Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 04 szer., 19:27 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Köszönet a Google doc-os tippért...

Akit érdekel, itt a Heroes 3 map editor codex végleges, 3.0-ás verziója:

https://docs.google.com/open?id=0B0AbI6 ... N2RKdmpTUQ

Fogalmam sincs, mennyi benne az újdonság, találtam a gépemen a 2.22 pdf verzió alatt egy 3.0-s file-t, amit annó már nem volt kedvem pdf-esíteni. Ezt szerkesztettem egy kicsit, beletettem Laca módosítását, meg a bevezetőt bővítettem kissé. Evvan.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 04 szer., 21:55 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Beorn, ez nagyon kinőtte magát... Én akkor láttam utoljára, amikor még ennél egyszerűbb cucc volt!
Gratulálok hozzá, ez már egy történelmi mű lett! :wink:

Hali:

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 05 csüt., 0:06 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Szerintem le kéne fordítani több nyelvre, lehetne árusítani a könyvesboltokban is... :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 10 kedd, 22:40 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Kampánynál minden részhez lehet írni epilógust (a prológushoz hasonlóan), vagy csak a legvégén? :roll: (H3)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 11 szer., 14:39 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Minden egyes pályához lehet külön-külön.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 12 csüt., 23:53 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Beorn the Shapeshifter írta:
Minden egyes pályához lehet külön-külön.


Köszi.

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 14 szomb., 20:12 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Még régebben volt szó arról, hogy az időzített gépi játékosok nem mindig jönnek át a kapun. Mivel most én is szembekerültem a jelenséggel, ezért kerestem rá egy megoldást, akit érdekel az itt megnézheti a részletes leírást:
http://www.mediafire.com/file/xu15ee6put15cb3/Időzített_ellenség.doc


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 19 szomb., 0:33 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nekem két dologgal lenne problémám.

Az egyik az, hogy olyat szeretnék csinálni, hogy a hős egy bizonyos kezdő lényét (paraszt), a rendszer elvegye és helyére adjon egy másik lényt (pl Crusa).
Event-tel probáltam megoldani, de nem tudtam eltüntetni azt az egy parasztot. A crusát megkaptam.

A másik. Miért kaphat a hős -189812318937 tp-t és ezzel lefejlődik a 0. szintre? Hab a tortán az, hogy nem kaphat tp-t.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 19 szomb., 1:06 

Csatlakozott: 2009 ápr. 30 csüt., 13:53
Hozzászólások: 159
T-Rex írta:
Nekem két dologgal lenne problémám.

Az egyik az, hogy olyat szeretnék csinálni, hogy a hős egy bizonyos kezdő lényét (paraszt), a rendszer elvegye és helyére adjon egy másik lényt (pl Crusa).
Event-tel probáltam megoldani, de nem tudtam eltüntetni azt az egy parasztot. A crusát megkaptam.

A másik. Miért kaphat a hős -189812318937 tp-t és ezzel lefejlődik a 0. szintre? Hab a tortán az, hogy nem kaphat tp-t.

Ha túl sok tp-t kapna egy hős, akkor az túlcsordul, és akkor szoktak ilyen számok kijönni. A játékban van egy felső limit jóformán mindenre, amiket számokkal korlátoznak, ha azt tullépi valami, akkor értelmetlen dolgok történnek. (Gondolom ki akarod használni egy hős speciét, ezért szeretnél nagyon magas szintű hőst csinálni, ehhez érdemes ismételt eventeket használni, és nem egyszerre adni neki az összes tp-t. Pontosan nem tudom hogyan kell csinálni de a vengeance is mine pályán thorgrimmal pl csinálták, ott meg tudod nézni.)
A másik részénél border guard+event párossal lehet megoldani. Nem tudom engedélyezi-e ilyenkor a lény nélküli hőst, egy próbát megér. (Fordított sorrendben nyílván meg lehet csinálni)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 19 szomb., 9:23 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
A border guard-os ötlet nem rossz, köszi :D

Tp-t nem adtam a hősnek, csak 99-re korlátoztam a max. szintet.

A hiba az volt, hogy a hős max szintje 99 volt. Így, lement -1846465446-be.

Van egy dolog, amit nem tudok mi az. A bal felső sarokban van egy olyan ikon, amin 4 fa van. Az mire jó?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 19 szomb., 15:11 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Az az automata tereptárgy gyártó :D Beszínezed vele kékre azt a részt amire tereptárgyakat(fa, hegyek, folyó stb.) szeretnél majd rányomsz a fenyőfa ikonra és legyártja neked a tereptárgyakat ott ahol kiszínezted. Bár nem lesz olyan szép mint a kézzel gyártott, de némi igazítással egész tetszetősre lehet javítani. Ja és mindig az adott talajhoz igazodik, azaz a füvön a füves elemeket rakja le, a sivatagban meg a homokosakat, csupán egy 10%-nyi idegen elem lesz benne


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 19 szomb., 17:47 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A TP-vel érdekes dolgokat lehet csinálni. Ha megfelelő mennyiségű TP-t kap a lovag, akkor az algoritmus néha több száz szintlépést ad. Az elsődleges skillek 127-nél csordulnak túl (8 bites előjeles egész), a TP 32 bites előjeles egész szám. A negatív skill pontok esetén a program felülbírálja a tárolt számot, és 0-0-1-1-et ír ki.

ld. pl. Andra esetét a képtárban: http://doom3d.uw.hu/

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 20 vas., 16:18 
Avatar

Csatlakozott: 2012 máj. 13 vas., 11:48
Hozzászólások: 3046
Tartózkodási hely: Winterfell, Gallifrey, meg mikor hol :D
Sziasztok!
Valaki megtudná nekem mondani, hogy HOMM4 kamányszerkesztőjében hogyan tudom xp vel, képzettséggel, szinttel együtt továbbvini a hősöket a következő pályákra? Már sokaktól kérdeztem,de mindenki csak a HOMM3as verziót tudta,tehát azt már ne mondjátok ha lehet (:

Előre is köszi
Warius


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 21 hétf., 9:13 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
HOMM4 pályaszerkesztője, kampányszerkesztője meglehetősen bugos, legalább is én a magyar verzióval (alapjáték + 2 kieg) ezt tapasztaltam, amikor el akartam benne mélyedni.

Bevallom őszintén, pont a bugok miatt hagytam abba, pedig sok nagyon jó dolog van (lenne) benne, ha úgy működne, ahogy az a help-ben le van írva, illetve ahogy azt a menüpontokat nyomogatva kiugrana.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 21 hétf., 14:20 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Beornnak igaza van. Néha a küldetések nem úgy működnek ahogy kellene, bizonyos esetekben nem jönnek elő/ tűnnek el dolgok stb. Ez nagy baj, mert tényleg sok szép, jó dolgot lehet(ne) vele csinálni. :?

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 27 vas., 9:21 
Avatar

Csatlakozott: 2012 máj. 13 vas., 11:48
Hozzászólások: 3046
Tartózkodási hely: Winterfell, Gallifrey, meg mikor hol :D
Ahogy nézegettem az alap kampányok mapjait, rájöttem, hogy a karakterek között van egy olyan hős, hogy miscellaneous.Carryover_Hero. Úgy láttam, hogy a készítők ezt használták arra, hogy át lehessen vinni a hősöket. Csak amikor próbálnám használni, nekem sehogyse működik. Nincs itt valaki, aki csinált már kampányt és megtudja mondani, hogy hogy kell használni ezt a miscellaneous.Carryover_Hero-t?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 09 szomb., 20:55 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Ez tuti hülye kérdés lesz részemről :D

A h3 pályaszerkesztőjében kilehet kapcsolni valahol azt a lehetőséget, hogy a "Heti" szörnyek ne legyenek a pályán?
Itt a Week of the creature-ra gondoltam.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 09 szomb., 21:09 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Havira gondolsz szerintem,és nem lehet kikapcsolni :P

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 09 szomb., 21:12 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
A legjobb amit tehetsz az az hogy load game, de ez nem minden pályán működik, csak a rugalmas pályákon, amivé viszont nem tudom hogy lehet alakítani egy pályát. Megoldás, hogy kiválasztasz egy általad ismert pályát ahol ez működik, letörölsz róla mindent és erre rá építed a sajátodat. Amúgy Dave állítása nem igaz, mivel (ha jól tudom) "csak" azok közül a lények közül rak akiknek van dwellingje valamelyik várban, vagy a pályán lerakva, szóval elég ha nincsenek lénytermelő helyek, vagy pedig csak Mon7-esek vannak mert azt meg nem rak :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 10 vas., 0:35 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Annyira nem lenne vészes, mert megtudnám kerülni a "lény szaporodást" másképpen.
Az ilyenekre is van már ötletem 8)

Idézet:
Havira gondolsz szerintem,és nem lehet kikapcsolni


Volt már olyan, hogy a 3. héten jött a week of the pikeman :)

Idézet:
....akiknek van dwellingje valamelyik várban, vagy a pályán lerakva, szóval elég ha nincsenek lénytermelő helyek...


Erre meg kíváncsi leszek :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség