Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 238 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 13 szomb., 14:55 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
polo666 írta:
nem tudtok segíteni megtanulni ERM el skriptelni? Vagy legalább az alapokat "elmondani" mer nem tudok angolul. :roll:


Az angol nyelvizsga az alap, ha szkriptelni akarsz. Vagy az orosz. Vagy a súgót kell valakivel lefordíttatni. Van pár online fordítóprogi. Google.

Én a H3 SoD megszerzése után tettem le a középfokú angolt. Mindig is eredeti nyelvű verziókkal játszottam.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 13 szomb., 20:39 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Most lehet, hogy csak én találom, de honnan tudnám letölteni azt a pályát?

már megvan xD

átnéztem mégegyszer mindent és megtaláltam.

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 27 hétf., 23:40 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
A várak között van egy bánya a hegyen körülötte fenyők, nekem középső oszlop lentről a 8-adik milyen skriptel lehet megcsinálni, hogy úgy múkodjon mint egy tábla?

Előre is köszi!

polo666.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 31 pén., 15:53 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 04 csüt., 21:19
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Coronita
doom3d írta:
polo666 írta:
nem tudtok segíteni megtanulni ERM el skriptelni? Vagy legalább az alapokat "elmondani" mer nem tudok angolul. :roll:


Az angol nyelvizsga az alap, ha szkriptelni akarsz. Vagy az orosz. Vagy a súgót kell valakivel lefordíttatni. Van pár online fordítóprogi. Google.

Én a H3 SoD megszerzése után tettem le a középfokú angolt. Mindig is eredeti nyelvű verziókkal játszottam.


Nekem nincs nyelvvizsgám viszont tudok angolul...Akkor most meg se próbáljam?:/

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 31 pén., 23:53 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nem az számít, hogy van nyelvvizsgád vagy nincs. Legrosszabb esetben újra kezdjük a scriptelést.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 02 vas., 23:49 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Azért elárulhatná valak fenti kérdésem válaszát, mert én nem tudok angolul.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 06 csüt., 20:30 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
polo666 írta:
A várak között van egy bánya a hegyen körülötte fenyők, nekem középső oszlop lentről a 8-adik milyen skriptel lehet megcsinálni, hogy úgy múkodjon mint egy tábla?

Ezt nem értem. Tábla? Közlekedési tábla? Vagy útjelző karó? Mert arra emlékeim szerint az !!ob környékén van valami kód, objektum típust állítani.
Meg kell egy másik utasítás, ha járhatóvá akarod tenni a mezőt.
Ezt az alap scriptek közül a passable terrain használja.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 06 csüt., 21:10 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Igen közönséges tábla, mert szeretnék egy olyan utat csinálni amely el van rejtve és azt szeretném ha ezt írná ki: Ez a bánya már ki van ürítve. Amúgy már alapba föl lehet venni csak nem csinál semmit.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 20:47 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Típus módosítás: !!OB:T, !!OB:U

Jobb gombos szöveg: !!OB:H
Mező járhatóvá tétel/lezárás: !!TR:P (ha át akarsz menni a bányán felfelé)

Tábla szöveg: Other objects-> !!SG:M

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 07 pén., 21:11 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Te vagy a programozás istene.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 23 kedd, 17:50 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Mivel nagyon rég nem írtam úgy gondolom megbocsátható, hogy új hozzászólást írok a régi szerkesztése helyett.
Most egy olyan objektumon dolgozok amit ha fölteszünk akkor az ellenfél egyik hőse fölfejlődik 15-ös szintre és kap egy kisebb sereget. És bár a z alapokra kezdek rájönni ez nem akar sikerülni, a másik az egy olyan hős amelyiknek az a speciális képessége mint az ami a rablónak.

Update: Bocsánat a helyesírási hibákért, sebtében írtam a hsz-t, és nem maradt időm át olvasni. Az első problémát sikerült megoldanom, de a másodikhoz nincs ötletem se, igazán segíthetne valaki. Köszönöm az információt Trunks ezt eddig nem tudtam, vagy nem emlékeztem rá, ideje ismét átolvasnom a szabályzatot.


Az új hsz írás korlátja egy nap.
Helyesírási hibák javítva. (Trunks)

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 ápr. 14 hétf., 16:28 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Na sziasztok!

Jó régen volt, hogy erre jártam, de ahogy látom, nem csak én :D

A lényeg, hogy scripetléshez kérnék segédletet.

Az alap szituáció a következő: Adott egy nekromanta hős, akinek a primary skillje a necromancy. Ok eddig stimm. De azt szeretném megoldani, hogy csontváz helyett ghostot(ugye az új wogos monsta) vagy wraithet támasszon fel.

Utóbbi esetben ezek továbbfejleszthetőek legyenek ghostokká.

Előre is köszi :)

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 ápr. 14 hétf., 19:38 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
zozo112 írta:
:)


Hozzávalók:
- csata utáni trigger - !?BA1
- !!HE:S nekromancia szint nézéshez
- !!HE:C a lények hozzáadásához, experience módosítóval

Amit még ki kéne nyomoznod az az, hogy a nekromancia skill a !?BA1 előtt, vagy után adja hozzá a csontikat. Ha előtte, akkor a módosított taktika szkript (+1 speed / skill level) mintájára a csata elején (!?BA0) elveheted a képzettséget, a végén meg visszaadod. Csata közben tárolod valami változóban. Ha a csontik a BA1 után jönnek, akkor így jártál..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 ápr. 14 hétf., 21:15 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
doom3d írta:
zozo112 írta:
:)


Hozzávalók:
- csata utáni trigger - !?BA1
- !!HE:S nekromancia szint nézéshez
- !!HE:C a lények hozzáadásához, experience módosítóval

Amit még ki kéne nyomoznod az az, hogy a nekromancia skill a !?BA1 előtt, vagy után adja hozzá a csontikat. Ha előtte, akkor a módosított taktika szkript (+1 speed / skill level) mintájára a csata elején (!?BA0) elveheted a képzettséget, a végén meg visszaadod. Csata közben tárolod valami változóban. Ha a csontik a BA1 után jönnek, akkor így jártál..


Nem számítottam ilyen gyors válaszra, köszönöm!

A másik kérdésem az lenne, hogy azt meg lehet adni, hogy a hős wraithből ghostot csináljon, mint pl Gelu?
Eléggé új nekem az ERM (eddig C#, C++ nyelveken programozom egy ideje, és kicsit sem hasonlít).
Hol tudok megnézni előre legyártott scripteket, amit maga a WoG is használ?

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 ápr. 14 hétf., 21:28 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
zozo112 írta:
A másik kérdésem az lenne, hogy azt meg lehet adni, hogy a hős wraithből ghostot csináljon, mint pl Gelu?

!!HE:X receiver

zozo112 írta:
Hol tudok megnézni előre legyártott scripteket, amit maga a WoG is használ?


heroes3/data/s

http://doom3d.uw.hu

És az erm editort használd lehetőleg a szerkesztésükre, a hozzá adott html súgóval.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 ápr. 14 hétf., 21:52 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Lassan kezdem megérteni ezt a nyelvet is.

Szerintem itt a csata után adja hozzá a sereghez, mert: ha az ellenfél megfutamodik, vagy legyőzöm más mennyiségű csontit kapok. (Teszteltem shackles of war meg anélkül most).

Viszont van a Cloak of the Undead King. Az is módosítja a kapott szörnyek típusát, ezen elindulva meg lehet oldani, nem? Vagy ahhoz túlságosan is bele kellene piszkálni a játékba?

Na amire eddig jutottam:

A csontvázakat a csata végén adja hozzá, a következő képlettel számol

N: csontik száma
X: Nekromancia szintje
Y: Szerzett XP a csata alatt
Z: a csontvázak hpja
+S: ha a hős nekromancia specialitással rendelkezik:

N= (Y*((X*10)/100))/Z

ha a hős nekromancia specialitys:

N= (Y*((X*10+Y)/100))/Z // itt Y értéke hős szin*5 (elvileg ennyi, de lehet, hogy a 30% hatásfokot növeli hős szint*5 százalékkal)

Na most ezzel a formulával már el tudok indulni azon az alapon, hogy kiveszem csata előtt, tárolom az adatokat, ez alapján adok szellemet, visszateszem csata után.

Köszi a sok segítséget!

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 ápr. 20 vas., 23:06 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
!#VRv999:SHE69:E1;

Doom3d elvileg ezzel a kóddal veszem fel a 999-es változóba a 69-es hős jelenlegi experience pontjait, ugye?
Ha nem, akkor mit értettem meg rosszul, tudsz segíteni?

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 ápr. 21 hétf., 10:03 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Emlékeim szerint a !# konstans beállításhoz kell. Változók aktuális értékéhez a !! a jó.
(lentebbi súgó részben: " instructions are just like receivers, except that they run only one time- when the map begins. They always begin with !# " )

A változóknál külön van SET és GET szintaxis. Tehát:
!!HE69:ES1; beállítja az XP-t 1-re.

!!HE69:E1; nem működik, mivel nincs S (set) vagy ? (GET) parancs.

!!HE69:E?v999; GET szintaxis, beolvassa az XP-t a v999-be.

ld. még ERM help HTML súgó, tutorial -> basics -> 1.-4. rész.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 238 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség