Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
Mi az elvárás egy jó pályával szemben? http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=4&t=179 |
Oldal: 3 / 4 |
Szerző: | Androgyn [ 2004 ápr. 04 vas., 9:57 ] |
Hozzászólás témája: | |
Aham,értem. Tudom a lények sprite-kben vannak,és ezeket nem tudnánk átírni,de a képfájlokat (a gombokat pl) igen.Én nekem még egy új menü is elég lenne. Amúgy a újság szerint a Forge már teljesen kész volt.. Nos,hogyha ugyebár megvan nekem a RESEDIT,akkor elméletileg tudok vele valamit csinálni. (Habár lehet hogy nem ugyanaz a verziószám?) Légyszi mond meg hogy hogyan kell visszatömöríteni a megváltozatott fájlokat! |
Szerző: | Androgyn [ 2004 ápr. 05 hétf., 13:59 ] |
Hozzászólás témája: | |
Amúgy észrevettétek hogy a 4ben sokszor direkt fü van a vár alatt,pedig másmilyen terepen van , úgy csinálták meg hogy közvetlenül a vár alá egy kicsi "fükockát" tettek és ezért legtöbbször a megszoktt kép van elQttünk. Olyan nincs is hogy a nekrón és az asylumon kívül valami láván lenne, vagy föld alatt!! Havon is csak a Heaven van,pedig a Preserve is tök jól néz ki rajta. Ezeket azért csinálták ,hogy tudjanak valamiu újszerut produkálni a kiegészítökbe. Legalábbis azoknak akik még nem látták ezeket. Nem próbálgatják az editort... Mondjuk a grál is elég ritka egy jelenség..... |
Szerző: | Freemy [ 2004 ápr. 06 kedd, 18:34 ] |
Hozzászólás témája: | |
Androgyn írta: Aham,értem. Tudom a lények sprite-kben vannak,és ezeket nem tudnánk átírni,de a képfájlokat (a gombokat pl) igen.Én nekem még egy új menü is elég lenne.
Nem értem miért lenne szükség új menüre. A régi nem jó? Szerintem kellőképpen használható, felesleges lenne újat csinálni. Időpocsékolás és értelmetlen dolog szerintem. Pláne ahogy a team-et ismerem. Nem hiszem, hogy valakinek jutna akármennyi ideje is ilyen értelmetlenségre. Csak azért, hogy valami kicsit más legyen, kicsit szebb legyen szerintem nem a menüt kell babrálni. Viszont, ha te ezt akarod, csináld meg és örülni fogsz nagyon! |
Szerző: | Androgyn [ 2004 ápr. 07 szer., 13:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hát csak úgy menüt csinálni tényleg felesleges, de én egy olyanra gondoltam ,ami menne a kampányomhoz..érted??? Egy új projekt féle ,ami minden téren jól össze van gyúrva..ez a tervem. Igen, valószínü csinálok eggyet,de nem csak én fogok érte örülni...ha készlessz. Ha nem tudnád..az adventureképernyo is szerkeszthetö a RESEDITBEN és még megannyi más is......és nem csak a menüt akarom babrálni.. |
Szerző: | Freemy [ 2004 ápr. 07 szer., 13:58 ] |
Hozzászólás témája: | |
Elismerem, hogy nem ismerem a RESEDIT nevű programot , de igazából nekem nincs is kedvem hozzá. Ha viszont neked nagyon tetszik és értesz is hozzá (amiben annyira nem vagyok biztos a korábbi írásaid alapján ), csináld meg. Én nem bánom. Ha kész lesz, meg is nézem, de még mindig feleslegesnek tartom. De ha neked az egyediség a fontos, akkor hajrá! Félre ne érts! Nem lebeszélni akarlak róla (nem is tudnálak), csak engem ezek a dolgok nem különösebben vonzanak. Ennyi. |
Szerző: | Androgyn [ 2004 ápr. 08 csüt., 16:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Alles in ORDNUNG!!! Válaszoljatok,arra amit legutóbba H4 szerkesztésérol írtam, hogy a szerkesztök direkt nem tettek bele ezt-azt. Ja ,és Menyus,legyszi! Hogyan kell visszatömöríteni LOD-ra?? Vagy ti hogy csináltátok hogy a módosítások érvényre jussanak?? |
Szerző: | Androgyn [ 2004 ápr. 08 csüt., 16:45 ] |
Hozzászólás témája: | |
Lehet hogy nemvéletlenül nem tudom összeállítani,hisz egy régi 1.7-es verzió van meg . |
Szerző: | Androgyn [ 2004 ápr. 14 szer., 17:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
Válaszolna valaki? Bárki azok közül,aki rész vállalt a magyarosításokban. |
Szerző: | Athor [ 2004 ápr. 29 csüt., 11:58 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdvözlet, játékosok! A magam részéről nincs két hónapja, hogy elkezdtem játszani a Heros2-vel, de annyira beleszerettem ebbe a játékba, hogy elkezdtem utánna nézni a dolognak a NET-en, így találtam ezt az oldalt. A H3, ill. H4-es játékot még nem ismerem, de már keresem. Nos, a lényeg. Jómagam alkotó beállítottságú egyén lévén, érdekel a map-szerkesztés. És már a témánál is vagyunk; nevezetesen, hogyan lehet új pályát alkotni? Kell hozzá valami különleges program? Eziránt érdeklődnék, és nagyon örülnék, ha valaki tudna segíteni. Ha valami nagy marhaságot kérdeztem, sorry, de a választ akkor is szivesen veszem. Viszlát! |
Szerző: | Vologya [ 2004 ápr. 29 csüt., 12:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv Bátor Harcosok! Athor: Mindegyik Heroes játék tartalmaz térkép szerkesztőt. Ha feltelepíted a programot, megtalálod a telepítés könyvtárában. Ha szükséged van segítségre, írj a vologya@heroes.hardwired.hu mail címre, szívesen segítek! Ha valamilyen kérdésedre nem tudnék válaszolni, akkor továbbítom a többi szakértő team tag részére! Üdv az oldalunkon! ui: Cooper köszi a figyelmeztetést! Baráti üdv, |
Szerző: | cooper [ 2004 ápr. 29 csüt., 13:52 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv! Athor: Üdv a klubban és a térképszerkesztők táborában (bízom benne, hogy az leszel!) Vmint én is szívesen segítek, bármi térképszerkesztési gondod-problémád van. Csak kattints a pü, vagy az emil gombra itt a hozzászólásban és már jöhet is az üzi. Vologya: Elírtad a mail-címed. kimaradt egy s. Helyesen vologya@heroes.hardwired.hu üdv, Cooper |
Szerző: | Freemy [ 2004 ápr. 29 csüt., 18:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
Athor írta: Nos, a lényeg. Jómagam alkotó beállítottságú egyén lévén, érdekel a map-szerkesztés. És már a témánál is vagyunk; nevezetesen, hogyan lehet új pályát alkotni? Kell hozzá valami különleges program? Eziránt érdeklődnék, és nagyon örülnék, ha valaki tudna segíteni. Ha valami nagy marhaságot kérdeztem, sorry, de a választ akkor is szivesen veszem. Viszlát!
Ha segítség kell, hozzám is bátran fordulhatsz. Én ugyan nem vagyok fennt túl sokat, de ha emailt írsz, biztos hamar válaszolok! |
Szerző: | TeoZ [ 2004 ápr. 29 csüt., 21:59 ] |
Hozzászólás témája: | |
Kérdés: Megoldható-e alap H4-ben, hogy a timed eventet időzítve(nem az x. nap, nem fix nap, hanem esemény (pl. várfoglalás, hőshalál, stb.) bekövetkezte után) indítsa? |
Szerző: | Androgyn [ 2004 ápr. 30 pén., 14:47 ] |
Hozzászólás témája: | |
Igen! Ezt én is szertném tudni! Kérünk ide egy script-zsenit ,aki helyreigazít minket!! |
Szerző: | TeoZ [ 2004 máj. 01 szomb., 20:56 ] |
Hozzászólás témája: | |
Androgyn írta: Igen! Ezt én is szertném tudni! Kérünk ide egy script-zsenit ,aki helyreigazít minket!!
Én egy megoldást tudok, de az minden programozó rémálma, kockább már nem is lehetne: 1. Beállítod a timed eventre, hogy fusson le minden nap. 2. A timed eventnek kiválasztasz egy "conditional action"-t. 3. A triggerelni kívánt esemény (pl.quest) bekövetkezése billenti át az imént berekott conditional action-t. Problémák: 1. Macera. 2. Minden egyes ****** körben megnézi, hogy az adott esemény bekövetkezett-e, úgyhogy elég pár ilyen, és az egyébként ötletesnek titulált pálya egyetlen jelzőt kap: Lassú! |
Szerző: | cooper [ 2004 máj. 03 hétf., 10:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ehhem srácok... ez biztos, hogy ebbe a topikba való??? |
Szerző: | DarthSidious [ 2004 júl. 12 hétf., 9:41 ] |
Hozzászólás témája: | |
Bár én ma vagyok először ezen a fórumon, mégis javasolnék/kérdeznék vmit. miért gondoljuk, hogy a fly+dim.door a legtáposabb a H3-ban? szerintem az exp. townportal sokkal inkább élvezhetetlenné teszi a játékot. főleg akkor, ha a gép sohasem használja. Míg neki (igazán nagy pályán) 5-6 nap, míg felszívja magát, s erre fenntart 3hőst, addig én egyetlen nap alatt végéigtoborzom a fél világot. A fly-t valóban túl erősnek tartom, ld. Dessa+fly+2xglowes=30.szint körül az L-es pályát egy nap alatt átrepüli... no comment. Szerintem A dim.door lényegesen gyengébb a townportalnál. limitálva van a napi használata, és lehet ellene védekezni a térkép szerkesztésekor pl. cursed grounddal. sok térkép nem is végrehajtható nélküle, s azok kifejezetten élvezetes játéééékok, mikor az egyébként láthatatlan területekre csak dim.doorral lehet bejutni, egyetlen bizonyos pontról. Persze nagy szívás, ha arra a pontra a gép rátermel egy random lényt az egyik hét elején, mert akkor elbuktunk, de ez ellen is lehet védekezni. (Ha jól tudom, arra amezőre, ahol van event, nem tud a gép lényt kidobni). hát, csak ennyi, kíváncsian várom a bölcsebbnél bölcsebb véleményeket. |
Szerző: | DarthSidious [ 2004 júl. 12 hétf., 9:54 ] |
Hozzászólás témája: | |
Közben, ahogy olvasom végig a hozzászólásokat, eszembe jut 1-2 dolog. Pl. Vár nélkül induló hőssel izgalmas játékot lehet játszani, (még XL pályán is) haaz útra kitett szörnyek közül némelyik beláll, némelyik pedig nem. Ezt persze lehet jelezni Sign-el/ eventtel/más, közeli objektumhoz csatolt szöveggel. Mondjuk az idnuló hős kap leadeship+diplomacyt és a térképen jelezzük számára - persze kaland-szagú mondatokkal mondva: "Gyanúsan közelít feléd"=50%; "feléd menekül néhány Titan elől" = 1000%; "vicsorogva körülvesznek"=0%, stb, hogy a soron következő lény milyen valószínűséggel csatlakozik hozzá. épp most gyártok egy ilyen térképet, ahol minden lénynél van némi esély, hogy beláll. Ettől szerintem igazi lutri a pálya, csak az ellenfeleket nehéz hozzá belőni. És persze a térképre érdemes kitenni néhány altar of sacrifice-t. mit gondoltok? Sidious |
Szerző: | DarthSidious [ 2004 júl. 12 hétf., 9:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
Közben, ahogy olvasom végig a hozzászólásokat, eszembe jut 1-2 dolog. Pl. Vár nélkül induló hőssel izgalmas játékot lehet játszani, (még XL pályán is) haaz útra kitett szörnyek közül némelyik beláll, némelyik pedig nem. Ezt persze lehet jelezni Sign-el/ eventtel/más, közeli objektumhoz csatolt szöveggel. Mondjuk az idnuló hős kap leadeship+diplomacyt és a térképen jelezzük számára - persze kaland-szagú mondatokkal mondva: "Gyanúsan közelít feléd"=50%; "feléd menekül néhány Titan elől" = 1000%; "vicsorogva körülvesznek"=0%, stb, hogy a soron következő lény milyen valószínűséggel csatlakozik hozzá. épp most gyártok egy ilyen térképet, ahol minden lénynél van némi esély, hogy beláll. Ettől szerintem igazi lutri a pálya, csak az ellenfeleket nehéz hozzá belőni. És persze a térképre érdemes kitenni néhány altar of sacrifice-t. mit gondoltok? Sidious |
Oldal: 3 / 4 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |