Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 93 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Heroes4 map szerkesztés.
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 28 vas., 19:09 
Avatar

Csatlakozott: 2003 szept. 17 szer., 13:56
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: komárom
Üdv mindenkinek.

Ide lehet írni a Heroes4 map editorral kapcsolatos gondolataitokat.

A véleményem az hogy a Heroes4-nek rettentő gagyi a map editora.
Nem olyan mint amilyet megszokott az egyszerü Heroes3 játékos.

Amúgy a játék az király :D

_________________
Mind örökké In the Wake of Gods és Elemental Conflux és most már a Heroes4 is :D.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 okt. 01 szer., 7:28 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 27 csüt., 13:35
Hozzászólások: 47
Az tény, hogy nem olyan mint a 3 editorja, azonban, ha megismered, hogy mennyi lehetőség van benne... Én a magyar nyelvűvel próbálkoztam először, mostmár megy az angol is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 okt. 01 szer., 18:36 
Avatar

Csatlakozott: 2003 szept. 17 szer., 13:56
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: komárom
A multkor építettem egy mapot vele...............
Érdekes lett :D

_________________
Mind örökké In the Wake of Gods és Elemental Conflux és most már a Heroes4 is :D.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 feb. 08 vas., 21:02 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 08 vas., 20:53
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hehehe: Bugyi
Tény, hogy a H4 editora ég és föld a többihez, de ami azt illeti, sokkal dinamikusabb (kocka szöveg-hehe :shock: ). Speckó oda Scriptelsz, ahova akarsz, és azt amit. Nekem nagyon tetszett néhány új lehetőség, pl. a "Delete adventure objects" script, ugyebár. Vicces kis játék.

De ami azt illeti, az agyamra megy, hogy a fákat egyenként kell behúzgálni a terepre! Tisztára mint a gyomlálás csak fordítva! :mrgreen: Na de kérem: nekem ettől személyiségi sérülésem lesz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 feb. 09 hétf., 10:32 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 28 kedd, 12:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Szeged
Szasztok!

TeoZ, rakd fel a WoW-ot, abban már lehet mindent (!) ecsetezni. Tehát hegyeket, erdőket, vizi szemetet, kükli-barlangokat, bármit! :)
Azonkívül kereső funkció is van benne (pölö, ha nem találjuk, hogy hova a fenébe tettük a kék sátrat! :) )
Én kifejezetten szeretem a H4 térképszerkeztőjét, bár egy rakás dolgot még nem tudom mit jelent (pld. a "FALSE", "TRUE", meg ilyeneket)

Fent írtátok, hogy rengeteg lehetőség van benne, ezzel tökéletesen egyetértek. Pld. nagyon hiányoltam, hogy a H4-ben töredéke a "bejoinoló" lények száma a H3-hoz képest. Ezért csináltam olyan scripteket, amivel nagy seregek becsatlakoznak a legreménytelenebb pillanatokban! 8)
Aki komolyan veszi a pályaszerkeztést, annak érdemes elméllyedni a program kínálta lehetőségekben.

Üdv, TT


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 feb. 12 csüt., 20:31 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 08 vas., 20:53
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hehehe: Bugyi
TT írta:
Szasztok!

TeoZ, rakd fel a WoW-ot, abban már lehet mindent (!) ecsetezni. Tehát hegyeket, erdőket, vizi szemetet, kükli-barlangokat, bármit! :)
Azonkívül kereső funkció is van benne (pölö, ha nem találjuk, hogy hova a fenébe tettük a kék sátrat! :) )
Én kifejezetten szeretem a H4 térképszerkeztőjét, bár egy rakás dolgot még nem tudom mit jelent (pld. a "FALSE", "TRUE", meg ilyeneket)



Nos, ami azt illeti, ez meglehetősen kedves az NWC-től, de az itt az igazi gond, hogy sajnos bináris muszklik terén nem állok a helyzet magaslatán: AMD K6-II 266, 4M videokártya, 128 sima SDRAM stb.
Hát: épp hogy döcög.
Ráadásul nincs most így fölös tíz rongyom a WoW-ra, a kiskapukat meg nemcsak hogy nem szeretem, de megfelelő internetkapcsolat sem adatott hozzájuk.
Na ennyit arról, hogy mi nincs.

Hogy mi van:
Nos, ami a Heroeshoz elengedhetetlen - türelem, kreativitás, angol nyelvtudás (húha :oops: )....

Majd csak egyszer befejezek egy mapot... :roll: aztán meg jöhet majd valami kampány...

Ja, egyébként említetted azokat a lényledobó scripteket :shock: . Ha lesz pár fölös perced, kűdd má el a mailemre a dolog nyitját (mint már említettem volt, alap H4-em van, és előreláthatólag nem is lesz más vagy tíz évig...)... ja és ha valami szöveg nem esik le, azt is. több szem többet lát (nekem 4 is van 8) )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 feb. 23 hétf., 15:20 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 28 kedd, 12:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Szeged
Sziasztok!

Teoz: a pályaszerkeztés topicban leírtam, hogy kell átállítani egy sereget.
Egyébként nincs nyilvános e-mail címed, azért nem küldtem eddig semmit! :)

Üdv, TT


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 feb. 24 kedd, 21:10 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 08 vas., 20:53
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hehehe: Bugyi
TT írta:
Sziasztok!

Teoz: a pályaszerkeztés topicban leírtam, hogy kell átállítani egy sereget.
Egyébként nincs nyilvános e-mail címed, azért nem küldtem eddig semmit! :)

Üdv, TT


Ja, bocs. :oops: Annyira megszoktam már, hogy azt hittem mindenkinek egyértelmű: teoz@freemail.hu
Én vétkem, én vétkem én vétkem...

_________________
"To all things comes an end...
We are no more than a character in a story, our lives easily extinguished by an arrow or a stone..."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 29 szomb., 5:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 08 vas., 20:53
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hehehe: Bugyi
Hurrá! Lassan két hónapja nem szerkesztünk pályát H4-ben?!

Pedig tudnék mit kérdezni, meg sztem más is, csak azt sem tudják, hogy létezik ilyen topic (figyelmetekbe ajánlom a csúszkát).

Pl. jó lenne, ha nem magamnak kéne kipróbálgatni mire jó a "CONTINUOUS EVENT", mert erre most nincs időm.

_________________
"To all things comes an end...
We are no more than a character in a story, our lives easily extinguished by an arrow or a stone..."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 01 kedd, 13:37 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 28 kedd, 12:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Szeged
TeoZ írta:
Hurrá! Lassan két hónapja nem szerkesztünk pályát H4-ben?!

Pedig tudnék mit kérdezni, meg sztem más is, csak azt sem tudják, hogy létezik ilyen topic (figyelmetekbe ajánlom a csúszkát).

Pl. jó lenne, ha nem magamnak kéne kipróbálgatni mire jó a "CONTINUOUS EVENT", mert erre most nincs időm.


Hali!

Látom próbálsz egy pár elhalt topicot újraéleszteni...
:)

Látod, a fél heroes társadalom a H5-öt várja, a másik fele meg a H3-ban versenyezget, így senki nem H4-ezik.
:(

Üdv, TT

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 01 kedd, 21:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 31 hétf., 17:45
Hozzászólások: 42
TT írta:
TeoZ írta:
Hurrá! Lassan két hónapja nem szerkesztünk pályát H4-ben?!

Pedig tudnék mit kérdezni, meg sztem más is, csak azt sem tudják, hogy létezik ilyen topic (figyelmetekbe ajánlom a csúszkát).

Pl. jó lenne, ha nem magamnak kéne kipróbálgatni mire jó a "CONTINUOUS EVENT", mert erre most nincs időm.


Hali!

Látom próbálsz egy pár elhalt topicot újraéleszteni...
:)

Látod, a fél heroes társadalom a H5-öt várja, a másik fele meg a H3-ban versenyezget, így senki nem H4-ezik.
:(

Üdv, TT


Hát igen, sajnos...
Pedig szerintem minden résznek megvan az a sajátos hangulata, amely ha elkapja az embert, akkor nagyon sokáig el nem ereszti. Például én lemondtam a Warcraft III TFT versenyemet, mert annyira akartam Heroes-ozni!

Egyébként tudok jó scripteket, éppen egy kampányt készítek, ami tartalmazni fog egynéhányat ezek közül:

Temető kifosztása (15000 arany de a Dwelling eltűnik)

Küzdőtér (5000 berserkert kell legyőznöd, ha sikerül kapsz +1 szintet és megkapod a csatáért járó tapasztalatot is)

AI [csalás] boost (ha egy vár elé ér a computer egyik hőse, akkor kap +1 mozgás pontot és morált)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 20 vas., 17:07 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jún. 18 pén., 21:18
Hozzászólások: 136
Az szép kis pálya lesz :!: :!: :!: Ha majd elkészülsz vele küld el nekem :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 júl. 06 kedd, 19:19 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 09 vas., 16:46
Hozzászólások: 238
Tartózkodási hely: Szulok
Hellosztok. Életemben előszőr szerkeztek pályát a WoW-ban és lenne pár kérdésem a "minden van"-hoz. Hol?

Phoenix: Szerintem a scriptelés és eventelés (az első benyomásom ua. volt, mint a tiéd) könnyebb, mert nem kell mindig újra és újra ua-t beírni...

Teoz: Nekem is tetszett a delete, de az nem, hogy építésre ("a hegy beomlik") lenne szükségem. A fák terén egyetértek. a false=csalfa. ez azt jelenti, hogy a kapu csak ott van, át nem lehet menni rajta. a true=eredeti, helyrehoz. Ez pasz

TT: Sajna, igazad van. Én 100% ig a másikba tartozom (Nincs H3 H5)
A "con.."bigyó valami folytatásos script

Ezt nem hagyhattam ki!
Most én jövök:

Hogy lehet olyat csinálni (mint a H3-ban), hogy rálépek egy lerakott eventre, és megtámadnak? ill. a "Combat" script -ben hogy lehet beállítani, hogy mikor támadnak meg?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 júl. 07 szer., 12:42 

Csatlakozott: 2004 jún. 26 szomb., 14:07
Hozzászólások: 57
Tartózkodási hely: Vác
Mi is az pontosan, hogy scriptelés, mármint szerintetek?
A fa lerakodása tényleg húzós... ezért hagytam abba az erdős pályám építését... :D

_________________
Nem halhat meg az mi örökké áll,
Számtalan korok során enyészik a halál!

Üdv
by Deni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 júl. 08 csüt., 18:33 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 09 vas., 16:46
Hozzászólások: 238
Tartózkodási hely: Szulok
Hello.

Deni írta:
Mi is az pontosan, hogy scriptelés, mármint szerintetek?
A fa lerakodása tényleg húzós... ezért hagytam abba az erdős pályám építését... :D


Csinálunk egy scriptet, mármint pl.: lerakunk egy eventet, ott a script-re click, aztán egyfajta scriptet kiválasztunk és…

Hogyan lehet aktiválni őket? Ezen gyötrődöm, már fáj a fejem! Arra gondolok, hogy van egy skeleton (no player), ott a triggerable script, ott: give creatures: pl.: 1 air elemental. Ezzel azt akartam elérni, hogy ha megtámadom és megölöm, kapok egy elementált. Nem jött össze.

Ha questet akarok belőle csinálni, akkor azt hogy kell? (quest= feltétel, ha igen...; ha nem...)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 júl. 10 szomb., 0:23 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 08 vas., 20:53
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hehehe: Bugyi
shan írta:
Csinálunk egy scriptet, mármint pl.: lerakunk egy eventet, ott a script-re click, aztán egyfajta scriptet kiválasztunk és…

Hogyan lehet aktiválni őket? Ezen gyötrődöm, már fáj a fejem! Arra gondolok, hogy van egy skeleton (no player), ott a triggerable script, ott: give creatures: pl.: 1 air elemental. Ezzel azt akartam elérni, hogy ha megtámadom és megölöm, kapok egy elementált. Nem jött össze.

Ha questet akarok belőle csinálni, akkor azt hogy kell? (quest= feltétel, ha igen...; ha nem...)


Na azóta egy kicsit jobban belenéztem. Most én segítek rajtad:

A triggerable script nem akkor atkiválódik, ha megtámadsz valamit. Ezt a scriptet speciálisan arra találták ki, hogy bárhonnan (tehát akár egy várból, egy eventen belül) elindíthasd. Amit el akarsz érni, azt a következőképpen csináld:

Army properties, esetleg Hero properteis, ha kampányban tovább akarod vinni a hőst:
Events fül, Standard events közül beállítod a defeated (megverve) eventet, ajánlom, hogy az alapból felkínált sequence-t hagyd meg, mert akkor később hozzá tusz tenni még esetleg mást is. Na szóval Sequence, New gomb, Create action: Give creatures, Select target: opposing army. Ennyi.

A triggereable scriptre egy példa:
1. Fogsz egy várat, beállítasz itt egy triggreable scriptet, pl.
Display message "Valami";
Give creatures, target Garrison;
take materials target curent player

2. leraksz valahova egy placed eventet:
Sequence:
Display message "Most le fog futni a trg_triggereventneve nevű sript";
Trigger custom event named trg_triggereventneve;
Remove Script;

Eredmény: a várban beállított eventet a placed eventbe lépés aktiválja, majd a térképre lerakott összes ilyen placed eventet hatástalanítja (Remove Sript - ezt muszály, ha nem akarod, hogy többször hajtsa végre) persze bárhonnan, ismétlem bárhonnan meghívhatod!

Egyébként én a combatos hozzászólásban tényleg komolyan gondoltam: a victorious (győzött) helyére kell azt írni, amit akkor akarsz, ha a játékos veszített!
Ha pedig egy quest gate quest requirement.jét false-ra állítod, akkor tényleg nem mehetsz át, ez számomra egyértelmű volt. Hol kérdeztem én ilyet? Na mindegy, nem téma.

Béke veletek, és yó H4 map szerkesztést!

_________________
"To all things comes an end...
We are no more than a character in a story, our lives easily extinguished by an arrow or a stone..."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 júl. 10 szomb., 16:02 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 09 vas., 16:46
Hozzászólások: 238
Tartózkodási hely: Szulok
Hello. Igen, azt hittem nagyívben leszarsz, ezért már segítséget kértem Mugger-től, és már tom' a témát. Azt meg, hogy a combat esetében hogy vannak a cuccok, már azelőtt is tudtam. Ott úgy van a dolog ("if..."), hogy a támadót veszik figyelembe, nem az áldozatot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 júl. 13 kedd, 22:34 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 08 vas., 20:53
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hehehe: Bugyi
shan írta:
Hello. Igen, azt hittem nagyívben leszarsz


Na de kérlek! Nagyon ritkán jutok netközelbe! (modemes kapcsolat, drága)

Kérdezz nyugodtan, mint mondtam, már egy kicsit jobban beleástam magam! CSak győzd kivárni a választ!

_________________
"To all things comes an end...
We are no more than a character in a story, our lives easily extinguished by an arrow or a stone..."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 aug. 22 vas., 18:57 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:54
Hozzászólások: 15
sziasztok. lenne néhány kérdésem :)

1. az editorhoz van valami olyan patch, ami CSAK az editort teszi magyarrá? (magyar nyelvű heroes4-et rühellem..)

2. csak most gyorsan elolvastam a hozzászólásokat, még nem próbálta ki a map editorba de.. úgygonolom scripteket kell írni ;) a kérdés: ezt honnan tudom megtanulni? a script írást? előre is köszi

_________________
üdv. snw


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 aug. 23 hétf., 18:53 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 09 vas., 16:46
Hozzászólások: 238
Tartózkodási hely: Szulok
snw írta:
sziasztok. lenne néhány kérdésem :)

1. az editorhoz van valami olyan patch, ami CSAK az editort teszi magyarrá? (magyar nyelvű heroes4-et rühellem..)

2. csak most gyorsan elolvastam a hozzászólásokat, még nem próbálta ki a map editorba de.. úgygonolom scripteket kell írni ;) a kérdés: ezt honnan tudom megtanulni? a script írást? előre is köszi


Hi. Sztem nincs (1.), én se szeretem a magyar nyelvű H4-et, de editornak is rossz a magyar nyelv, jó angolban, így nem lehet egyértelműen eldönteni, melyik lény ki, ha csak a nevük van kiírva
Script íráshoz Mugger szerint legegyszerűbb, ha elvégzel egy számtech szakos szakközépet :). Sztem nincs leírva sehova, tapasztald ki magad. Ha lesz időm, akkor leírom egy *.doc fájlba és elküldöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 93 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség