Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
Segítség kezdő pályakészítőknek. http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=4&t=500 |
Oldal: 7 / 8 |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2005 nov. 02 szer., 10:30 ] |
Hozzászólás témája: | |
No, itt van még két apróság, ami a 2.2.-es Codexből is kimaradt: Az egyik, amiről nekem sem volt tudomásom, és egy másik topicban már esett róla szó: a letett szörnyek maximális száma 4000 lehet (ez ugye szerepel a C.-ben), de ezt a számot soha nem lépheti túl, nem szaporodnak a szörnyek e fölé az idő múlásával. A másik: a Confluxba felépíthető grál-építmény ugye elvileg megad minden varázslatot (Aurora Borealias), még akkor is, ha azokat központilag a Map Specifications / Spells menüben le is tiltottuk! Ellenben ha az egyes Conflux városokban, illetve Random Towerekben kiszedegetjük az engedélyezett varázslatok közül a nekünk nem szimpatikusok elöl a pipát, akkor a grál ezeket nem adja meg! Nem tudom, ez miért van így, abszolut nem logikus, de kénytelen voltam letesztelni, mert szükségem volt rá. (Krityó, kösz a jótanácsot!). |
Szerző: | Imperator01 [ 2005 nov. 05 szomb., 18:11 ] |
Hozzászólás témája: | |
A pálya amit küldtél beorn az ownz! 9 hónap de érdekes lett az a map:) |
Szerző: | Kristóf [ 2006 jan. 19 csüt., 17:12 ] |
Hozzászólás témája: | Heroes 4 Szerk. |
Hello!!! Légyszi segíts 1: Szeretném megtudni, hogy hogyan lehet beállítani ebben a pandora boxot, úgy hogy tünjön el és hogy megkapjam a cuccosokat, mert odáig már eljuttottam hogy szörnyeket tegyek bele. 2: szeretném megtudni hogyan lehet azt beállítani hogy ne lehessen hot seat módban menni vele. Előre is köszi ui: Mész a februári versenyre??? |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2006 jan. 19 csüt., 17:19 ] |
Hozzászólás témája: | |
Pandora: a harmadik fülön tudsz belepakolgatni mindenfélét. Forró szék: fogalmam sincs. Ez poén volt? Miért kéne ezt a módot lelőni benne? Vagy az a gond, hogy ne lehessen multiban nyomni? Akkor a Tools / Map Specifications / Player Specs fülön csak egy játékosnál legyen benne a "Human" rubrika előtt a pipa, az összes többinnél vedd ki előle. Ajánlhatom a Codexet bővebb infóért. |
Szerző: | Hunter [ 2006 jan. 24 kedd, 21:57 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv. Kérdésem az, hogy van a H4 map editorhoz magyarosítás? Vagy az benne van a H4 magyarosításban? Ha van, honnan tudom leszedni? Köszi előre is. |
Szerző: | Mugger_ [ 2006 jan. 24 kedd, 22:02 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hunter írta: Üdv.
Kérdésem az, hogy van a H4 map editorhoz magyarosítás? Vagy az benne van a H4 magyarosításban? Ha van, honnan tudom leszedni? Köszi előre is. Sziasztok! Hunter: A H4 -nek NINCS magyarosítása, magyar nyelvű változata van, ami szintén magyar nyelvű. Hozzájutni úgy tudsz, hogy vásárolsz egy magyar nyelvű verziót. Üdv. Mugger |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2006 jan. 26 csüt., 10:34 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hunter: valahol fel van téve a letöltések közé azt hiszem (vagy ha itt nem, akkor Mugger honlapján biztosan) a H4 map editorhoz némi szkriptelési segítség. Mert sajna nem egészen úgy műxik a dolog, ahogy a helpben szerepel... |
Szerző: | Hunter [ 2006 jan. 26 csüt., 23:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszi, de körbenéztem máshol is, és találtam egy patch-et, amivel 'magyarrá tettem' a h4-et. A map editor nagy része is magyar lett. |
Szerző: | Kristóf [ 2006 feb. 01 szer., 13:32 ] |
Hozzászólás témája: | téma |
Sziasztok Tudnátok nekem abban segíteni, hogy hogyan lehet a h4 mapeditorában eltüntetni az obeliszkeket? Előre is köszi |
Szerző: | JLHFans [ 2006 feb. 14 kedd, 20:58 ] |
Hozzászólás témája: | |
Bocsánat hogy ezennel offolok. Csak a topiknyitonak szeretném leirni hogy bár multiban nem tartottam magam sosem rossznak és campaignben is végigtoltam mindent itteni feltettet,bár a Reinkarnácio egyik pályáján kicsit megszenvedtem,de az Ötödik elem 1-2 es pályádnál zseniálisabbat még nem találtam. Azért adok rá csak 98% ot,mert -1% hogy néha kicsit tul sokat kell várni mikor hetekig csak az erősitést kell kivenned mielőtt megtámadhatnád az ellenfelet,+azért szerintem az első részben kicsikét már tul sok a szivatás a vége felé. (Pl a Titános bigyó összerakása amiről szó sincs sehol és ezért eladtam közben az egyik hozzávalóját)Remélem a 2.részben már nincs ilyen:d |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2006 feb. 15 szer., 10:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hüpp% Csak 98%? Naon thx! Megnyugtatlak, a 2. részben nincs ilyen. A második rész még szivatósabb! |
Szerző: | DarthSidious [ 2006 feb. 15 szer., 11:42 ] |
Hozzászólás témája: | |
Campaign készítéskor hogyan lehet azt megoldani, hogy az induló hero-nál milyen lény legyen. Pontosabban fogalmazva: ha az előny választás fülben nem jelölök meg induló lényecskét, akkor mit ad a drága kis hősnek? (Az első pályán még OK, hogy a starting heron be tudom állítani a creatures opciót) De a 2.-akárhanyadik mapon a placeholdernél nem lehet lényt beállítani. Ott még a gyári kampány is rendszerint a hős kasztja szerint ad random léyeket. |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2006 feb. 15 szer., 11:52 ] |
Hozzászólás témája: | |
De valahol a kampánybeállításoknál be lehet állítani, hogy melyik lényeket vigye át a gép. Ezeket - ha jól emlékszem - lénytipusra bontva lehet megadni, azaz pl. a pikeman-okat mind átviszi a következő pályára, de az azúrsanyikat nem (vagy fordítva ). Itt a hősnél (hősöknél) a kampány végeztével lévő lényekre vonatkozik a dolog természetesen. |
Szerző: | JLHFans [ 2006 feb. 15 szer., 18:43 ] |
Hozzászólás témája: | |
Beorn the Shapeshifter írta: Hüpp% Csak 98%?
Naon thx! Megnyugtatlak, a 2. részben nincs ilyen. A második rész még szivatósabb! Tudod ki a kicsit nem becsüli:) Megnyugtatlak 11 éve heroesozom a 2 óta,de még az 1 et is ismerem én is tul pár100 multis csatán meg pályán,de a 98% az nálam a max.a 2.kb 95% lehet mármint pálya amit játszottam..És az is zseniális szóval:) |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2006 feb. 16 csüt., 10:59 ] |
Hozzászólás témája: | |
Azért remélem észlelted a megjegyzésemben a sok -jelet! Nehogy komolyan tessék venni! |
Szerző: | JLHFans [ 2006 feb. 16 csüt., 12:47 ] |
Hozzászólás témája: | |
Beorn the Shapeshifter írta: Azért remélem észlelted a megjegyzésemben a sok -jelet! Nehogy komolyan tessék venni!
Dehogyis vettem komolyan De a további offolást inkább kerülöm,ha szabad akkor majd privkkel bombázlak inkább pályaszerkesztés ügyben sajnos...ehhez valahogy nem maradt már kitartásom bezzeg Ageben nem voltam rossz ezen műfajban sem:) Olvastam aláirásod is,máris sokat segitett:) Mármint a tanácsok.Bár indukált vagy 30-40 másik kérdést de azokat ugye majd.... Először az ötödik elem II jön |
Szerző: | DarthSidious [ 2006 feb. 22 szer., 18:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
Igazad van. Nem tettem hozzá a lényeget. Olyan lényt vinne át a placeholder, ami WoG-os extra lény. Azok pedig nem szerepelnek a továbbvihető lények listáján a campaign editorban. (a WoG-osban sem...) Nekem olyan - háturlól hasbaszúrós - ötletem van csupán, hogy átvisz egy valamilyen lényt, és az új pályán egy eventben magkapja a Wog-os állatot és utána egy Quest guard elveszi tőle azt, amit áthozott. A másik kérdésem, hogy a henchmant, commandert átviszi-e a placeholder? Mert azt biztosan nem lehet campaign-editorral befolyásolni. Persze tudom, Beorn, hogy ez egy KEZDŐ topic, de valahol csak fel kellett tennem a kérdést. |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2006 feb. 24 pén., 10:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
Fogalmam sincs. Az az igazság, hogy én tiszta szívvel rányitottam a WoG-os mapeditorra, gondoltam jól mutatna egy testesebb WoG kiegészítő-fejezet mondjuk a 3.0-ás Codexben, de annyira lehervadtam attól a látványtól, ami ott fogadott, hogy nagyon. A jómunkásemberek finoman szólva belekakiltak a mapeditorba, jó magasról! Az új objektumoknak nincs saját nevük az editorban, sem jobb klikkel megnyitható helpjük, ráadásul a régi objektumokat is szétcincálták velük. Egyetlen új objektumot, artifactot, szörnyet sem lehet beállítani a legördülő menükben, úgyhogy... nagyon elkeserítő. Nem hiszem, hogy nagy lenne a valószínűsége annak, hogy majd a következő verióban ezzel is foglalkoznak... Nagy kár érte! |
Szerző: | DarthSidious [ 2006 feb. 25 szomb., 20:04 ] |
Hozzászólás témája: | |
Jitay a Wog-scriptelés topicban feltöltött egy patchet, ami a mapeditorban a szóban forgó menükben megjeleníti az új artifactokat, lényeket... A gond az, hogy a patch a campaign editort nem érinti, ott nem elérhetőek ezek a tárgyak-lények. Az objektumoknak meg azért nincs nevük, mert BÁRMILYEN scriptet hozzá lehet kapcsolni bármelyikhez, ami kinézetre a szerző szerint passzol hozzá. valaki egyszer leírta, hogy melyik nek mennyi a hivatkozási száma a script-editorban. Én készítettem magamnak egy mapot, ahol a Hard-coded objectek elé egy sign-ra kiírtam, mi mit tud. Ha gondolod, az elküldöm, és hozzáillesztheted az ismertetőket a codexhez. |
Szerző: | Viktori [ 2006 nov. 02 csüt., 15:38 ] |
Hozzászólás témája: | |
Vigyázatok hogy rakjátok ki a hajot me néha nem lehet beszálni .mégakkor se ha ép akkor vetted meg.Pl:Magyarország javitot is ijen latt.CSÁTOK.D DX |
Oldal: 7 / 8 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |