Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
Pályaszerkesztés (2) http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=4&t=1685 |
Oldal: 1 / 8 |
Szerző: | Trunks [ 2012 jan. 05 csüt., 3:25 ] |
Hozzászólás témája: | Pályaszerkesztés (2) |
Sziasztok! Sajnos az előző topic néha görgetett maga előtt egy oldalt, így lezártam és hamarosan a temetőbe kerül, ahol persze még vissza lehet olvasni benne. |
Szerző: | Laca [ 2012 jan. 30 hétf., 23:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
Egy kis kiegészítés a mapeditor kodex-hez: Kampányszerkesztésnél a Prologue - Epilogue szerkesztésnél tanácsolja Beorn, hogy magyar karaktereket ne, mert nem bírja a heroes megjeleníteni. Nos, tapasztalataim szerint a nagy betűkkel írt magyar karaktereket minden további nélkül megjeleníti! Nem biztos, hogy szép az egészet nagy betűvel írni, de legalább megjeleníti és használható a funkció! ![]() Laca |
Szerző: | kovifeco [ 2012 feb. 08 szer., 16:27 ] |
Hozzászólás témája: | heroes 4 pályakészítés |
pályakészítésnél (H4) megoldható hogy egy bizonyos napon jelenjen meg egy ellenséges vagy egy baráti sereg valahol? milyen szkript(ek) kellenek hozzá? (ezalatt úgy értem hogy magán a mapon egy bizonyos ponton megjelenjen) és meglehet valahogy adni hogy egy másik napon (szintén kijelölt) megtámadja a váramat? igyekszek egy várostromos küldetést összehozni de eddig nem jöttem rá hogy is kellene ezeket megoldani. |
Szerző: | embertervez [ 2012 feb. 09 csüt., 2:07 ] |
Hozzászólás témája: | Re: heroes 4 pályakészítés |
kovifeco írta: pályakészítésnél (H4) megoldható hogy egy bizonyos napon jelenjen meg egy ellenséges vagy egy baráti sereg valahol? milyen szkript(ek) kellenek hozzá? (ezalatt úgy értem hogy magán a mapon egy bizonyos ponton megjelenjen) és meglehet valahogy adni hogy egy másik napon (szintén kijelölt) megtámadja a váramat? igyekszek egy várostromos küldetést összehozni de eddig nem jöttem rá hogy is kellene ezeket megoldani.
A H4-et nem nagyon ismerem, de H3-ban úgy szokták az időzítést csinálni, hogy leraknak egy lénytermelő helyet pl. nomad tent, és egy quest guardot, és megadod benne hány nomádot kell leadnia a gépnek---> így kiszámolhatod melyik hétre gyűljön össze annyi amennyivel kinyitható a kapu. Pl. ha azt szeretnéd, hogy a 3. hónap első napján támadjon akkor a quest guard 9x7=63 nomádot kér. Ezután kell egy pandora box, vagy event amiben a gép megkapja a seregét és egy térkapu amivel odaugrik a váradhoz, vagy a kívánt helyre. Nem tudom a H4 hogyan működik, de remélem ez a kis leírás ott is a segítségedre lesz. |
Szerző: | Zsee [ 2012 feb. 09 csüt., 15:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: heroes 4 pályakészítés |
embertervez írta: A H4-et nem nagyon ismerem, de H3-ban úgy szokták az időzítést csinálni, hogy leraknak egy lénytermelő helyet pl. nomad tent, és egy quest guardot, és megadod benne hány nomádot kell leadnia a gépnek---> így kiszámolhatod melyik hétre gyűljön össze annyi amennyivel kinyitható a kapu. Pl. ha azt szeretnéd, hogy a 3. hónap első napján támadjon akkor a quest guard 9x7=63 nomádot kér. Ezután kell egy pandora box, vagy event amiben a gép megkapja a seregét és egy térkapu amivel odaugrik a váradhoz, vagy a kívánt helyre. Nem tudom a H4 hogyan működik, de remélem ez a kis leírás ott is a segítségedre lesz.
Ez egy nagyon jó kivitelezés, de egy-két dolgot még hozzátennék. Ugye a H4-ben nem muszáj hogy vára legyen a játékosnak, így ha a térképen egy egyedüli hőst csinálsz akkor érdemes aranybányát rakni a lénytermelő mellé ![]() Ha támadásra akarod a hőst használni állítsd be neki a Taktikát fullosan és Élet mágiát ( azon belül tömeges varázslatokat, pár mana és halhatatlanság italt ), mert így nem vérzik el a semleges egységektől és még ellenfélként is izgalmasabb egy combos sereg ellen küzdeni ![]() Ha a portálkapus módszert alkalmazod ( amit ajánlok ), az legyen egy irányú kapu, mert az AI hajlamos még utána ottmaradni a lénytermelőnél, néha 1-2 vagy még több hétig. Ha fontos az időpont, lehetőség szerint gyors lényeket, vagy valami jó csizmát érdemes adni neki. Viszont ha konkrét célpontja van a támadásnak, úgyis ott lesz a portál, ilyenkor teljesen mindegy. Ha bizonyos ( nagyobb ) területet kellene letarolnia, abban az esetben ez is jól jön, mert előfordul hogy lassabban mozgó hőssel, inkább egy területen marad, és nem lesz valami agresszív. |
Szerző: | Laca [ 2012 feb. 09 csüt., 22:00 ] |
Hozzászólás témája: | |
H3-ban nekem ezzel az a tapasztalatom, hogy ha az AI azt érzi, hogy te erősebb vagy nála a portál túloldalán egyszerűen nem jön át... |
Szerző: | embertervez [ 2012 feb. 10 pén., 1:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
Laca írta: H3-ban nekem ezzel az a tapasztalatom, hogy ha az AI azt érzi, hogy te erősebb vagy nála a portál túloldalán egyszerűen nem jön át...
Sőt ki se nyitja a kaput. Azt még hozzá tenném, hogy nem véletlen hoztam fel a nomádot példaként, ugyanis azt tapasztaltam, hogy nem minden lényt vesz meg a gép, hiába kéne csak simán odasétálnia egy kockát, de a nomád mindig működött. Illetve van még egy előnye, hogy 7-et lehet kapni, így könnyű beállítani velük az időt. |
Szerző: | HUNLorcs [ 2012 márc. 11 vas., 3:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
Valaki tudna segíteni esetleg abban, hogyan lehet beállítani, hogy H3 kampányban ne csak egy hőst legyen tilos elveszíteni (ahogy pl. az AB utolsó mapján tilos elveszíteni Rolandot és Catherine-t is), hanem több másik hős esetén is vereség legyen (hogy fixen át lehessen vinni több hőst is a történetben)? Kerestem Beorn kódexében, de ezt nem találtam meg... ![]() És még valami: Lehet (megint H3-ban) placehold-olni olyan hőst, aki az előző pályán induláskor be volt börtönözve? Előre is köszi a segítséget. |
Szerző: | embertervez [ 2012 márc. 11 vas., 6:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
Az első kérdésre: beállítani nem lehet, de ha leraksz egy quest guardot minden pályára +a kampány legeslegvégére ami az egyik hőst kéri hogy legyél, a másikat pedig beállítod vesztési feltételnek máris megoldható. A másodikra: igen lehet |
Szerző: | HUNLorcs [ 2012 márc. 11 vas., 17:27 ] |
Hozzászólás témája: | |
embertervez írta: Az első kérdésre: beállítani nem lehet, de ha leraksz egy quest guardot minden pályára +a kampány legeslegvégére ami az egyik hőst kéri hogy legyél, a másikat pedig beállítod vesztési feltételnek máris megoldható.
A másodikra: igen lehet 1. Köszi. De ezt am nem értem, akkor az Armageddon's Blade kampányban hogy oldották meg? ![]() Azért is furcsállom a dolgot egyébként, mert egy csomó kampányban emellett az is meg van oldva, hogy a hőst nem szabad elveszíteni, ugyanakkor időlimit is van (pl.)... Furcsállanám, ha ezt a campaign editorban nem oldották volna meg valahogy... ![]() ![]() (Az alternatív megoldást azért köszi ![]() 2. Kösz ![]() |
Szerző: | embertervez [ 2012 márc. 11 vas., 22:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
Inkább arról van szó (szerintem), hogy a gyári pályák készítői több lehetőséggel dolgozhattak (persze létezhet, hogy az én tudásom hiányos e téren, bár gyanítom Beorn akkor is megírta volna) , hiszen azokban azért vannak egyéb olyan dolgok is amik nekünk ki vannak csukva. Amúgy az időlimitre is van alternatív megoldás ![]() |
Szerző: | HUNLorcs [ 2012 márc. 12 hétf., 2:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
embertervez írta: Inkább arról van szó (szerintem), hogy a gyári pályák készítői több lehetőséggel dolgozhattak (persze létezhet, hogy az én tudásom hiányos e téren, bár gyanítom Beorn akkor is megírta volna) , hiszen azokban azért vannak egyéb olyan dolgok is amik nekünk ki vannak csukva. Amúgy az időlimitre is van alternatív megoldás
![]() Hát nem tom. ![]() ![]() |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2012 márc. 12 hétf., 13:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
Pontosan. Gyári pályákon sokkal több beállítási lehetőségük volt a készítőknek, de ahogy embertervez is írja, bármi megoldható némi trükközéssel (quest guard). Evvan, ezt kell szeretni. |
Szerző: | HUNLorcs [ 2012 márc. 12 hétf., 19:03 ] |
Hozzászólás témája: | |
Beorn the Shapeshifter írta: Pontosan.
Gyári pályákon sokkal több beállítási lehetőségük volt a készítőknek, de ahogy embertervez is írja, bármi megoldható némi trükközéssel (quest guard). Evvan, ezt kell szeretni. Hát akkor úgy látszik nincs más megoldás, meg kell próbálni. ![]() ![]() Kösz mindkettőtöknek az útbaigazítást. ![]() |
Szerző: | heroesfan2000 [ 2012 márc. 27 kedd, 15:54 ] |
Hozzászólás témája: | méret |
Hello! Egy kérdésem lenne!Most kezdtem el csak pályát szerkeszteni és egészen megtetszett hogy miket lehet csinálni!el is készült az első pályám!Igen ám de nem teljes sikerrel!Sajnos csak M-es pályát tudtam csinálni(72x72)!Én pedig imádom a nagy pályákat!Szóval ha valaki leírná nekem(angol a pályaszerkesztőm) hogy hogy lehet átváltani a Heroes 3-ba a pályaméretet szerkesztésnél azt megköszönném! |
Szerző: | Heroical [ 2012 márc. 27 kedd, 16:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: méret |
heroesfan2000 írta: Hello!
Egy kérdésem lenne!Most kezdtem el csak pályát szerkeszteni és egészen megtetszett hogy miket lehet csinálni!el is készült az első pályám!Igen ám de nem teljes sikerrel!Sajnos csak M-es pályát tudtam csinálni(72x72)!Én pedig imádom a nagy pályákat!Szóval ha valaki leírná nekem(angol a pályaszerkesztőm) hogy hogy lehet átváltani a Heroes 3-ba a pályaméretet szerkesztésnél azt megköszönném! Nálam a pályaszerkesztő automatikusan megkérdezi, hogy mekkorát szeretnék, és ajánlatként szerepelnek a nagyobb pályák is. A pályaszerkesztő melyik változata van meg? Egyébként a problémát úgy tudod kikerülni, hogy megnyitod az alap játék egyik xl-es pályáját a szerkesztővel, elmented egy másik néven, és utána arról letörölsz mindent, és kezdheted is szerkeszteni a pályát. |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2012 márc. 27 kedd, 17:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
Tudnám javasolni a letöltések menüben letölthető Heroes 3 map editor codexet, amiben elviekben mindenre választ találsz, ami a H3 térképszerkesztés közben felmerülhet. ![]() |
Szerző: | Laca [ 2012 márc. 27 kedd, 20:40 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ici-pici önreklám... ![]() |
Szerző: | HUNLorcs [ 2012 márc. 27 kedd, 21:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: méret |
Heroical írta: heroesfan2000 írta: Hello! Egy kérdésem lenne!Most kezdtem el csak pályát szerkeszteni és egészen megtetszett hogy miket lehet csinálni!el is készült az első pályám!Igen ám de nem teljes sikerrel!Sajnos csak M-es pályát tudtam csinálni(72x72)!Én pedig imádom a nagy pályákat!Szóval ha valaki leírná nekem(angol a pályaszerkesztőm) hogy hogy lehet átváltani a Heroes 3-ba a pályaméretet szerkesztésnél azt megköszönném! Nálam a pályaszerkesztő automatikusan megkérdezi, hogy mekkorát szeretnék, és ajánlatként szerepelnek a nagyobb pályák is. A pályaszerkesztő melyik változata van meg? Egyébként a problémát úgy tudod kikerülni, hogy megnyitod az alap játék egyik xl-es pályáját a szerkesztővel, elmented egy másik néven, és utána arról letörölsz mindent, és kezdheted is szerkeszteni a pályát. Egyszerűbb megoldás: File->New és már is tudsz méretet választani. ![]() Beorn kódexét meg tényleg érdemes használni. ![]() |
Szerző: | heroesfan2000 [ 2012 márc. 31 szomb., 10:10 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszi mindenkinek! |
Oldal: 1 / 8 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |