Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 174 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 08 szomb., 12:20 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Közben félig megoldódott. Harmadszor is letöltöttem, most 57.2 KB lett, és megnyitható.. látszik a fájl.. csak kicsomagolni nem tudom.

** frissítés: a fájlnévben levő "(kész)" szöveget nem tudta dekódolni a legtöbb tömörítő, de végül winrar 4.2-vel sikerült kibontani a 3. letöltést.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 08 szomb., 15:12 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Hopsz!
A (kész) szócska csak azért került a fájl nevébe, hogy a többi épülő pályám közül lássam, hogy az már elkészült! :D

Akkor az ékezetes betüvel, vagy a zárójellel nem boldogult a tömörítő. Én amúgy RAR 4.11-el tömörítettem be! Viszont más is panaszkodott már, hogy a letöltés nem mindig sikerül. Az oka nem tudom mi lehet.
Nekem a letöltő link gond nélkül működik, és emberterveznek is jó volt... passz! Legfeljebb írsz egy e-mail címet, és elküldöm neked! :D

A legjobb megoldás tényleg az lenne, ha ide, a honlapra kikerülne a letölthető fájlok közé. ;)

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 08 szomb., 15:46 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Na, a kész szócskát töröltem a nevéből és feltöltöttem újra, valamint módosítgattam benne kicsit ebmertervez útmutatásai alapján! :D :D


http://data.hu/get/5913416/Grail_recovery.rar

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 09 vas., 19:03 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Ezt elsőre sikerült jól leszednem. Következő kérdés: hogyan lehet 6000 efretet gazdaságos módon kiirtani? Nem akarok térkép szerint menni.

Az egyik ötletem az, hogy be van ikszelve az eventeknél, hogy "cancel after first visit".. :lol:

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 09 vas., 23:36 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
doom3d írta:
Ezt elsőre sikerült jól leszednem. Következő kérdés: hogyan lehet 6000 efretet gazdaságos módon kiirtani? Nem akarok térkép szerint menni.

Az egyik ötletem az, hogy be van ikszelve az eventeknél, hogy "cancel after first visit".. :lol:


Csalni akarsz? :D :D
Nem lehet! Tegnap leteszteltem! az Efreetek addig ott lesznek amíg 1 db is marad belőlük, amíg le nem vered őket! Hiába van ott a cancel after first visit. Az csak akkor számít, ha csatában legyőzöd őket, de az lehetetlen... :D Vagy gyűjtögetsz 10-12 hónapig amíg elég erős leszel, hogy legyőzd. De egyáltalán nem bonyolult térkép alapján menni. Csak egy kis logika kell. :wink:

Mi lenne, ha azt követnéd? :roll:

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jan. 24 csüt., 16:06 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Nincs túl nagy forgalom ebben a témában... :(
Valahogy úgy veszem észre, én vagyok az egyetlen, aki még aktívan készít pályákat Heroes 3-hoz. Vagy a többiek szigorúan titkos projektként kezelik a saját kis világaikat? :)

Na mindegy! Néhány héten belül hozok egy vaci új pláyát!
2 szintes, XL-es kalandozás lesz, Fő feladat a kalózkodás és a bűnüldöző szervek likvidálása! :)
Már tesztelés alatt van a pálya!

Szóval vállalkozó kedvű Heroes veteránok készüljetek! :wink:

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jan. 24 csüt., 16:37 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Én is dolgozok egy pályán, csak a suli közbeszólt (+ a verseny :P ), így elmaradt.

Nekem M-es pálya és az eddigi pályáktól eltérő lesz. Itt még nagyobb szerepet fog kapni a taktikázás, mint eddig bármikor.

Csak azt sajnálom, hogy a H3-ból kihagyták a szfinxes kérdezést.

Magyar nyelű, rengeteg történettel és küldivel :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jan. 24 csüt., 17:38 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Hát, a suli tönkreteszi az ember életét... :lol:

Ez jónak hangzik, de akkor úgy tűnik ez multi pálya lesz, vagy csak egyjátékkos. Mert sajna az AI képtelen küldetések végrehajtásával előrejutni.
Ha egy quest az, hogy szerezz meg és hozz oda egy artifactot, amihez csak úgy lehet hozzájutni, hogy teljesítesz egy másik küldit az az AI-nak sajnos már végrehajthatatlanul nehéz feladat.

Pályatervezésnél sok fejtörést okoz a végtelenül unintelligens gép felzárkóztatása egy emberi játékos szintjére. :lol:

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jan. 25 pén., 2:07 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
A géppel nincs baj, mert egy helyben áll (ostromló sereg)

A kezdetben a játékos eldöntheti azt, hogy milyen típusú hőst akar (mágus, lovag, íjász), utána a feladata, hogy haza térjen a városába, melyet ostromolnak. Az útját sok quest guard akadályozza, amiben csak úgy tud tovább jutni, ha meg van egy adott tárgy, lény.

Tehát, ha az íjász útját választod, akkor nem mehetsz arra, amerre a lovag mehet.

A taktikázásra próbálok összpontosítani jobban, hogy-hogyan lehetne a legkevesebb veszteséggel túlélni egy kört. A legnagyobb próbléma az, ha a hét bone dragon-t pakol szerte a térképen.

Ezen a pályán minden lépést megkell tervezni nagyon.

UI: csak a fősereg áll egy helyben. Lesznek kisebb táborok, amiből sereget lehet szerezni.

Ha netán a 3-asba nem jönne be a map. Akkor a H4-be átlehet építeni. Ott még jobban kijönne minden :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jan. 25 pén., 4:30 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Szóval akkor ez olyan, hogy az első nap választani kell három út között, és mindhárommal más kalandokon kell végigvergődni, de mindhárom út a cél előtt ismét összetalálkozik, és azzal kell legyőzni az ostromló sereget? :D

Tetszik az ötlet, bár ehhez sok szöveg kell és hogy változatos legyen, sok külön küldetés... Nem kicsi ehhez egy M-es map?
Valami hasonlót csináltam én is az Ötödik elem 3-ban, de ott csak két választható út volt. És nem is különböztek nagyon.

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jan. 25 pén., 12:41 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
A szöveggel nem lesz baj, abból lesz rengeteg :D

Azért akartam bele 3 féle lehetőséget, mert a H3-ban a hős nem harcolhat. Így egy adott lény helyettesíti őt. (crusader, mage, sharpshooter). Ha "hőse" lovag akar lenni, akkor bemegy a lovagos helyre. Kap egy-két varitárgyat/ varit (persze, nem egyből implót :P ) és megkapja a crusa-t.

Az lesz benne a legjobb, hogy a legtöbbet dolog event. Vagyis, ha az ember nem fog elég gyakran menteni, akkor könnyen pórul járhat
:twisted:

A másik dolog, hogy vannak küldetések és quest guardok, amikhez kell egy adott lény. Ha az nincsen, akkor gond van.

Az ellenséges lényeket mindig úgy próbálom alakítani, hogy ők is erősek legyenek és a játékos is boldoguljon. (pl: 1 crusa letud csapni 20 goblint és fordítva).

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 11 csüt., 15:07 

Csatlakozott: 2010 ápr. 19 hétf., 18:24
Hozzászólások: 16
csináltam 1 h3 pályát,játszatok vele

http://www2.zippyshare.com/v/93211016/file.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: ---
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 27 hétf., 14:19 

Csatlakozott: 2010 ápr. 19 hétf., 18:24
Hozzászólások: 16
csináltam 1 h3 pályát,játszatok vele:

http://www2.zippyshare.com/v/93211016/file.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: ---
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 27 hétf., 18:43 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
freedgess írta:
csináltam 1 h3 pályát,játszatok vele:

http://www2.zippyshare.com/v/93211016/file.html


Hát ez a pálya egyszerű, mint egy vasszög! :D Telis-telis-teli hibával!

Legalább a Validate Map-ot megnézhetted volna, és az elérhetetlen dolgokat arrébbtenni. Aztán tök ükres! Van rajta néhány facsomó, de totál funkció nélkül. Ha már tettél bele ilyen erdőt, legalább az eldobált nyersanyagokat, vagy az artikat betehetted volna egy labirintusba, színkapukkal elzárva, hogy legalább legyen valami kihívás!
A gépi ellenfelek buták, mint a tök, nem ártott volna timed eventben nyersanyagokat biztosítani nekik, hogy bármely oldallal játszva legyen benne kihívás! A Mocsárvár hatalmas handicappel indul, mivel a mocsáron (utak nélkül) kétszer olyan gyorsan elfogy a lépés, mint bármely más terepen. A (80; 64; 0) koordinátán lévő Castle vár szárazföldről elérhetetlen, csak vízről tudod megközelíteni.

Kis munkáva, illetve elég sok munkával lehetne ebből egy jónak mondható Multipálya... de ez így... elég gagyi. :roll:

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: ---
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 29 szer., 8:52 

Csatlakozott: 2010 ápr. 19 hétf., 18:24
Hozzászólások: 16
http://www9.zippyshare.com/v/7883670/file.html

azt a pár hibát kijavítottam,egyik sem volt olyan nagyon lényeges,csak a castle vár
ha beállítod,hogy a te területeden lévő 3 semleges várban csak a fort legyen megépítve,akkor nehezebb lesz,mindenki kap 500ezret,ha ki akar menni a területéről


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 29 szer., 10:25 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Kedves Freedges!

Tudom, hogy ilyet nem illik, de kérlek, olvasd el az aláírásomból letölthető H3 mapeditor kódexet, hátha merítesz belőle ötletet...

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 29 szer., 11:46 

Csatlakozott: 2010 ápr. 19 hétf., 18:24
Hozzászólások: 16
én nem a pálya szépségére mentem,és nem is sok küldetéses,kalandos pályát csináltam,hanem 1 olyat,ahol az a lényeg,hogy mindenkit ki kell nyírni
én is simán végigvittem,mert lehet,hogy 1 profi játékos könnyen megcsinálja,de 1 nem annyira profinak nehéz lehet
de mint írtam,ha beállítjátok,hogy a területeteken lévő 3 semleges várban csak a fort legyen megépítve,akkor mindjárt nehezebb lesz..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 29 szer., 22:55 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Egy pálya létrehozásánál, nem csak a nehézségre kell törekedni, hanem arra is, hogy szép legyen.
Egy szép pályán is ki lehet irtani bárkit ;)


Ha már pályakészítésnél vagyunk. Nem tud valaki egy olyan scriptet (vagy objektumot), ami egy kérdez-felelek küldit csinál? :D
(ala H2 szfinx)

Az is jó lenne, ha le tudnám tölteni :roll:

Előre is köszi :)

SZERKESZTVE

Megnéztem a térképedet.

1.Akad rajta egy-két helyesírási hiba. Leginkább a crystal dragon-ok szövegénél fordul elő.
2. Nem tudom, hogy ki miként érez, de engem zavar, hogy egy-két helyen túl zsúfolt, míg máshol üres

Bár, egy multi meccsre jó lenne. De nem a gép ellen, az túl könnyen kikapna :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 30 csüt., 18:50 
Avatar

Csatlakozott: 2012 júl. 18 szer., 19:24
Hozzászólások: 32
Tartózkodási hely: Felsőszeli
Freedges, nem arra gondoltam, hogy túl nehéz :)

_________________
ZVSE

!#UN:B6/1;
!#VRz102:S^Barrel^;
!#HT101/6:T102;


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 30 csüt., 22:06 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
# off: @ T-rex: Szkripttel megoldható. Pl. a táltosfutás varázslatnál megkérdezi a szkript, hogy mit szeretnél, és alatta be kell pötyögni a választ. #

On: a pálya szépsége tényleg számít. A gorviki vértestvérek is ragaszkodnak hozzá, hogy a költemény ütemét tartva kaszaboljanak. Ritmus és rím nélkül rémisztően prózai a halál..

Ronda és nehéz pályát én is tudok bármikor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 174 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség