Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 39 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Diablo 3
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 12 hétf., 18:25 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Két éve nekiálltam egy SoD-os pályának.. Akkoriban sokat játszottam a Diablo-val, hexaeditorral átírtam a statjaimat is párszor, és nagyon zavart, hogy nincs otthon net. Ebböl lassanként összeállt egy sztori:

Diablo, és testvérei eltévednek a gamersnet egyik szerverén, és egy teleporton keresztül egy heroes pályára érkeznek. Megpróbálnak visszajutni a saját világukba, és eröfeszitéseik következtében a valóság szövete szakadozni kezd, összekeverednek a kulönbözö fantasy világok a miénkkel. Ez a keveredés a végpusztulást hozhatja el mindannyiunk számára, de a saját játékodban, hazai pályán talán még megállíthatod öket..

Közben volt egy csötörés az utcában, ezért így folytattam:

A bajok forrása egy vízvezetékszerelö volt, aki hobbiként a szuperhúrelméletet választotta.. (Ebben az elméletben a világegyetemet gyakran hasonlítják csövezetékhálózathoz) Ö az elsö ellenfél. Szabó János vízvezetékszerelö.

Egyre újabb, és újabb ötleteket adtam a történethez, és végül feladtam.. Úgy látszott, soha nem jutok a végére.

Most októberben újrakezdtem S-es WoG pályaként kidolgozni. A történet fontos eleme lett volna a negyedik küldetés körül egy Quest Gate. kb. 3 hét után vettem észre, hogy ilyen nincs is a WoG editorban, úgyhogy nekiálltam szkripteket írni.. Ebböl lett a WoGmod v2. :)
Mindent megírtam,ami eszembe jutott, kivéve a Quest Gate szkriptet..
Talán jövö karácsonyra elkészül :?:

U.I. Eszembe jutott közben, hogy a Quest Gate-ek és Quest Teleportok mellé kellene egy Stargate szkript is.. pályaszerkesztés elhalasztva :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 17 kedd, 21:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Hi mindenkinek!És a zöld peace mindenkinek!
Belekezdtem egy héttel ezelőtt a Császárság 2-be!XL-es map és 8 az egy ellen!A sztori ugyanaz mint az első hogy valaki háború varázslatot csinál a császárságokra akik összefognak és a békés császárságunknak hadat üzennek!A császárunk azonban elmegy békét kötti Vko-ba de eltűnik!Még alakítok a eseményeken de jó lesz!Szerintem!

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 22 vas., 17:24 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Én jelenleg egy WoG hadjáraton dolgozom, aminek a címe: Az író, a boszorkány és az oroszlán. És nem, semmi köze a Narniához. J.K.Rowlingról és a Harry Potter történetről szól. 12 PÁLYÁS LESZ!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 13 hétf., 17:54 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jan. 17 szomb., 1:03
Hozzászólások: 81
Jó régen jártam itt, s nem votl időm visszaolvasni az üzeneteket, de azért valamit hozzászólnék. A heroes sorozat az egy fantasy stratégia játék, eddig ok ? Sajnos ahogy a fantasy könyvek témája úgy a pályákhoz fűzött sztorik is kezdenek teljesen kimerülni. Már csak nagyon nagy talentumu srác tud jó pályát összehozni jó sztorival, amikor tényleg elégedetten csettintessz, hogy na ilyet még sehol nem olvastam, láttam. Tényleg beleéltem magam a hős szerepébe, stb.
A játék szerkesztők nagyrésze a Lotr-ból, Harry Potterből meg az ehez hasonló filmekből, könyvekből meríti az ötletet (egyébknét hiába okoskodok mert most készült el egy Lotros pályám, ami hamarosan kikerül valószínűleg :P ).
De kérdem én, hogyan tudunk olyan történeteket kitalálni, ami nem lerágott csont? Például én most egy fantasy könyvet kezdtem el írni. Eszembe jut rengeteg sok jó gondolat, de amikor végig rágom bevillan, hogy ez biza szerepelt már más történetekben is, s kezdhetem elölről a munkát ( hogy ne egy elfuserált lotr koppintás legyen). Egyszerűen borzasztóan levannak szűkítve a lehetőségek. Tíz meg húsz pálya készítőnek nem nehéz sztorit fabrikálni, de 1500-nak nehéz sok különbözőt alakítani, és ez szerintem lehetetlen is egyben. De egy fegyverünk mindenképpen van kedves pálya gyárosok, a fantázia nem ismer határokat. S nem szabad leragadnunk sem Harry Potternél, sem Frodónál vagy Eragon féle történeteknél ( eragont mindenkinek muszály beszereznie, nagyon király :D).
Mindenkinen muszály megvakarnia a feje bubját, és elgondolkozni egyen- s máson. persze sosem tilos elkészíteni kedvenc filmünk, könyvünk történetét megpályásítani. De a külön álló pályák története is sajnos ezeknek a híresebb regények esemény sorozatán alapul......


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 17 pén., 23:57 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Hi mindenkinek!
A császárság2 készítését kicsit félbeszakítom.Mert készítem a "Pensylvániát" ami olyan izgalmas lesz mint a "a kis falu"!A zombiek fenyegetőznek meg minden és végére kell járni hogy ki az akit álmunkban látunk.
Ha kész ez a map belekezdek még egy S-es be amely címe "A vámpír lord"!A lényeg:
-Mi vagyunk a hegyekben élő vámpír cselédje még nem jártunk a faluban de most meg kell tennünk mert az urunknak olyan gyógyital kell amivel meghosszabbíthatja az életét.Viszont a faluban nem szivesen látnak!
Ha elkészül elküldöm.Hasonlítani fognak a kis faluhoz!Jó a történet?

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 18 szomb., 15:01 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jan. 17 szomb., 1:03
Hozzászólások: 81
Nah az majd kiderül. ilyen célra tartom fenn ezt az email. terkepek@hotmail.com. Nuygodtan küld el, szívesen megnézném :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 28 pén., 4:47 
Avatar

Csatlakozott: 2005 máj. 25 szer., 14:49
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Apró ékszeresdoboz egy titkos fiókban
Bekukkantottam ide kicsit, mert már évek óta nem szerkesztettem normális(nak mondható) pályát...

Tobi, a legegyszerűbb módja a háttértörténet kitalálásának, ha körülnézel a környezetedben(remélem nem valami sivatagos helyen laksz, de még az sem gond :) ) és kitalálsz valamit, ami eszedbe jut az adott helyről, emberekről meg ilyesmi IZÉk.:) Ízlésesen teleszúrkálod a - tegyük fel(ha már nagyon muszáj így titulálni, bár nem feltétlen), tényleg-nem-annyira-eredeti-de-attól-még-élvezetes - pályádat fordulatokkal , tényleg váratlan fordulatokkal, stb. Elég nagyot dob a pálya megítélésén, ha vannak benne ilyenek...

...vegyünk egy mára már sablonossá vált alapsztorit:
Orkok(Stronghold) fosztogatnak a birodalom(Castle) határmenti falujaiban. Az emberek az elfek(Rampart) segítségét kérik. Eddig azt hiszem ismerős.

Ám azok nemet mondanak, noha a szövetség kötelezné őket, de nekik hirtelen más dolguk akad... Ekkor a birodalom felbérli a föld alatti lényeket(Dungeon), hogy segítsenek nekik, s busásan megjutalmazzák őket - megkapják az ork területeket, meg egy kicsit a birodalom határmenti sztyeppéiből is, ha hathatós segítséget nyújtanak a védekezésben. Amazok rábólintanak, majd mikor átvonulnak a birodalmon, látszólag kevés egységükkel, azt veszik észre, hogy az orkok és egyéb fajzatok elsöprő túlerőben vannak. Annyi baj legye. A harc folytatódik(játéktechnikailag ez különféleerősítés-gyengítés, ill. valós harcokban valósítható meg, alighanem a WoG itt határozottan jól jön, bár én nem értek hozzá) és egyszercsak hoppá, mert a kicsiny Dungeon-béli csapatnak felbukkan a másik része, egész pontosan a birodalmi főváros mellett. Júj!(na itt kezd kicsit egyáltalán nem eredetibe átmenni a szál :D )

Az elfek ráeszmélnek, hogy itt tényleg komolyság van, csak ők közben a 'Flux-szal harcolnak(aminek titokban kell maradnia, mert senki nem tudhatja meg, hogy ezek a népek - akik régen együtt éltek[H1 és H2-es gyökerek] most egymást ölik)Szóval mennek segíteni, de eközben Av'Lee haldoklik, és akkor egyszercsak jönnek(nem, nem a nekromanták..van sokkal eredetibb... :) - bár a tálalás a lényeg) a démonok és szépen felégetik a barlanglakók seregének nagy hányadát, mivel egy régi egyezséget szegtek meg: sosem szövetkeznek az emberekkel(ez például visszanyúlik a RoE küldetéseire, kusza szálak, visszaemlékezés; néha jól esik két kör között :) ).

Persze Dungeon-ék a barbárokkal szövetkeztek(pontosabban ki akarták használni őket(és az embereket is) :arrow: sok-sok mellékszál, amit még elbír egy stratégiai játék, mert ezt sem szabad elfelejteni - ez nem RPG) és akkor aztán egy gyönyörű Free for All bontakozik ki. Egyébként ezt Campaignben lehet a legjobban megvalósítnai, hiszen jobban tagolódik ez a massza, amit most levéstem. Valahonnan még kiderülhet, hogy a Tower önmaguktól elszállt mágusai ugrasztották össze erdőlakó-tünde-elementál haverjainkat. Av'Lee legyengült, viszont elementálék kitalálják, hogy a gonosz, áruló varázslóknak pusztulniuk kell, így a mi hathatós segítségünkkel legyőzik a varázslókat - miközben takarítjuk elfelé az útból a démonokat és a másik frontot orkokat hentelünk.

Tower elbukik, 'Flux is legyengült. Mi sem vagyunk túl fényes helyzetben. Következő eseményszál(esetleg pálya a kampányban, mert ezt így már nehéz egy pályába belerakni még WoG-gal is :D ), mocsárlakó felebarátaink terjeszkedni akarnak, mivel látják, hogy az arra alkalmas erdőségek (Rampart+Conflux) lakói nagyon elfáradtak a harcokban. Mocsarasítani pedig pont jó az a terület. Ellenben mi hűek akarunk lenni az eskühöz, hisz' ki tudja mit tartogat a jövő. Végül lenyomjuk a Fortress-t is, és jöhet a második felvonás, amibe talán Nekrót is lehet rakni, csak hát a vízcsapból is ők folynak már.

Ezt az egészet most találtam ki, miközben írtam, és nem 'a jöttek a nekromanták' alapanyagra épül, mint oly sok minden manapság - sőt, a démonoknak is csak mellékes szerepük van. Ez a lényeg. Ne mindig a Jó-Gonosz kontrasztra építs pályát(Sőt, a történet közepe felé a gagyi orkos szál is eléggé másodlagos szeperet kap csak). Ha két napig töröd a fejed egy jó kerettörténeten(és sikerül is valamit összehozni), és a pályaszerkesztés sem okoz problémát, nyert ügyed van, még akkor is, ha nem hiper XL-esekkel villogsz. :wink: :)

Sok sikert, expert luck, morale és estate! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 28 pén., 23:17 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
BHappy:Nem szeretnél író lenni??

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 01 kedd, 4:11 
Avatar

Csatlakozott: 2005 máj. 25 szer., 14:49
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Apró ékszeresdoboz egy titkos fiókban
Fifi: Köszönöm kérdésedet, de nem tervezek ilyesmit a közeljövőben. :)

Az egésznek az lenne a lényege, hogy rávílágítsak; nem kell mindennek
Gyűrűk Ura-szagúnak lennie.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 01 kedd, 16:32 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 29 szomb., 9:10
Hozzászólások: 726
Tartózkodási hely: Rockerfalva
[quote="fifi"]Most én is csinálok egy XL-es pályát.A címe A KÁOSZ HÁBORÚ.A történet:Sátánok és a keresztények már régóta ellenségek.Mocsarak országának a királya ellátogat a sátánokhoz de megölik.Háború alakul a Keresztények, Sátánok és a Mocsarak országa között.A keresztények segítséget kérnek a druidáktól és a keresztények kirabolják a druidákat.És így elkezdődik a Káosz háborúJó sztori? 8)Sajnos a magyarosítást újbol raktam és elveszett az összes mapom amit letöltöttem meg amit én készítettem :cry: Mostanában nem gondolok új mapot csinálni :cry:[/quote] Ez H4-es pálya? Ha az, akkor küld el e-mailban vagy msn-ben. Az e-mail címem: domakos@mail.tvnet.hu. Az msn címem: horvathjeno@msn.com. Ennyi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 01 kedd, 16:37 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 29 szomb., 9:10
Hozzászólások: 726
Tartózkodási hely: Rockerfalva
Heló! Küldjetek nekem a horvathjeno1944@msn.com e-mail címre H4 pályákat. Olyanokat, amihez nem kell Wind of War vagy Gathering Storm, tehát sime H4-es pályák.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 01 kedd, 16:41 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Legyetek szívesek. Vagy valami! :evil:

Kezdek betelni az ún. ifjú titánok slendriánságával és igénytelenségével, továbbá stílusával.
Kicsit szedjétek össze magatokat, légyszíves, mert ez elkeserítő színvonal!!!!!

Köszönettel, Krityó

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 19 vas., 19:52 
Avatar

Csatlakozott: 2009 júl. 12 vas., 14:36
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Csömör
Hellblood te fent vagy azon honlapon amit hirdetsz?
mert ha igen mi a neved??

_________________
Dema95


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 30 csüt., 18:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Dema95 írta:
Hellblood te fent vagy azon honlapon amit hirdetsz?
mert ha igen mi a neved??

Ez melyik pálya története?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 26 szer., 17:28 
Avatar

Csatlakozott: 2009 aug. 06 csüt., 19:50
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Szeged
Helo!
Én is csinálok 1 h4 mappot. Ez az első "igazi".
A története:

Egy fiatal Tolvaj elhatározza hogy elmegy kifosztani egy varázslót ( bányáit...) de közben rájön hogy ez nem jó ötlet, mert ahoz egyedül kevés. Haza megy de látja hogy a családját megölték. ( ekkor hirtelen narancsról kék zászlóra "vált a felépíthetetlen vár) Meglát egy törpe sisakot és egy lámpást. Rájön hogy a ( Rend ) Mágusok ölték meg a családját. Ekkor buszút esküszik , felkeres egy Aslumy várost és bemegy! Később nemességet tanul ( oltár )és ő lesz a város kormányzója! Itt fejlesztéseket kezdeményez és egy igazi "erődöt" épít ki. Szinte ővé a legnagyobb sereg-e földön. Elmegy felkeresni szülei régi barátját ( aki egy barbár hős ), Revodd-ot aki a Küklopsz-ok egyik vezetője. A környéken az egyik ( Erő ) városban Diplomáciai képességével meggyőzi a Barbárokat, hogy segítség őt abban ,hogy bosszút áljon a családján! ( Ekkor már elég az Aslumy sereg hogy le lehessen győzni a mágusokat ). A Barbár hordák és a Káosz seregei megdöntik a mágusok hatalmát, kifosztják földjeiket.

Ezután a megmaradt törpéket "kivallatják" és megtudják hogy ki volt az a mágus aki megölte ( csak most derül ki... ) Zahnder szüleit. Felkutatnak mindent ezen a földrészen de nem találnak semmit. Amikor már minden reményt feladnak ( majden fel van derítve az egész térkép ) találnak egy portált, amin keresztül eljutnak egy szigetre! A szigeten ott van Zahnder szüleinek gyilkosa ( 2aranybány, és pár Order ( így írják? ) lénytermelő épület) kis csapatával! Viszont arra senki sem számít hogy hatalmas mágia tudás van a kezében! Viszont a túlerő ellen nem tud mit kezdeni és elbukik!

Ezzel meg is lehet nyerni a map-ot! Ez az első olyan map-om aminek van története de még így se olyan "profi".

_________________
Játsz heroes-t a neten! Online! http://www.lordswm.com/reg.php

Üdv. Kiszse!
Sok szerencsét. és morált!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 02 szer., 9:08 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
nálam egy pálya ötlete az első, amit csak a legvégén írok bele. az ötletek elalvás előtt az ágyban, vagy a WC-n ülve jönnek..... :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 02 szer., 20:57 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 28 vas., 16:10
Hozzászólások: 1675
Javaslom nézd meg Mugger vagy Beorn kampányait.

_________________
Csendesek lennének az erdők, ha csak a legjobbak énekelnének.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 04 pén., 9:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Szia, nagyanyó! :) :) :)

No. Tisztelet mindazoknak, akik egy pályát eleve úgy kezdenek el elkészíteni, hogy legyen benne történet!

Nem kell attól megijedni, hogy az első pálya még nem túl "profi". Tekintse ezt mindenki tanulópályának! Amúgy is menet közben jönnek az ötletek... Én legalább is sosem tudtam úgy pályát készíteni, hogy előre a legapróbb részletekig kisakkoztam mindent. Megvolt nagyjából az alapsztori, azután meg lett belőle valami... :)

Úgyhogy: hajrá, előre! Éljenek a (minél összetettebb) történettel bíró pályák!

És annak, aki felrakná valahová a Heroes 5 map editor leírását, abból is a scriptek írásánk módozatát magyarul, jönnék pár sörrer! :)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 nov. 08 vas., 18:25 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Hát, még ha tudnám is hogy hogyan kell, de nem ismerem a h5-t, a sör nem lenne jó, mer csak 13 vagyok. amúgy 1 liter páleszba benne lennék :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 39 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség