szintlépéshez csak 450 XP kell neki), 230 HP-val és 100 körüli sebzéssel. Ha módunkban áll-föleg multiban-, akkor feltétlenül inkább ezt vegyük(persze csak ha a birodalom oldalán játszunk), mintsem a harcost(hacsak nem élőholt ellen kell nyomulni, mert akkor Inkvizítor kell), mert ez egy nagyon jó mód a rusholásra, ami ebben a játékban nem egy megszokott jelenség.

Szerző:  gezsa [ 2005 okt. 01 szomb., 22:15 ]
Hozzászólás témája: 

Hát én a semlegesek közül egy egységet szoktam preferálni de azt nagyon. A neve Master Thug. Hát ugye eleve az egyik leggyorsabb lény a játékban pár speciális, leginkább ellenfélként előforduló szuperhőst leszámítva. Alap szinten is esélyesként indul akár egy lovaggal/spearman-al szemben is, a sebzése 35/20 erre jön szintenként ugye 4/4 :P.
10-es szinten csak összehasonlításként kb: Spearman: 95dmg, 275(?)hp, még nem próbáltam. Master Thug: 71/56(!) 200 hp és az ütésfór. Egy árnyalattal talán jobb a Spearman. :?:
De ne így számuljunk! Matekozzunk így egy kicsit: Spearman-nak 450xp egy szint tehát lv 10 =9x450 azaz 4050 xp. Master thug: 250 xp egy szintlépés tehát 4050:250=16.2 (tehát ennyi szintet lép 4050 xp-ből). 10-es szint felett már az eredeti bónuszoknak csak a fele jár, de így is: 230hp és 83/68dmg a végeredmény! Ekkora sebzése ennyi xp-ből meg a játékban nem sok lénynek van! :D :D :D

Szerző:  Hellblood [ 2005 okt. 03 hétf., 14:41 ]
Hozzászólás témája: 

Balee írta:
Ismertek magyar Disciples fórumot? (CSAKIS Disciplesest) Mert én egyet se. Ha nincs egy se, akkor hamarosan (remélem) elkészül az első magyar Disciples fórum. (ha van, akkor eggyel több lesz :lol:).

Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy valamelyik rajongónak (aki sokszor látogatja ezt a topicot - aki nem ír ide, az is jöhet :wink:) nem lenne-e kedve besegíteni csinálgatni? (nem kell tudnia weboldalt szerkeszteni, csak jöjjön!!!!!!)

Remélem van itt ilyen ember. Akit érdekel, küldjön privi üzenetet, vagy írjon a zsbalee@freemail.hu címre!

Előre is köszönöm.

Balee


Szia!

Weboldalt tudok szerkeszteni, de fórummal még nem próbálkoztam.
Hogy gondoltad? Nem kell hozzá szerver?

Szia

Szerző:  Balee [ 2005 okt. 03 hétf., 14:59 ]
Hozzászólás témája: 

Suddenlaunchos fórum, úgyhogy szerver nem kell hozzá, a címét elküldetm priviben (elvileg) már elment.

Balee

Oldal: 2 / 5 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/