Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 10 vas., 0:59 

Csatlakozott: 2009 ápr. 30 csüt., 13:53
Hozzászólások: 159
Egyébként ha pár hely miatt aggódsz csak, hogy nem tud majd oda lépni a hősöd, akkor egy üres event-gömböt tegyél oda, és az meggátolja a lények odakerülését. Dim Dooros és Flyos trükközésnél használják ezt a megoldást.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 10 vas., 7:58 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Az egész pálya miatt aggódom :)

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 10 vas., 12:54 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Hát igen, ez egy egy kisebb Bug szerintem, hogy nem tettek bele egy kapcsolót, amivel ki ill. be lehet kapcsolni az új hónap véletlenszerű lénytermelődését.
Az lehet, hogy harmadik hét a pikeman hete, de az biztos, hogy akkor nem pakol le random monstereket. Csak azon a héten dupla pikeman-t lehet venni.

Lényszaporulat mindig csak új hónap első napján jön/jöhet, ha véletlenül éppen olyan lény hete lesz, ami van a játékban (pl. gargoyle, wolf rider, lizardman, pegasus). Nekem ezek jönnek be a leggyakrabban.

Ezt csak úgy tudod kivédeni, ha 4. hét 7. napján kézzel elmented a játékot, majd léptetsz egyet, és ha valamilyen szörny hete lesz, akkor reload. Sajna Autosave-vel nem működik. Mert ha autosave-t töltesz vissza, a gép hajlamos mindig ugyanazt a hetet bedobni.

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 10 vas., 23:36 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nem lenne gond a "lény megjelenés", mert erre is van már ötletem 8)

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 11 hétf., 12:33 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Az ősidőkből emlékszem egy pályára, ahol egy lovaggal elindulva kellett egyre nehezebb ellenfeleken átverekedni magunkat egy spirál-szerű pályán. Na, ott bedobott random lénynek unikornisokat. Mivel szépen mosolygott a lovagom, lassan jópárzere unikornis fityegett a tatyóban, és innentől már nem volt túl nagy gond, hogy kihalt mellőle a többi sereg... :)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 11 hétf., 15:51 

Csatlakozott: 2009 ápr. 30 csüt., 13:53
Hozzászólások: 159
Még azt meg lehet próbálni, hogy egy inferno várba gyárilag berakni a grált, és akkor mindig imp hete lesz. Ettől persze impektől fog hemzsegni a pálya, de sokkal jobb, mintha mondjuk behemótokba futnál bele. (Nem teszteltem, fogalmam sincs működik-e)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 11 hétf., 18:22 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Pedig nincs is annál édesebb érzés, mikor 1100 Behemót ajánlja fel, hogy csatlakozik hozzád... :lol: ..1650000 aranyért persze..

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 11 hétf., 23:12 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
880 árnysari (WoG) csatlakozott hozzám ingyen :P

Idézet:
Még azt meg lehet próbálni, hogy egy inferno várba gyárilag berakni a grált, és akkor mindig imp hete lesz. Ettől persze impektől fog hemzsegni a pálya, de sokkal jobb, mintha mondjuk behemótokba futnál bele. (Nem teszteltem, fogalmam sincs működik-e)


Ez sem rossz ötlet :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 11 hétf., 23:19 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Vagy mondjuk a kulcsfontosságú helyeken ahol át akarsz haladni és nem akarod, hogy szörnyek legyenek áraszd el vízzel, mert azon nem jelennek meg soha :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 12 kedd, 20:55 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Van néhány félkész pályám (H3-as), amiket elkezdtem még pár évvel ezelőtt, de ötlethiány miatt abbamaradt az építés. Valakinek van kedve esetleg társulni, hogy ne a kukában végezzék, hanem közösen összehozzunk valami nagyközönség által is fogyaszthatót??? :)

XL-es pályákról van szó, szóval elég sok még a munka velük.

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 12 kedd, 23:32 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Melletted túl nagy felelősség ez bárkinek :D Azért ha akarod átküldheted ha úgy áll, némi javaslatot, vagy kiegészítést hátha tudok tenni :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 13 szer., 13:51 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Felelősség?? Nem vágom le a fejét érte senkinek! :lol: Legfeljebb a Gnolljaim csapkodják majd meg az ajtót kicsit annál, aki tönkreteszi. :lol: :wink:

(Elküldtem e-mailben őket.)

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 13 szer., 13:53 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Egyetlen egy dolog maradt hátra, ami épp vonaton jutott eszembe.

A két irányú teleport kapuk működésével kapcsolatos.
Azok is olyanon, mint a Földalávivő kapuk (legközelebbihez kapcsolódik) vagy random teleportálódik a hős velük?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 13 szer., 14:36 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
A teleportkapukból ha több is van, akkor bármelyikbe átteleportálhat, tehát ha nem oda visz ahova szeretnéd, újra és újra bemész és előbb utóbb jó helyre rak. A földkapuk, pedig nem tudom hogy csak nekem nem így működnek, de nem a legközelebbihez vitt, hanem időbeli sorrendben lerakva számított, vagyis az elsőnek lerakott felszíni kapu az elsőnek lerakott alvilágihoz vitt, a második a másodikhoz és így tovább. De ez lehet, hogy csak nálam van így, nem tudom mi lehet az oka.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 13 szer., 14:41 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Az teljesen random.

Ráadásul, ha a gép használja őket, és kettőnél több van, akkor valahogy képes ide-oda ugrálni a kapuk között, amíg ahhoz a kapuhoz nem jut, ahova menni akar.

Bezzeg, ha én használom, mindig ki kell lépni belőle, és újra be, ha nem jó helyen bukkanok fel. Ami ugye értékes lépéspontokat szipkáz el. Ez elég csalás szagú...

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 13 szer., 14:54 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Azért ez nem teljesen így van: ha a kapun állsz, a Szóköz gomb nyomogatásával lépésvesztés nélkül is ugrálhatsz, mint egy gép!
Minden másra meg ott van a mindenek felett álló Load Game! :lol:

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 13 szer., 14:55 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
ElderOne írta:
Az teljesen random.

Ráadásul, ha a gép használja őket, és kettőnél több van, akkor valahogy képes ide-oda ugrálni a kapuk között, amíg ahhoz a kapuhoz nem jut, ahova menni akar.

Bezzeg, ha én használom, mindig ki kell lépni belőle, és újra be, ha nem jó helyen bukkanok fel. Ami ugye értékes lépéspontokat szipkáz el. Ez elég csalás szagú...

Nem kell kilépni belőle. Space gomb lenyomásával újra teleportálsz mozgáspont felhasználása nélkül!

A Subterran gate -k pedig úgy működnek, hogy a legközelebbivel van kapcsolatban. Én ilyenkor igyekszem nagyjából egy koordira rakni a fentit és lentit és akkor nincs félreértés. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 13 szer., 14:57 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Krityó írta:
Azért ez nem teljesen így van: ha a kapun állsz, a Szóköz gomb nyomogatásával lépésvesztés nélkül is ugrálhatsz, mint egy gép!
Minden másra meg ott van a mindenek felett álló Load Game! :lol:

Gyorsabb voltál... :P

Az egyirányú kapu több kijárattal: ott pedig értelemszerűen rá kell állni egy másik hőssel a nemkívánt kijáratra... :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 13 szer., 14:58 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Laca írta:
A Subterran gate -k pedig úgy működnek, hogy a legközelebbivel van kapcsolatban. Én ilyenkor igyekszem nagyjából egy koordira rakni a fentit és lentit és akkor nincs félreértés. :)


Esküszöm, hogy nekem ez nem működött :D Teljesen ugyanarra a koordinátára raktam le, erre mégis a világ másik oldalán bukkantam felszínre. De azért sikerült megoldanom végül 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 13 szer., 15:04 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Nahát! Mindig lehet valami újat tanulni!!! :D Erről sose hallottam még! Na majd kipróbálom!!!

A subterra gate és teleportkapu problémákat a H5 oldotta meg a legjobban. Meg lehetett paraméterezni a kapukat, így végülis csak egyféle teleport kapu volt, mégis 0-99 között lehetett neki számot adni vagy talán 999? Már nem emlékszem. Mikor a h3 készült erre nem gondoltak?

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség