Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 39 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Pályatörténetek
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 06 hétf., 16:44 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Üdv!

Mint a téma címe is mutatja, arra vagyok kíváncsi, hogy ki hogyan találja, dolgozza ki pályájának történetét (ha van). Én például az unalmas perceimben, pl. a suliban szünet alatt, fogok egy papírt, s leírom a már majdnem elkészült pálya történetét. Van amikor kitalálok egy történetet, és azután készítem el a pályát. De általánosságban először jön a történet, de csak nagy vonalakban. :? Majd jön a térkép készítése. Mikor már megvan, hogy melyik játékos hol van, és a történetben mi lesz a szerepe, akkor jön az igazi része a történet kidolgozásának. :) Leírom (a lapra) az egyes napok (persze nem az összes :!: ) történéseit, a várak üzeneteit, esetleg a taverna üzeneteit, majd esetleg néhány eventét. Ha mindez megvan, vagy már majdnem megvan, :D otthon elkezdem beírogatni. A végén végigjátszom a pályám, és ekkor még kiderülhet, ha valami nem passzol a történethez, vagy fordítva. 8)

Várom válaszaitokat!

Heroes for all!

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 07 kedd, 11:29 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Szia!

A suliban nem tudom megoldani, hogy sokat gondolkodjak pályán, mert nem olyan nyugodt egy osztály. De unalmasabb órákon jön egy-két ötlet, amit szavakban leírom, majd otthon jobban kidolgozom.
A történetek közül néha egy-egy film, rajzfilm mozgatja meg a fantáziámat és úgy alakulnak tovább.
Általában csak az alapok vannak megírva először, aztán ha a pálya kész van, utána dolgozom ki jobban + új ötleteket írok hozzá, ami később jut eszembe.

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jan. 27 csüt., 19:03 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Hello!

Na, most végre nem csak a WoG scripekhez írtam! Nekem se szokott azonnal jönni az ötlet (enyhén szólva, nyár óta nem csináltam új pályát, csak a régieket tökéletesítettem :( ). Szerintem a jó munkához idő kell, és nem csak a történethez, lehet akármilyen ötletes sztori, ha a pálya csak úgy össze van dobálva. Most sajonos nincs új pályaötletem, csak a régi pályáimiat WoG-osítom. Egyébként szerintem is jobb, ha egy pályában nem a másikak legyőzése a cél.

Üdv,

_________________
Kép
Balee / Zsibi


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Balee 2005 jún. 07 kedd, 20:37-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 feb. 04 pén., 15:45 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Ahogy elnézem nem sokan találnak ki érdekes történeteket, vagy csak nem vették észre a topicot.

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 feb. 04 pén., 17:53 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Az is lehet, hogy egyszerűen csak nem írják le ide, mert nem akarják lelőni a poénját az új pályáknak, vagy nem akarják leírni.

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: A pályatörténetek
HozzászólásElküldve: 2005 feb. 26 szomb., 6:44 
Avatar

Csatlakozott: 2005 feb. 22 kedd, 23:12
Hozzászólások: 27
-Üdv.
Sajnos a témám, csak részben illik ide.

A pályatörténetek

Én mindig független történetet kezdek kitalálni, általában nem kapcsolódik közvetlenül a H 3.-hoz.

A pályaszerkesztésben maga a történet irányát nehéz megtartani, hiszen a szerkesztőben lévő lehetőségek korlátozzák. Alapvetően kell lennie egy történetnek, amit kitalálunk és ezt formájuk a szabályok keretei közé, s így próbáljuk átadni azt a játékosnak, amit mi tulajdonképpen elképzeltünk. De nemcsak ezért nem kell ragaszkodnunk a történet vonulatára,hanem azért sem, mert minden játékos egy kicsit máshogy értelmezi a feladatokat, vagyis a történet vonalát.
Ugygondolom, hogy nem a szerkesztőben lévő lehetőségeknek kell generálniuk a pálya lényegét, ám számításon kívül sem hagyhatjuk azt. Ezzel azt szeretném mondani, hogy néha engedjünk a történet irányát elmozdulni. De nem a fontos területein!!! Továbbiakban nem szabad elfelejtenünk, hogy ez nem szerepjáték, hanem stratégia! Nagy és részletes történetekhez ragaszkodni nemérdemes. Szerintem!

A jó pályák.(szerintem.)

A pályák elkészítése igen nagy és hosszú meló! (Jó és élvezhető pályákra gondolok!!) Ezt mindenki tudja aki szerkesztett pályát, vagy megpróbálta azt.
Néhány tapasztalatom a témával kapcsolatban.:
-A kis méretű pálya szerkesztése, nem arányosan könnyebb, a nagyobb társaival szemben. Söööt!!
-Ne legyünk lusták menteni és próbálni az adott területet. Teszt, teszt, teszt és még valami teszt!
-Ha leteszteltünk egy területet, álljunk meg és néhány nap elteltével ismételjük meg a tesztet. Amire aszt hittük tuti, az most kiderül, hogy mégsem az.
-Ne csak magunk teszteljünk, adjuk át idősebb játékosoknak, és természetesen a fiatalabbaknak is. (Ki hova sorolja magát??)
-Halgassuk meg a véleményüket, és elemezzük az elmondottakat, majd ezek fejében ha kell korrigáljuk a térképet.
Szerintem a játékba sok szöveget nem kell bevinni, hiszen ez tényleg stratégiai játék, viszont a fő infot közölnünk kell a játékossal.Az akkori helyzethez szóló mondat(ok) aranyat érhetnek!

Elnézést mindenkitől, ha ez az egész okoskodásnak tűnne, de ez az én kevés véleményem a pályatörténetekről és a szerkesztésről.


Alex


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: A pályatörténetek
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 27 szer., 17:29 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Gabis írta:

......A pályaszerkesztésben maga a történet irányát nehéz megtartani, hiszen a szerkesztőben lévő lehetőségek korlátozzák..........

.....
.....
.....
A jó pályák.(szerintem.)

A pályák elkészítése igen nagy és hosszú meló! (Jó és élvezhető pályákra gondolok!!) Ezt mindenki tudja aki szerkesztett pályát, vagy megpróbálta azt.
Néhány tapasztalatom a témával kapcsolatban.:
-A kis méretű pálya szerkesztése, nem arányosan könnyebb, a nagyobb társaival szemben. Söööt!!
-Ne legyünk lusták menteni és próbálni az adott területet. Teszt, teszt, teszt és még valami teszt!
-Ha leteszteltünk egy területet, álljunk meg és néhány nap elteltével ismételjük meg a tesztet. Amire aszt hittük tuti, az most kiderül, hogy mégsem az.
-Ne csak magunk teszteljünk, adjuk át idősebb játékosoknak, és természetesen a fiatalabbaknak is. (Ki hova sorolja magát??)
-Halgassuk meg a véleményüket, és elemezzük az elmondottakat, majd ezek fejében ha kell korrigáljuk a térképet.
Szerintem a játékba sok szöveget nem kell bevinni, hiszen ez tényleg stratégiai játék, viszont a fő infot közölnünk kell a játékossal.Az akkori helyzethez szóló mondat(ok) aranyat érhetnek!

Elnézést mindenkitől, ha ez az egész okoskodásnak tűnne, de ez az én kevés véleményem a pályatörténetekről és a szerkesztésről.


Alex



Szia Alex!

Az elso gondolatoddal teljes mertekben egyetertek. Sok problemam volt a korlatozott szerkeszto miatt. Sok jonak tartott otletem karba ment, mert nem tudtam ugy megvalositani a palyat, ahogy az otlet kivanta volna. Teny es valo, hogy jobb lenne egy jobb palyaszerkeszto aminek tobb ilyen tipusu esemenyt lehetne megadni:
Ha xxx dolog megtortenik/nem tortenik meg, akkor tedd ezt es ezt.

....

A masodik gondolatoddal is nagyabol egyetertek annyi kivetellel, hogy szerintem egy XL-es map letrehozasa SOKKAL DE SOKKAL tobb ido es energia, mint egy S-es mape.

Mivel en is keszitettem egy par palyat ezert leirom nallam hogyan is alakul ki egy palya:
A palyak kodszamot (verzioszamot) kapnak.
A verzioszam kb igy nez ki nallam:
pl: TA-NW-v5020024
TA-> The Arena roviditese
NW-> A terkep alneve (New World)
v5-> Fo verzio (v1........-> Ekkor keszul a palya alaprajzolata (foldteruletek, vizi teruletek, fold alatti teruletek kialakitasa)
semmi tereptargy nincs meg ekkor. Megtortenik az alapsztori kitalalasa.
v2........-> Varak , erdok , hegysegek elhelyezese
v3........-> Banyak , hosok , utak , folyok es egyebb terptargyak elhelyezese
v4........-> Szornyek , artifactok , resources elhelyezese . Megkezdodi a hattertortenet tenyleges begebelese.
v5........-> A palya tesztelese. Hibak kijavitasa. A teszteles alatt felmerult uj otletek beepitese.)

Tehat jelen esetben a palya mar teszteles alatt van mivel a verzioszam 5-el kezdodik.
02-> al verzio
Akkor modosul, ha nagy valtozasok tortennek
00-> Hanyadik hibajavitasa az alverzionak
Akkor modosul, ha lenyegi modosulas nincsen csak hibajavitas tortenik, vagy szornyek szamat allitom be. Egyebb apro finomitasok.
24->Hanyadik terkep ebbol a palyabol (hanyadik verzio)

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 27 szer., 17:34 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Peldakeppen itt az egyik terkepem history-ja:
(Mivel ezt az irast eredetileg csak magamnak megjegyzeskeppen irtam, ezert vannak benne helyesirasi hibak amikert elore is elnezest kerek)

(Otletek az elkovetkezo verziokhoz)
Az ellenfelek mivel meglettek gyengitve, ezert kompenzalaskent egy kicsit erositeni kellene oket ugy, hogy a varukban plussz penzt es egysegeket kapnak eleg surun. Ez a juttatas csak rajuk vonatkozik a jatekosra nem!


TA - DH(TV) - v5450088.h3m (2003.11.28)
--------------------------
- Tovabb WOG-osodott a map. Tobb wog elem, tobb kemenyebb csata.
- Az ellenfeleknel tobb harcos talalhato.
- Dracon kornyezete atalakult.
- Dracon szigeten 3 pont ami biztositja hogy be lehessen jutni a kozponti szigetre vegszukseg eseten, viszont erossen orzik a szigetet.



TA - DH(TV) - v5430387.h3m (2003.08.30)
--------------------------
- Tobb szorny az indulo varosod korul.
- Erosebben vagsz neki a kalandnak.
- A kornyezo necromancer varak kiepitettebbek.
- Uj uzenetek ezekben a varakban.
- A csatlakozo egysegek tobben vannak.
- Soul prisonok epitese a varosaidban.
- tob nyersanyag a varosod kozeleben.
- uj atjarok a felszinen tobb helyen.


TA - DH(TV) - v5420286.h3m (2003.08.28)
--------------------------
- A 3 hosodnel levo indulo egysegek darabsama osszetetele megvaltozott.
- Par szorny erosebb lett a kornyekeden.


TA - DH(TV) - v5410185.h3m (2003.07.27)
--------------------------
- WOG objektumok kerultek bele a terkepbe.


TA - DH(TV) - v5410084.h3m (2003.04.13)
--------------------------
- Evil fog a fovarosod kozeleben.
- Altar of sacrifecek elhelyezese tobb ponton.
- 53,48,0 pozicion levo pandora box modosul.
- A resourcesek a terkepen tovabb lettek pontositva.
- 90,34,0 pozicion a kobanya helyett egy pandora box. A vedelem erosodott itt.

TA - DH(TV) - v5400183.h3m (2002.11.09) Tesztelve
--------------------------
- Tobb resources.
- Tobb campfire.
- Random resourcesek bealitgatasai elkezdottek.
- Tobb pandora szelenceje.
- Tobb szorny.
- Tobb arany.

TA - DH(TV) - v5400082.h3m (2002.11.08)
--------------------------
- Az E-i Necrovaros nevet kapott -> Dark Town
- Itt nem 2*100 fekete lovag vedi a varost hanem csak 2*80.
- SirArchibald megapja a weter walkot. Megkapja a Boots of Speedet, Equestian's Gloves-t.
- McKmetty tobb sarkany +2db.
- Anubis tobb vampir +29db.
- Hon Dai-ban +mage guild + necromancy amphiler.
- Tobb szorny a kornyekeden.
- A penzek a terkepen jobban be lettek love a felszinen a fovarosod korul. Ugyanakkor tobb is van belolle.
- Uj atjaro a fovarosodtol DK-re 84,103,1 pozicion.
- Uj pandora szelenceje a 97,87,1-en.
- 18,50,0 pozicion uj artifact->Town portal biztositasa.
- Uj kikepzokoszpont Dark Town-tol E-ra.
- Ujjabb szelmalmok.
- Uj kikepzokoszpont Fireland-tol DNY-ra.
- Uj atjaro a 31,81,1-es es 34,81,1-es pozicion.
- 2 uj rablanc a felszinen.
- 135,56,1 es pozicion atalakult a szornytermelo hely.


TA - DH(TV) - v5350181.h3m (2002.11.02) Tesztelve
--------------------------
- Tobb szelmalom a felszinen.

TA - DH(TV) - v5350080.h3m (2002.11.02)
--------------------------
- Uj uzenetek 13,63 napokon.
- Joval kevesebb artifact.
- Atalakult egy kicsit a kozvetlen kornyezeted.
- Tobb pandora szelenceje.

TA - DH(TV) - v5340079.h3m (2002.11.01)
--------------------------
- Sokkal kevesebb a banya (kb 8-10-el)
- At lett rendezve egy kicsit a terep.
+ Cel: A jobb artifactokat csak kuldetes aran lehessen megszerezni.
Nagy csatak level 10-es szornyekkel. Azaz nagy tomegben lehessen felvenni level

TA - DH(TV) - v5330078.h3m (2002.11.01)
--------------------------
- Egyre tobb sarkanytermelo hely.-> Cel a nagy sarkanycsatak vivasa.
- Draconnal es DaMaGepy-nel tobb szorny van.


TA - DH(TV) - v5320077.h3m (2002.10.19)
--------------------------
- Par szorny erosebbre vetele.
- Meg 3 banyaval kevesebb.
- Egyre tobb szornytelmelo helybol lesz lev10-es egysegtermelo hely.
- A Level 10-es szornyek a felszinen csoportositva (1 teruleten 1 fajta) lettek.
Igy mar megeri oket gyujtogetni. Azert is mert egymashoz kozel (1het) 3 db talalhato.
- Kevesebb artifact (kb 20db-al) talalhato.
+ Cel: A jobb artifactokat csak kuldetes aran lehessen megszerezni.
Nagy csatak level 10-es szornyekkel. Azaz nagy tomegben lehessen felvenni level 10-es egysegeket
a sajat csapatodba. Gyartasi nehezsegeid legyenek.


TA - DH(TV) - v5300176.h3m (2002.10.18)
--------------------------
- Arnold nevu hos nem 50 hanem 75 attakal indul
- A masodlagos kepessegei is valtoznak. Kozelitenek a barbar
szint fele (Nuku Wsidom, Nuku necromancy, + Resistance, + Armorer).

TA - DH(TV) - v5300075.h3m (2002.10.17)
--------------------------
- Uj kapuk a zold jatekosnak a fold felett E-kon.
- Minden ellenfelet vedo kapu megerosodott.
- Az ellenfeleknek tobb indulo egyseguk van.
- A fovarosukban nagyobb a lenyszaporulat.
- A kozeli Necro varaknak kemenyebb az orsege.
- Cserebe viszont itt is tobb egyseg csatlakozik.
- Par szornytermelo hely atalakiult a felszinen.
- Meg kevesebb a banya.
+ artifactok szamat tovabb kene csokkenteni, es a jobbak csak
kuldetesek vegrehajtasa utan legyenek elerhetoek.

TA - DH(TV) - v5280174.h3m (2002.10.12) Tesztelve
--------------------------
- 2 uj kuldetssel bovult a map.
- Resourcesek tovabbi beallitasa.
- 1 mercury banyaval kevesebb lett.
- 1-2 dolog at lett helyezve a map-on.
- Mind a 3 jatekosod elvesztette a Town Portal kepesseget.

TA - DH(TV) - v5280073.h3m (2002.10.12)
--------------------------
- Meg kevesebb banya talalhato.
- Ellenben tobb penz lelheto fel a terkepen.
- Globalisan a spell listabol torolve a Town Portal varazslat.
Ugy kene alakitani, hogy a Town Portal varazslatot
mar csak a fo szigeten lehessen megtanulni.
Ez majd a kesobbi verzioban valosul majd meg.
- Par szornytermelo hely atalakult kemenyebb szornytermelo hellye.
- Tobb primary skilkepzo hely.

TA - DH(TV) - v5270272.h3m (2002.03.19)
--------------------------
- Kapuknal a Trops are remoable nincs mar kipipalva (hatha nem tudja mar az ellenfel kivenni ezeket az egysegeket).
- Kevesebb egyseg orzi a kapukat (azert ha megis kivenne ezeket az egysegeket az ellenfel).

TA - DH(TV) - v5270171.h3m (2002.03.19)
--------------------------
- DracuLac vara Hon Dai lett.
- Death's Gate vara DracuLac lett.

TA - DH(TV) - v5270070.h3m (2002.03.15)
--------------------------
- Kuldetesek megjelenese (kb 5db). Ennek megfeleloen modositva lett a terkep is.
- Sok par apro valtozas is tertent.
- Meg tobb beallitott szorny.

TA - DH(TV) - v5260269.h3m (2002.03.15)
--------------------------
- A teleportkapu rossz volt uj a helyere ()nem lehetett bejutni Dracon belso teruletere.

TA - DH(TV) - v5260168.h3m (2002.03.13)
--------------------------
- Uj uzenetek a varakban. Igy a varak specializalodtak.
- Az osszes ellenfel warrior lett a random helyett.

TA - DH(TV) - v5260067.h3m (2002.03.13)
--------------------------
- Egy par szornylakas helyett sarkanylakas lett.
- Atjaro a 72,61,1 pozicion.
- Atjaro a 66,115,1 pozicion.
- Atjaro a 62,126,1 pozicion.
- Atjaro a 38,118,1 pozicion.
- Atjaro a 43,115,1 pozicion.
- Atjaro a 108,45,1 pozicion.
- Atjaro a 30,124,1 pozicion.
- Atjaro a 34,122,1 pozicion.
- Atjaro a 87,131,1 pozicion.
- Uj Libary a 86,105,1 pozicion. Az itt levo Mercenary Camp EK-re kerult.
- Par uj szorny.
- Egy sulfur es egy kobanyaval kevesebb.
- Jo par necromancy kepzohely elhelyezese a terkepen.
- A foszigeten sokkal tobb szorny.

TA - DH(TV) - v5250066.h3m (2002.02.24)
--------------------------
- Tuz resources a fold felett.
- Tobb resources a fold felett.
- Tobb szorny.
- Uj atjaro(k).
- Par uj artifact.

TA - DH(TV) - v5240165.h3m (2002.02.24)
--------------------------
- Dracon-hoz nem lehet mar tpwn portallal hozzaferni es elvenni a cuccait.
- Ki lett javitva egy nagy hiba. Eddig te voltal beallitva mint akit le kell gyoznod. Mostantol Dracon van beallitva.

TA - DH(TV) - v5240064.h3m (2002.02.24)
--------------------------
- Meg kevesebb banya.
- Egy par uj atjaro nyilt a varad kozeleben.

TA - DH(TV) - v5230063.h3m (2002.02.17) /Tesztelve/
--------------------------
- Uj varosnevek : Antichrist City, Purgatory, Mordor, Sauron Home
- Dracon's Home-ban nem lehet town portalt tanulni.
- Sokkal kevesebb banya mindenhol. Foleg A fabanya a kevesebb.
- Sokkal tobb szorny es beallitas.
- Az ellenfeleknek is van necromancy kepesseguk.

TA - DH(TV) - v5220062.h3m (2002.02.14)
--------------------------
- Atjaro lehetosege a 24,43,0 es 29,41,0 poziciokon.
- Az ellenfelek mindharom kezdo vara fel van epitve.
- 53,134,1 pozicion HydraStatic var. 20-dik napon timed event benne.
- Sarkanyfelszigeten tobb szorny, tobb beallitas.
- 26,73,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 90,103,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 85,96,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 31,83,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 6,21,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 17,11,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 109,26,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 87,40,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 87,43,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 92,73,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 91,66,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 115,107,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 129,80,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 19,116,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 30,15,1 pozicion kijaras a tengerre.
- 61,19,1 pozicion atjaras a ket terulet kozott.
- Tobb resources a fold alatt.


TA - DH(TV) - v5210061.h3m (2002.02.14)
--------------------------
- A felszinen kevesebb a banya (-3 fabanya -2 mercury -1gems)

TA - DH(TV) - v5200060.h3m (2002.02.14)
--------------------------
- 60,57,1-es varban megepitve a skyship.
- Nem 7 naponta hanem 3 naponta uj egysegek csatlakoznak !
- Dracon nem 2.5 millio hanem 5 millio exp-el indul.
- Dracon nem 99-es spel powerel indul hanem csak 85-osssel.
- DaMaGepy most mar 1 kockat tud lepni a 0 helyett.
- Korulotte 5x4000 csonti ami csatlakozik hozza.
- Dracon mellet 2x4000 diamond golem ami csatlakozik hozza +
1x4000 enchanter ami szinten csatlakozik hozza.
Ngana Queen-bol mostmar 1600 van az 1000 helyett nalla.
- A 118,143,0 pozicion egy fa ami lezarja a rovidebb utat a var es
a barlanglejarat kozott.
- A 37,4,0 kornyeke JELENTOSEN modosult !!! A tower var helyet
dungeon.
- A 140,122,1 kornyeke JELENTOSEN modosult !!! A tower var helyet
dungeon.

TA - DH(TV) - v5180059.h3m (2002.02.03)
--------------------------
- Az ellenfelek meg 1-1 vart kaptak.
- A masodik varjaikat telejesen felepitettem.

TA - DH(TV) - v5170058.h3m (2002.02.03) /Tesztelve/
--------------------------
- Meg tobb resources a fold felett
- A tan es a blue is kapott 1-1 varat meg.
- Meg tobb szorny es szornybeallitas tortent meg.

TA - DH(TV) - v5160057.h3m (2002.02.03) /Tesztelve/
--------------------------
- Uj szornytelmelo helyek. Egy par szornytelmelohely atalakult mas szornytelmelo helye.
- Ujabb resourcesek.
- Ujabb szornybeallitasok.
- Ket ujaabb teleportkapu 116,47,1 es 79,100,1 pozicion
- A red, teal, purple uj vart kapott.
- Uj varnevek: Monumentopolis, Absolon.
- A zoldnek egy uj hos: Gertrudis.
- Uj timed eventek a 17 es 55.-dik napon.
- Ujabb szornyek.


TA - DH(TV) - v5150056.h3m (2002.02.03)
--------------------------
- 102,119,1 pozicion a kastely helyett necromancer var.
- 98,121,1 pozicion dragon vault az angyalok szallasa helyett.
- Skyskipek levetele a zold varaibol (tower-teljes terkep no.)
- Terek megjelenese (Teal).
- Dx'wy'z megjelenese (red).
- Ulises megjelenese (teal).
- Arthur megjelenese (blue).
- Synclair megjelenese (purple)
- Pandora Box-ok a fold alatt.
- Uj barlanglejarat a 6,41,0 pozicion.
- 6,35,1 pozicion castle var a rampart helyett.
- 72,2,1 pozicion rampart var a castle helyett.
- 136,2,1 pozicion stronghold var a rampart helyett.
- Felul learning stone-ok elhelyezese.
- DaMaGepy es serege Dracon elott.
- DaMaGepy utan egy ujabb event a terkepen.
- Meg tobb resources.
- Dracon mellet egy teleportkapu (ezen hagyatok el ezt a vilagot)
- Sok aprosag valtozott meg.
- Uj teleportkapuk a kovetkezo helyeken :55,1,1 ; 45,84,1 ;
20,68,1 ; 140,105,1
- Dracon segelyet az ellenfelek mostantol minden 28.-dik napon megkapjak.


TA - DH(TV) - v5110055.h3m (2002.01.29)
--------------------------
- Ket uj timed event 27 es 30.-dik napon.

TA - DH(TV) - v5100054.h3m (2002.01.29) /Tesztelve/
--------------------------
- Sok uj szorny, banya, penz beallitas tortent.
- Tobb resources a fold felszinen.
- Tobb artifact a felszinen.
- Tobb szorny a felszinen.
- Kapuk a kornyekeden.
- A 15.-dik nap egy uj timed event.
- Uj Hill fort a 83,50,0 pozicion.
- Sir Archibaldnal tobb Dead Knight van.

*** A fold alatt is szuksegesek meg tovabbi beallitasok ***


TA - DH(TV) - v5070053.h3m (2002.01.28) (Elkuldve)
--------------------------
- A 99,100,0 pozicion egy aranybanya a sarkanyanya helyett. Plussz itt meg egy csomo resources es egy csomo arany !

TA - DH(TV) - v5060052.h3m (2002.01.28)
--------------------------
- Ujabb timed eventek a 29,40,41,42,43.-dik napokon.
- Anubis-nak necromancy kepesseg a sorcery helyett.

TA - DH(TV) - v5050051.h3m (2002.01.28)
--------------------------
- A kornyekeden a necro varak alapbol valamilyen szinten fel vannak epitve.
- A varak vedelmenek megerositese.
- Kornyekeden egy-ket aranyzsak elehelyezese.
- A kornyekeden a goldok szamanak beallitasa.
- A 107,73,0 kornyeke megvaltozott.
- A 115,72,0 pozicion uj kijarat.
- A szornyek szamanak tovabbi beallitasa.
- Uj szornyek jelentek meg kulonbozo poziciokon.
- Meg vagy 3 pandora Box elhelyezese a fold folott.
- A kornyezo varakat tobben vedik.
- Uj timed eventek a 12 es 20.-dik napokon.
- Par uj artifact a fold felett.
- Egy uj szelmalom a varadtol E-ra.
- Egy par uj terkepelem (fak, bokrok, stb)
- Egyeb apro modosulasok.

TA - DH(TV) - v5000350.h3m (2002.01.27)
--------------------------
- Meg tobb szorny.
- Meg tobb szornybeallitas.
- Meg tobb resources a fold felet.
- Az ellenfelek kaptak egy-egy uj artifactot.
- Ugyanakkor a kozelukben 1aranyzsak +1000 gold/day.


TA - DH(TV) - v5000249.h3m (2002.01.27) (Elkuldve)
--------------------------
- Egy timed event rossz idopontban jelent meg. Ez javitva lett.
- At lett irva egy kicsit a varosban levo sztori.
- Beallitva az indulo 3 emberednek egy csomo varazslat.
(Az ellenfeleknek is be kell majd allitani)
- Az ellenfelek primary tulajdonsagait egy kicsit erosebbre vettem.
- Tobb szornyet kaptak indulaskor.
- Az indulo ertekeidet lentebb vettem 3/3/3/3-al.
- Anubis ertekeit beallitottam.
- Az ellenfelek fovarosaiban uj timed eventek (Uj egysegek csatlakoznak ! Ez minden 14-dik napon lessz !!!)
- Nem 150000 hanem 80000 exp-el indulsz !

TA - DH(TV) - v5000148.h3m (2002.01.27) /Tesztelve/
--------------------------
- Helmet of heavently..-t athelyeztem a kozponti szigetre.
- Ujabb par szorny tulajdonsaga lett beallitva.

TA - DH(TV) - v5000047.h3m (2002.01.27) (Elkuldve)
--------------------------
- Uj timed eventek.
Ami meg hatravan:
*****************
- Szornyek szamanak tovabbi beallitasa
- Resourcesek szamanak beallitasa.
- Meg tobb timed event.

TA - DH(TV) - v4520046.h3m (2002.01.27)
--------------------------
- A fold alatt is befejezodott az artifactok telepitese.
- Jo par szorny szamat beallitottam.
- A vizen szornyeket telepitettem.
- Az ellenfelek indulaskor kaptak egy kis birodalmat (banyak, szornyermelo helyek)
- Dracon megkapta az osszes varazslatot kivevve a fly-t es a dimension doort es a town portalt.
- Uj utak.
- Az ellenfelek kaptak indulo szornyeket is.
- Valtoztak Arnold tulajdonsagai.

TA - DH(TV) - v4500045.h3m (2002.01.27)
--------------------------
- A hosok beallitva.
- A vizi teruletek megcsinalva.
- Artifactok elhelyezese a felso teruleteken.

TA - DH(TV) - v4440044.h3m (2002.01.27)
--------------------------
- Uj hattertortenetek.

TA - DH(TV) - v4400043.h3m (2002.01.26)
--------------------------
- A fobb helyeken befejezodott a szornyek szamanak beallitasa (varak, skill kepzo helyek).
- A fold alatti vizes teruletek kezdenek benepesulni.
- Par timed event irodott.
- Max level 72 !


***
Ami meg hatravan:
*****************
- Resourcesek szamanak beallitasa.
- A fohosok felallitasa es beallitasa.
- Artifactok elhelyezese.
- A szornyek szamanak beallitasa.
- A fold alatti vizes teruletek egy reszenek benepesitese.
- Timed eventek irasa meg.

***


TA - DH(TV) - v4350042.h3m (2002.01.26)
--------------------------
- Folytatodott a fold felett a szornyek szamanak beallitasa.
- Az ellenfelek full varral indulnak.
- Uj baratod erkezik Anubis.
- A hoseid tulajdonsagai be vannak allitva.
- Dracon kapott meg 1.000.000 exp-et
- A fold alatt is elkezdodott a szornyek szmanak beallitasa (a jobboldali 3 sziget van meg hatra).

TA - DH(TV) - v4320041.h3m (2002.01.26)
--------------------------
- Elkezdodott a szornyek szamnak beallitasa.

TA - DH(TV) - v4300040.h3m (2002.01.26)
--------------------------
- Aeron a fohos a bluenal (Sojo).
- Senox a fohos a tannal (Thimoty).
- A tobbi fohos is megvan. csak nincsennek beallitva a tulajdonsagaik.
- A statue of legiont kell mostantol osszeraknod + a Wizzard's Well-t (Ezek alkotoelemeit letiltani a terkepen)
- Ezek egy-egy alkotoelemei ott vannak az ellenfeleknel szetszorva.

TA - DH(TV) - v4220039.h3m (2002.01.26)
--------------------------
- Kesz lett a resourcesek telepitese.

TA - DH(TV) - v4200038.h3m (2002.01.26)
--------------------------
- Most mar a fold alatti vilagban helyezem el a resourceseket
(felul mar kesz van).
TA - DH(TV) - v4150037.h3m (2002.01.26)
--------------------------
- Folytatodik a resourcesek telepitese a fold felett.
- Alul a viz is kezd beepulni.

TA - DH(TV) - v4100036.h3m (2002.01.25)
--------------------------
- Elkezdodott a fold felett a resourcesek telepitese.

***
Ami meg hatravan:
*****************
- Resourcesek elhelyezese a fold alatt es a fold feletti vilag egy
reszen.
- Resourcesek szamanak beallitasa.
- A fohosok felallitasa es beallitasa.
- Artifactok elhelyezese.
- Minden ellenfelnel 1 fontos osszetevo a power of the dracon father
alkotoelemeibol, amit vegul osze kell raknod hogy a kozponti szigetre
lephess, es legyozdhesd vegleg Dracon-t.
- Par artifact megtalalasanak legotlatozasa a terkepen.
- A szornyek szamanak beallitasa.
- A fold alatti vizes teruletek egy reszenek benepesitese.
- Timed eventek irasa meg.


***

TA - DH(TV) - v4050035.h3m (2002.01.25)
--------------------------
- A fold alatt szornyek elhelyezese.
- Egy-ket hiba javitva lett.
- Teleportkapu feltetele a 71,97,0 poziciora.

*** Minden ellenfelnel 1 fontos osszetevo a power of the dracon father alkotoelemeibol. Ezeket osszetevoket lekorlatozni hogy ne lehessen mashol is talalni. A szokasos varazstargyak lekorlatozasa***

TA - DH(TV) - v4000034.h3m (2002.01.25)
--------------------------
- Ujabb terkepelemek a fold alatt.
- Szornyek elhelyezese a fold felett.
*** Banyak - lvl5,6 ***

TA - DH(TV) - v3250033.h3m (2002.01.24)
--------------------------
- A fold alatti vizes teruletek is nepesulnek befele.
- Fold felett uj terulettipusok lettek elhelyezve.
- Fold alatt uj tereptargyak a foldi teruleteken.
- Felul az Y-bol i lett.
- A fold alatt utak epultek.
- Uj skillnovelo helyek elhelyezese a fold alatt.
*** Lassan johetnek a szornyek, artifactok (Poer Of The Dragon Father), resourceek es fohosok felhelyezese (v4.0) ***

TA - DH(TV) - v3220032.h3m (2002.01.22)
--------------------------
- A fold alatt terkepelemek felhelyezese.
- A tenger is elekzdett benepesedni a fold alatt.

TA - DH(TV) - v3200031.h3m (2002.01.21)
--------------------------
- Utak felhelyezese a terkepre.
- Uj terkepelemek a fold felett.

TA - DH(TV) - v3160030.h3m (2002.01.21) (Elkuldve)
--------------------------
- Uj terkepelemek a fold felett.
- A skillnovelo helyek fenn vannak a terkepen felul.

TA - DH(TV) - v3150029.h3m (2002.01.21)
--------------------------
- Elhelyeztem a kutakat a felso terkepen.
- Uj folyok a felso terulrtrkrn.
- Egyebb uj terkepelemek a felso truleteken (piac, hill fort, mystical garden, ...,stb)
- Elhelyeztem a barlanglejaratokat is. Ehhez at kellet alakitanom a terkepet egy kicsit.

TA - DH(TV) - v3120028.h3m (2002.01.20)
--------------------------
- Modosult a bevezeto sztori.
- A fold alatti fo szigeten 3 event elhelyezese es megirasa.
- A fo szigetet szelgyuru es levegogyuru veszi korbe.
- Draconnal tobb szorny talalhato.
- A fo szigeten par terkepelem elhelyezese (Teleportkapu, stables, Rally Flag)
- Dracon mocgasa legorlatozodott 1 squares-re.
- Ut epult Dracon varatol a teleportkapuig.
- Uj Tower varnevek : Felleg-Var, Befellegzett, VarLak, KinyirLak, MegmondaLak
- Dracon's Home kornyeke modosult.
- Itt uj timed eventek jelentek meg !

*** El kene helyezni a "power of the dracon father" alkotoelemeit ! Ezenfelul barlanglejaratokat nyitni !***


TA - DH(TV) - v3100027.h3m (2002.01.20)
--------------------------
- Szornytermelo helyek felhelyezese a mapra.
- Sarkanyfolde kialakitasa lenn a fold alatt D-en.
- A Fly es a Dimension Door spell letiltasa.
- Egy par artifact letiltasa.
- Ossze kell raknod a power of the dracon father-t, csak igy tudsz bejutni a kozponti szigetre.


TA - DH(TV) - v3050026.h3m (2002.01.20)
--------------------------
- Felso reszen elhelyezve a banyak.
- A folyok elhelyezve mindenhol.
- A fold alatti fo sziget arculata nagyreszt megvaltozott.
*** Banyakat attervezni !!! Csak 144 db lehet a map-on***

TA - DH(TV) - v3010025.h3m (2002.01.19)
--------------------------
- Felul a folyok keszen vannak.
- Egy par banyat elhelyeztem az indulo varad kozeleben.

TA - DH(TV) - v3000024.h3m (2002.01.18)
--------------------------
- Keszen lett a domborzat.

TA - DH(TV) - v2560023.h3m (2002.01.18)
--------------------------
- Tovabb folytatodott az alvilag domborzatanak kiepitese.
Jelenleg kb a 90% lehet kesz. 1 nagyobb sziget van meg hatra. Ez 3 var kornyezetet erinti meg.


*** Mama kesz leszek vele. Ugy latom egy szep bonyolult palya lessz :-) ***

TA - DH(TV) - v2550022.h3m (2002.01.17-18)
--------------------------
- A felso terulet domborzata kesz lett.
- Az also terulet domborzata is sokat lepett elore. Kb a fele kesz lett !!!
- 119,74,1-re valtozott egy var pozicioja (Fortress).
- 105,33,1-re valtozott egy var pozicioja (Castle).

*** Huhh. Ha minden jol megy holnapra kesz a domborzat ***



TA - DH(TV) - v2510221.h3m (2001.09.02)
--------------------------
- Mivel a 4.-dik resz vege egy kicsit modosult itt is modositani kellett
a hattertortenetet.

TA - DH(TV) - v2510120.h3m (2001.09.01)
--------------------------
- Dracon tulajdonsaga a 10/10/99/60 rol a 20/20/99/60 ra valtozott.

TA - DH(TV) - v2510019.h3m (2001.07.11)
--------------------------
- Tovabb epul a fold feletti vilag.
Most kb 80%-ban van kesz.

TA - DH(TV) - v2500018.h3m (2001.07.10) Elkuldve 2001.07.12
--------------------------
- Tovabb epul a fold feletti vilag.
Most kb 75%-ban van kesz.


TA - DH(TV) - v2480017.h3m (2001.07.08)
--------------------------
- Nagyot haladt elore a fold feletti terulet epitese.
Most kb 65%-ban van kesz.

TA - DH(TV) - v2380016.h3m (2001.07.08)
--------------------------
- A fold feletti terulet domborzata tovabb epult.
Most kb 50%-ban van kesz.
- Modosult a hattertortenet egy kicsit.

TA - DH(TV) - v2350015.h3m (2001.07.07)
--------------------------
- A fold feletti terulet domborzata tovabb epult.

TA - DH(TV) - v2310214.h3m (2001.07.05)
--------------------------
- Modosultak a gyozelmi es a vesztesi feltetelek.
- A 2 fontos artifaktot odaattam McKmetty-nek.
- Varaskonyvet adtam McKmetty-nek.
*** Meg be kell alitani a hosok masodlagos tulajdonsagait !!! ***

TA - DH(TV) - v2310112.h3m (2001.07.05)
--------------------------
- A regi hattertortenet beillesztesre kerult.

TA - DH(TV) - v2310012.h3m (2001.07.05)
--------------------------
- Most mar Shadow Of Deat-es a terkep
- Megerkezett Dracon es Sir Archibald

TA - DH(TV) - v2300011.h3m (2001.07.04)
--------------------------
- A fold felett modosult egy kicsit a teruletfajta.
- Most mar nemcsak E-on hanem NY-on is kezd benepesulni a taj.

TA - DH(TV) - v2200010.h3m (2001.07.04)
--------------------------
- Mostantol nyolc jatekos van a ketto helyett. Mindenki ellened es
a zoldel szovetsegesek.
- Mostantol noncs indulo varad. Meg kell szerezni a kozeli varat.

TA - DH(TV) - v2050009.h3m (2001.07.04)
--------------------------
- Kezd kiepulni a felszini vilag E-i resze.

TA - DH(TV) - v2000108.h3m (2001.07.04)
--------------------------
- Kijavitottam a hibas cimet. Dracon Home-rtl -> Dracon's Home-ra.

TA - DH(TV) - v2000007.h3m (2001.07.03)
--------------------------
- A fold feletti eszaki reszen elkezdodott a terep kialakitasa.

TA - DH(TV) - v1600006.h3m (2001.07.03)
--------------------------
- Valtozotak a terep fajtak es kismertekben a terep is.
- A varak tipusai meg lettek hatarozva a random vartipus hejett.
- A varak szamanak viszonylagos kiegyensulyozasa is megtortent.
Termeszetesen mivel Dracon hazaja ezert legtobb a tower var (11db).
Azert hogy legyen eselyed a masodik leggyakoribbb vartipus a
necropolis (7db). Sokan szeretik a castle varat ezert ez a kovetkezo
leggyakoribb (6db). Az inferno kedvezo tulajdonsagai miatt (castle gate)
miatt lett a kovetkezo leggyakoribb var (6db). Rampart-Stronghold 5-5db var.
Dungeon-Fortress 4-4db var.
- A fo ismerteto szoveg a palyarol meg lett irva.
*** A palya elokeszitve a v2.00.00.xx reszre (johetnek a fo tereptargyak)***

TA - DH(TV) - v1500005.h3m (2001.07.03)
--------------------------
- Nagymertekben valtozott a terep a fold alatt. A szigetek partvonalai modosultak.
- Par foldalatti szigetnek megvaltozott a terulettipusa.


TA - DH(TV) - v1200004.h3m (2001.07.01)
--------------------------
- Varak elhelyezese a fold alatt is(ossz 50db = max)
- A fold alatti terulet vazlata kesz. Meg mindig csak a zold terulettel.
- A fold alatti kozponti terulet (a volgy) atalakitasra kerult.
- A fobb kozlekedesi utak a terkepen bejelolve.

TA - DH(TV) - v1150003.h3m (2001.07.01)
--------------------------
- A fold felett E-os es D-en havas mezo kialakitasa.


TA - DH(TV) - v1100002.h3m (2001.07.01)
--------------------------
- Fobb varosok felhelyezve a fold felett.
- A fold alatti terulet mar nem fekete, hanem zold pusztava alakult.


TA - DH(TV) - v1000001.h3m (2001.07.01)
--------------------------


TA - DH(TV) - v1000000.h3m (2001.07.01)
--------------------------
- Terkep fo korvonalai a fold felett. A terulettipusok meg nincsennek kialakitva.
- A fold alatti vilag-bol meg csak egy kis koszponti resz van csak kesz.

_________________
Udv:
LacUS


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Kmettil 2005 ápr. 27 szer., 19:28-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 27 szer., 17:53 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
És íme, lássátok meg ti is, földi halandók, így készül Lacusnál egy pálya, aminek (még amikor nekem küldözgette tesztelésre őket:)) kódszámai rendszeresen a következők voltak:
TA - DH(TV) - 2345987623459ö867ö9872345796uiosfdg9786b34w6786.gm1htmlKMETTYLASZLO

Ilyenből volt nekem vagy 10, győztem felmérni a különbségeket! :lol:

De azért komolyan, kis bepillantás abba, hogy mennyi nyűg van egy profi, hangsúlyozom profi beállítású XL-esnél!!!
Ezeket kellene utánozni, nem a sablon 1-1-es versenytérképeket orrvérzésig...

Na, szia Laci, hali mindenkinek, Krityó

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 27 szer., 18:57 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Sziasztok!

Hát igen nem sok magyar kampány készült. Tudomásom szerint 2 van kirakva az oldalra. Terv az sok volt, viszont egyenlőre nem valósultak meg. Kivéve Cooper kampányát. Tényleg. Kampány nem lehet kirakni itt a fórumon. Ott ahol a h3 részleg v h4 részleg van. Cooper kampányát még nem lehet kirakni?

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 27 szer., 19:26 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Mugger írta:
Sziasztok!

Ez mind szép és jó, amit Lacus Historyként leírt, de én az összefűzött KÉSZ kampányt hiányolom, elvileg már a Reinkarnáció elkészülte (2001.12) előtt tervbe vette a saját kampányát, de valamiért nem rakta össze, tényleg Lacus, miért nem???

Üdv. Mugger



Hat sziasztok!
Udv Mugger es Krityó!

Regen lattalak titeket a forumon. Orulok, hogy ujra itt vagytok. Visszaterve a vezergondolathoz. Hogy miret nem? Azert, mert az utolso 2 tervezett mapra mar nem nagyon maradt energiam. Az alapterkepek termeszetesen megvannak. A story is ki volt frankon dolgozva. A teruleten akartam meg sokat dolgozni. Nekem a legtobb idot a teszteles vette el. Iszonyat sok ido a teszteles. Modositok valamit majd kiprobani hogyan is mukodik az a valosagban. Ismet modositas, majd ismet proba. Eltudjatok kepzeln,i hogy egy XL-es terkepen mennyi kis apro finomitast kel vegrehajtani? Sokat. Nagyon sokat. Raadasul a terkepeimen a jatekido is tobb honapban merheto (8+). Volt olyan hogy 12.-dik honapnal tartottam mikor egy hiba miatt abba kellet hagynom a terkepet. Mar vonultam volna a fovaros fele az utolso csatak egyikere amikor is eszrevettem hogy a teleportkapu ami a varoshoz vinne sajnos nem megkozelithto egy sajnalatosan rosszul lehelyezett facsoport miatt. Na ekor kezdhettem ujra az egeszet :-( Es igy tovabb. Egymagam nem gyoztem sajnos. A terkepek osszefuzese termeszetesen azutan tortenhetett volna ha mind a 7 terkep frankon keszenall.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 27 szer., 19:37 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Jaj bocs mar megint en vagyok. Lehet megint letolnak ezert....

:oops:


Az alapkerdesre visszaterve nekem a sztori altalaban elalvas elott jutott eszembe. ekkor gyorsan felkeltem es lejegyeztem valami papirfelere, majd visszafekudve ismet jart az agyam. Megint eszembe jutott valami majd megint felkeltem es jegyzeteltem, esetleg nekialtm a palyaepitesnek. Igy ment ez sokszor egeszen addig amikor is azon kaptam magam hogy lassan reggel es menni kelene dolgozni :cry:
Nekem ezeken a palyakon egyebkent tobb oldalas volt a hattersztorim.

Valahogy igy nezett ki az egyik palya alapsztorija:
(a helyesirasi hibakert elnezest kerek elore is). Ezeket a hibakat Krityo mester javitgatta kitartoan annakidejen. Koszonet erte.


Hattertortenet....

10 eve tortent a 666-667 evben ...

Terminator a necromatak hos vezere legyozte a fogonoszt Sir Dark-ot.
Sikerult csapataival bevenni a gonosz uralkodo utolso varosat Darkside-ot,
majd ezutan Sir Dark-ot kivegesztek.
Eztan Terminatort mar nem lehetett megallitani, es elfoglalta Darkland kozepso videkeit, ellenfeleit meg az orszaghatarokon tulra uzte. Idokozben megtalalta a grailt is aminek egy reszebol magikus koronat csinaltattatott es ezzel a magikus koronaval megkoronaztatta magat az uj fovarosban Darkside-ban. Ezutan nekialt es szisztematikusan elkezdte kiirtani a kornyezo videk oshonos lakossagat es sajatjaval kezdte betelepiteni. A 2 szomszedos birodalom lassan megszunt letezni. A lakossaguk teljes kiirtasa a mar majdnem befejezodott. Uj varosokat alapitott a regiek helyen. Sikere teljes volt, uralma alatt eggyesitette Darkland kozepso videket.
Ekozben otthonaikrol eluzott hosok ideiglenes katonai szovetseget kotottek egymassal, majd egy kozos nagy hadsereg alatt egyesitettek a szetvert seregeiket. A peremvidek lakoi kozul is sikerult megnyerniuk jo par
teremtmenyt.
A csata ujra elkezdodott.
669-et irtak ekkor.
A Nagy Szovetseg (igy hivtak magukat), ENY Castlen teruleten megutkozott Terminator hatarvedoivel, es folenyes gyozelmet arattak.
2 nap mulva visszafoglaltak Castlen egykori fovarosat Laszlofalvat.
Laszlofalva felszabaditasa utan 1 hettel mar Castlen hatarainal jartak.
Itt a hadero 3 fele oszlott. A fo ero tovabbhaladt Darkside-ba, hogy
elfogja az uralkodot, ekozben az egyik kisebb hadsereg del fele tartott
Mocsar City fele. Az utolso (3-dik) hadsereg EK fele vette az iranyt Zoldfalva fele. A kovetkezo honapban sorra szabadultak fel a kissebb kiralysagok.
Egyszer csk arra ebredt Terminator hogy az ellenseges csapatok korbezartak, es mar csak Darkside es Necronomia nem esett meg el.
Ekozben a szovetsegesek Darkside ostromara keszultek.
Az ostrom elkezdodott es tobb mint 1 honapon at tartott, de vegul a szovetsegeseknek sikerult legyozniuk Terminator csapatait, es bevonulhattak a varosba. Ekkor vettek eszre hogy Terminator mar nem tartozkodik a varosban, egy titkos alaguton at az elit embereivel elhagyta a varost es valoszinuleg Dk-fele tart Necronomia foldjere hogy egyesitse a meg meglevo seregeit. Szovetsegesek a varos kulcsait megszereztek es elrejtettek szigoruan titkos helyekre. 1 het piheno utan elindultak Necronomia fele hogy egy vegso csapast merjenek Terminator seregeire.
Ekozben Terminator elerte Necronomia foldjet es 1 het alatt sikerult osszeszednie minden maradek erejet es felkeszult Necropolissa-ban hogy meltokepp fogadja a szovetsegeseket.
A szovetseges erok 669 telen elertek a varos hatarat es kezdetett vette a mindent eldonto csata. 3 honap lekeseredett harc utan egyik fel sem allt gyozelemre, de mindket fel a vesztesegek hatasara nagyon meggyengult. a csata kozeledett a vegehez. Az utolso nagy csatara a vezer (Terminator)
sajat maga vezette teremtmenyeit, de nem jart sikerrel mert a szovetsegesek a tamadast iszonyatos vesztesegek aran visszavertek es ot magat elfogtak.
Ezzel a harcnak vege lett. A megmaradt szovetseges csapatok mar nem tudtak elfoglalni a varost, de vegul is a celjukat elertek. A hatalomehes uralkodo (Terminator) ott volt nalluk megkotozve, fegyvertelenul. A birodalmat szetvertek. A regi teruleteiket kozos erovel visszafoglaltak. Egyedul a devilek es az overlordok nemlehettek elegedettek. Nekik a regi szep birodalmuk megszunt letezni. Ujra kell epiteniuk a regi birodalmukat. Ezzel a vereseggel Terminator uralmanak vege szakadt, es a szovetsegesek hazatertek (ki-ki sajat otthonaba). Utkozben Terminatort bortonbe zartak es eros vedelmet allitottak a bortonuk ele.

Az elmult majd 7 evben a haboru iszonyatos vesztesegeit a birodalom kiheverte. Egy uj vezer emelkedett ki, aki helyreallitotta a rendet a fovarosban es a kornyeken. De neki nem volt eleg ennyi. Arrol almodott , hogy majd egyszer o is Darkside-bol, ebbol a csofalatos varosbol kormanyozhassa a birodalmat mint annak idejen peldakepe Terminator.
676-ra az almokat tett kovette...

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 27 szer., 23:04 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Egy kis off:
Kmettil írta:
Jaj bocs mar megint en vagyok. Lehet megint letolnak ezert....

Senki nem tolt le! Csak szóltak neked, hogy ne egymás után 5 hsz-ben írd le a véleményed! Két dolog miatt: 1. nagyon sz.r olvasni már sokadik hsz-t amit még mindig te írtál be! (nem a tartalma miatt!!!!) 2. van egy szerk. gomb a hsz-eid jobb felső sarkában! Ha eszedbe jut vmi nyugodtan klikk oda, kiegészítéseket a hsz végére írod, aztán mehet! Így egy hsz-ben mindent letudhatsz!

Üdv: Laca

Ui: csak azért írtam, mert láttam, hogy utána nagyon visszafogtad magad! Nem kell! Csak ezt a tanácsot szívleld meg! Senki sem fog b.szogatni! ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 05 vas., 21:06 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jan. 17 szomb., 1:03
Hozzászólások: 81
Nagyon gyakran szoktam unalmas időimet pályaszerkesztéssel tölteni. És a pályának tényleg a sztori a legfontosabb momentuma. Sajnos kevesen tudnak jól fogalmazni, s a szavak használata sem mindíg megfelelő.
Amiben elvágja magát egy sztori ha próbál sok hülye kifejezést használni. 21. század jelleggel ("A tűző napon vezeted a bandádat, ez tök uncsi, s valami **** érzésed támad").
Az ilyet úgy tudnám kivágni az ablakon, mint méhe a kismedvét a kaptárából.
A sztori álltalában nekem csak úgy jön, és megpróbálom minden oldalról megközelíteni. Jobbára szeretek elmerülni a fantázia világban, s olyan neveket is használni (Hedric, Aramon). Nem pedig (csóri király stb.).
Időm tetemes részét a regényem írásával töltöm, s úgy érzem az ilyenekhez van kreativitásom ( akik pályákat készítenek majdnem mindenkinek).
Ám előfordul, hogy egy másik sztorit kopizok, és abba keverek más honnan szerzett mítikus elemeket. De majd meglátjuk, hogy hogy fog tetszeni a Hősök kora nevű pályám. És könnyen lehet, hogy ti fogájtok ki ixelni a pályámat, mert nem mindenkinek jön be a sárkányos, orkos történet mint nekem


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 06 hétf., 15:34 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Szia!

Ha kész küldd el nekem, érettségi után elkezdem tesztelni a felgyülemlett pályákat, kb 8-10dbot.

Szia

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 06 hétf., 17:45 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jan. 17 szomb., 1:03
Hozzászólások: 81
elküldöm, most már csak egy email címre lenne szükségem. De a helyesírást még kikell javítanom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 29 kedd, 19:23 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Most én is csinálok egy XL-es pályát.A címe A KÁOSZ HÁBORÚ.A történet:Sátánok és a keresztények már régóta ellenségek.Mocsarak országának a királya ellátogat a sátánokhoz de megölik.Háború alakul a Keresztények, Sátánok és a Mocsarak országa között.A keresztények segítséget kérnek a druidáktól és a keresztények kirabolják a druidákat.És így elkezdődik a Káosz háborúJó sztori? 8)Sajnos a magyarosítást újbol raktam és elveszett az összes mapom amit letöltöttem meg amit én készítettem :cry: Mostanában nem gondolok új mapot csinálni :cry:

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára fifi 2006 jan. 07 szomb., 14:51-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 30 szer., 13:02 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Majd meglátjuk, ha kész a map. Nekem kell majd elküldened, én vagyok a bíráló.

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 30 szer., 15:29 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Oké majd küldöm.Még csak a 40%-nál tartok kb!

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 39 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség