Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
Pályaszerkesztés (2) http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=4&t=1685 |
Oldal: 8 / 8 |
Szerző: | jojo [ 2014 jan. 07 kedd, 0:34 ] |
Hozzászólás témája: | Megint egy bull kérdés.(Bull=barom) |
Tehát,van a fő gonosz.De egyszerűen a 12ik-hónapban sem akar feljönni a föld alól.Mikor a zöld teleport kaput raktam le fel sem nézett.De amikor a föld alatti átjárót(az a halál fejes)akkor felkukkantott de vissza is ment.Pedig a közelében sem voltam.Többször átteszteltem már de nem jön...Na ezt,hogy oldjam meg? Már úgy kérdezem,hogy T-rex hogy oldjam meg?Mert itt már a madár sem jár csak olyanok mint én akik bele vannak langyosodva a heroes 3-ba |
Szerző: | T-Rex [ 2014 jan. 07 kedd, 13:22 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ez egy jó kérdés. Azt tudom, hogy a H6-ban és az 5-ben (és talán a 4-ben is) meglehet oldani, de a 3-ban... Beorn talán tudja. Őt kell megkérdezni. |
Szerző: | Vologya [ 2014 jan. 07 kedd, 13:59 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv Bátor Harcosok! Javaslom a bal oldali LETÖLTÉSEK menüből a H3 mapeditor kódex letöltését. Ez Beorn legteljesebb leírása a H3 térképszerkesztőről. Van benne pár hasznos ötlet, talán ide is jut valami ötlet. Baráti üdv! |
Szerző: | jojo [ 2014 jan. 07 kedd, 14:59 ] |
Hozzászólás témája: | |
Akkor írok neki.Ha még foglalkozik egyáltalán a hárommal.Elolvastam a kódexet kétszer is.(Nagy meló lehetett) De segített is.De ez nincs bele írva.Mert majdnem hogy kész vagyok.Már csak a hősök életrajzát csinálom és pár teszt és egyből írok Vologya Mesternek,hogy tesztelje vagy teszteltesse le egy öreg harcossal Ja és persze a hab a tortán,hogy rakja ki Csak hát akkor sem kar feljönni a felszínre fosztogatni ez a kis gonosz.De nem csak a fő gonosz hanem a csatlósa sem.Szóval senki. Nyomogattam az új kör gombot de lefagyott a 20-ik hónapnál.Ez sincs benne a kódexbe,hogy ez miért van :S Na lövöm a dolgokat.Érdekes hogy a halál fejes átjáróba feljönnek.Na de elhelyeztem egy higany bányát az ellenség színével.És lám feljött és fosztogatni kezdett a kis huncut Szóval ha valakinek ilyen problémája van akkor valami ilyesmit csináljon.Ellenség színével bányát vagy szörny lakhelyet bejelölni és máris zudul a sereg De azt még most sem tudom,hogy miért áll le a 17-20-ik hónapnál bármely pálya. PL:a híres The empire of the world 2.Pedig híres pálya.Én szeretek pöcsölni egy pályán.Sosem számított,hogy Barlanglakót kapok a végén vagy fekete sárkányt.De leáll.Valaki? |
Szerző: | T-Rex [ 2014 máj. 20 kedd, 12:45 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hölgyeim, uraim. Orkok és törpék. Szőrőslábú gnóm társaim! El jött az ideje annak, hogy megmutassam a pályám demóját. Kicsit megnehezíti a dolgot nem elérhető egy-két olyan dolog, ami kellene. Mint a "találd ki a jelszót és eltűnik a kapu" dolog. Hát, ez van Idővel lesz olyan is. Mit fog tartalmazni a pálya? - Válassz a három út közül! Légy nemes lovag, bölcs varázsló vagy kalandor. - Temérdek csata és választás. - Az út során értékes barátokra tehetsz szert, míg mások az életedre törnek. - Temérdek csapda, esemény, amiért átkozni fogjátok nevem! - A jó öreg rpg-k érzete (gondolok itt a régi Champions of Krynn és társaira) - Sok-sok küldetés. Melyek pályarészről pályarészre visznek. - Fejtörők (bizonyos tárgyak megkereséséhez (MEGJ: erre még kitalálok valami jó megoldást )) - A pályához tartozni fog egy "A KALANDOROK KÉZIKÖNYVE", mely nagy segítség lehet. és sok más féle lehetőség. Aki igazán akar küzdeni a későbbiekben a pályával, azok ne nyissák meg a térképszerkesztőt + néhány hiba direkt lett létrehozva. Igaz, ez még demó verzió, de akinek van még ötlete, elképzelése vagy viszont akar látni benne egy hőst, az szóljon vagy hallgasson örökre http://data.hu/get/7719858/Hero_of_might_or_magic.h3m UI: a pálya és a .h3m fájl neve nem ugyanaz. + Egy kis ízelítő "A kalandorok kézikönyvéből" " Asbergan világát kis sziget csoportok alkotják. Ezeket a szigeteket földalatti alagút rendszerek kötik össze. Asbergan-ban nincsenek egységes időjárási zónák, így a lehető legváltozatosabb az időjárás. Néhol hosszú aszályok, erős havazás, esőzés fordul elő. Ebben a világban kell boldogulnia az embernek. Az eddigi feltérképezett területek alapján 16 szigetet lehet megkülönböztetni. Mivel, Asbergan fái nem alkalmasak arra, hogy hajókat lehessen építeni belőlük, így a többi sziget felderítése időbe telik. Az eddig ismert világ szigeteit csak a földalatti alagútakkal lehet megközelíteni. " |
Szerző: | Zsee [ 2014 máj. 20 kedd, 15:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
Na majd meglesem |
Szerző: | T-Rex [ 2014 máj. 20 kedd, 17:01 ] |
Hozzászólás témája: | |
Még csak két helyszín van készen és még elég sok csiszolgatáson fog át esni, mire az 1.0-ból eljut a végére Ezt a térképet, úgy kell majd nézni, hogy 0 map editor. Mert, ha meglesi valaki, akkor oda a kincs kereséses rész is |
Oldal: 8 / 8 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |