Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 234 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Run!
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 03 szomb., 11:00 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv mindenkinek!

Név: Run!
Készítő: Alveth
Lelőhely: Új, teszteletlen térképek/Heroes3_uj_20070115_17db.zip fantázianevű csomagban Run!_Alveth_WOG.h3m fájlnév alatt
Verzió: a név ellenére SOD
Méret:XL (41,9 kB)
Játszhatóság: 8/8
Szerző által beállított vélt nehézség: normal

Akik esetleg a map és a fájl mérete közötti ellentmondás miatt egyből felejtésre ítélnék ezen ópuszt, nekik javaslom, hogy legalább nyissák meg az editorral. Ha megteszik, látni fogják, hogy a Run! nem "hagyományos" H3 map. (Azokkal ellentétben a legmakacsabb szennyeződéseket is tökéletesen, nyom nélkül tisztítja... :))
Alveth messter összes szöveges közlendője a cím: Run!, és a leírás: Good luck! Kissé szűkszavú, de a lényeget pontosan ragadja meg, ugyanis tényleg rohanni kell, és a szerencsének fontos szerepe van a játék kimenetelében.

Lássuk a kezdést: Mind a nyolc szín játszható, adott várostípusokkal. (A flux maradt ki.) A térkép 16 keskeny ám rettentő hosszú vízszintes földcsíkból áll (különböző talajtípusokkal), 8 fent, 8 az alvilágban, bár utóbbi kifejezésnek jelen esetben semmi értelme. Mint egy maratoni futópálya... Ha kiválasztottuk kedvenc várunkat és hősünket, indulhat a verseny. Jja, el ne felejtsem, a feladat: felzászlózni az összes bányát, "normál" nyerés letiltva.

Hősünk az egyik sáv nyugati végéből indul egy ásító egyirányú teleport-kijárat árnyékából. Sereget is kaptunk vele, egy félelmetes kinézetű "vazsvellás fődművest"... Városunk is van, de hogy oda bejussunk, végig kell kolbászolni mind a nyolc olyan csíkot, ahol a többiek városai vannak. Mellesleg minden város előtt színkódos kapu, amelyhez való sátor "természetesen" egy harmadik csíkon található, nyugaton, az egyirányú kijárat(ok) közelében, lvl. 5-ös lények által védve. Így az első sátrat (ahonnan indulunk) esélyünk nincs meglátogatni, majd talán a következő körben (ha lesz olyan...). Minthogy a városunktól (kezdetben bármilyen várostól) el vagyunk zárva, így azokra a lényekre vagyunk utalva, amiket út közben szerzünk be. Ezek pedig parasztok (szigetenként és hetente 150), vadkanlovasok (24), és amit a sávonkénti 3 menekülttáborban találunk. És itt máris belép az említett szerencse (nem mindegy, hogy paraszt vagy azúr, bár utóbbit ezen a pályán gyakorlatilag esélytelen megfizetni).
A városokról: felépítve city hall-ig plusz egy lvl.1. dwelling. Kocsma nincs, így ne is álmodjunk fővárosról. Res. silo szintén letiltva. Minden egyéb építhető, a gagyibolt is, ahol lehetséges, de úgysem nagyon lenne pízünk csecsebecséket vásárolgatni. A városunkat célszerű fejleszteni - már amennyire napi kétezerből, meg az elején összeszedett ládákból, tábortüzekből, szélmalomlátogatásból és útközben folyamatosan elfoglalt/lenyúlt/visszalopott bányákból lehet - mert egyszer csak felbukkan majd valaki, aki ismeri a színkódunkat és úgy gondolja, hogy a várunk épp megfelelő lakhely lenne neki... Egyébként ha egy játékostól elszedik a várát, akkor jó eséllyel véget ér számára a verseny. Illetve ha le sikerül győzni egy másik színű hőst, azzal a színnel nincs több gondunk, mivel kocsma híján nem tud másikat fogadni. Útszéli fogadók ugyan vannak, de a gép nem használja azokat.
Ha az első csík keleti végéhez értünk, utunk elágazik, választanunk kell egy egyirányú és egy kétirányú teleport között. Döntésünket nagyban megkönnyíti az a körülmény, hogy az egyirányút random lvl4. lények őrzik, míg a másikat sok (30) "nem elfutós", 7. szintű jószág, savage-re állított agresszióval. Ha belépünk az egyirányú kapun, ismerős és valahogy mégis idegen terepen találjuk magunkat: a parasztkunyhók ugyanazok, de más a talaj, más színű a sátor, (még mindig) másé a város a sziget közepén. És ez így megy még jó párszor, amíg hazaérünk (ha hazaérünk)... A kétirányú kapuk vezetnek a "maradék" 8 szigetre, ahol városok nincsenek, "csak" hőstápoló helyek, morál/szerencse/manafeltöltők, fekete piac, lvl.4-es varázslatot tanító skollár, sárkány-utópia; ezen ojjektumok némelyike random 6-7-es szintű jószágokkal védve. Itt egy diplomácia skill eldöntheti a játék sorsát. (Mint ahogy számomra el is döntötte, sajnos nem a javamra...) No és a lényeg: egy-egy aranybánya, melyet "különleges" (azúr és tsai) sárkányok őriznek. Csak hogy ne legyen olyan egyszerű az élet...
Útközben első szintű varázslatokhoz juthatunk szentélyekből, feltéve, hogy könyvvel rendelkező hőssel indultunk, vagy le sikerül nyúlni vmelyik ellenfél városát. Ez utóbbi esetben jön a "melyik ujjamat harapjam meg?" problémája: az eredeti várost fejlesszem, ill. ott vásároljak, mivel ott már esetleg jelentős sereg van, amit nem kéne veszni hagyni, vagy az új szerzeményt, mert az itt van "kéznél"? 4000 aranyból nem megy minden...

A térkép messze van a kiegyensúlyozottságtól, de talán ez nem is volt lényeges szempont a készítésekor. A hősök közül csak az alapból amúgy sem szereplő kampányhősök hiányoznak, a log. speckósok maradtak. Mivel a pálya lényege végig a "csórózás", így a kis "anyag és bérköltségű" városok előnyt élveznek. Következésképp talán Dessa a legideálisabb választás, log. specialista, van varázskönyve, a stronghold pedig kimondottan "ócsó és finom"... Az utazó varázslatok és ereklyék le vannak tiltva, de a town portal és a földkódex benne maradt, valszeg szándékosan. Sőt, a nyolcból az egyik skollár is town portalt tanít. Talán jobb lenne, ha vagy mind azt adná, vagy egyik sem... Mivel a térképen van összesen 16 Egyetem, jó pízér' kis szerencsével bármilyen képzettségre szert tehetünk. Én vagy a diplomáciát, vagy a random monsztákat hanyagoltam volna, de hát nem én vagyok a szerző. Szerintem a pálya nehezebb, mint normál, de ennek megítélése már valóban erősen "szujjektív".

Összegzésképpen: igen eredeti, nem mindennapi alapötlet, térképészetileg precízen, beállítások szempontjából némileg kevésbé pontosan kidolgozva. Nekem tetszett, bár nem sikerült végigjátszani. Ennek ellenére végigvihető, ez az a fajta térkép, amin "látszik" az ilyesmi. (Harmadszor akkor adtam fel a hatodik hónap közepe táján, amikor Dessán kívül már csak egyetlen másik hős [hős, nem játékos!] volt versenyben, aki eltűnt a szemem elől az egyik kétirányú teleporton keresztül. Mivel "érdeklődő típus" vagyok, pár nap múltán nyomtam egy "mindentlátó" kódot, és láttam hogy addigra csatlakozott hozzá sok (lots) nága, ördög és fekete sárkány, míg én 29 barna macival szüttyögtem otthon, amiket anyagiak híján esélyem sem volt "kiszürkíteni", na meg az aprólékkal. Ráadásul az elsődleges értékei is jóval magasabbak voltak, mivel végigjárta az adott sziget összes tápolóját...)
Azoknak, akik számára egy XL-es térképnek feltétlenül a "légiók csatájával" kell végződnie, nem ajánlom. Azoknak sem, akiknek szemében egy Heróc-térképen a SZT. JÁTÉKTUDÁS mellett a szerencse megvetendő, üldözendő, kerülendő dolog. (Habár annyi igazuk azér' van, hogy a beállítások lehetnének kicsit precízebbek...) Mindenki másnak igen. Akik szeretik a különlegességeket, azoknak meg egyenesen kötelező...


Kivagyoq

U.i.: Bár igyekeztem korrekt és pontos lenni, itt-ott tévedhettem. Ez MAGÁNVÉLEMÉNY, nem "hivatalos" értékelés.

U.i.2: Kér(d)és azokhoz, akiknek van WOG-ja (esetleg Alvethhez személyesen, ha netán más "álnéven" körünkben időzik néha). Alveth két térképe (First part - WOG_Alveth_WOG.h3m és Secret wish_Alveth_SOD.h3m) WOG-os, vagy legalábbis WOG-os objektumokat tartalmaz szkriptek nélkül. (yc véleménye szerint -> Nehéz csaták- segítség! topik) Utóbbi esetben ezek eltávolításával lehet "WOGtalanítani" a térképet? Úgy értem, hogy megnyissa a SOD-s szerkesztő, ill. játszható legyen SOD alatt. És ha igen, nem tenné meg nekem valaki ezt a WOGtalanítást, ha megkérem rá? Természetesen csak akkor, ha a változtatások "érdemben" nem befolyásolják a pálya játszhatóságát. Ha akadna ilyen jóember, annak előre is köszönet. Az eredményt mailmellékletként a profilomon feltüntetett címre ( hogyhijaq@yahoo.com ) küldheti el. Megelőzendő a kézenfekvő válaszokat - "Telepíts magadnak WOG-ot, és nem lesz szükség ilyen mahinációkra!" - nem tervezek ilyesmit, legfeljebb kimarad a Secret wish...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Run!
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 03 szomb., 12:55 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
kivagyoq írta:
U.i.2: Kér(d)és azokhoz, akiknek van WOG-ja (esetleg Alvethhez személyesen, ha netán más "álnéven" körünkben időzik néha). Alveth két térképe (First part - WOG_Alveth_WOG.h3m és Secret wish_Alveth_SOD.h3m) WOG-os, vagy legalábbis WOG-os objektumokat tartalmaz szkriptek nélkül. (yc véleménye szerint -> Nehéz csaták- segítség! topik) Utóbbi esetben ezek eltávolításával lehet "WOGtalanítani" a térképet? Úgy értem, hogy megnyissa a SOD-s szerkesztő, ill. játszható legyen SOD alatt. És ha igen, nem tenné meg nekem valaki ezt a WOGtalanítást, ha megkérem rá? Természetesen csak akkor, ha a változtatások "érdemben" nem befolyásolják a pálya játszhatóságát. Ha akadna ilyen jóember, annak előre is köszönet. Az eredményt mailmellékletként a profilomon feltüntetett címre ( hogyhijaq@yahoo.com ) küldheti el. Megelőzendő a kézenfekvő válaszokat - "Telepíts magadnak WOG-ot, és nem lesz szükség ilyen mahinációkra!" - nem tervezek ilyesmit, legfeljebb kimarad a Secret wish...


Élvezet volt olvasni az előző leírásod ismét! Véletlenül se hagyd abba effajta "szárnyalásadiat"! :lol:

A kérdéshez:
Én úgy tudom, hogy amennyiben egy térképet Wog szerkesztővel mentettünk, megkapja a Wog verziószámát és még akkor is, ha minden olyan elemet kiveszünk belőle, amitől Wog a Wog, akkor is Wog-os marad, mert Wog szerkesztőben készül. Lehet, hogy rosszul tudom, de akkor majd megcáfol valaki. Ha ez mégsem lesz így, akkor bizony így van... :) De tényleg!
Legfeljebb ez a térkép számodra kimarad, de van még millióegy tesztelt és legalább ennyi teszteletlen térkép is a Heroes arzenálban... :lol:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Ínséges idők
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 07 szer., 8:19 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv mindenkinek!


Név: Ínséges idők
Készítő: Alveth
Lelőhely: A javított változat Gepy gyors akciójának köszönhetően az Új, teszteletlen térképek/Heroes3_uj_20070115_17db.zip csomagban Mines_Alveth_SOD_jav.h3m fájlnév alatt található.
Verzió: SOD
Méret: XL (84,5 kB)
Játszhatóság: 4/4
Szerző által becsült nehézség: hard

"Aki a kicsit nem becsüli, az a nagyot nem érdemli." - írta Alveth messter a leírásban, és milyen igaza van... A "Run!"-nal kapcsolatban említettem, hogy a pálya lényege a csórózás, ez hatványozottan igaz az "Ínséges idők"-re. A cél egyébként most is az összes bánya elfoglalása, normál nyerés kilőve.

Mind a négy szín induló városa egy-egy erőd nélküli "tonhal", semmi egyéb. A főváros letiltva, a City hall ugyan elvileg lehetséges, de mivel fogadó nem építhető, így aztán felejtős. Marad a napi ezer arany. Sebaj, majd "lóvés" hőst fogadunk... Csakhogy Alveth erre is gondolt, az összes erőforrás specialistát letiltotta. Kivéve Grindant és Gelare-t, akik véletlenül bentmaradtak. (Há'persze, hogy fluxot választottam...)
Mit is kaptunk még a "rómaiaktól"? Lássuk: van szélmalmunk, lvl.1-es lakhelyünk, várunktól 2-3 napi járóföldre van egy őrizetlen ércbánya, mellette egy "viszonylag kevésbé őrizetlen" fásszekér. Egy tanítótól még első nap megkapjuk a "lógisztikát", egy szentélyben a hajóidéző varázst, és egy másik skollártól kicsit később a "wasszermedzsiket". Mindre szükség lesz. Készítő morbid humorát dícséri, hogy adott nekünk fűrésztelepet is, ott "vigyorog" a várostól 5-6 mezőnyire, előtte fél erdőnyi kivágott tüzelő, de hetekbe telik elérni. (Nekem az ötödik hét végére lett fűrészmalmom, de az még mindig nem "az a bizonyos" fatelep volt...) Na és a legkedvesebb ajándék: elejétől kezdve minden páratlan hét harmadik napján jönnek az adószedők(szerencsére embernek, gépnek egyaránt), és mi fizetünk. A pénz nem vészes, de a többi erőforás... Az első hónapokban gyakorlatilag kopaszra lenyúlnak.

A kezdő városokon kívül van még négy random vár eléggé elszórva, valamint négy Tower, amelyekben építhető a kocsma(!!). Ez utóbbiak hátránya, hogy a területeket ahol állnak, 200-200 igen barátságtalan titán védi. Fly, dim. door, water walk, town portal nincs, úgyszintén nincsenek utazó ereklyék. Kivéve: az említett jól őrzött varázslóvárosokban a town portal előfordulhat; "valahol a fenében", játékosonként egy-egy remetekunyhóban megtanulhatjuk a water walk varázslatot ("csak" a fáskocsinkat kérik érte...); másik négy remete pedig 50000 aranyért (e térképen ez hatalmas összeg) ránk testálja a Tengernagy szíp tollas kalpagját.

Meglehetősen nehezen elérhető helyeken, durván bevédve van négy börtön, mindben egy-egy elementalista csücsül, aki egyebek mellett kapott expert scholar-t, varázskönyve viszont nincs... Ez az egész ilymódon elég feleslegesnek tűnik. Mire ki tudjuk szabadítani, már nincs rá szükség, és a serege sem annyira lenyűgöző :) , hogy megérje fáradni érte.
Az előforduló Boszorkánykunyhókban vagy földmágia, vagy diplomácia tanulható. Az utóbbival aratni lehet a pályán a rengeteg random lény miatt. (Sose láttam még ennyi griffet egyrakáson, különböző hőseimnél összesen vagy 14,5k volt, ezek mind csak úgy "jöttek"...)
Ha mocsárban őrizetlen ereklyét látunk, háromszor köpjünk hátra a bal vállunk fölött, és mentsünk! Egy figyelmeztetés nem ártott volna, vagy legalább egy-két szó magába az eseménybe.


Összegzés: Ez sem egy szokvány pálya. Térképészetileg "nagyon ott van", igen bonyolult, összetett (nem azonos a zsúfolttal!), sok a kisebb-nagyobb sziget, és a "szárazföld" is jópár egymástól elkülönített, nehezen elérhető részre oszlik, melyek között a teleport-rendszer ellenére (vagy pont azért?) sem egyszerű a közlekedés. És "természetesen" minden elkülönülő földdarabon van legalább egy bánya... Pontosan emiatt, és mert a bányák száma 132 (és némelyik igencsak őrzött), nagyon hosszú ideig tart, nekem kicsit több, mint 15 és fél hónap volt, pedig az ellenfelekkel nem sok gondom akadt.
Játékélmény szempontjából: Háát... Szerintem ez multimapnak készült, és amennyire én azokhoz értek, e célra alkalmas is. Nekem kiegyenlítettnek tűnik, egy ilyen összetett XL-esen igazán nem számít, hogy pl. "Jaj, a zöldnek öt mezővel távolabb van a bányája, kikötője, stb." (Mármint multi fungame-re gondoltam...)
Gép ellen játszva viszont csúnyán visszaüt a gépi játékosokra az, amit egyébként a térkép legnagyobb hibájának tartok: a városi kocsmák letiltása. Ami a "Run!"-ban működött, az ezen a jóval nagyobb és bonyolultabb pályán nem. Az ellenfelek kis túlzással "maguktól kipusztultak", legalábbis egyszem hősüket elveszítve nem tudtak semmit csinálni. Az AI szegény képtelen használni az (egyébként létező) útszéli fogadókat, erre "nem tanították meg" annak idején a fejlesztők. (Erre sem tanították meg... :twisted: :twisted: ) Single-ben mindenképp, de sztem multiban is jóval izgalmasabb lenne, ha a fogadók engedélyezve lennének, legalább az induló várakban. (A gép nem fog nekiugrani 200 titánnak, veszélyeztetve az egyetlen, pótolhatatlan hősét, hogy kocsmához jusson...) Én a magam számára csinálok egy "kocsmás" változatot is, és majd kipróbálom úgy is. Ezt egyébként mindenkinek javaslom, aki játszani akar vele. Szerintem egy kísérletet feltétlenül megér, már csak a "tekenyakart", fifikás térkép miatt is...

U.i.: Nos, úgy tűnik kelekótya vagyok, az általam beküldött "javított" változatban csak a végigvitelt befolyásoló elérhetőségi hibákat javítottam ki, Grindan és Gelare még mindig benne vannak. :oops: Erre csak írás közben jöttem rá. Jja, és a szokásos: ez Magánvélemény, bla bla bla...

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Pályák értékelése
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 09 pén., 9:13 
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29 pén., 14:39
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Zeta-city
Én nem játszottam azokat de szivesem végigvinném öket RoE-m van .És másoktól is kérnék térképeket amiket ők csináltak. Küldjétek a malacko9@citromail.hu -ra

_________________
Mindenkinek sok MORÁL és SZERENCSE


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 11 vas., 10:03 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv mindenkinek!

Név: Seven Lakes (cst normal)
Készítő: Csotany
Lelőhely: Új, teszteletlen térképek/Heroes3_uj_mapok_SOD_11db.zip nevű csomagban Seven Lakes (cst)_Csotany_SOD.h3m fájlnév alatt
Verzió: SOD
Méret: XL (115,8 kB)
Játszhatóság: 6/6
Szerző által vélt nehézség: expert

Emlékszik még valaki az eredeti Seven Lakes-re? "A hét tó birodalma" néven fut itt a honlapon a tesztelt mapok között. Hát akkor egy kis múltba révedés:

"A Heroes Team szerint könnyű, kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlható pálya. Nekem nem volt olyan könnyű, mint amire számítottam :). Lehet, hogy a szint miatt (impossible), de én jót játszottam vele. "Mindenki mindenki ellen"-es pálya, nincs alvilág. Magyar szöveg az égadta világon semmi. Ajánlott! by Mugger"

Én annak idején eléggé szenvedtem vele, és magamban szidtam a "Híróztímet", hogy egy ilyen átokverte, szutyok, szemét, stb., stb. pályát hogyan lehetett könnyűnek minősíteni... :) :)

Úgy tűnik, Csótány messternek megtetszett a map alapötlete, és úgy gondolta, hogy egy kicsit "felturbózza". Nála ez azt jelentette, hogy (mint minden jól sikerült feldolgozás esetében) csupán az alapötletet felhasználva teljesen új műve(ke)t hozott létre. Az eredmény közel négyszer akkora, mint az eredeti, hatalmas, jól kitöltött (sőt zsúfolt), barokkosan túldíszített, "ereszd el a hajamat" stílusú térkép, "magyarul": hack&slash.

Hol is kezdjem? Ez az a térkép, amit mindenkinek, még az "abszolút analfabéta heroesosoknak" is illik lehetetlen fokozaton játszani. Építkezni gyakorlatilag nem kell, Csótány messter igen előzékenyen mindhárom induló várunkat teljesen felhúzza az első hónap folyamán. (Teljesen, azaz grálostól...) Kivételként meghagyva nekünk (talán hogy kreatív hajlamunkat ne érezzük teljesen sárba tiporva) a felső szintű erődítéseket (castle), és a középső városunkban a lvl.3-4-5-ös lakhelyet. Az összes hős választható, és mindegyikük az alap prim. skilljei +10-ről indul. Jó néhányan kaptak plusz másodlagos képzettségeket is. Nem tudtam eldönteni, milyen logika szerint, talán Csótány személyes kedvencei...
Szintenként három játékos van, mindenki egy-egy szigetről indul. És ezzel véget is ért a hasonlóság az ihletadó pályával. Ott ugyanis akár az első-második héten lenyúlhatták az egyszem várunkat, ha óvatlanul elmentünk bányakeresőbe. Itt ez korántsem fenyeget, eleve három városunk van egyrakáson, és a szigetünket a zászlónkat viselő helyőrség-épület védi elég hatékonyan. (Legalábbis nekem 350 kristály-, 420 rozsda-, vagy 490 tündérsárkány annak tűnik, nem is próbálkozott a gép a kezdő városaimmal...)
E pályán a szöveget kivéve mindenből sok van. Az én ízlésemnek egy kicsit túlságosan is, de hát ez az én bajom... :) A szerző felhasználta a lehetséges maximumot városokból [48], lénylakhelyekből (144), helyőrségekből [48], és hőstápoló "ojjektumokból" (32-32). Kedvenc hősünk értékei akkor is kimaxolódnának, ha egyetlen pontnyi tapasztalatot sem szerezne, csak a tápolókat látogatná, de hát erről természetesen szó sincs, hála az ellenfeleknek.
Beállítások: Ami kevés van, az is gyakorlatilag mind "pozitív", plusz pénz, plusz lények egységesen mindenkinek. Minden egyéb random: varázslatok, ereklyék, őrző lények (diplomácia rulez!!). Grál nincs, úgysem lenne hol felépíteni... :) Az induló városokat kivéve a többi harminc olyan mint a trollok vagy vámpírok: regenerálódnak. Azaz, ha elfoglaljuk az ellen fővárosát (mást nem is tudnánk :)), akkor ugye az megszűnik főváros lenni. De semmi gond, max. egy héten belül újra "kinő". Ennek eredményeképp a végére a napi bevételünk több mint 420000 arany körül van...

Térképészetileg igen korrektül, pontosan kidolgozott, és még szép is. Jó sokat melózhatott vele a készítő. Összesen három apróbb hibát sikerült felfedezni, pedig Tower-rel játszottam, így a grál miatt elég hamar láttam az egész térképet, hogy észrevehessem ha a gép valahová nem tud odalépni. Mindhárom esetben szárazföldre szánt tereptárgy került vízbe (97,33,0; 71,75,0; 109,16,1). Szigorúbb beállításokkal nagyon húzós, "dögnehéz", hosszú játékidejű térkép lehetne, így viszont én is végig tudtam játszani nem egész öt hónap alatt (5.4.1.). Bár igaz, hogy az első két-két és fél hónap nem volt könnyű. Csótány multimapnak szánta, szerintem is alkalmas rá, de hogy őszinte legyek, nem számolgattam az egy-egy "érdekeltségi körhöz" tartozó aranybányákat...:)

A pálya három változatban készült. A térkép mindhárom esetben ugyanaz, a lelőhelyük is ugyanott van. A másik kettő:

- Seven Lakes (cst side allied): szövetséges változat, 3 vs.3, felszín vs. alvilág

- Seven Lakes (cst Boss version): meg van fűszerezve egy gépi, erősített játékossal, aki stratégiai helyeken lévő városaiból (a pálya nyolc sarka) egyformán tud cseszegetni mindenkit.

Bárkinek javasolt egy kis "full extrás", korlátok nélküli csihi-puhira...

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 17 szomb., 0:16 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Sziasztok, ha már ennyire felcsigázott Kivagyoq a Run című pályával, gondoltam, megnézem.
Minden úgy van, ahogy leírta, egy nagy rohanás az egész, de ésszel.
Én impossible szinten kezdtem Dessával, és nagyon nemsokára quick combattal mentem tovább, mert amíg nem találkoztam idegen színű hősökkel, addig nem kellett sokat finomkodnom: egy része csatlakozott a lényeknek, egy részét elengedtem (nem adott volna sok xp-t). A menekültsátrak döntik el a játék sorsát: minden csíkon 3 van belőle. Ha itt jó lényt kapsz, nyersz, ha nem, akkor nem (vagy load gém :)).
Nálam is befutott egy ellenfél előbb a saját várába, a rampartos, aki a látogatás után rögtön kivásárolta úgy 4 hónapi seregét..., de szerencsére taktikai érzék híján elment az aranybánya felé, és nem ért vissza 7 nap alatt, amíg én közben elfoglaltam egyetlen várát. Szemtől szemben megvert volna mindenképpen. Így 524-nél meghalt mindenki, és a 8 aranybányából egyet elfoglaltam, tehát úgy saccolom, hogy még egy hónap kellene a végéhez.

Összefoglalva: magamtól nem álltam volna nki, de így nem volt rossz, tapasztalatot lehet gyűjtögetni ezzel a térképpel.

Halihó,

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 18 vas., 22:20 
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 10 hétf., 20:44
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Győr
Az original, gépi h3(restoration) pályák közül melyiket érdemes végigjátszani?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 19 hétf., 8:10 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv!

Mindet, különben hogy tudnád meg, érdemes volt-é? :)

Komolyra fordítva a szót, így hirtelen az évek távolából csak a "Titán tele" (Titan's winter), és a "Serpent's Treasure" (vagy valami hasonló a cím) jut eszembe, mint "érdemesek". Annak idején igen odavoltam az "Islands and caves"-ért, de most megnézve, a kidolgozása elég "áccerűnek" tűnik.

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 04 vas., 13:03 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdvözölet!


Név: The New Allies (cst)
Készítő: Csotany
Lelőhely: Új, teszteletlen térképek/Heroes3_uj_mapok_SOD_11.zip csomag, The New Allies (cst)_Csotany_SOD.h3m fájlnéven
Verzió: SOD
Méret: XL (100 kB)
Játszhatóság: 3/8
Vélt nehézség: expert

Csótány messter valószínűsíthető térképkészítési filozófiája valahogy így hangozhat: Mindent a harc kedvéért! Esetleg: Harcolj, ne építkezz! Jelen ópusz is ezen alapelv szerint készült.

Első napon mindenki kap egy igen jelentős erőforrás-segélyt: az arany kivételével mindenből rengeteget. A gépek némi pénzt is. Nyolcadik naptól mindenki napi pénzbeli "apanázsban" részesül. Induláskor a kezdő várunkban az "infrastrukturális" épületek fel vannak húzva (főváros, castle, kocsma, kovácsműhely, piac minden tartozékával [gagyibolt, ahol lehetséges!], első szintű máguscéh), plusz az alső három szintnyi lénylakhely. Ezen kívül kapunk "névre szóló" (felzászlózott) alsó öt szintnyi külső dwellingeket és aranybányát is. Ez utóbbi valamiért a piros/rózsaszín párosnak kimaradt... A máguscéhhel sem kell törődnünk, első héten teljesen felépül.

A felállás: A három választható szín (piros, barna, zöld) kap egy-egy szövetségest (rózsaszín, narancs, világoskék), akivel egy "tyúkudvarból" indul. A tyúkudvar egy körbekerített, színkódos kapuval védett terület, ahol a fentebb említett finomságok találhatók. A negyedik szövetség a kék (rampart) és a lila (stronghold), beálított "nem kezdő" kezdő hősökkel (Gelu, Kilgor), némileg tápolva - ők a "mumus".
A harmadik hét végén mindenkinél felépül a grál. Kivéve a "mumusokat", nekik természetesen kezdettől fogva van. Sajnos a szövetségesünk ugyanaz a vártípus lesz, mint mi, így nem lehet azt a kellemes összeállítást választani, hogy én flux, ő tower...

Egyéb városok is vannak bőséggel. Az alvilágban kis szigeteken, színkódos tornyokkal egy-egy játékosnak fenntartva. Igazságosan, egy-egy a humánnak, három-három a mumusoknak, ahogy azt kell... Bár az utóbbiakban nem építhető erőd, így védhetetlenek. Az előbbiekben sem építhető, de a 70. napon magától megépül, feltéve, hogy addig elfoglalja valaki. Ha nem, hát nem, úgy marad, az esemény nem ismétlődik. A felszínen is vannak ilyen "időben szerezd meg" típusú városok, de akadnak "normálisak" is, van miből válogatni... A felszín közepén, egymás mellett álldogál két Conflux, bennük piac, máguscéh és grál (egyéb semmi, és nem is építhető), előttük kék és lila torony. Gondolom azért, nehogy véletlenül kimaradjon egy-egy varázslat a mumusok repertoárjából. Na meg, hogy könnyen középre jussanak, vagy hazamehessenek újabb tíz-húsz aranysárkányért/ősmaciért...

A játékmenet szempontjából NAGYON ERŐSEN AJÁNLOTT bosszantó szövetségesünk blokkolása. (Három hősömnek egész végig semmi más dolga nem volt, mint elállni az utat a tyúkudvar bejáratánál, a felföld-alvilág kapunál és a szintén az udvarban levő kétirányú teleportnál.) Ha kiszabadul a "haverunk", hülyesége folytán igen nagy galibát okozhat. Elsősorban azzal, hogy megnyit olyan átjárókat amiket nem kéne. A térkép közepétől ugyanis (ahol a két grálos flux áll) három irányban földfolyosó vezet, végén erős mágiamentes helyőrséggel. A helyőrségek felénk eső oldalát saját szövetségünk színét viselő (piros, barna, zöld) torony védi. Az egész hóbelevanc elátkozott talajon van. És itt jön az, amit nem értek. Az AI ugyebár "lop, csal, hazudik", neki nem okoz gondot az átkozott föld, simán dimdórozik, town portalozik rajta. De: elképzelhető, hogy a repülés neki sem működik? Tény, hogy a helyőrségeket elfoglalta ugyan, de a tornyoknál mindig visszafordult. Egyszerűen képtelen volt áthatolni rajtuk, pedig sokáig ettől féltem. Ez nekem magas... Úgy tűnik, szegény gép még csalni sem tud "tisztességesen". Ettől még a tény tény marad, csak éppen az egész nem ér semmit, ha a buzgó jóbarátunk megnyitja nekik az utat... Szerencsére ebben sikerült megakadályozni a másik két (választható) szövetség tagjait is. Miután sikerült hármasban maradni a mumusokkal, már csak túl kell őket szaporodni, és nyert ügyünk van.

Térképészetileg a Seven Lakes-nél már megismert "Csótány-barokk" stílus jellemzi, azaz mindenből bőséggel. Ugyanakkor elég pontos, korrektül szerkesztett, a Seven Lakes-nél némileg visszafogottabb, kimondottan szépnek mondható. Összesen két hibát fedeztem fel, az egyik a már említett mínusz egy aranybánya a piros/rózsaszín párosnak (a mapon annyi van belőlük, hogy nem igazán számít, de akár könnyen pótolható is, ha valakit zavar). A másik, hogy az alvilág közepén a kéknek szánt kikötő olyan helyre teszi a hajót, ahol nem lehet beszállni. De mivel elég a fent lévő fluxok valamelyikébe akár csak egy napra is "ellátogatni", hogy az összes varázslat birtokába kerüljön valaki, így ez sem súlyos ügy.
Beállítások: mint a Seven Lakes esetében, ami kevés van, az is pozitív. Mindenki kap, bár a gépek többet. Az összes varázslat, hős elérhető, az ereklyék is az Angyali szövetség és az Angyalszárny kivételével. A grál a sok grálos vár ellenére külön is kikaparható, és a Seven Lakes-szel ellentétben itt van is hol felépíteni.

Összefoglalás: Én, ismerve saját képességeimet, illetve a jövendő grál biztos tudatában Confluxot választottam, így nem okozott különösebb gondot. Viszont az elején csupa fortresst választva (stronghold letiltva) ínyenceknek is kínálhat némi izgalmat. Egy próbát mindenképp megér...

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 18 vas., 21:42 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Helló, nagyon röviden ránéztem a felkerült H3-as térképekre. Hát... a szokásos... :cry: !

Azért elsőre is kiszúrtam magamnak a Gitre címűt. Kivagyoq, legközelebb nem ejtenéd útba ezt a pályát, hogy megtudjam, olyan jó-e, mint amilyennek én néztem! :wink: :D

Kösz, ha ránézel...!

Csáó,

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 28 szer., 8:20 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv mindenkinek!

Név: Testvérharc (SOD)
Készítő: Haomaoru
Lelőhely: Új, teszteletlen térképek/SODMapok_Hao.zip nevű csomagban Testvérharc (SOD).h3m fájlnéven.
Verzió: SOD
Méret: L (53,5 kB)
Játszhatóság: 5/5
Vélt nehézség: Impossible

A dolog oly sokszor lejátszódott már a történelem folyamán: meghalt az öreg király, és az utódlás körül gondok adódnak, ugyanis kissé sok a jelentkező. Mi is szokott ilyenkor történni? Nos, elég sokszor polgárháború tör ki. De az olyan csúnya szó, ugye? A nép sem szereti, mert tudja, hogy végül mindig ő issza meg a levét. Mennyivel jobban hangzik az, hogy verseny... Legalábbis így gondolják hőseink, a megboldogult király gyerekei, és rögvest ötfelé kapják szét az ország szimbólumának számító szobrot. Mindenki kap egy darabot, és aki el tudja szedni a többiekét, majd a fővárosba szállítani és ott újra összerakni a szobrot, az lehet az új uralkodó/nő. Ügyess, nem? Ez is polgárháború, de nem úgy hívják, és közben a népnek is megvan az "ingyen cirkusza", így nehezebben veszi észre, hogy úgyis ő fizet mindent...

Nos tehát a feladat összerakni a Légió szobrát, és elvinni a térkép közepén álló városba. Mind az öt szín beállított kezdő hőssel indul egymás mellől a központi szigetről. Mindenkinél a szobor egy-egy darabja. (Na ezt most egy kicsit bonyolult lesz megfogalmazni...) Mindegyik hős a nála lévő szobordarabnak megfelelő szintű lény specialistája. (Pl.: a pirosnál van a fej, és ő Tyris, bár Christiannak hívják; a kéknél a karok, ő Shiva, bár a Crag Hack névre hallgat; stb.) A kezdeti meghitt együttlét nem tart sokáig, mert egy egyirányú teleport mindenkit a saját városa közelébe repít, ahol is az a kellemetlen hír várja, hogy a várost trollok hordái ostromolják, és amíg fel nem szabadítja, nem tud bemenni. Mind az öt "testvér" a speckójának megfelelő fejlesztett lényből 900-1000 pontnyi sereggel indul neki a kalandnak. (Azaz pl. a barna vámpírurakkal, a zöld nemestingyékkel, és a lila hárpianyókkal.) Mindegyik hős más-más, többé-kevésbé "profiljába vágó" képzettséget kapott a készítőtől (sorrendben: armorer, offense, necromancy, archery, air magic)

Induló városunkban fel van húzva a speckó szerinti szintű lénylakhely, kocsma, piac, kovácsműhely, no és a grál-építmény. Túl nehéz dolgunk nincs az építkezéssel. Egyedül a lvl.7-es dwelling nem építhető, azt némi hajózás után egy közeli városban kapjuk meg felhúzva. Ez így túl szépen hangzik, igaz? Az is, ezekben a "második" városokban ugyanis az összes egyéb lakhely letiltva, így a város elég nehezen védhető. A térképen elég sokat kell hajózni, ehhez -biztos, ami biztos- minden játékos kap hajóidéző és romboló tekercset, ha a városban nem lenne. Az utazó varázslatok közül a repülés és a dim.dór a hozzájuk kapcsolódó ereklyékkel együtt tiltva, a többi lehetséges. A tengerben sok apró sziget van, rajtuk mindenféle ojjektumok, többek között 18 gagyibolt is, ereklyehiányra nem kell számítani.:)) Szintén a vízben, zsebkendőnyi szigetecskéken "újfajta, SOD-stílusú" egyirányú teleport-bejáratok vannak. A barnák (sárgák?) a központi sziget alatti alvilágba vezetnek, ahol három random város mellett egy rakás tápolót, ereklyét, miegyebet találunk, de kijáratot csak a középső szigetre, onnan meg sehová. Ott esetleg elfoglalhatjuk a célvárost, de ha nincs nálunk a szobor (ami valószínű) és nincs town portalunk sem, akkor reszeltek, mert nem tudunk hazamenni. A szobor többi részét bilincs híján nem sok esélyünk van elszedni a többi testvértől, de erre is van megoldás: a vörös színű egyirányú kapuk. Ezek egy hosszú folyosóra vezetnek, ahol temérdek, ám szintenként szépen sorba rakott random monszta legyőzése után újabb monolitra bukkanunk, ami holmi azúrsárkányokhoz, és a mögöttük álló gombaházikóhoz vezet, és itt végre miénk lehet az áhított szobor. Már csak az a kérdés, hogy hogyan megyünk haza...

A magam részéről ezt tartom a pálya legnagyobb hibájának, azaz hogy az egyirányú teleportok használata feltételezi, hogy van town portalunk, de hogy végül is hozzájutunk-é, az bizony "kutya vacsorája". Vagy fixálni kellett vón a town portalt valahol, ahol mind az öt játékos hozzájuthat, vagy az említett térkapuk helyett kétirányúakat alkalmazni. Ezen hiba ellenére kimondottan ötletes térkép, nekem tetszett. Legvégső esetben, ha sehol sem jelenne meg a vágyott utazó varázslat, a többiek lenyomásával is lehet nyerni. A jelölt impossible szinttől ugyan messze van (sztem valahol a normál és a hard között), de jót lehet vele játszani, akár egyedül, akár multiban.

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 28 szer., 8:25 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
És még egy áldozat mára... :)

Név: Warlords (SOD)
Készítő: Haomaoru
Lelőhely: Új, teszteletlen térképek/SODMapok_Hao.zip nevű csomagban Warlords (SOD).h3m fájlnéven.
Verzió: SOD
Méret: L (43,7 kB)
Játszhatóság: 3/3
Vélt nehézség: Impossible

Három játékos számára, valószínűleg multis célra készült, gyakorlatilag egyszintes pálya. Itt a remek lehetőség, hogy eldönthessük, Tamika, Tyris, és Rashka közül ki a legderekabb "legény".:) Az induló városokban csak lvl.6 van felhúzva, és csak "gazdasági/kulturális (ld.: máguscéh)" épületek építhetők, hadi célúak nem. Ellenben Hao messter mindenkinek "kiutalt" 2-2 random várost felhúzott lvl.7-es lakhellyel, amelyekben minden építhető, kivéve (nos igen...) a lvl.6. A grál random, és mivel összesen négy obeliszk van a pálya közepén, nehéz megakadályozni az exhumálásban azt, akinek a földjére épp méltóztatott a programnak prezentálnia. (Talán mondani sem kell, hogy nem én voltam a telitalálatos...)

Hibák:
- (multis szempontból) a kék és a zöld "hátországában" van istálló és manaduplázó forrás, míg a pirosnál hiányzik. (Jó, jó, tudom, hogy a havon hülyén néz ki a Magic Spring, de az istállóval mi volt a baj?)
- A repülés, dim.dór, vízenjárás le van tiltva a megfelelő ereklyékkel egyetemben, de a Varázskalpag (Spellbinder's Hat) valahogy bentmaradt. "Ismeretlen katona" sírjából, vagy egy hálás fuldoklótól esetleg beszerezhető.

A felsoroltaktól eltekintve korrektül megszerkesztett térkép, ahol szinte mindent őriznek, a funkció szerint csoportosított ereklyéket és a pálya közepén levő ojjektumokat "morcos" lvl.7-esek, a többit az őrzött dolog jelentőségének megfelelő szintű random jószágok. (Dipló, ha bejön, hasznos lehet.) A szomszédokhoz a map közepén keresztül, helyőrségeik bevétele után, vagy kerülő úton, a mocsárban "szompolyogva" is el lehet jutni. A jelölt impossible nehézség itt is erős túlzás.
Az előző térképnél elfelejtettem említeni, hogy ott is, itt is első napon mindenki kap némi "stafírungot", tehát az is nyugodtan kezdhet nehezebb fokozaton (expert, impossible), akinek egyébként nem szokása...

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 28 szer., 18:12 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A térkép nehézségi szintje nem az ajánlott játszási szintet adja meg?
Ez esetben érthető az Impossible..

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 29 csüt., 6:44 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Hmm... Ez egy újszerű megközelítés, én még nem gondoltam rá. És azt hiszem, rajtad kívül mások sem, de végül is kizárni nem lehet. Úgy emlékszem, erről nem ír semmit az editor súgója, de lehet, hogy tévedek. Viszont találkoztam már azzal a (sztem elég széles körben elterjedt) "hittel" is, miszerint a szerkesztőben beállított nehézség befolyásolná a végén kapott pontokat. Ez nem igaz, kipróbáltam. Ellenben lehet, hogy sokan hisznek benne, és ezért lehet találkozni olyan sok "impossible" térképpel...

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 29 csüt., 15:01 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Ha valakit érdekel egy H2-es(!) pálya,azt szívesen várom!Az egész arról szól,hogy 6 észak-európai ország(Svédország,Norvégia,Finnország,Dánia,Észtország és Lettország) harcolnak az uralomért.A domborzat és a térkép körülbelül úgy néz ki,mint egy észak európai térkép.(Egy ugyanilyen térképből másolom :lol: .)Igaz még dolgozom rajta,de már félig kész,és mire jelentkezik valaki,már úgyis kész lesz! :wink: Szóval várom a jelentkezőket! :) :arrow: Szólottam.üdv,

Szerk.:És ez nem off,azért írtam pont ide,mert főleg az a célom,hogy értékelje egy (nálam valszeg) jobb ember,szóval ne toljanak le érte a kedves fórumozók! :roll: :)

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 01 vas., 8:11 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv!

Már régóta feltűnt, hogy ha Doom messter megszólal, arra érdemes odafigyelni, mert nem szokott zöldségeket írkálni. Habár a WOG szkriptjeiből egy büdös szót sem értek, de hát az az én bajom... :lol: :lol:

doom3d írta:
A térkép nehézségi szintje nem az ajánlott játszási szintet adja meg?

Most is igaza volt. Idézet az editor súgójából: "Difficulty
Each map has a difficulty setting chosen by the Map Maker. This is the difficulty setting the mapmaker requests the map be played at. Unlike Heroes2, the difficulty chosen by the Map Maker no longer impacts a player’s score. It is merely a critical recommendation for playability.
"
Azaz a térképek egész eddigi értékelésének a beállított nehézségre vonatkozó megállapításai tévedésen alapulnak. Én meg lelkesen követtem a "hagyományt". Nos a jövőben nem fogom, az eddigiekért meg LL-nézést mindenkitől, akiket emiatt érdemtelenül "fikáztam" vón le... :lol:

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 01 kedd, 19:53 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv mindenkinek!

Nos hát akkor "csakis Krityó kedvéért"... :) :) Meg mivel lassan teljesen elfelejtem a részleteket, olyan régen játszottam már. Tehát:

Név: Gitre
Készítő: Somogyi Károly
Lelőhely: Új, teszteletlen térképek/Heroes3_uj_20070317_8db.zip csomagban Gitre_SomogyiKaroly_SOD.h3m fájlnév alatt.
Verzió: SOD
Méret: XL (95.2 kB)
Játszhatóság: 4/1
Szerző által ajánlott nehézségi szint: impossible

Feladatunk elvileg igen egyszerű, csupán egy butélia jóféle, tüzes, félszáraz sárkányvért kell szerezni valahonnan, és lehetőleg felbontatlanul elszállítani Relewat városába. Nem kell eliminálni az ellenfeleket sem (nem is lehet...).
Elvileg. De azt mondják akik jól ismerik az illetőt, hogy ő sátáni felsége a részletekben lakozik. Ez most is így van. Az említett Relewat ugyanis egy Gitre nevű varázsló kezén van, aki nem szereti a félszáraz sárkányvért... Mégpedig annyira, hogy egyetlen palackkal sem hajlandó megtűrni a városában. Következésképp őt igenis le kell győzni az ital kézbesítéséhez. Ahhoz pedig, hogy legalább egy halvány esélyünk legyen őt lenyomni, a többiekkel is végezni kell. (Teljesen ugyan nem lehet, mert a kék és barna játékosoknak van egy-egy elérhetetlen, építhetetlen városa a forma kedvéért, de ez most mellékes.) Gitre barátunk jelentős szkill és seregbéli előnnyel bír a mi adott főhősünkhöz, Solmyrhoz képest. Ha ezen előnyöknek legalább egyik felét (az értékekre gondolok) be akarjuk hozni, akkor be kell járni az egész térképet, ez jól ki van gondolva. (És sárkányvért sem lehet a sarki üzletben kapni...) Az utazó varázslatok le vannak tiltva, bár itt azért némi hiba csúszott a számításba: a varázskalap bent maradt, és katonasírokból vagy a saját towerünk felépíthető gagyiboltjából bármikor előkerülhet. És még egy dolog: 93,1,0-án van egy esemény ami egyetlen egyszer a repülés varázslatot adja a rálépőnek. Erre rákérdeztem a készítőnél, aki azt válaszolta, hogy eredetileg tesztelési céllal volt a térképen, aztán úgy hagyta, gondolván, hogy oda úgy sem lép senki... Tehát a használata nem készítői szándék szerint való, maximum akkor, ha valaki máshogy nem boldogul. Egy börtönből kiszabadíthatjuk Gitre bátyját, Einsteint, akinél ott van a Tengernagy kalapja. Utóbbi igen hasznos, mert az egymástól elkülönülő tengerrészek között az örvények jelentik az egyetlen kapcsolatot.

Összesen két "saját" városunk van (tower), ugyanennyit birtokolnak a gépi ellenfelek is (castle és nekropolisz), míg Gitre az egy szem grálos confluxában ücsörög, valószínűleg a világ múlandóságáról elmélkedik, és közben főnixeket (az örök újjászületés jelképeit) tenyészt... Tehát a kék és a barna játékos lenyomása után összesen hat városunk lesz, az is háromféle, ezek szaporulatával kéne elfoglalni azt a bizonyos hetediket. Na jó, nem egészen, mert egész sok mesterlövész is csatlakozik hozzánk itt-ott. Ezzel együtt az a véleményem, mely nem teljesen egyezik a térkép gazdájáéval, hogy túl kevés a had a végső harchoz. Gitre seregének "receptje" ugyanis így kezdődik a játék első napján: végy 700 főnixet, hozzá némi aprólékot (szerencsére a lények szintjei közötti "hivatalos" arányt nem tartotta be, az még durvább lett volna), add hozzájuk a szaporulatot hétről hétre, és majd kiderül, ki mit tud kezdeni a végeredménnyel...

Ezzel szemben viszont Somogyi messter "az ő végtelen jóságában" egy elképesztően nagy segítséget is elhelyezett a pályán, nem is nehéz megtalálni. Pusztán szemléletváltásra, és Solmyr bácsi lecserélésére van szükség a kiteljesedéshez... Ha viszont maradunk a "hagyományos" játékstílusnál, azaz indulástól nekünk rendelt főhősünkkel hódoltatjuk a világot, akkor a diplomácia beszerzése igen hasznos, némi túlzással "életmentő" lehet. A vége felé, Gitre földjén az alvilágban szert tehetünk egy town portal tekercsre is, amivel gyorsan hazamehetünk, ám a visszajövetel ugyanúgy csak "gyalogosan" lehetséges, mint első alkalommal, így aztán a town portal e térképen közel sem panacea.

Eddig háromféle "utolsó mentéshez" volt szerencsém: Krityóéhoz, a készítőéhez és a sajátomhoz. Krityó impossible fokozaton nyomta (nem is ő lenne, ha nem...), felismerte az "elképesztően nagy segítség" jelentőségét, és annak felhasználásával 7.1.4. alatt végzett. Somogyi messter azt állította, hogy anélkül is végigvihető a pálya, és ennek illusztrálására küldött egy mentést, amiben valóban csont nélkül legyőzhető Gitre. Ő normálon játszott, volt diplója, és csatlakozott hozzá 2000+ gorgon (vagy mighty g.) és 3000+ múmia, amelyek lehet, hogy számítottak valami keveset... :) Az időpontja 15.1.4.. Én 11.1.4.-nél tettem egy kísérletet, amely finoman szólva is balsiker volt: Gitre egyszerűen elfújt. Én szintén "normálisan", Solmyrral próbálkoztam, expert fokozaton, de híjával találtattam, pedig valamikor a közepe felé még egy hordányi arkangyal is megtisztelt a társaságával...

(És itt jön az, amit nem teljesen értek. Krityó mentésének ideje 7.1.4., az enyém 11.1.4. és a készítőé 15.1.4., azaz pont négy-négy hónap van közöttük. Ehhez képest Gitre főnixeinek száma a következőképpen alakult: Krityónál 840, nálam 930, és Somogyi mesternél 738. Négy hónappal későbbi időpontban közel kétszázzal kevesebb főnixxel szerencséltette a gép, mint engem... :shock: Hogy is van ez? A lények szaporodása tudtommal csak a felhúzott épületek milyenségétől függ [fort-citadel-castle-grálépítmény], a játszott nehézségtől nem... Esetleg valaki, aki kellőképpen elmélyedt a Heróc matekjában, tudja a választ?)

Remélem nem hagytam ki semmilyen fontos dolgot... A sárkányvéres fiolát természetesen valahol az Isten háta mögött lehet feltalálni, és szinte alig őrzik...:) :) A térképet annak ellenére is ajánlom kipróbálásra, hogy a vége eléggé "kutya vacsorája". Addig el is kell jutni, ami szintén nem olyan szimpla dolog (Solmyrral és a fly használata nélkül, erősebb fokozatokon).

Még egy furcsaság a térképpel kapcsolatban: Krityónál is, nálam is "beragadt". Azaz minden hét ugyanaz a hét, minden hónap szintén, a kocsmában mindig ugyanaz a két hős vedel (kivéve, ha felfogadjuk őket), a szélmalom hétről hétre ugyanazt az erőforrást őrli, adott menekülttáborban mindig ugyanaz a lény van, stb. Somogyi messter nem emlékezett ilyesmire a saját játékával kapcsolatban. Hasonló élményem volt már Laca "Vándor erdeje" pályáján, és ő szintén nem találkozot a jelenséggel. Úgy tűnik, a térképek készítői a saját művükön immunitást élveznek az ilyesmivel szemben... :) :)

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 23 szomb., 17:19 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
kivagyoq írta:
(És itt jön az, amit nem teljesen értek. Krityó mentésének ideje 7.1.4., az enyém 11.1.4. és a készítőé 15.1.4., azaz pont négy-négy hónap van közöttük. Ehhez képest Gitre főnixeinek száma a következőképpen alakult: Krityónál 840, nálam 930, és Somogyi mesternél 738. Négy hónappal későbbi időpontban közel kétszázzal kevesebb főnixxel szerencséltette a gép, mint engem... :shock: Hogy is van ez? A lények szaporodása tudtommal csak a felhúzott épületek milyenségétől függ [fort-citadel-castle-grálépítmény], a játszott nehézségtől nem... Esetleg valaki, aki kellőképpen elmélyedt a Heróc matekjában, tudja a választ?)

Bár a matekban, pláne a Heróc matekban nem túlzottan vagyok otthon, de hallottam már egyet s mást ilyesmiről...
Szóval a véleményem az, hogy nehezebb fokozaton csal a gép és extra szaporulatokhoz jut. Ez magyarázná a különbséget.
Az, hogy Krityó és te is ugyanazon a szinten játszva más jött ki meg annak köszönhető, hogy a buta gép nem vette meg az összes lényt.
Tehát vagy csalás, vagy spórolás a lénykérdés oka.
Szerintem... :)

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 08 szer., 18:36 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 13 szer., 0:15
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Fúú, már magyon régen jártam eere felé, ugyanis nem nagyon szoktam már pályákat tölteni ... okból. Manapság a napi (általában) 1 random map-ot lenyomom és ennyi. De ha van valami tuti, az érdekelne.
hali


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 08 szer., 19:43 
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 04 szomb., 1:31
Hozzászólások: 33
Én most küldtem el a pályámat Hellblood-nak. Épp most játszottam rajta, és elintéztek a saját pályámon. :oops: Dehát bárkivel megeshet ez gondolom. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 234 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség