Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
Pályaszerkesztés (2) http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=4&t=1685 |
Oldal: 1 / 8 |
Szerző: | Trunks [ 2012 jan. 05 csüt., 3:25 ] |
Hozzászólás témája: | Pályaszerkesztés (2) |
Sziasztok! Sajnos az előző topic néha görgetett maga előtt egy oldalt, így lezártam és hamarosan a temetőbe kerül, ahol persze még vissza lehet olvasni benne. |
Szerző: | Laca [ 2012 jan. 30 hétf., 23:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
Egy kis kiegészítés a mapeditor kodex-hez: Kampányszerkesztésnél a Prologue - Epilogue szerkesztésnél tanácsolja Beorn, hogy magyar karaktereket ne, mert nem bírja a heroes megjeleníteni. Nos, tapasztalataim szerint a nagy betűkkel írt magyar karaktereket minden további nélkül megjeleníti! Nem biztos, hogy szép az egészet nagy betűvel írni, de legalább megjeleníti és használható a funkció! Laca |
Szerző: | kovifeco [ 2012 feb. 08 szer., 16:27 ] |
Hozzászólás témája: | heroes 4 pályakészítés |
pályakészítésnél (H4) megoldható hogy egy bizonyos napon jelenjen meg egy ellenséges vagy egy baráti sereg valahol? milyen szkript(ek) kellenek hozzá? (ezalatt úgy értem hogy magán a mapon egy bizonyos ponton megjelenjen) és meglehet valahogy adni hogy egy másik napon (szintén kijelölt) megtámadja a váramat? igyekszek egy várostromos küldetést összehozni de eddig nem jöttem rá hogy is kellene ezeket megoldani. |
Szerző: | embertervez [ 2012 feb. 09 csüt., 2:07 ] |
Hozzászólás témája: | Re: heroes 4 pályakészítés |
kovifeco írta: pályakészítésnél (H4) megoldható hogy egy bizonyos napon jelenjen meg egy ellenséges vagy egy baráti sereg valahol? milyen szkript(ek) kellenek hozzá? (ezalatt úgy értem hogy magán a mapon egy bizonyos ponton megjelenjen) és meglehet valahogy adni hogy egy másik napon (szintén kijelölt) megtámadja a váramat? igyekszek egy várostromos küldetést összehozni de eddig nem jöttem rá hogy is kellene ezeket megoldani.
A H4-et nem nagyon ismerem, de H3-ban úgy szokták az időzítést csinálni, hogy leraknak egy lénytermelő helyet pl. nomad tent, és egy quest guardot, és megadod benne hány nomádot kell leadnia a gépnek---> így kiszámolhatod melyik hétre gyűljön össze annyi amennyivel kinyitható a kapu. Pl. ha azt szeretnéd, hogy a 3. hónap első napján támadjon akkor a quest guard 9x7=63 nomádot kér. Ezután kell egy pandora box, vagy event amiben a gép megkapja a seregét és egy térkapu amivel odaugrik a váradhoz, vagy a kívánt helyre. Nem tudom a H4 hogyan működik, de remélem ez a kis leírás ott is a segítségedre lesz. |
Szerző: | Zsee [ 2012 feb. 09 csüt., 15:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: heroes 4 pályakészítés |
embertervez írta: A H4-et nem nagyon ismerem, de H3-ban úgy szokták az időzítést csinálni, hogy leraknak egy lénytermelő helyet pl. nomad tent, és egy quest guardot, és megadod benne hány nomádot kell leadnia a gépnek---> így kiszámolhatod melyik hétre gyűljön össze annyi amennyivel kinyitható a kapu. Pl. ha azt szeretnéd, hogy a 3. hónap első napján támadjon akkor a quest guard 9x7=63 nomádot kér. Ezután kell egy pandora box, vagy event amiben a gép megkapja a seregét és egy térkapu amivel odaugrik a váradhoz, vagy a kívánt helyre. Nem tudom a H4 hogyan működik, de remélem ez a kis leírás ott is a segítségedre lesz.
Ez egy nagyon jó kivitelezés, de egy-két dolgot még hozzátennék. Ugye a H4-ben nem muszáj hogy vára legyen a játékosnak, így ha a térképen egy egyedüli hőst csinálsz akkor érdemes aranybányát rakni a lénytermelő mellé . Ha támadásra akarod a hőst használni állítsd be neki a Taktikát fullosan és Élet mágiát ( azon belül tömeges varázslatokat, pár mana és halhatatlanság italt ), mert így nem vérzik el a semleges egységektől és még ellenfélként is izgalmasabb egy combos sereg ellen küzdeni Ha a portálkapus módszert alkalmazod ( amit ajánlok ), az legyen egy irányú kapu, mert az AI hajlamos még utána ottmaradni a lénytermelőnél, néha 1-2 vagy még több hétig. Ha fontos az időpont, lehetőség szerint gyors lényeket, vagy valami jó csizmát érdemes adni neki. Viszont ha konkrét célpontja van a támadásnak, úgyis ott lesz a portál, ilyenkor teljesen mindegy. Ha bizonyos ( nagyobb ) területet kellene letarolnia, abban az esetben ez is jól jön, mert előfordul hogy lassabban mozgó hőssel, inkább egy területen marad, és nem lesz valami agresszív. |
Szerző: | Laca [ 2012 feb. 09 csüt., 22:00 ] |
Hozzászólás témája: | |
H3-ban nekem ezzel az a tapasztalatom, hogy ha az AI azt érzi, hogy te erősebb vagy nála a portál túloldalán egyszerűen nem jön át... |
Szerző: | embertervez [ 2012 feb. 10 pén., 1:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
Laca írta: H3-ban nekem ezzel az a tapasztalatom, hogy ha az AI azt érzi, hogy te erősebb vagy nála a portál túloldalán egyszerűen nem jön át...
Sőt ki se nyitja a kaput. Azt még hozzá tenném, hogy nem véletlen hoztam fel a nomádot példaként, ugyanis azt tapasztaltam, hogy nem minden lényt vesz meg a gép, hiába kéne csak simán odasétálnia egy kockát, de a nomád mindig működött. Illetve van még egy előnye, hogy 7-et lehet kapni, így könnyű beállítani velük az időt. |
Szerző: | HUNLorcs [ 2012 márc. 11 vas., 3:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
Valaki tudna segíteni esetleg abban, hogyan lehet beállítani, hogy H3 kampányban ne csak egy hőst legyen tilos elveszíteni (ahogy pl. az AB utolsó mapján tilos elveszíteni Rolandot és Catherine-t is), hanem több másik hős esetén is vereség legyen (hogy fixen át lehessen vinni több hőst is a történetben)? Kerestem Beorn kódexében, de ezt nem találtam meg... És még valami: Lehet (megint H3-ban) placehold-olni olyan hőst, aki az előző pályán induláskor be volt börtönözve? Előre is köszi a segítséget. |
Szerző: | embertervez [ 2012 márc. 11 vas., 6:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
Az első kérdésre: beállítani nem lehet, de ha leraksz egy quest guardot minden pályára +a kampány legeslegvégére ami az egyik hőst kéri hogy legyél, a másikat pedig beállítod vesztési feltételnek máris megoldható. A másodikra: igen lehet |
Szerző: | HUNLorcs [ 2012 márc. 11 vas., 17:27 ] |
Hozzászólás témája: | |
embertervez írta: Az első kérdésre: beállítani nem lehet, de ha leraksz egy quest guardot minden pályára +a kampány legeslegvégére ami az egyik hőst kéri hogy legyél, a másikat pedig beállítod vesztési feltételnek máris megoldható.
A másodikra: igen lehet 1. Köszi. De ezt am nem értem, akkor az Armageddon's Blade kampányban hogy oldották meg? Azért is furcsállom a dolgot egyébként, mert egy csomó kampányban emellett az is meg van oldva, hogy a hőst nem szabad elveszíteni, ugyanakkor időlimit is van (pl.)... Furcsállanám, ha ezt a campaign editorban nem oldották volna meg valahogy... Biztos nincs rá mód? (Az alternatív megoldást azért köszi ) 2. Kösz |
Szerző: | embertervez [ 2012 márc. 11 vas., 22:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
Inkább arról van szó (szerintem), hogy a gyári pályák készítői több lehetőséggel dolgozhattak (persze létezhet, hogy az én tudásom hiányos e téren, bár gyanítom Beorn akkor is megírta volna) , hiszen azokban azért vannak egyéb olyan dolgok is amik nekünk ki vannak csukva. Amúgy az időlimitre is van alternatív megoldás |
Szerző: | HUNLorcs [ 2012 márc. 12 hétf., 2:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
embertervez írta: Inkább arról van szó (szerintem), hogy a gyári pályák készítői több lehetőséggel dolgozhattak (persze létezhet, hogy az én tudásom hiányos e téren, bár gyanítom Beorn akkor is megírta volna) , hiszen azokban azért vannak egyéb olyan dolgok is amik nekünk ki vannak csukva. Amúgy az időlimitre is van alternatív megoldás
Hát nem tom. A H3-as pályaszerkesztő elég jó szerintem, úgyhogy furcsállom kicsit a dolgot... Persze, megpróbálhatom megoldani az alternatív módszerrel is, csak így elég necces és nem tudom, kivitelezhető-e anélkül, hogy nagyon összekavarná a dolgokat. |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2012 márc. 12 hétf., 13:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
Pontosan. Gyári pályákon sokkal több beállítási lehetőségük volt a készítőknek, de ahogy embertervez is írja, bármi megoldható némi trükközéssel (quest guard). Evvan, ezt kell szeretni. |
Szerző: | HUNLorcs [ 2012 márc. 12 hétf., 19:03 ] |
Hozzászólás témája: | |
Beorn the Shapeshifter írta: Pontosan.
Gyári pályákon sokkal több beállítási lehetőségük volt a készítőknek, de ahogy embertervez is írja, bármi megoldható némi trükközéssel (quest guard). Evvan, ezt kell szeretni. Hát akkor úgy látszik nincs más megoldás, meg kell próbálni. Remélem sikerül majd. Kösz mindkettőtöknek az útbaigazítást. |
Szerző: | heroesfan2000 [ 2012 márc. 27 kedd, 15:54 ] |
Hozzászólás témája: | méret |
Hello! Egy kérdésem lenne!Most kezdtem el csak pályát szerkeszteni és egészen megtetszett hogy miket lehet csinálni!el is készült az első pályám!Igen ám de nem teljes sikerrel!Sajnos csak M-es pályát tudtam csinálni(72x72)!Én pedig imádom a nagy pályákat!Szóval ha valaki leírná nekem(angol a pályaszerkesztőm) hogy hogy lehet átváltani a Heroes 3-ba a pályaméretet szerkesztésnél azt megköszönném! |
Szerző: | Heroical [ 2012 márc. 27 kedd, 16:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: méret |
heroesfan2000 írta: Hello!
Egy kérdésem lenne!Most kezdtem el csak pályát szerkeszteni és egészen megtetszett hogy miket lehet csinálni!el is készült az első pályám!Igen ám de nem teljes sikerrel!Sajnos csak M-es pályát tudtam csinálni(72x72)!Én pedig imádom a nagy pályákat!Szóval ha valaki leírná nekem(angol a pályaszerkesztőm) hogy hogy lehet átváltani a Heroes 3-ba a pályaméretet szerkesztésnél azt megköszönném! Nálam a pályaszerkesztő automatikusan megkérdezi, hogy mekkorát szeretnék, és ajánlatként szerepelnek a nagyobb pályák is. A pályaszerkesztő melyik változata van meg? Egyébként a problémát úgy tudod kikerülni, hogy megnyitod az alap játék egyik xl-es pályáját a szerkesztővel, elmented egy másik néven, és utána arról letörölsz mindent, és kezdheted is szerkeszteni a pályát. |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2012 márc. 27 kedd, 17:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
Tudnám javasolni a letöltések menüben letölthető Heroes 3 map editor codexet, amiben elviekben mindenre választ találsz, ami a H3 térképszerkesztés közben felmerülhet. |
Szerző: | Laca [ 2012 márc. 27 kedd, 20:40 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ici-pici önreklám... |
Szerző: | HUNLorcs [ 2012 márc. 27 kedd, 21:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: méret |
Heroical írta: heroesfan2000 írta: Hello! Egy kérdésem lenne!Most kezdtem el csak pályát szerkeszteni és egészen megtetszett hogy miket lehet csinálni!el is készült az első pályám!Igen ám de nem teljes sikerrel!Sajnos csak M-es pályát tudtam csinálni(72x72)!Én pedig imádom a nagy pályákat!Szóval ha valaki leírná nekem(angol a pályaszerkesztőm) hogy hogy lehet átváltani a Heroes 3-ba a pályaméretet szerkesztésnél azt megköszönném! Nálam a pályaszerkesztő automatikusan megkérdezi, hogy mekkorát szeretnék, és ajánlatként szerepelnek a nagyobb pályák is. A pályaszerkesztő melyik változata van meg? Egyébként a problémát úgy tudod kikerülni, hogy megnyitod az alap játék egyik xl-es pályáját a szerkesztővel, elmented egy másik néven, és utána arról letörölsz mindent, és kezdheted is szerkeszteni a pályát. Egyszerűbb megoldás: File->New és már is tudsz méretet választani. Beorn kódexét meg tényleg érdemes használni. |
Szerző: | heroesfan2000 [ 2012 márc. 31 szomb., 10:10 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszi mindenkinek! |
Oldal: 1 / 8 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |