Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Pályaszerkesztés (2)
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 05 csüt., 3:25 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2008 szept. 29 hétf., 22:04
Hozzászólások: 5496
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Sajnos az előző topic néha görgetett maga előtt egy oldalt, így lezártam és hamarosan a temetőbe kerül, ahol persze még vissza lehet olvasni benne.

_________________
Trunks, the Hero of HoMM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 30 hétf., 23:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Egy kis kiegészítés a mapeditor kodex-hez:

Kampányszerkesztésnél a Prologue - Epilogue szerkesztésnél tanácsolja Beorn, hogy magyar karaktereket ne, mert nem bírja a heroes megjeleníteni. Nos, tapasztalataim szerint a nagy betűkkel írt magyar karaktereket minden további nélkül megjeleníti! Nem biztos, hogy szép az egészet nagy betűvel írni, de legalább megjeleníti és használható a funkció! ;)

Laca


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: heroes 4 pályakészítés
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 08 szer., 16:27 

Csatlakozott: 2012 jan. 12 csüt., 11:34
Hozzászólások: 5
pályakészítésnél (H4) megoldható hogy egy bizonyos napon jelenjen meg egy ellenséges vagy egy baráti sereg valahol? milyen szkript(ek) kellenek hozzá? (ezalatt úgy értem hogy magán a mapon egy bizonyos ponton megjelenjen) és meglehet valahogy adni hogy egy másik napon (szintén kijelölt) megtámadja a váramat? igyekszek egy várostromos küldetést összehozni de eddig nem jöttem rá hogy is kellene ezeket megoldani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: heroes 4 pályakészítés
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 09 csüt., 2:07 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
kovifeco írta:
pályakészítésnél (H4) megoldható hogy egy bizonyos napon jelenjen meg egy ellenséges vagy egy baráti sereg valahol? milyen szkript(ek) kellenek hozzá? (ezalatt úgy értem hogy magán a mapon egy bizonyos ponton megjelenjen) és meglehet valahogy adni hogy egy másik napon (szintén kijelölt) megtámadja a váramat? igyekszek egy várostromos küldetést összehozni de eddig nem jöttem rá hogy is kellene ezeket megoldani.


A H4-et nem nagyon ismerem, de H3-ban úgy szokták az időzítést csinálni, hogy leraknak egy lénytermelő helyet pl. nomad tent, és egy quest guardot, és megadod benne hány nomádot kell leadnia a gépnek---> így kiszámolhatod melyik hétre gyűljön össze annyi amennyivel kinyitható a kapu. Pl. ha azt szeretnéd, hogy a 3. hónap első napján támadjon akkor a quest guard 9x7=63 nomádot kér. Ezután kell egy pandora box, vagy event amiben a gép megkapja a seregét és egy térkapu amivel odaugrik a váradhoz, vagy a kívánt helyre. Nem tudom a H4 hogyan működik, de remélem ez a kis leírás ott is a segítségedre lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: heroes 4 pályakészítés
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 09 csüt., 15:34 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
embertervez írta:
A H4-et nem nagyon ismerem, de H3-ban úgy szokták az időzítést csinálni, hogy leraknak egy lénytermelő helyet pl. nomad tent, és egy quest guardot, és megadod benne hány nomádot kell leadnia a gépnek---> így kiszámolhatod melyik hétre gyűljön össze annyi amennyivel kinyitható a kapu. Pl. ha azt szeretnéd, hogy a 3. hónap első napján támadjon akkor a quest guard 9x7=63 nomádot kér. Ezután kell egy pandora box, vagy event amiben a gép megkapja a seregét és egy térkapu amivel odaugrik a váradhoz, vagy a kívánt helyre. Nem tudom a H4 hogyan működik, de remélem ez a kis leírás ott is a segítségedre lesz.


Ez egy nagyon jó kivitelezés, de egy-két dolgot még hozzátennék. Ugye a H4-ben nem muszáj hogy vára legyen a játékosnak, így ha a térképen egy egyedüli hőst csinálsz akkor érdemes aranybányát rakni a lénytermelő mellé :wink: .
Ha támadásra akarod a hőst használni állítsd be neki a Taktikát fullosan és Élet mágiát ( azon belül tömeges varázslatokat, pár mana és halhatatlanság italt ), mert így nem vérzik el a semleges egységektől és még ellenfélként is izgalmasabb egy combos sereg ellen küzdeni :wink:
Ha a portálkapus módszert alkalmazod ( amit ajánlok ), az legyen egy irányú kapu, mert az AI hajlamos még utána ottmaradni a lénytermelőnél, néha 1-2 vagy még több hétig.
Ha fontos az időpont, lehetőség szerint gyors lényeket, vagy valami jó csizmát érdemes adni neki. Viszont ha konkrét célpontja van a támadásnak, úgyis ott lesz a portál, ilyenkor teljesen mindegy. Ha bizonyos ( nagyobb ) területet kellene letarolnia, abban az esetben ez is jól jön, mert előfordul hogy lassabban mozgó hőssel, inkább egy területen marad, és nem lesz valami agresszív.

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 09 csüt., 22:00 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
H3-ban nekem ezzel az a tapasztalatom, hogy ha az AI azt érzi, hogy te erősebb vagy nála a portál túloldalán egyszerűen nem jön át...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 10 pén., 1:31 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Laca írta:
H3-ban nekem ezzel az a tapasztalatom, hogy ha az AI azt érzi, hogy te erősebb vagy nála a portál túloldalán egyszerűen nem jön át...


Sőt ki se nyitja a kaput. Azt még hozzá tenném, hogy nem véletlen hoztam fel a nomádot példaként, ugyanis azt tapasztaltam, hogy nem minden lényt vesz meg a gép, hiába kéne csak simán odasétálnia egy kockát, de a nomád mindig működött. Illetve van még egy előnye, hogy 7-et lehet kapni, így könnyű beállítani velük az időt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 11 vas., 3:32 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Valaki tudna segíteni esetleg abban, hogyan lehet beállítani, hogy H3 kampányban ne csak egy hőst legyen tilos elveszíteni (ahogy pl. az AB utolsó mapján tilos elveszíteni Rolandot és Catherine-t is), hanem több másik hős esetén is vereség legyen (hogy fixen át lehessen vinni több hőst is a történetben)? Kerestem Beorn kódexében, de ezt nem találtam meg... :oops:

És még valami: Lehet (megint H3-ban) placehold-olni olyan hőst, aki az előző pályán induláskor be volt börtönözve?

Előre is köszi a segítséget.

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 11 vas., 6:36 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Az első kérdésre: beállítani nem lehet, de ha leraksz egy quest guardot minden pályára +a kampány legeslegvégére ami az egyik hőst kéri hogy legyél, a másikat pedig beállítod vesztési feltételnek máris megoldható.

A másodikra: igen lehet


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 11 vas., 17:27 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
embertervez írta:
Az első kérdésre: beállítani nem lehet, de ha leraksz egy quest guardot minden pályára +a kampány legeslegvégére ami az egyik hőst kéri hogy legyél, a másikat pedig beállítod vesztési feltételnek máris megoldható.

A másodikra: igen lehet


1. Köszi. De ezt am nem értem, akkor az Armageddon's Blade kampányban hogy oldották meg? :?
Azért is furcsállom a dolgot egyébként, mert egy csomó kampányban emellett az is meg van oldva, hogy a hőst nem szabad elveszíteni, ugyanakkor időlimit is van (pl.)... Furcsállanám, ha ezt a campaign editorban nem oldották volna meg valahogy... :? Biztos nincs rá mód? :?
(Az alternatív megoldást azért köszi :) )

2. Kösz :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 11 vas., 22:36 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Inkább arról van szó (szerintem), hogy a gyári pályák készítői több lehetőséggel dolgozhattak (persze létezhet, hogy az én tudásom hiányos e téren, bár gyanítom Beorn akkor is megírta volna) , hiszen azokban azért vannak egyéb olyan dolgok is amik nekünk ki vannak csukva. Amúgy az időlimitre is van alternatív megoldás :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 12 hétf., 2:06 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
embertervez írta:
Inkább arról van szó (szerintem), hogy a gyári pályák készítői több lehetőséggel dolgozhattak (persze létezhet, hogy az én tudásom hiányos e téren, bár gyanítom Beorn akkor is megírta volna) , hiszen azokban azért vannak egyéb olyan dolgok is amik nekünk ki vannak csukva. Amúgy az időlimitre is van alternatív megoldás :D


Hát nem tom. :? A H3-as pályaszerkesztő elég jó szerintem, úgyhogy furcsállom kicsit a dolgot... Persze, megpróbálhatom megoldani az alternatív módszerrel is, csak így elég necces és nem tudom, kivitelezhető-e anélkül, hogy nagyon összekavarná a dolgokat. :?

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 12 hétf., 13:55 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Pontosan.
Gyári pályákon sokkal több beállítási lehetőségük volt a készítőknek, de ahogy embertervez is írja, bármi megoldható némi trükközéssel (quest guard).
Evvan, ezt kell szeretni.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 12 hétf., 19:03 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Beorn the Shapeshifter írta:
Pontosan.
Gyári pályákon sokkal több beállítási lehetőségük volt a készítőknek, de ahogy embertervez is írja, bármi megoldható némi trükközéssel (quest guard).
Evvan, ezt kell szeretni.


Hát akkor úgy látszik nincs más megoldás, meg kell próbálni. :? Remélem sikerül majd. 8)

Kösz mindkettőtöknek az útbaigazítást. :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: méret
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 27 kedd, 15:54 

Csatlakozott: 2012 márc. 27 kedd, 15:51
Hozzászólások: 2
Hello!
Egy kérdésem lenne!Most kezdtem el csak pályát szerkeszteni és egészen megtetszett hogy miket lehet csinálni!el is készült az első pályám!Igen ám de nem teljes sikerrel!Sajnos csak M-es pályát tudtam csinálni(72x72)!Én pedig imádom a nagy pályákat!Szóval ha valaki leírná nekem(angol a pályaszerkesztőm) hogy hogy lehet átváltani a Heroes 3-ba a pályaméretet szerkesztésnél azt megköszönném!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: méret
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 27 kedd, 16:58 

Csatlakozott: 2009 ápr. 30 csüt., 13:53
Hozzászólások: 159
heroesfan2000 írta:
Hello!
Egy kérdésem lenne!Most kezdtem el csak pályát szerkeszteni és egészen megtetszett hogy miket lehet csinálni!el is készült az első pályám!Igen ám de nem teljes sikerrel!Sajnos csak M-es pályát tudtam csinálni(72x72)!Én pedig imádom a nagy pályákat!Szóval ha valaki leírná nekem(angol a pályaszerkesztőm) hogy hogy lehet átváltani a Heroes 3-ba a pályaméretet szerkesztésnél azt megköszönném!

Nálam a pályaszerkesztő automatikusan megkérdezi, hogy mekkorát szeretnék, és ajánlatként szerepelnek a nagyobb pályák is. A pályaszerkesztő melyik változata van meg? Egyébként a problémát úgy tudod kikerülni, hogy megnyitod az alap játék egyik xl-es pályáját a szerkesztővel, elmented egy másik néven, és utána arról letörölsz mindent, és kezdheted is szerkeszteni a pályát.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 27 kedd, 17:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Tudnám javasolni a letöltések menüben letölthető Heroes 3 map editor codexet, amiben elviekben mindenre választ találsz, ami a H3 térképszerkesztés közben felmerülhet. 8)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 27 kedd, 20:40 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Ici-pici önreklám... :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: méret
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 27 kedd, 21:18 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Heroical írta:
heroesfan2000 írta:
Hello!
Egy kérdésem lenne!Most kezdtem el csak pályát szerkeszteni és egészen megtetszett hogy miket lehet csinálni!el is készült az első pályám!Igen ám de nem teljes sikerrel!Sajnos csak M-es pályát tudtam csinálni(72x72)!Én pedig imádom a nagy pályákat!Szóval ha valaki leírná nekem(angol a pályaszerkesztőm) hogy hogy lehet átváltani a Heroes 3-ba a pályaméretet szerkesztésnél azt megköszönném!

Nálam a pályaszerkesztő automatikusan megkérdezi, hogy mekkorát szeretnék, és ajánlatként szerepelnek a nagyobb pályák is. A pályaszerkesztő melyik változata van meg? Egyébként a problémát úgy tudod kikerülni, hogy megnyitod az alap játék egyik xl-es pályáját a szerkesztővel, elmented egy másik néven, és utána arról letörölsz mindent, és kezdheted is szerkeszteni a pályát.


Egyszerűbb megoldás: File->New és már is tudsz méretet választani. :P

Beorn kódexét meg tényleg érdemes használni. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 31 szomb., 10:10 

Csatlakozott: 2012 márc. 27 kedd, 15:51
Hozzászólások: 2
Köszi mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség