Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 174 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Re
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 02 szomb., 0:12 

Csatlakozott: 2011 márc. 29 kedd, 20:04
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Öskü
HUNLorcs : nekem nem azzal van a bajom hogy nem tetszik neki a pályám hanem az a bajom hogy úgy kritizálja hogy végig se játszotta és fogalma sincs milyen a játék élmény.
Dave : ha jól emlékszem láttam néhány pályádat (nem biztos h a tieid) egyik se volt jobb... de rég volt lehet hogy a névre emlékszem rosszul :D

a pályámon majd a hibákat megpróbálom kijavítani .)
először mindig angolul csinálom meg utána lefordítom Svédre és utána magyara is :D (akit érdekel a svéd verz az nyugodtan írhat)

HUNLorcs írta:
T-Rex igen jóindulatú. :wink: Mondjuk Dave beszólása azért durva volt egy kicsit... na mind1. H3-hoz már raktam össze jó pár mapot (más kérdés, hogy tesztelő hiányában az oldalra sajna nem kerültek fel), ha kell tudok tippeket adni. :wink: De ha valakit érdekel valamelyik mapom, elküldöm szívesen.

Emlékszem az egyik mapodra nem tudom mi volt a neve csak ara emlékszem hogy jól elvoltam vele és nagyon jó volt :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 02 szomb., 1:15 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Sajna nem hiszem hogy találkoztál az én mapjaimmal, mert mint mondtam, nem kerültek fel az oldalra... :roll:

Amúgy jó maphoz a legfontosabb, hogy sehol se legyen egymás mellett maximum 4 üresen hagyott mezőnél több. Plusz nem árt, ha van sok képességfejlesztő épület, meg helyhez ill. időhöz kötött események. Helyhez kötöttekből ha időnként előugrik egy-egy "kis meglepetés" ellenséges szörnyek formájában, az tud bosszúságot okozni, de a játékélményt egyértelműen növeli, ez biztos. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 02 szomb., 9:12 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Egyet értek HUNLorcs-al, mert az időlimites pályákon a sereg kincs, nem érdemes mindig megküzdeni (pl) 150 pegával, ami mindenképp lever 3 zöld sárkit. Szóval ezért kell tápoló hely, mert akkor a hős tud fejlődni, annélkül, hogy a serege veszélyben lenne.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 02 szomb., 10:16 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
A jó pálya alapja (szerintem) a részletesen kidolgozott terep, a sok event és egy pofás történet.

Mondjuk HUNLorcs megjegyzése, miszerint 4 üres mezőnél több ne legyen egymás mellett érdekesen hangzik. Kétségtelenül igaza van. Egyedül annyit kifogásolok, hogyha egy igazán nehéz pályát akar összerakni az ember, és ezt az elvet alkalmazza, akkor a legtöbbet a terepdíszek teszik ki, mivel úgy lehet gátolni a fejlődést. Én most vágtam bele első igazi pályámba. Én is, 1 hete dolgozom vele, L-es pálya, kétszintes és most tartok a felvilág 1/3 részénél még csak.

Nitroeus, én még nem játszottam a pályádat, de ki fogom próbálni, mert amennyit viszálykodtak rajta, felkeltette az érdeklődésem. Csak amíg nem próbáltam, nem tudok kinek igazat adni.

Ami így vakban az én véleményem: Nem a külső alapján kell ítélkezni, de érdemes azt is figyelembe venni. Mondjuk a helyesírási hibákra (ha már szóba került) tényleg figyelj, mert rengeteg embernek szúrhatja a szemét. Engem annyira nem zavar, így szerintem élvezni fogom a pályádat.

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 02 szomb., 12:47 

Csatlakozott: 2011 márc. 29 kedd, 20:04
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Öskü
zozo112 írta:
A jó pálya alapja (szerintem) a részletesen kidolgozott terep, a sok event és egy pofás történet.

Mondjuk HUNLorcs megjegyzése, miszerint 4 üres mezőnél több ne legyen egymás mellett érdekesen hangzik. Kétségtelenül igaza van. Egyedül annyit kifogásolok, hogyha egy igazán nehéz pályát akar összerakni az ember, és ezt az elvet alkalmazza, akkor a legtöbbet a terepdíszek teszik ki, mivel úgy lehet gátolni a fejlődést. Én most vágtam bele első igazi pályámba. Én is, 1 hete dolgozom vele, L-es pálya, kétszintes és most tartok a felvilág 1/3 részénél még csak.

Nitroeus, én még nem játszottam a pályádat, de ki fogom próbálni, mert amennyit viszálykodtak rajta, felkeltette az érdeklődésem. Csak amíg nem próbáltam, nem tudok kinek igazat adni.

Ami így vakban az én véleményem: Nem a külső alapján kell ítélkezni, de érdemes azt is figyelembe venni. Mondjuk a helyesírási hibákra (ha már szóba került) tényleg figyelj, mert rengeteg embernek szúrhatja a szemét. Engem annyira nem zavar, így szerintem élvezni fogom a pályádat.


sok sikert a pályádhoz :)
és amúgy tényleg a részletesen kidolgozott terep nagyon jól növeli a játékélményt.

Szerintem a pálya vége még a tapasztalt Heroes-es játékosoknak kis gondot okozna :D , Remélem tetszeni fog a pályám :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 03 vas., 0:26 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
HUNLorcs írta:
Amúgy jó maphoz a legfontosabb, hogy sehol se legyen egymás mellett maximum 4 üresen hagyott mezőnél több.

Ez hülyeség. Megannyi művészi map van, amelyen ez a "feltétel" nem teljesül, és mégis legendásan híres a rajongók között. Nekem is van ilyen pályám, fél évtizede készült, kb. két évig csináltam, mert a legelső verzió megsérült, és játékban runtime errort okozott egy ponton. Ezért újra elkészítettem, de teljesen átdolgozott formában. Csak 1-2 ember látta, sosem tettem közzé. Az nem mondható el róla hogy könnyű (a nehéz pedig még enyhe kifejezés), nem is lehet rajta gyorsan végezni, története is van, egyedi világ, melynek első ötletei sokkal korábban pattantak ki a fejemből. Zsúfolt, de ennek ellenére van rajta 4 mezőnél több üresen egymás mellett.
Erről ennyit. :wink:

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 03 vas., 10:38 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Hell,szerintem feleslegesen koptatod... :roll:

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 03 vas., 13:56 

Csatlakozott: 2011 márc. 29 kedd, 20:04
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Öskü
Hellblood írta:
HUNLorcs írta:
Amúgy jó maphoz a legfontosabb, hogy sehol se legyen egymás mellett maximum 4 üresen hagyott mezőnél több.

Ez hülyeség. Megannyi művészi map van, amelyen ez a "feltétel" nem teljesül, és mégis legendásan híres a rajongók között. Nekem is van ilyen pályám, fél évtizede készült, kb. két évig csináltam, mert a legelső verzió megsérült, és játékban runtime errort okozott egy ponton. Ezért újra elkészítettem, de teljesen átdolgozott formában. Csak 1-2 ember látta, sosem tettem közzé. Az nem mondható el róla hogy könnyű (a nehéz pedig még enyhe kifejezés), nem is lehet rajta gyorsan végezni, története is van, egyedi világ, melynek első ötletei sokkal korábban pattantak ki a fejemből. Zsúfolt, de ennek ellenére van rajta 4 mezőnél több üresen egymás mellett.
Erről ennyit. :wink:


egyetértek hellbloodal a pályának nem kell túl zsúfoltnak lenni de azért az se jó ha a pálya 40-90%a üres.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 03 vas., 15:51 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 09 pén., 15:59
Hozzászólások: 357
Akkor most magad oltod vagy mi?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 03 vas., 17:28 

Csatlakozott: 2011 márc. 29 kedd, 20:04
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Öskü
noname írta:
Akkor most magad oltod vagy mi?

te meg miről beszélsz ?
remélem nyelvtan tanárod megtanított rendesen olvasni :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 03 vas., 19:19 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Hellblood írta:
HUNLorcs írta:
Amúgy jó maphoz a legfontosabb, hogy sehol se legyen egymás mellett maximum 4 üresen hagyott mezőnél több.

Ez hülyeség. Megannyi művészi map van, amelyen ez a "feltétel" nem teljesül, és mégis legendásan híres a rajongók között. Nekem is van ilyen pályám, fél évtizede készült, kb. két évig csináltam, mert a legelső verzió megsérült, és játékban runtime errort okozott egy ponton. Ezért újra elkészítettem, de teljesen átdolgozott formában. Csak 1-2 ember látta, sosem tettem közzé. Az nem mondható el róla hogy könnyű (a nehéz pedig még enyhe kifejezés), nem is lehet rajta gyorsan végezni, története is van, egyedi világ, melynek első ötletei sokkal korábban pattantak ki a fejemből. Zsúfolt, de ennek ellenére van rajta 4 mezőnél több üresen egymás mellett.
Erről ennyit. :wink:


Jó, persze, ez nem jelenti azt, hogy ahol van olyan hely ahol 6-8 mező egy téren egymás mellett üresen van, az nem lehet jó pálya, nem kell mindent szó szerint értelmezni... de azért kíváncsi lennék, mikor talál nekem akárki olyan "művészi" mapot, ami beépítetlen, játszhatatlan, silány munka. Az ilyenekkel én nem játszok 3 játékbeli napnál többet, lehet akármilyen művészi, azokra nem vagyok vevő. Sajnos, lássuk be, a letesztelt mapok között is nem egy van, amire rá van írva hogy így meg úgy hiperszuper, letöltöm, és az első hét után megunom, annyira beépítetlen. Attól hogy egy pálya dögnehéz, és van egy elfogadható bevezető sztorija, még nem lesz jó. Az első és legeslegfontosabb a beépítettség. Éppen ezért, nem véletlenül a kedvenc pályáim az oldalról a The empire of the world I - és II. Szinte minden mező be van építve, ennek ellenére sztorija is van (bár sajnos angolul, de azért könnyen meg lehet érteni) és kellően sok tapasztalat is kell hozzá. Szóval azt mondom, nem a nehézség a legfontosabb, hiszen attól csak megutálja az ember a pályát. Játékélményt a jól beépítettség, a sok event (minden formában), és a jó helyesírással, igényesen elkészített munka hoz. :wink:

Egyébként most van készülőben egy igazi, teret jól kihasználó, zsúfolt XL-es mapom, és már hónapok óta elkezdtem, mégis még csak a fele körül tartok, nem kell semmit elsietni, nem a nehézségtől és beépítetlenségtől lesz jó egy map. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: pályád
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 03 vas., 22:04 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Hali!

Érdekes eset: oda jutottunk, hogy egy külön téma nyitásával már 3 oldalra rúgó levélváltást lehetett generálni egy olyan pályával kapcsolatban, ami - józan értékrend, márpedig nekem az van a H3-as térképekkel kapcsolatosan :wink: - a régi szerkesztési elvek szerint nem ütné meg a 4. szintet, szerintem erős közepest kapna. Speciálisan nekem ugye a helyesírás meg a stílus nagyon sokat nyomott a latban (erre annak idején jó előre felhívtuk a figyelmet, még Mugger bátyóval együtt), de a beépítettség is rengeteget számított... Természetesen pusztán a játékélmény szempontjából lehet jó egy pálya, de tapasztalatból mondom: az első térképe senkinek sem váltotta meg a világot eddig... Szerintem rutin kell hozzá, de azt ugye nem lehetetlen megszerezni 8) .
Hát ennyi hozzászólást belőlem is kiváltott a dolog, tehát elérte a célját az alkotó. Én a helyedben azért még finomítanék - a pályán és a fórumbeli stíluson is.
Kérlek, hogy ne támadást láss a dologban, hanem támogatást, nem szeretnék arra reflektálni, hogy ki vagyok én, meg mit szólok bele, stb. Öreg és rutinos vagyok és nem rosszindulatú! :lol:

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 05 kedd, 20:45 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Lehet még föltenni térképeket, szívesen játszom őket.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Rere
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 07 csüt., 14:37 

Csatlakozott: 2011 márc. 29 kedd, 20:04
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Öskü
ne csak én töltögesek fel ide pályákat nyugodtan feltehetek ti is újabb mapokat :)
polo666 én mostanában nem tudok mert 1 másik projektemen dolgozok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 07 csüt., 18:20 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Én is dolgozok egy pályámon épp. De talán egy hónap múlva befejezem.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 07 csüt., 20:01 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Nálatok ilyen gyorsan készülnek a mapok? Nálam a futószalag taktika nem bizonyult életképesnek. Volt olyan, hogy még a pálya tényleges készítése előtt hónapokig építettem a történetet, le is írtam a begépelendő szövegeket papírra.

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 07 csüt., 21:25 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Hell, ezzel én is így vagyok. :D
Ám a sztori legtöbb ötlete (a részletezés) akkor jön nekem, amikor befejeztem már a pálya "külső felépítését" és elhelyezem az elsődleges eventeket(amelyek a sztori szempontjából kellenek) és ott helyben találom ki a szövegeket. kivéve a legfontosabbaknál, mert azokat már jó előre megírom

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 07 csüt., 21:30 

Csatlakozott: 2011 márc. 29 kedd, 20:04
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Öskü
Hellblood írta:
Nálatok ilyen gyorsan készülnek a mapok? Nálam a futószalag taktika nem bizonyult életképesnek. Volt olyan, hogy még a pálya tényleges készítése előtt hónapokig építettem a történetet, le is írtam a begépelendő szövegeket papírra.

hát azért egy 72x72-es pályával kevesebbet kell valamivel törödni mint 1 XL-esel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 08 pén., 21:10 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
M-es mapból nem is lehet annyi mindent kihozni, mint egy xl-es mapból. :D
Egyébként egy profi M-es map elkészítése is tovább tart, mint egy összecsapott Xl-es pályáé. Amíg rendszeresen teszteltem a mapokat, és ki is tettem őket, rengeteg okádékot is kaptam. ezek között volt mini, és hatalmas is. Persze a készítőnek próbáltam segíteni, főleg ha még elég fiatal volt, vagy lány, de ha pl. segítség ellenére egy már megfelelő értelmi szinttel rendelkező egyén folyamatosan összehányt munkát küld el, ott problémák lehetnek. :D Ami szerintem nem ütötte meg a minimálisan elvárt szintet, azt sosem tettem ki. Elvileg minden linkem, jelszavam, segédprogim még mindig megvan, szóval tudnék tesztelni, feltölteni, de nem tudom hogy van-e értelme. Persze ez leginkább csak a H2, H3 mapokra vonatkozik.

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 09 szomb., 15:06 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Hell: Lenne értelme, ebben biztos lehetsz. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 174 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség