Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

Mi az elvárás egy jó pályával szemben?
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=4&t=179
Oldal: 4 / 4

Szerző:  DarthSidious [ 2004 júl. 12 hétf., 10:20 ]
Hozzászólás témája: 

Megint egy dolog (bocsi, az előző levélke kétszer ment el). Miért nem találok sehol olyan pályát, ahol több hősel különböző helyekről indulunk. Pl. van a négy lovag, akiknek az a spec-e, hogy +1 mercuryt, crystalt, gemet, sulfurt termelnek. mind megkapja mondjuk induláskor a megfelelő artifactot ring of Gem, ring of Sulfur... és az a pálya lényege, hogy rakd össze a Cornucopiát. Ez csak kipattant a fejemből. na, mindegy. a kérdés az, hogy miért szerkesztetek szinte kivétel nélkül olyan pályákat - a honlapra feltettek közzül pb. 140-et játszottam már le - ahol egy hőssel indulunk. arra a hősre vannak beállítva a questguardok, seerek... nagyon egyetértek Cooperrel: "A szörnyek mennyisége, ne menjen a játékidő rovására, ill. a játékmenet rovására." Sidious
(bár nem ide tartozik: hogyan lehet megoldani, hogy a hozzászólásom mellet nekem is legyen képecském?)

Szerző:  Krityó [ 2004 júl. 12 hétf., 12:59 ]
Hozzászólás témája: 

Szia Sidious!

Újként nagyon aktív vagy, de szerencsére a Galaxis értelmes fajtáiból származol... :lol:
A kis képecske: a profilod beállításánál az Avatar menüben tudsz képet kapcsolni a nevedhez.
Pályák: a több hősös kezdésről annyit, hogy szerintem ezt a legnehezebb beállítani, mármint a hősökkel való külön vonalon mozgást. (Ez elég gagyi mondat lett...)
Azért van egy hősös kezdés, mert akkor elegendő beállítani a kezdő hősre az eventeket, kapukat, fejlődésmenetet, stb. (Azért ilyenből is kevés jó térkép van!!)
Az általad kívánt több (két) hősös kezdésre a legjobb példa szerintem a Wings of Heaven című térkép, klasszikus többhősös indulásút nem tudod most fejből javasolni (talán az Atlantia Neo?).

Szia: Krityó

Szerző:  Zed Papa [ 2004 júl. 14 szer., 17:41 ]
Hozzászólás témája: 

Az olyan a jó pálya mint amilyen a "Fiery Phoenix" féle "Kill for Power".
Lehet hogy ismeri valaki, amikor Lyndorral, az univerzum leggonoszabb emberével kell a börtönből kiszabadulni, és elpusztítani mindenkit. :twisted: Vagyis a cél itt is "speciális". Nekem a pálya nagyon bejött, és ha tud valaki, akkor ehhez hasonlót kéne csinálni. Aki nem ismeri a pályát legfeljebb elhozom 8)

Szerző:  DarthSidious [ 2004 júl. 16 pén., 10:32 ]
Hozzászólás témája: 

Androgyn!
Please, írdd meg nekem, hogyan lehet új hős-arcokat berakni a játékba! Valahol olvastam, hogy a WoG-ban lehet olyant csinálni, hogy magunknak állíthatjuk össze, hogy egy várban milyen lények sokasodjanak. Ez pontosan hogyan működik. ilyenkor pl. a gép azonos jelleműnek tekinti ezeket a lényeket, stb.
Sidious

Szerző:  Zed Papa [ 2004 júl. 16 pén., 14:30 ]
Hozzászólás témája: 

Ha azt kérdezed hogy lehet hőst berakni a várba...
Akkor rákattintasz a vár "properties"-ére, és ott van hogy "Hero". Alatta hogy "Edit". És itt lehet hőst választani a várba.
De ha nem ez a kérdésed akkor bocs :roll:

Szerző:  DarthSidious [ 2004 júl. 17 szomb., 9:28 ]
Hozzászólás témája: 

Nem, Zed, arra voltam kíváncsi, hogy lehetséges-e azt megoldani, hogy olyan arcképet kapjon egy hős, ami nincs benne az edit hero/general menüben mutatott listán. mondjuk olyanokat, amik itt a fórumban a profilban megjelenhetnek, de ott nem.

Szerző:  morphose [ 2004 nov. 15 hétf., 23:08 ]
Hozzászólás témája: 

Én olyan pályára vágyom, ahol többfrontos a harc, kell valami stratégia is és nemcsak unalmas csaták sorozatából áll a pálya (mégha érdekes is a térkép rajzolata).
A rejtett seregek alkalmazása meg értelmetlen és felesleges. Bosszantó hülyeség.

Szerző:  cooper [ 2004 nov. 16 kedd, 14:10 ]
Hozzászólás témája: 

Morphose!

:oops: Egy kis önreklám... :mrgreen: Keress rá az elemek uraira és nyomd le Impossible szinten... garantálom, hogy nem fogsz unatkozni :twisted:

Szerző:  Freemy [ 2004 nov. 17 szer., 10:41 ]
Hozzászólás témája: 

A pályát én is lenyomtam már. Csak ajánlani tudom! Nagyszerű alkotás! :D

Szerző:  Dave [ 2006 szept. 24 vas., 12:29 ]
Hozzászólás témája: 

Bocsi a szóelterelésért,de leírom,hogy(csak a H2 van meg nekem):

1.Jó és sok szövegű,

2.Kidolgozott,

3.Humoros,

4.Nem olyan,ahol unalmas csaták sora vár ránk,

5.Ahol sok kemény,taktikázós csatát kell vívni,nem ahol 50 sárkánnyal meg kell ölni két parasztot,

6.S,M,L,XL,ha lenne,még XXXXXXXXXXXXXXXXL-es

pályát szeretem.

Szerző:  Balee [ 2006 szept. 24 vas., 17:20 ]
Hozzászólás témája: 

kisdacide írta:
5.Ahol sok kemény, taktikázós csatát kell vívni, nem ahol 50 sárkánnyal meg kell ölni két parasztot


Fordítva már érdekesebb. :)

Szerző:  Dave [ 2006 szept. 24 vas., 17:43 ]
Hozzászólás témája: 

Balee írta:
kisdacide írta:
5.Ahol sok kemény, taktikázós csatát kell vívni, nem ahol 50 sárkánnyal meg kell ölni két parasztot


Fordítva már érdekesebb. :)

:lol: .Egyébként így készítek mapot:
1.Szövegszerkesztés.
2.Terrain rajzolás.
3.Várak,objektumok,egyszóval minden tereptárgy lerakása.
4.Signek,sea postok szövege.
5.Több szöveg.
6.Tesztelés.
7.Hibák javítása.
(8.Valamelyik tapasztaltabb játékosnak elküldése,hogy ő is tesztelje le,aztán ha kell,kicsit átalakítom a pályát,ahogy az idősebb játékos elmondta.)
Néha eltérek ettől a sorrendtől egy kicsit,pl.egyszerre csinálom a terraint és a tereptárgyak lerakását is.Üdv,

Szerző:  Kaboka [ 2006 dec. 07 csüt., 3:07 ]
Hozzászólás témája: 

Udv,

Olvasgatva a korabbi hozzaszolasokat, azert tenyleg csak "par" mondatban, hogy milyennek kellene lennie egy tenyleg idealis H3 map-ek:) Szerintem.
Eloszor is XL!!!:) Szemely szerint en csak XL-es es L-es palyakat nyomok impossible-n. Ezen lehet sokat koborolni, fejlesztgetni, harcolni. Imadom ha 12honapig vagy meg tovabb kell jatszani. Szemely szerint a meg tovabbot preferalom :D
A tortenet kidolgozasa igenis fontos. Pl.: ha van egy kozepesen kidolgozot palya, gondolok itt a szerkesztesre(szornyek, tereptargyak, banyak stb.) akkor egy jol megirt sztori esetleg feledtetni tudja a kisebb hianyossagokat. egy vacak, osszedobalt , elkapkodott palyanal mar nyilvan ez sem mukodik.
Ha egy szuperul megalkotott palyanak alig van sztorija, vagy valami bena ("a gonosz hadur el akarja foglalni a vilagot es te vagy az egyetlen esely tipusu) marhasaggal van koritve, attol meg siman vegig jatszhatja akarki tobbszor is. csak legfeljebb marad nemi keseru szajiz, hogy a fenebe ebbol egy piszok jo, tokeletes palya lettvolna ha jo a sztori.

Ha mind a ketto megvan, na az a legjobb es a legritkabb sajnos.
A szovegek hosszusaga ellen nincs kifogasom. En szemely szerint szeretek belemelyedni az adott sztoriba es remekul feldob ha tenyleg el van talalva es erdekes, fordulatos is.
Persze akarmilyen jo a tortenet, ha a palyat tobbszor is vegigjatszod, akkor mar ugyis elkattintod a szoveget. Ez igy van rendjen. Na de elsore ez oriasi elmeny tud am lenni!:) Aki meg ezt nemszereti az csak nyomkodja el, semmi gond de szerintem sokat veszithet.

A masik soxor elofordulo "hiba" szerintem, hogy ha ketszintes a Map, akkor az egyik fele az szepen tokeletesen apro reszletig ki van dolgozva, a masik meg elnagyolt. Ez rohadtul idegesito es lehangolo, mert lelkesen jatszol es waa ez szep terkep, varazstargyak, kuldetesek, az utolso fuszalig sokmunkaval megepitett az egesz, aztan lemesz az alvilagba(vagy fel) es eled tarul egy lathatoan feleannyi meloval osszepakolt masik szint....

Ja igen es szerintem a terkep kinezete is szamit. nemigazan szoktam letolteni azokat a map-oket amik kocka alkuak, meg haromszog meg sakktabla meg hosszu-hosszu labirintusos, meg hatvaketezer ladika van egy helyen besuritve 20ezer varazstarggyal egy negyzet alaku katlanba amihez egy ****** hosszu egyenes vagy kanyargos ut vezet es ezen vegestelen vegig asvanyianyagok es tobbezres monsztercsapatok varakoznak, es mindehez hosszu hajozas vagy 5 terkapu utan kell eljutni es persze ez egy nagy jutalom a veres harcok kozepette vagy utanna vagy elotte.... Ehhh.... Vagy hasonloan ehhez ket sorban ez ut mellett attack es defense skill-t ado objektumok vannak fejenket 5 db, miutan veres veritekkel legyoztel egy agyontapolt ellenfelet.... stb.-stb.

Egy jo XL-es terkepet olyan jol meglehet szerkeszteni ezek nelkul is ha egy 50-60-as skillekkel rendelkezo host akarunk elerni. lasd The Lone Knight, Bloodthirsty II stb.


na ennyi hireteln mert nagyon hosszu lettem

By

Szerző:  odex [ 2006 dec. 15 pén., 23:53 ]
Hozzászólás témája:  pályaszerkesztés!

csá all van 1 kis problémám! heroes 5-be még kezdő pálya szerkesztő vook! és csináltam 1 egyszerű mappot 2 játékos várral és valamiért csak 1 várat jelenít meg! ez miért van? pls help!

Szerző:  Beorn the Shapeshifter [ 2006 dec. 18 hétf., 13:22 ]
Hozzászólás témája: 

Megpróbáltam dekódolni... :lol:

Valszeg az a probléma, hogy a másik játékost (másik színt) nem állítottad be humán (azaz emberi) játékos által játszhatóvá. Ezt a beállítást a View / Map Properties / Players Properties menüpontban találod. A legördülő fülön válaszd ki az általad letett másik színt, és tegyél pipát a Human Playable dobozba.

Szerző:  akika [ 2008 aug. 26 kedd, 19:48 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!

Szerintem egy pályát akkor is lehet élvezhetőbbé tenni, ha a mozgást könnyítő varázstárgyakat és spelleket ügyesen kizárjuk (angel's wings, Boots of levitation, fly...stb.) A questek szerintem is élvezetesebbé teszik a pályát. Személy szerint én azt szeretem, ha nincs kispórolva a cucc a pályából, tehát lehet rendesen fejlődni, meg van elég artifact. Na persze nem űgy, hogy "Nesze, hülyegyerek, ott van a várad előtt. Ebbe is az a jó, hogy meg lehet szerezni, de ehhez harcba kell bocsátkozni.

Egyszerre csak egy üzenetet küldj el, a spammot nem szívleljük - a moderátorok

Oldal: 4 / 4 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/