Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 234 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 29 pén., 18:11 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
doom3d írta:
Én meg ezért raktam fel a WoG-ot. Abban is van.. :D

Én meg azt hittem azért, mert WoG-ozni nehezen tudsz nélküle!:D

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 29 pén., 21:09 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 13 szer., 0:15
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Budapest
Hali!

De jól megy egyeseknek! Azt sem tudom mi az a WoG. Talán az is valami kiegészítő lenne? Ha az, akkor hol lehet beszerezni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 29 pén., 21:37 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Letöltések menü! Talán szét kellene nézned, miféle hasznos dolgok lehetnek ott!:)

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 01 vas., 19:53 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 13 szer., 0:15
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Budapest
Hali!

Na és miért nem tudom feltenni? Vagy kell még valami hozzá?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 01 vas., 21:27 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Shadow of Death, avagy H3 Complete. - Az utóbbit jobban szereti. :wink:

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 02 hétf., 9:42 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
DiviG: keress egy Jitay hozzászólást bármelyik topicban, és az aláírásában található linkről egész korrekt adatokat tudsz lehúzni a WoG lelkéről. (Telepítés, mi is az, mire jó, ilyesmi...). Másik ötlet: látogasd meg Doom3D honlapját (szintén némi keresgéléssel megtalálhatod a megfelelő linket valamelyik hozzászólásában -> bocsi, lusta vagyok utánakeresni). Nagyon ajánlott, mert azért ANNYIRA nem egyszerű a telepítés. De a RoE+AB+SoD+patch 30to32 (illetve complete) tényleg minimális követelmény hozzá.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 02 hétf., 18:07 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
DiviG írta:
Hali!

Na és miért nem tudom feltenni? Vagy kell még valami hozzá?


Sod 3.2 fix, vagy Complete kell hozzá. Telepítés Angol vagy Orosz területi beállításokkal. Részletek Jitay aláírásában. Tipp: WoG, vagy magyarosítás topik..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 02 hétf., 18:40 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 13 szer., 0:15
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Budapest
Hali!

Nagyon köszi a segítségeket!!!
Sikerült, és már alig várom, hogy kipróbálhassam, úgyhogy megyek is, hali!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 05 vas., 0:12 

Csatlakozott: 2006 nov. 05 vas., 0:09
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem, remélem tudtok segíteni. Heroes 4: A Yamuna
nevű pályán elakadtunk mi a fenét kell csinálni azután a rész utána,
hogy megvan az Istenek Kardja, az Istenek szigetére visszamentem,
kaptam 20 Angyalt azt irja a küldetés kész itt. A lila kapukon kellene
bemenni, de nincs kulcs. :( Másik pedig, hogy a jobb felső sarokban a
piros káosztól kér valami Medal of Honort, amit a banditák loptak el, de
az sincs sehol :)

Előre is köszi a segítséget.

_________________
lanhax


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: a friss térképekről
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 17 szer., 8:45 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Sziasztok, lenne egy megjegyzésem a most feltett H3-as térképekkel kapcsolatosan, nevezetesen a SoD-verzióval jelöltek is mind WoG-osak, nem lehet megnyitni őket! Csak a RoE és az AB jelölésűek (vagyis úgy 3 térkép kb. a 20-ból) nyithatók meg az Editorral.
1. Megnézte ezt valaki, mielőtt felkerültek volna?
2. Csak nálam van ez így, vagy mindenkinél?

Nézzetek utána, légyszíves.
Kösz, hali:

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18 csüt., 0:57 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Krityó: Utánanéztem, elnézést, az én hibám... :oops: Véletlenül SOD-ot írtam WOG helyett Misu térképeinél... Már küldtem Gepynek egy javító mailt... Szóval elnézést mindenkitől, kösz, hogy szóltál! :wink: Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Andynor
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 25 csüt., 8:14 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv mindenkinek!


Megkísérlem rendeltetésszerűen használni a topikot. :) Nos tehát:

Áldozat neve: Andynor
Lelőhelye: itt a honlapon a H3/Térképek/Új, teszteletlen térképek között, azonos fájlnév alatt.
Szerzője: ??, de valami azt súgja, hogy talán szentgothárdi az illető...:)
Verzió: SOD, mérete XL (85 kB), kétszintes, elkövető által bejelölt nehézségi fok: impossible, játszhatóság: 5/1, az elkövetés oka: valószínűleg valamely internetes fórumon elszenvedett igazságtalanságok miatti frusztrációból eredő hirtelen érzelmi felindulás. Ez persze csak az én gonosz feltételezésem, lehet hogy semmi köze a valósághoz...

Az egyetlen játszható szín a piros. Két Castle várral kezdünk az alvilág egy-egy sarkában, egyikben fel van húzva a főváros. Ezen felül kapunk két kezdő hőst: Jay-t (Roland) és Néma Bobot (Sir Mullich), mindkettő földmágiával bír. Így elsőre nem rossz indulás...
A bevezető történetből kiderül, hogy sose sül ki jó dolog abból, ha egy törvényes király megunván az uralkodást olyasvalaki kezébe adja a kormányrudat, aki azt túl nagy lelkesedéssel ragadja meg. Itt Larkinoron is ez történt, melyet már Andynornak hívnak, s az egykori főmágus, Andy the Mage rémuralmát nyögi. Rengetegen elmenekültek, a többiek "elzombisodtak", az igaz kevesek (szó szerint) földalatti ellenállási mozgalmat szerveztek. Ők hívták Andynorra a két nyomott, narkós "prófétát" - utolsó reménysugárként.(Bár ez utóbbi csak Jay életrajzából derül ki.) Háát, szó se róla, nagyon kétségbe lehettek esve...:)

A térkép kinézete: a felvilág minimapja jópofa, az alsóé inkább geometrikus/funkcionális, mint szép. Közelebbről nézve még kevésbé tetszetős a kép, nagy csupasz talajfelületek mindenütt, de különösen az alvilágban. A furcsa az, hogy - talán a játékmenetnek köszönhetően - ez nem hatott zavaróan. A kevés díszítőelemért némileg kárpótol a funkcionális "ojjektumok" nagy száma; töméntelen hőstápoló hely van, és a szerző az összes lehetséges lénylakhelyet (144) felhasználta. Utóbbiak közül sokat a humán játékos "hitbizományának" tekinthető alvilágban, amit tudtam értékelni.

A kezdeti két városhoz nemsokára "csatlakozik" még két Castle (másik két csücsök), majd a megfelelő sátrak meglátogatása után még kettő (alvilág északi középső része). Fly, Dim. door, Water walk (valamint Angyalszárny, Gumicsizma, Légkódex, Varázssityak) nincs, Town portal igen, ami a hat városból legalább egyben jó eséllyel felbukkan. Ugyanez érvényes az ellenre is, akik együtt vannak (Stronghold, Fortress, Necro), és így a hat Nekropolisz valamelyikében valszeg felbukkanó T.portal kolerához hasonlóan terjed tova a hősök közt. A negyedik szövetséges (narancs), a történet szerinti főgonosz, Andy the Mage egy teljesen felépített grálos Confluxban ücsörög, szerencsére nem igazán tud elmozdulni. A játék célja egyébként furcsa módon nem is az ő, hanem az általa kinevezett bábkirály, Bemege (Kilgor 2k+ szürkemedvével, 60+ pr. skillekkel, viszont ohne wisdom) legyőzése, aki szintén nem tud eltávolodni a várától. Andy the Mage létezése ily módon eléggé funkciótlan, lenyomása teljesen opcionális. Bár a várában fellelhető varázslatok, ill. a seregéért kapott xp. miatt kár kihagyni...
Az ereklyék közül az említetteken kívül csak a nekromanta cuccok, a "Vörös golyóbis" és (ki tudja miért?) a Pendant of Death van letiltva, így bármikor beficcenhet pl. az Angyali Szövetség vagy a Végítélet Pengéje. Az én esetemben nem történt ilyen egyik oldalon sem, de ez puszta véletlen. Gagyibolt nincs (még az egyszem fluxban sem), ezért célszerű a sok felhalmozódó "hulladék" varázstárgyat mellékhőseinkre testálni, elkerülvén a "bedugulást". Questek nincsenek, minek velük bonyolítani a játékot... Grál sincs.
Az ügyesen felépített teleportkapu rendszer az egyedül levő humán játékos védelmét szolgálja a "meglepetésekkel" szemben. Az ellenségnek, ha meg akar látogatni minket, először is hajóznia kell, kikötni, lebújni a föld alá, ahol a nagy kerek sivár lávamező szélén körben elhelyezett 12 bánya lenyúlása jó időre leköti a figyelmét. Nem t'om ez tudatos volt-é a készítő részéről, vagy csak így sikerült, de ügyes. Általában csak ezek után fordul a figyelme az ott lévő teleport felé, ami két helyen is kiteheti. Az egyiken aztán talál egy csomó figyelemelvonó dolog mellett egy másik teleportot, ami szintén két helyre teheti ki, ahol is... de remélhetőleg idáig nem jut, mert időközben a T.portal birtokában van idő felkészülni, összeszedni "apait-anyait", és elébe menni. Az mondjuk kellemetlen, ha egyszerre hárman jönnek...
A térkép egyik nehézsége - ami egész sokáig fennáll - a nyersanyaghiány. A felzászlózott rengeteg lénytermő miatt a városainkban bőven szaporodnak a jószágok, pl. a heti 6 arkangyal váranként elvileg jól hangzik, de az istenek pénze/ékköve sem elég rá.
Jay elvesztése a játék végét jelenti, ezért "jobb neki" ha mellékszereplő marad, könnyebb megvédeni. Különben is ki az, aki Rolandot választaná, ha Mullich az alternatíva?
A jéggel borított alvilági területen a négy boszorkánykunyhóban a "mágiákat" kínálják annak akit érdekel. Az alsó világban levő, örvényekkel összekötött négy átlós tengercsík a bennük kapálózó hajótöröttekkel remek varázstárgy-lelőhelyek (ott kaptam gyorsító csizmát és fekete golyóbist...), míg az örvényeket őrző légiónyi (szaporodó) vízelementálok elsőrangú xp-források a játék első felében. Ugyanakkor a tájékozatlanokat, akik csak felületesen nézegetik a szerkesztőt, csodásan tévútra is vezethetik. Velem legalábbis ez történt: a kék teleport többszöri próbálkozás után is mindig az alvilág egyik sarkából a másikba és vissza röpített, így azt hittem, hogy a kiút az örvényeken keresztül vezet. E tévhitre ráment néhány hetem, így a végeredmény közel 8 és fél hónap. A "vájtfülű vérprofiknak" valószínűleg fele ennyi ideig sem tartana.

Még néhány észrevétel:
- 118,1,0-n egy szikladarab eltorlaszolja a hozzáférést egy szintlépő fához és egy aranybányához. Magamnak eltávolítottam.
- a felső világban van egy csomó börtön, melyekben gyakorlatilag csak a szövetségesek által kiszabadítható hősök ülnek meglehetősen eredeti, jópofa életrajzokkal. Kár, hogy mindez csak az editorban olvasható, akárcsak a szabadlábon levő társaiké...
- a narancs játékos (Andy the Mage) heti rendszerességgel hozzájut némi plusz jövedelemhez, de plusz lényeket már nem kap a szerencsétlen, hogy el is költhetné...
- a bevezető szövegben és Jay barátunk életrajzában a készítő használ "cifra ám közkeletű" magyar szavakat kipontozás nélkül. Engem különösebben nem zavart (pláne, hogy az "eredeti" Jay stílusa is hasonló), de lehet hogy másokat igen - tudjanak róla...
- a szövegekben akadnak helyesírási hibák, de sokkal rosszabbakkal is találkoztam...
- a "kolbászoló" lények döntő többsége random beállításokkal rendelkezik, a diplomácia hasznos lehet.
- a beállított impossible nehézség enyhe túlzásnak tűnik, még én is végig tudtam vinni expert fokozaton, pedig elég gyengén játszom... :)

Nagyjából ennyi, más most nem jut eszembe. Összegzésként: nekem tetszett, jót játszottam vele. Jól kigondolt térkép, egész jól megvalósítva. Akadnak hibái, de melyiknek nem? Melegen ajánlom mindenkinek.

U.i.: Iménti szöveg szubjektív magánvélemény, nem "isteni kinyilatkoztatás"... Tévedéseket, pontatlanságokat tartalmazhat, ekként tessék kezelni. Legközelebb (ha lesz olyan) megpróbálom jobban összeszedni a gondolataimat, de nincs garancia a sikerre. (Amennyiben érdekel egyáltalán bárkit...)


Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 25 csüt., 11:58 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Vologya, figyelmedbe ajánlom a fenti (minden jel szerint teljesen önszántából "tesztelésre" vállalkozó) értékelés szerzőjét szerződtetni! Lehet, hogy lenne kis élet a H3-as pályatesztelésben?
Kivagyoq alkalmas jelölt lenne...

Amúgy tetszett az értékelésed, egy-egy pályáról jó móka ilyet olvasni...
Jó reklám ez ennek a pályakészítőnek! :wink:

Ügyes munka, gratula:

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 25 csüt., 12:49 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 28 vas., 16:10
Hozzászólások: 1675
Kedvet csináltál a pályához. :lol:
Jó, hogy van ilyen vállalkozó kedvű társunk is.
:lol:

_________________
Csendesek lennének az erdők, ha csak a legjobbak énekelnének.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 25 csüt., 21:51 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Krityó írta:
Vologya, figyelmedbe ajánlom a fenti (minden jel szerint teljesen önszántából "tesztelésre" vállalkozó) értékelés szerzőjét szerződtetni! Lehet, hogy lenne kis élet a H3-as pályatesztelésben?
Kivagyoq alkalmas jelölt lenne...

Amúgy tetszett az értékelésed, egy-egy pályáról jó móka ilyet olvasni...
Jó reklám ez ennek a pályakészítőnek! :wink:

Ügyes munka, gratula:


Üdv Bátor Harcosok!

Amennyiben Kivagyoq vállalja a feladatot és lelkiismeretesen, valamint folyamatosan csinálja, Övé lehet a munka! :wink: Úgyis kevés a megbízható, jó munkaerő mostanában! :( Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 25 csüt., 22:17 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Akkor meglehet tesztelt pályák is lennének? :D :D Mert mintha tavaly októberbe lett volna az utolsó? Vagy az 2005-ös? :shock: :shock:

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 26 pén., 0:22 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Nekem tetszik.. Még le is játszotta, értékelés előtt.
Esetleg nem lehetne több pályatesztelő, párhuzamosan? :wink:

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 26 pén., 9:13 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv, emberek!

Krityó írta:
Jó reklám ez ennek a pályakészítőnek! :wink:


Lehet, bár nem ez volt a kifejezett cél. Egyszerűen leírtam amit láttam, és mivel az összes tudatmódosító szer amit magamhoz vettem ezen idő alatt egy deci fehérbor volt, így remélhetőleg azt láttam ami van...

Cat írta:
Kedvet csináltál a pályához.
- ez inkább. :)

Vologya írta:
Amennyiben Kivagyoq vállalja a feladatot és lelkiismeretesen, valamint folyamatosan csinálja...

Csakhogy Kivagyoq nem vállalja, mert nem tudja vállalni. Krityó messternek már megírtam privátban, hogy miért, de egye penész, közzé is teszem: egész egyszerűen nem vagyok elég jó játékos ahhoz, hogy bármilyen mapot tesztelni tudjak. Egy Tanzi vagy Mincsev térképhez hozzá se tudnék szagolni. Na jó, egy Mincsevet egyszer kipróbáltam(Valami A betűs volt, ha jól emléxem... :lol: ), de szerintem nem húztam egy hónapig sem. A berepülő pilótákat nem a tsz permetező szakmunkásai közül választják...

Jou írta:
Mert mintha tavaly októberbe lett volna az utolsó? Vagy az 2005-ös?
- június 10 az utolsó, bár lehet, hogy a "Krityó kedvencei" kampány értékelése későbbi...

Egyébként megértem Krityó azon vágyát (mely miatt kissé elragadta a "frazeológiája"), hogy legyen térképtesztelés a honlapon, sőt osztozom benne: TÉNYLEG kéne egy hozzáértő tesztelő. A hivatalos tesztelő "munkakörét" én fentebb említettek miatt nem t'om vállalni. Legfeljebb annyit ígérhetek, hogy ha "épp olyanom van" egy-egy általam lejátszott térképről ide írok némi "mindig is szigorúan magánjellegű" véleményt. Ezt viszont bárki más is megteheti, végül is e topik arra való...

És most a setét gyanúról:
doom3d írta:
Nekem tetszik.. Még le is játszotta, értékelés előtt.

Már LL-nézést kedves "Térbeli Végzet", de persze hogy lejátszotta. Különben hogyan tudna nyilatkozni róla? Honnan tudná valaki, hogy egyáltalán végigvihető-e az adott map, ha nem játsza le? Az editorral való többé-kevésbé alapos megnézegetés sztem nem elég, lehetnek olyan rejtett, vagy csak észre nem vett hibák, amik csak játék közben jönnek elő.
Vagy lehet, hogy én egy "naív barom" vagyok, és az értékelt térképek egy részét nem is játszották le? (Ez megmagyarázna néhány általam tapasztalt furcsaságot tesztelt térképekkel kapcsolatban...) És amennyiben ez volna a helyzet, nem kellene ezt megemlíteni az értékelés szövegében? Nem szégyen az, ha olyasmiről írunk véleményt, amit nem próbáltunk, csak úgy becsületes ha ezt közöljük és akkor az olvasó tud mihez viszonyulni...
doom3d írta:
Esetleg nem lehetne több pályatesztelő, párhuzamosan?

Szerintem nem rossz ötlet, és nem is új, ha jól tudom. Régebben is többen értékelték a pályákat, csak aztán Krityó valahogy egyedül maradt. Jól tudom? Az egységes (egy ember általi) értékelési rendszer jelen körülmények között amúgy sem több egy szép álomnál...

Hát "röviden" ennyi. Ha van válasz arra amit a "naívbarom" fedőnevű bekezdésben írtam, kíváncsi lennék rá.

Üdv mindenkinek, megyek reggelizni...

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 26 pén., 12:57 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Szia!

Néhány értékelt pályánál az volt az érzésem, hogy a térkép készítője sem játszotta le.. De ez nagyon szubjektív.. Össze-vissza töltögetek mindenhonnan, nem feltétlenül hardwired-es cucc volt.
Más pályáknál viszont ott volt a revíziószám, a javított hibák listájával.
A fenti kijelentésemmel azt akartam jelezni, hogy az értékelésen látszik: nem csak kutyafuttában néztél bele, editorral, és a szerzett játékélményt átgondoltad, tehát alkalmas vagy felkent pályatesztelőnek.
És még két-három teszter bizony jól jönne.

There's no faith.

Doom3d

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 26 pén., 14:26 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Hát hogy hogyan volt régen?
Így: Krityó bácsi önszorgalomból tesztelt pár pályát, aminek a komplett összefoglalójával jelentkezett Menyus bácsinál, mindezt anno 2000 körül. Megtetszvén eme munka a mindenható Főgurunak, megbeszéltük, hogy elindul a rendszeres pályatesztelés és feltevés, teljes jogkörrel rám bízva mindent. Nem sokkal ezután Mugger bácsi (akivel időközben igen jó kapcsolatot alakítottam ki) is beszállt a térképkészítői melóból a tesztelősdi-feltevősdibe, majd a H4 megjelenése idején felosztottuk a két verziót egymás között.
Időközben tanulmányi és költözési okokból a H3-as szekciót papesz bácsi vette át, akit én "vettem magam mellé és tanítottam ki" a munkára, de a problémák elmúltával még visszatértem a posztra. Mugger mellé is akkortájt került több külsős tesztelő (neveket lásd az exHeroesTeam tagjai között), és nekem is segített több jó fej srác, pl. a WoG-os térképekben, a számomra megcsinálhatatlan térképekben, stb.
Az egésznek akkor szakadt vége, amikor egy jó ideje vártunk a kész pályák feltételére, de ez nem történt meg, így a munkánk hasznavehetetlenné vált. Én ekkor kiléptem a Team-ből és kissé elhalt a H3-as pályaértékelés. Később jött Hellblood, de egyelőre még nem érte el a halhatatlanság szintjét, mármint a munkája során...
Az utolsó feltett pályák a Kampányoknál a Krityó kedvencei I-II., valamikor ősszel, aminek örülök, de esküszöm, nem gyakoroltam nyomást senkire, hogy ez így történjen! :wink:
Én természetesen szeretném, ha lenne színvonalas értékelés egy-egy JOBB pálya mellé, mert nagyban segíteni a választást.

És igen, én sosem titkoltam, bizonyos térképeket én is csak Editorral értékeltem, de ezt meg is jelöltem a leírásban, továbbá ha hibát jeleztek felém, akkor javítottam a leírást vagy a térképet. Ma ez nehezebb dolog lenne, mert sokkal több a hulladék-térkép, igen sokat kellene foglalkozni egy-egy emberrel, hogy a lelkét se sértsd meg az őszinte kritikával! :!:

Ezzel együtt azért örülnék, ha Kivagyoq néha írna egy kis szösszenetet az aktuálisan játszott pályájáról, mert élvezetes még olvasni is! :wink:

Üdv,

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 234 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség