Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

Mi az elvárás egy jó pályával szemben?
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=4&t=179
Oldal: 2 / 4

Szerző:  Lzo [ 2004 jan. 23 pén., 23:53 ]
Hozzászólás témája: 

manticore írta:
Sziasztok!

Annyit szeretnék hozzáfűzni a témához, hogy a nagy csaták vagy
a nehéz csaták nem összekeverendők.
Nem attól lesz nehéz egy csata hogy megváltoznak a számok,
de ugyanakkor az arányok csak kis mértékben.
Az hogy kinek mi az élvezetes csata - nehéz vagy nagy - már
nézőpont kérdése.
Példa nehéz csatákra: 1 hőssel mész hét napon keresztül akinél
mindössze 1 főnix van, várad még nincs; közben olyan seregeket
kell legyaknod amiknél egy rossz lépés a pálya végét jelentheti.
( Egy Solti Ádám pályáról van szó )

Manticore

Üdv!
A jó csatákra példa lehet a H1 és H2 Vártípus verseny.Itt 1 sereggel kell 4-5 csatát megvívni,és nem árt óvni a csapatot.Nekem nagyon bejött!
Igaz,hogy nem nagyon nagyok,de igen nehezek.
Üdv-Lzo
Ui.:Egy hete küzdök a H1 Cas-Cas pályán a 3. gyözelemért,talán egyszer összejön nekem is...Kis örömök az életben. :D

Szerző:  Tobi [ 2004 jan. 25 vas., 0:04 ]
Hozzászólás témája: 

Nos sziasztok.
Ez a pálya szerkeztős téma nekem nagyon tetszik . Sok hasznos információval gyarapodtam.
De lenne egy kérdésem.
A Heroes 4 ben , hogy lehet eventeket (esemény sort lerakni ) :?:
következő kérdés : a questek (Heroes 3 ban a neve seers hut volt :shock: )-et hogyan lehet használni.
Hol lehet szöveget megadni és hol a küldetést . nagyon kiváncsí vagyok.
kérlek válaszoljatok erre .

Na akkor én is bekapcsolódnék a témába én is szeretek pályákat szerkezteni.
A honlapon eddig 3 van fent :Italia war (3) :cry: , Hegylakó(4) :wink:
Haxawar(5) :lol:
mindeggyik Xl es méretű .
Ha akarjátok megnézhetitek őket. Egy megjegyzés a hegylakó és az italia warban vannak seers hutok de nincsenek benne küldetések mert akkor még nem tudtam, hogy hogyan lehet ilyet csinálni .
-Ha minden igaz a napokban kerül ki egy másik pályám
a neve Beriquel ami szintén egyedül a világ eleln szerű pálya .

Nos most erről fogok írni.
1.Én álltalában ilyenkor 8 különböző földrészt szerkeztek ahol természetesen 8 nép éldegél :). Mindegyik földrésznek adok nevet .
Mindeggyik ilyen országnak van határ őrsége némi katonával. És álltalában ide szoktam tenni a kis táblácskát (Ide írom az ország neveket ) :D
2, álltalában mindeggyik nép egyenlő feltételekkel indítom. Bár ha a történetben az szerepel , hogy a fő gonosz feltört a pokolból akkor az a nép egy nagyobb létszámú kezdő csapattal indít. persze hátrányoltatom is őket éldául nincs váruk. És el kell foglalniuk eggyet.
3,Nekem nagyon fontos a szöveg , ezért viszonylag sokat írok. Mindegyik
népnek külön történetek . Fontos a tartalmi kapcsolatok. Előfordul az is , hogy vanna olyan szövegek amit minden népnél megjelenítek. Pl megjött az adó
4, az eventekről is van mit írnom. az ilyen tipusú pályáknál értelmetlenség lenne tele tűzdelni mindenfél eventekkel . népenként elég 5-6 maximum
6,seers hutok a legérdekesebb elemei a páyláknak. Ajánlott jó sztorit írni .
Nos sorolhatnám, de inkább befejezem az egészet . :P
Na sziasztok

Szerző:  cooper [ 2004 feb. 02 hétf., 11:51 ]
Hozzászólás témája: 

Üdv!

Újabb dolgok jutottak eszembe.
1. Az szerintem egy nagyon fontos tényező, hogy a szerkesztő és a játék által nyújtott opciókat lehetőleg maximális szinten tudjuk kihasználni.

Például ha valakinek SoD-ja van az el tud zárni pályaterületeket úgy hogy lerak egy Quest Gate-t, így a játékidőt is ugrásszerűen meg lehet növelni! Sőt :!:, ha időhatárt (deadline-t) adsz a Quest Gate-nek, akkor bizony az is előfordulhat, hogy a játékos nem tudja befejezni a pályát, mert a Quest Gate végleg lezárja az utat. Persze a Fly, Dim. Door, Angel Wings, Water Walk, Boots of Levitation használatának lehetőségét abszolút le kell korlátozni
Az időhatárt persze csak hosszas tesztelgetés után tudod beállítani a megfelelőre. Ha ez tényleg ideálisan megoldott, a siker a kezedben van, hiszen egy dinamikus, folyamatos odafigyelést igénylő, igazán pörgős pályát csináltál.

2. A seregek nagyságának nem muszáj mindig xxxl-esnek lennie. Nagy létszám nem mindig jelent izgalmas csatát. Meg ugye, ha valaki nem bír legyőzni 1000 akármit az első hónapban, kénytelen várni-várni-várni és gyűjtögetni, ha nincs más út, és ez a pálya izgalmának, ritmusának rovására mehet. Inkább érdemes egy necces szörnymennyiséget beállítani, ha értitek mire gondolok. Mindezek feltétele természetesen a tesztelés és a tesztelés, no meg a tesztelés!!!

3. Sokan mondják/gondolják, hogy a pálya külseje nem elsődleges szempont. Egyáltalán nem így van! Ha a pályád külsejében, kialakításában van egy kis eredetiség, valami szokatlan, vagy esetleg egy rajzot látsz a minimapon, ez az osztályzatodat szerintem megdobhatja.

Tehát a 3 legfontosabb elem szerintem a pályakészítésnél:
1. A lehetőségek max kidolgozása.
2. A szörnyek mennyisége, ne menjen a játékidő rovására, ill. a játékmenet rovására.
3. A külsőben legyen eredetiség, különlegesség.

üdv, Cooper

U.i.: Még valami. A Grált mindig fixáljátok le, lehetőleg ne legyen könnyű megszerezni. A gép magas fokozaton kapásból tudja, hogy hol van a grál!

Szerző:  Freemy [ 2004 feb. 02 hétf., 13:05 ]
Hozzászólás témája: 

Ez jó ötlet! :shock: Tényleg!
Eddig nem figyeltem a Minimap szépségére, mostantól arra is ügyelek.
Azért is fontos még, mert amikor valaki le akarja szedni a térképet bizony megnézi ezt a rajzot is, hiszen ide az oldalra is úgy kerül fel egy térkép, hogy a minimap látszik a letöltés gomb felett :!:
Jó ötlet! :idea:

Szerző:  Idegcsávó [ 2004 feb. 02 hétf., 17:57 ]
Hozzászólás témája: 

Üdv!

Ezzel kapcsolatban lenne egy észrevételem:A térképeknél csak a felszín van felrakva, az alvilág meg nem. Ez azért baj, mert néhány pályánál (pl. Dante Pokla) az alvilág sokkal jobban kidolgozott a felvilágnál (és lehet, hogy a felszínen nincs semmi érdemi dolog)!

Szerző:  Krityó [ 2004 feb. 02 hétf., 21:52 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!

Vitatkoznék Cooper-rel, Freemy-vel, szerintem a minimapok alapján nem fognak többen letölteni pályát! Véleményem szerint az osztályzat és a szöveges értékelés SOKKAL többet nyom a latban, mint egy szép lófej alakú térkép, vagy bármi ilyesmi! Nem akarok megsérteni senkit, de a kép alapján csak a - hm, hogy is mondjam - a "nyeretlen /tizen/kétévesek" indulnak be...
Egyébként nézzük meg meg mindannyian a letöltéseket, a duma helyett!
Akinek nincs rálátása, el kell, hogy higgye nekem: a H3-as pályák esetén ezer fölötti letöltés csak a KIEMELT pályáknál van! Az első 10 legjobb pálya között - ránézésre - csak ötös, ill. négyes szintű (tk. megdicsért) pálya van, majdnem mind XL-es, pluszpontos, stb.
The empire of the world 1-2., Reinkarnáció kampány, Legendák és Sárkányok, 2000, The lone knight, Legnagyobb uralkodók, stb.
Nem tudom, aki régi motoros, modja már meg, ezek közül melyiknek van szép minimapja??? :twisted:

Na, ennyi a véleményem, szerintem ne erre hajtsatok, hanem a Cooper által (is) jól kihangsúlyozott dolgokra!
Különben sosem lesz még négyes szintű pálya sem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Üdv: Krityó

Szerző:  Owen [ 2004 feb. 03 kedd, 14:44 ]
Hozzászólás témája: 

Krityó írta:
Sziasztok!

Vitatkoznék Cooper-rel, Freemy-vel, szerintem a minimapok alapján nem fognak többen letölteni pályát! Véleményem szerint az osztályzat és a szöveges értékelés SOKKAL többet nyom a latban, mint egy szép lófej alakú térkép, vagy bármi ilyesmi! Nem akarok megsérteni senkit, de a kép alapján csak a - hm, hogy is mondjam - a "nyeretlen /tizen/kétévesek" indulnak be...
Egyébként nézzük meg meg mindannyian a letöltéseket, a duma helyett!
Akinek nincs rálátása, el kell, hogy higgye nekem: a H3-as pályák esetén ezer fölötti letöltés csak a KIEMELT pályáknál van! Az első 10 legjobb pálya között - ránézésre - csak ötös, ill. négyes szintű (tk. megdicsért) pálya van, majdnem mind XL-es, pluszpontos, stb.
The empire of the world 1-2., Reinkarnáció kampány, Legendák és Sárkányok, 2000, The lone knight, Legnagyobb uralkodók, stb.
Nem tudom, aki régi motoros, modja már meg, ezek közül melyiknek van szép minimapja??? :twisted:

Na, ennyi a véleményem, szerintem ne erre hajtsatok, hanem a Cooper által (is) jól kihangsúlyozott dolgokra!
Különben sosem lesz még négyes szintű pálya sem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Üdv: Krityó

Ez természetes hisz csak gondoljunk az Empire of the world
3részes pályához :D !Ti már végig
vittétek?

Szerző:  Freemy [ 2004 feb. 04 szer., 13:45 ]
Hozzászólás témája: 

Megintcsak gazdagodtam tapasztalatokban. :lol:
Azért biztos van jelentősége a szép pályáknak is, de abban egyetértek mindenkivel, hogy nem ez az elsődleges fontosság a pályán. Ha viszont alkotunk egy jó térképet, akkor a sok jó közül biztos vagyok benne, hogy több letöltés jut a szebb minimapos térképekre. :)

Szerző:  cooper [ 2004 feb. 10 kedd, 18:00 ]
Hozzászólás témája: 

Mugger írta:
Sziasztok!
(...) Mindenki:
Szerintem egyébként a "Jó" térkép onnan ismerszik meg, hogy szórakoztató a végigjátszása! Legyen az mindenki számára végigvihető map vagy extranehéz pálya, ha sikerül jónéhány órára,napra,hétre odaszögezni a playert a monitor elé, akkor jó pályát sikerült csinálnod!

Üdv. Mugger

Igen-igen-igen. Tökéletesen egyetértek! Én is ilyesmire törekszem minden egyes vár, bánya, kincs, hős, szörny lerakásakor, a történet minden betűjének leütésekor. :)

Krityó!

Igazad van. Nem a legelső szempont a minimap. De nem is az utolsó! Sőt, szerintem egy csúnya pályára te se szívesen adnál 5öst. én Mugger Reinkarnációjának pályáit egyáltalán nem találom csúnyának, igaz csak az elsőt néztem meg szerkesztőben, aminek az alvilágja kifejezetten tetszett. Annyi jó ötlet van már csak abban az egyetlen pályában, hogy kapásból, ha mondhatjuk úgy "megihletett". :D

üdv, Cooper

Szerző:  cooper [ 2004 feb. 11 szer., 17:32 ]
Hozzászólás témája: 

Hali Mugger!
De még mennyire, sőt a második sem éppen utolsó, ahogy a többi se.
Sajnos XL-es mapra nincs időm, pláne 5-re. Úgyhogy kénytelen vagyok mindent kihozni abból a 4 (M, M, S, L) pályából, ami a kampányomban van.

üdv, Cooper

Szerző:  TeoZ [ 2004 feb. 19 csüt., 20:20 ]
Hozzászólás témája: 

kazakh írta:
Kedves mindenki!
A fenti kérdéseimet a következőkkel egészíteném ki:
Mi a véleményetek a szövegek mennyiségéről? Mert pl. nekem a H4 kampányainak szövege néha az életkedvemet is elveszi, mikor fél órát olvasgatok, mire játszhatok, és majdnem minden nap...
Kíváncsi lennék, hogy milyen mennyiségű szöveget találtok még kibírhatónak.
Szeretném tudni mások véleményét is. A híreszeteléssel ellentétben nem harapok!


:arrow: Lehet hogy ezt mások is monták már, de szerintem a szövegeknek pont az a lényege, hogy a Heroes-os hangulat megmaradjon, és ne csapjon át megyek-zúzok-építek jellegű dolgokba. Én speckó kíváncsi vagyok a történetre is: hogy tkp. most mi a fenének kalinpálok ezen az átokföldén????
:arrow: A H4 kampányokról meg annyit, hogy pl. az Elwin and Shaera pont a szövegektől lett számomra érdekes, egyébként megrögzött Chaos-os, Dungeon-os, Warlock-os játékos vagyok.

Szerző:  Androgyn [ 2004 márc. 21 vas., 18:05 ]
Hozzászólás témája:  Ötletek

Sziasztok!
Én is szoktam pályákat készíteni, néha kampányokat is .
megrögzött mániám, hogy mindenre figyelek és mindig a "bestet" akarom kihozni egy pályából ezért legalább 5x tesztelem őket.
Főbb elvárásaim:
-Elsősorban egy jó sztori és vajamilyen formában kötődjön a Quest-ekhez is, az eventek legyenek sorsdöntőek ,elsőnapra bevezető kötelező, skrollosat nemajánlok mert többen átklikkelik (én is), de azért néha-néha úgy 5-10 soros a story miatt is kell. A sorsdöntőségre 1 jó példa: Csinálsz egy várt amibe mondjuk nem lehet felépíteni x és y épületet , de valahogy a játék során ezt visszaváltoztatod, vagy mondjuk kivonsz vagy hozzáadsz a várban vehető katonákhoz.
-Amikor a sztory kész ,akkor elő kell venni papírt és ceruzát és megrajzolni a Minimap-ot, nehogy éppen szerkesztés közben találd ki mi hol legyen ,így sokkal átgondoltabb lesz. Szerintem nagyon fontos ez is , (Krityó nagyon végletesen nézed ezt a kérdést , igenis látásból is ki lehet szűrni a nagyon gagyi pályákat erre egy példa: Amikor a földfajták kockákban ,vagy téglalapokban vannak a térképen, )
Aki rajz szerű pályát tud készíteni ,úgy hogy még kalandos és élvezet azt játszani ,az egy igazi művész,igen ez már művészet.És el kell ismerni hogy nem kis munka van benne. Például jól emlégszem a kettő-ből a Dragon Wars-ra , vagy az Enroth-ra, de a ROE-ből a Dragon Orb is jó volt . Nézzétek meg a letölthető négyes pályákből a BURN'EM-et,na erre egy jó nekrós pályát el tudnék képzelni ,valami horroros sztorival. Ja visszatérve a storyra,nem árt egy kis humor is.
-Mindenképpen legyen egyensújban ,vagy jó arányban kell lennie az én ,és az ellenség hadiereje az alapötlettől függően. Ha nincs ,akkor elvileg a teszt során kiderűl hogy játszható-e.Nem értem azokat akik tesztelés nélkül képesek nyílvánossá tenni a munkályukat, ez olyan égő. És idegesítő: Játszok valameddig egy letöltöttött pályával és kiderül hogy nem végigvihető..
-Figyelni kell a grálra ,mert impossible módban a gép egyből beszerzi,tehát jó ha fixált mégjobb, ha van sztorija is!
-Ha kampányt készítessz ,ügyelj arra hogy a kampány térképe illeszkedjen a történés helyszínéhez, ne csak a pályaszámot nézd. Láttam már olyat hogy füves pálya volt és Bracada térkép volt hozzá..
-Egy extra ötlet!! Feldobhatod úgy is hogy raksz hozzá egy két új hős fotót is a játékba, persze ha a másiknak is megvan ,vagy e-mailben el tudod küldeni..
-Skrippelhetsz is ha van wog-od, bár ez chinézis..
Fő az eredetiség és az ötletesség és az hogy sokszor teszteld!!!

Szerző:  menyus [ 2004 márc. 21 vas., 19:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ötletek

Androgyn írta:
Sziasztok!
Én is szoktam pályákat készíteni, néha kampányokat is .
megrögzött mániám, hogy mindenre figyelek és mindig a "bestet" akarom kihozni egy pályából ezért legalább 5x tesztelem őket.
Főbb elvárásaim:
-Elsősorban egy jó sztori és vajamilyen formában kötődjön a Quest-ekhez is, az eventek legyenek sorsdöntőek ,elsőnapra bevezető kötelező, skrollosat nemajánlok mert többen átklikkelik (én is), de azért néha-néha úgy 5-10 soros a story miatt is kell. A sorsdöntőségre 1 jó példa: Csinálsz egy várt amibe mondjuk nem lehet felépíteni x és y épületet , de valahogy a játék során ezt visszaváltoztatod, vagy mondjuk kivonsz vagy hozzáadsz a várban vehető katonákhoz.
-Amikor a sztory kész ,akkor elő kell venni papírt és ceruzát és megrajzolni a Minimap-ot, nehogy éppen szerkesztés közben találd ki mi hol legyen ,így sokkal átgondoltabb lesz. Szerintem nagyon fontos ez is , (Krityó nagyon végletesen nézed ezt a kérdést , igenis látásból is ki lehet szűrni a nagyon gagyi pályákat erre egy példa: Amikor a földfajták kockákban ,vagy téglalapokban vannak a térképen, )
Aki rajz szerű pályát tud készíteni ,úgy hogy még kalandos és élvezet azt játszani ,az egy igazi művész,igen ez már művészet.És el kell ismerni hogy nem kis munka van benne. Például jól emlégszem a kettő-ből a Dragon Wars-ra , vagy az Enroth-ra, de a ROE-ből a Dragon Orb is jó volt . Nézzétek meg a letölthető négyes pályákből a BURN'EM-et,na erre egy jó nekrós pályát el tudnék képzelni ,valami horroros sztorival. Ja visszatérve a storyra,nem árt egy kis humor is.
-Mindenképpen legyen egyensújban ,vagy jó arányban kell lennie az én ,és az ellenség hadiereje az alapötlettől függően. Ha nincs ,akkor elvileg a teszt során kiderűl hogy játszható-e.Nem értem azokat akik tesztelés nélkül képesek nyílvánossá tenni a munkályukat, ez olyan égő. És idegesítő: Játszok valameddig egy letöltöttött pályával és kiderül hogy nem végigvihető..
-Figyelni kell a grálra ,mert impossible módban a gép egyből beszerzi,tehát jó ha fixált mégjobb, ha van sztorija is!
-Ha kampányt készítessz ,ügyelj arra hogy a kampány térképe illeszkedjen a történés helyszínéhez, ne csak a pályaszámot nézd. Láttam már olyat hogy füves pálya volt és Bracada térkép volt hozzá..
-Egy extra ötlet!! Feldobhatod úgy is hogy raksz hozzá egy két új hős fotót is a játékba, persze ha a másiknak is megvan ,vagy e-mailben el tudod küldeni..
-Skrippelhetsz is ha van wog-od, bár ez chinézis..
Fő az eredetiség és az ötletesség és az hogy sokszor teszteld!!!


Szia Androgyn!
Küldd el nekünk a pályáidat légyszi, szívesen feltennénk az oldalunkra! A terkepek@heroes.hardwired.hu e-mail címre jöhetnek!

Üdv,
Menyus

Szerző:  Krityó [ 2004 márc. 22 hétf., 10:27 ]
Hozzászólás témája: 

Szia Androgyn!

Speciel abban egyetértek veled, hogy a rossz térképeket többnyire ki lehet szűrni a minimap alapján, pl. az általad említettek alapján, de a jókat nem, és minket az érdekel! :)
A csúnya, de finom elv alapján a csúnyácska minimapos térképből a jó beállításokkal sokat ki lehet hozni, de fordítva... :evil:

Üdv: Krityó

Szerző:  Androgyn [ 2004 ápr. 03 szomb., 19:38 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!
Van egy progim: a ResEDITOR ,amivel a H3-at szét lehet szedni.
Pályák,írások,képek satöbbi. Valószínu hogy ezzel magyarosítottátok a ROE-t és a SOD-ot is ,nem? Hogyha már valaki megtudja változtatni a menüben a gombokat(magyarra), és az írásokat is,akkor mi az akadály hogy akár egy újjabb különkiadást csináljunk mi magunk is!!!!???? :o :idea:
Ahogy az oroszok is,úgy mi is tudnánk valamit ,csak kellenek a progik amikkel dolgoznak. Mondjuk csinálnánk egy új menüt, vagy, de ez csak álom: Akár egy új várat. Sajnos, szétszedni az tudom,de nem tudom hogy kell újra összerakni arra a fájlra (most hírtelen nem tudom a kiterjesztését)ami a DATA-ban van. Amúgy a H4-nek is megvan ez a RESEDITOR -ja. 8)
Még valami.
Még nagyon régen, a AB megjelenés elott Greg Fulton azt nyilatkozta a PCZED-nek ,hogy eredetileg egy úgynevezett FORGE nevezetu,silence-fiktion alapú várost akartak 9. nek,de annyi levelet kaptak a rajongóktól,hogy végul dobták és helyett lett a CONFLUX.
Nos, ez csak kamu volt? Csak nagy volt a szája,vagy tényleg tervbe volt?

Szerző:  menyus [ 2004 ápr. 03 szomb., 20:29 ]
Hozzászólás témája: 

Androgyn írta:
Sziasztok!
Van egy progim: a ResEDITOR ,amivel a H3-at szét lehet szedni.
Pályák,írások,képek satöbbi. Valószínu hogy ezzel magyarosítottátok a ROE-t és a SOD-ot is ,nem? Hogyha már valaki megtudja változtatni a menüben a gombokat(magyarra), és az írásokat is,akkor mi az akadály hogy akár egy újjabb különkiadást csináljunk mi magunk is!!!!???? :o :idea:
Ahogy az oroszok is,úgy mi is tudnánk valamit ,csak kellenek a progik amikkel dolgoznak. Mondjuk csinálnánk egy új menüt, vagy, de ez csak álom: Akár egy új várat. Sajnos, szétszedni az tudom,de nem tudom hogy kell újra összerakni arra a fájlra (most hírtelen nem tudom a kiterjesztését)ami a DATA-ban van. Amúgy a H4-nek is megvan ez a RESEDITOR -ja. 8)
Még valami.
Még nagyon régen, a AB megjelenés elott Greg Fulton azt nyilatkozta a PCZED-nek ,hogy eredetileg egy úgynevezett FORGE nevezetu,silence-fiktion alapú várost akartak 9. nek,de annyi levelet kaptak a rajongóktól,hogy végul dobták és helyett lett a CONFLUX.
Nos, ez csak kamu volt? Csak nagy volt a szája,vagy tényleg tervbe volt?


Szia!
Sajnos az új vár nagyon durva lenne, max. annyit tudnánk csinálni (a Team legalábbis), hogy az egyes harcosok, lények,... paramétereit megváltoztatjuk. Szép lenne, az biztos...

A Forge nem kamu, tényleg tervben volt, de én maximálisan megértem a fejlesztőket, hogy kivették, hisz pl. a láncfűrészes naga eléggé tönkrevágta volna a játék hangulatát és világát.

Menyus

Szerző:  Androgyn [ 2004 ápr. 03 szomb., 21:40 ]
Hozzászólás témája: 

Akkor ennyi kegészíto után,+miután eladták a Heroest, igazán megoszthatnák velünk ezt a várat is nem?? Kérje el valaki!!
A resededit-re mit mondasz?? KÉszítsünk mi is kiegészítot,én benne lennék!!! :!: :!: :wink:

Szerző:  menyus [ 2004 ápr. 03 szomb., 21:52 ]
Hozzászólás témája: 

Androgyn írta:
Akkor ennyi kegészíto után,+miután eladták a Heroest, igazán megoszthatnák velünk ezt a várat is nem?? Kérje el valaki!!
A resededit-re mit mondasz?? KÉszítsünk mi is kiegészítot,én benne lennék!!! :!: :!: :wink:


Szia!
Biztos nem adják ki, hisz elvetették az ötletét, gondolom be sem fejezték tisztességgel..

A reseditre azt mondom, hogy szuper prog, a magyarosítás bizony azzal készült.
A kiegészítőről írtam, mégegyszer beidézem:

Menyus írta:
max. annyit tudnánk csinálni (a Team legalábbis), hogy az egyes harcosok, lények,... paramétereit megváltoztatjuk


ez -akárhogy is nézzük- nem elég egy önálló kiegészítőnek, kéne hozzá még némi újítás is, mint pl. amelyek megtalálhatóak a WOG-ban is.

Menyus

Oldal: 2 / 4 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/