Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

Mi az elvárás egy jó pályával szemben?
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=4&t=179
Oldal: 3 / 4

Szerző:  Androgyn [ 2004 ápr. 04 vas., 9:57 ]
Hozzászólás témája: 

Aham,értem. Tudom a lények sprite-kben vannak,és ezeket nem tudnánk átírni,de a képfájlokat (a gombokat pl) igen.Én nekem még egy új menü is elég lenne. Amúgy a újság szerint a Forge már teljesen kész volt..
Nos,hogyha ugyebár megvan nekem a RESEDIT,akkor elméletileg tudok vele valamit csinálni. (Habár lehet hogy nem ugyanaz a verziószám?)
Légyszi mond meg hogy hogyan kell visszatömöríteni a megváltozatott fájlokat!

Szerző:  Androgyn [ 2004 ápr. 05 hétf., 13:59 ]
Hozzászólás témája: 

Amúgy észrevettétek hogy a 4ben sokszor direkt fü van a vár alatt,pedig másmilyen terepen van , úgy csinálták meg hogy közvetlenül a vár alá egy kicsi "fükockát" tettek és ezért legtöbbször a megszoktt kép van elQttünk. Olyan nincs is hogy a nekrón és az asylumon kívül valami láván lenne, vagy föld alatt!! Havon is csak a Heaven van,pedig a Preserve is tök jól néz ki rajta. Ezeket azért csinálták ,hogy tudjanak valamiu újszerut produkálni a kiegészítökbe. Legalábbis azoknak akik még nem látták ezeket. Nem próbálgatják az editort...
Mondjuk a grál is elég ritka egy jelenség.....

Szerző:  Freemy [ 2004 ápr. 06 kedd, 18:34 ]
Hozzászólás témája: 

Androgyn írta:
Aham,értem. Tudom a lények sprite-kben vannak,és ezeket nem tudnánk átírni,de a képfájlokat (a gombokat pl) igen.Én nekem még egy új menü is elég lenne.

Nem értem miért lenne szükség új menüre. A régi nem jó?
Szerintem kellőképpen használható, felesleges lenne újat csinálni.
Időpocsékolás és értelmetlen dolog szerintem. Pláne ahogy a team-et ismerem. Nem hiszem, hogy valakinek jutna akármennyi ideje is ilyen értelmetlenségre. Csak azért, hogy valami kicsit más legyen, kicsit szebb legyen szerintem nem a menüt kell babrálni. Viszont, ha te ezt akarod, csináld meg és örülni fogsz nagyon! :lol:

Szerző:  Androgyn [ 2004 ápr. 07 szer., 13:15 ]
Hozzászólás témája: 

Hát csak úgy menüt csinálni tényleg felesleges, de én egy olyanra gondoltam ,ami menne a kampányomhoz..érted??? Egy új projekt féle ,ami minden téren jól össze van gyúrva..ez a tervem.
Igen, valószínü csinálok eggyet,de nem csak én fogok érte örülni...ha készlessz. Ha nem tudnád..az adventureképernyo is szerkeszthetö a RESEDITBEN és még megannyi más is......és nem csak a menüt akarom babrálni..

Szerző:  Freemy [ 2004 ápr. 07 szer., 13:58 ]
Hozzászólás témája: 

Elismerem, hogy nem ismerem a RESEDIT nevű programot :oops: , de igazából nekem nincs is kedvem hozzá. :lol:
Ha viszont neked nagyon tetszik és értesz is hozzá (amiben annyira nem vagyok biztos a korábbi írásaid alapján :lol: ), csináld meg. Én nem bánom. Ha kész lesz, meg is nézem, de még mindig feleslegesnek tartom. De ha neked az egyediség a fontos, akkor hajrá!
Félre ne érts! Nem lebeszélni akarlak róla (nem is tudnálak), csak engem ezek a dolgok nem különösebben vonzanak. Ennyi.

Szerző:  Androgyn [ 2004 ápr. 08 csüt., 16:14 ]
Hozzászólás témája: 

Alles in ORDNUNG!!! :wink: :wink:

Válaszoljatok,arra amit legutóbba H4 szerkesztésérol írtam, hogy a szerkesztök direkt nem tettek bele ezt-azt.
Ja ,és Menyus,legyszi! Hogyan kell visszatömöríteni LOD-ra??
Vagy ti hogy csináltátok hogy a módosítások érvényre jussanak??

Szerző:  Androgyn [ 2004 ápr. 08 csüt., 16:45 ]
Hozzászólás témája: 

Lehet hogy nemvéletlenül nem tudom összeállítani,hisz egy régi 1.7-es verzió van meg .

Szerző:  Androgyn [ 2004 ápr. 14 szer., 17:06 ]
Hozzászólás témája: 

Válaszolna valaki?
Bárki azok közül,aki rész vállalt a magyarosításokban.

Szerző:  Athor [ 2004 ápr. 29 csüt., 11:58 ]
Hozzászólás témája: 

Üdvözlet, játékosok! :P
A magam részéről nincs két hónapja, hogy elkezdtem játszani a Heros2-vel, de annyira beleszerettem ebbe a játékba, hogy elkezdtem utánna nézni a dolognak a NET-en, így találtam ezt az oldalt. A H3, ill. H4-es játékot még nem ismerem, de már keresem.
Nos, a lényeg. Jómagam alkotó beállítottságú egyén lévén, érdekel a map-szerkesztés. És már a témánál is vagyunk; nevezetesen, hogyan lehet új pályát alkotni? Kell hozzá valami különleges program? Eziránt érdeklődnék, és nagyon örülnék, ha valaki tudna segíteni. Ha valami nagy marhaságot kérdeztem, sorry, de a választ akkor is szivesen veszem. Viszlát!

Szerző:  Vologya [ 2004 ápr. 29 csüt., 12:49 ]
Hozzászólás témája: 

Üdv Bátor Harcosok!

Athor: Mindegyik Heroes játék tartalmaz térkép szerkesztőt. Ha feltelepíted a programot, megtalálod a telepítés könyvtárában. Ha szükséged van segítségre, írj a vologya@heroes.hardwired.hu mail címre, szívesen segítek! Ha valamilyen kérdésedre nem tudnék válaszolni, akkor továbbítom a többi szakértő team tag részére! Üdv az oldalunkon!

ui: Cooper köszi a figyelmeztetést! :D

Baráti üdv,

Szerző:  cooper [ 2004 ápr. 29 csüt., 13:52 ]
Hozzászólás témája: 

Üdv!

Athor: Üdv a klubban és a térképszerkesztők táborában (bízom benne, hogy az leszel!) Vmint én is szívesen segítek, bármi térképszerkesztési gondod-problémád van. Csak kattints a pü, vagy az emil gombra itt a hozzászólásban és már jöhet is az üzi.

Vologya: Elírtad a mail-címed. :o kimaradt egy s.
Helyesen vologya@heroes.hardwired.hu :P

üdv, Cooper :mrgreen:

Szerző:  Freemy [ 2004 ápr. 29 csüt., 18:32 ]
Hozzászólás témája: 

Athor írta:
Nos, a lényeg. Jómagam alkotó beállítottságú egyén lévén, érdekel a map-szerkesztés. És már a témánál is vagyunk; nevezetesen, hogyan lehet új pályát alkotni? Kell hozzá valami különleges program? Eziránt érdeklődnék, és nagyon örülnék, ha valaki tudna segíteni. Ha valami nagy marhaságot kérdeztem, sorry, de a választ akkor is szivesen veszem. Viszlát!

Ha segítség kell, hozzám is bátran fordulhatsz. :D
Én ugyan nem vagyok fennt túl sokat, de ha emailt írsz, biztos hamar válaszolok!

Szerző:  TeoZ [ 2004 ápr. 29 csüt., 21:59 ]
Hozzászólás témája: 

Kérdés:
Megoldható-e alap H4-ben, hogy a timed eventet időzítve(nem az x. nap, nem fix nap, hanem esemény (pl. várfoglalás, hőshalál, stb.) bekövetkezte után) indítsa?

Szerző:  Androgyn [ 2004 ápr. 30 pén., 14:47 ]
Hozzászólás témája: 

Igen! Ezt én is szertném tudni! Kérünk ide egy script-zsenit ,aki helyreigazít minket!!

Szerző:  TeoZ [ 2004 máj. 01 szomb., 20:56 ]
Hozzászólás témája: 

Androgyn írta:
Igen! Ezt én is szertném tudni! Kérünk ide egy script-zsenit ,aki helyreigazít minket!!


Én egy megoldást tudok, de az minden programozó rémálma, kockább már nem is lehetne:

1. Beállítod a timed eventre, hogy fusson le minden nap.
2. A timed eventnek kiválasztasz egy "conditional action"-t.
3. A triggerelni kívánt esemény (pl.quest) bekövetkezése billenti át az imént berekott conditional action-t.

Problémák:
1. Macera.
2. Minden egyes ****** körben megnézi, hogy az adott esemény bekövetkezett-e, úgyhogy elég pár ilyen, és az egyébként ötletesnek titulált pálya egyetlen jelzőt kap: Lassú!

Szerző:  cooper [ 2004 máj. 03 hétf., 10:55 ]
Hozzászólás témája: 

Ehhem srácok... ez biztos, hogy ebbe a topikba való??? :evil: :evil:

Szerző:  DarthSidious [ 2004 júl. 12 hétf., 9:41 ]
Hozzászólás témája: 

Bár én ma vagyok először ezen a fórumon, mégis javasolnék/kérdeznék vmit. miért gondoljuk, hogy a fly+dim.door a legtáposabb a H3-ban? szerintem az exp. townportal sokkal inkább élvezhetetlenné teszi a játékot. főleg akkor, ha a gép sohasem használja. Míg neki (igazán nagy pályán) 5-6 nap, míg felszívja magát, s erre fenntart 3hőst, addig én egyetlen nap alatt végéigtoborzom a fél világot.
A fly-t valóban túl erősnek tartom, ld. Dessa+fly+2xglowes=30.szint körül az L-es pályát egy nap alatt átrepüli... no comment.
Szerintem A dim.door lényegesen gyengébb a townportalnál. limitálva van a napi használata, és lehet ellene védekezni a térkép szerkesztésekor pl. cursed grounddal. sok térkép nem is végrehajtható nélküle, s azok kifejezetten élvezetes játéééékok, mikor az egyébként láthatatlan területekre csak dim.doorral lehet bejutni, egyetlen bizonyos pontról. Persze nagy szívás, ha arra a pontra a gép rátermel egy random lényt az egyik hét elején, mert akkor elbuktunk, de ez ellen is lehet védekezni. (Ha jól tudom, arra amezőre, ahol van event, nem tud a gép lényt kidobni). hát, csak ennyi, kíváncsian várom a bölcsebbnél bölcsebb véleményeket.

Szerző:  DarthSidious [ 2004 júl. 12 hétf., 9:54 ]
Hozzászólás témája: 

Közben, ahogy olvasom végig a hozzászólásokat, eszembe jut 1-2 dolog. Pl. Vár nélkül induló hőssel izgalmas játékot lehet játszani, (még XL pályán is) haaz útra kitett szörnyek közül némelyik beláll, némelyik pedig nem. Ezt persze lehet jelezni Sign-el/ eventtel/más, közeli objektumhoz csatolt szöveggel. Mondjuk az idnuló hős kap leadeship+diplomacyt és a térképen jelezzük számára - persze kaland-szagú mondatokkal mondva: "Gyanúsan közelít feléd"=50%; "feléd menekül néhány Titan elől" = 1000%; "vicsorogva körülvesznek"=0%, stb, hogy a soron következő lény milyen valószínűséggel csatlakozik hozzá. épp most gyártok egy ilyen térképet, ahol minden lénynél van némi esély, hogy beláll. Ettől szerintem igazi lutri a pálya, csak az ellenfeleket nehéz hozzá belőni. És persze a térképre érdemes kitenni néhány altar of sacrifice-t. mit gondoltok? Sidious

Szerző:  DarthSidious [ 2004 júl. 12 hétf., 9:55 ]
Hozzászólás témája: 

Közben, ahogy olvasom végig a hozzászólásokat, eszembe jut 1-2 dolog. Pl. Vár nélkül induló hőssel izgalmas játékot lehet játszani, (még XL pályán is) haaz útra kitett szörnyek közül némelyik beláll, némelyik pedig nem. Ezt persze lehet jelezni Sign-el/ eventtel/más, közeli objektumhoz csatolt szöveggel. Mondjuk az idnuló hős kap leadeship+diplomacyt és a térképen jelezzük számára - persze kaland-szagú mondatokkal mondva: "Gyanúsan közelít feléd"=50%; "feléd menekül néhány Titan elől" = 1000%; "vicsorogva körülvesznek"=0%, stb, hogy a soron következő lény milyen valószínűséggel csatlakozik hozzá. épp most gyártok egy ilyen térképet, ahol minden lénynél van némi esély, hogy beláll. Ettől szerintem igazi lutri a pálya, csak az ellenfeleket nehéz hozzá belőni. És persze a térképre érdemes kitenni néhány altar of sacrifice-t. mit gondoltok? Sidious

Oldal: 3 / 4 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/