Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 238 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 05 hétf., 17:41 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Idézet:
Pl. ami igazán érdekelne, meg lehet-e azt csinálni pl, hogy egy event guardjai minden odalépéskor támadnak, akkor is, ha egyszer/2x/3x 1000x már legyőzted őket.


Próbáld meg úgy, hogy szkripttel odateszel egy disabled magic well-t, és OB triggernek beállítod a csatát x db monsterrel. Az event guardok sajnos törlödnek. Tipp: nézd meg az ERM help-ben a singing rock példát.

Idézet:
Vagy: leht-e olyt csinálni, hogy egy mezőre egy hős nem léphet rá kétszer. =ha odalépsz, és elmozdulsz, nem mehetsz vissza. rá újra. ilyesmik. Nem is elsősorban az érdekel, hogy hogy néz ki a két script, hanem hogy én hogyan kezdjek el ilyen ötletek után agyalni a megírásukon.
Kösz, ha válaszolsz
Sidious


Ez egy kicsit húzós. Ha járhatatlanná teszed az utat, akkor mindenkinek az lesz. Dolgozok egy hasonló kérdésen (Quest Gate), ott az egyik ötletem az volt, hogy ha nem engedélyezett a belépés, akkor a lovag vissza lesz teleportálva, ahonnan jött. Ehhez körbe kell rakni a pontot külsö triggerekkel, amik megjegyzik az utoljára ott járt lovag ID-jét.
plusz kitörlik a többi helyröl ugyanennek a lovagnak a nyomát.
A központi trigger meg kikeresi, melyikröl jött a bácsi.

Egyszerübb megoldás egyszer látogatható pontra, ha feltételes teleportálással lehet bejutni lezárt helyre. Csinálsz egy OB-t, és az OB triggerhez beírsz egy feltételellenörzést meg egy teleportálást.
Ha nem akarod globálisan tiltani a dimension doort és a fly-t, akkor ezt célszerü az alvilágnak egy üres területére pakolni és széles fekete csíkkal körülvenni.
A feltételes teleport megjegyzi, melyik lovag használta már.
A bejegyzés lehet lovagi változóban (W variables), vagy permanens v változókban, esetleg z változóban(bár ezt nem ajánlom).
Memóriakímélés céljából én a Quest teleportomnál v változókat használok, 1 bit 1 lovagnak felel meg, így 160 lovag elfér 5 változóban.

Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 07 szer., 11:32 
Avatar

Csatlakozott: 2004 júl. 09 pén., 10:08
Hozzászólások: 78
Nem egészen világos, de azért kösz. Tehát OB =object, gondolom. jól értem, hogy a magic well őrei minden látogatásnál megjelennének? ezek szerint azon ezt be lehet állítani. Vagy nem erről van szó...

Quest teleport. Ez dereng, hogy ilyet tud a script editor, te is arról beszélsz?
Amennyire emlékszem, ez azt tudja, hogy ha aktiválod, akkor a lovagot elhajítja valahová. (alaklmasint oda, ahonnan jött.) Ezt azt hiszem értem.
De hogyan tudja egy Object megjegyezni, hogy milyen hős járt ott? Ez is Script-editoros opció, csak rá kéne találnom?
De azért köszönöm, hasznos volt a néhány ötlet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 07 szer., 15:10 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
OB= object. Nem fontos, hogy magic well legyen. Bármi jó, amihez tartozik trigger. Akár deaktivált Conflux is lehetne. Nehezebben kavarodik meg az ember, ha mindig egyfélét használ erre a célra. Nálam (és még sokaknál) az alapértelmezett a magic well.

Idézet:
De hogyan tudja egy Object megjegyezni, hogy milyen hős járt ott?

A trigger után lekérdezed a lovag ID-t egy változóba.
Konkrétan a !!HE -nél néz körül..

Viszont nem bírtam rájönni, hogy mire kell neked olyan mezö, amire 1 lovaggal csak egyszer lehet rálépni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: WoG mod v2.0
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 09 pén., 13:22 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Készen van a WoG átírásom kettes verziója.. ki szeretné kipróbálni?
12 átírt, 3 új script, hozzájuk igazított menürendszer és skillleírások. Ha minden jól megy, hamarosan felkerül az oldalra..

Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 09 pén., 16:41 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Itt a kettes verzió:
http://heroes.hardwired.hu/mugger/egyeb/wogmodv2b2.rar

És a vitainditónak szánt beállításokat tartalmazó állomány:
http://heroes.hardwired.hu/mugger/egyeb/gameopv9b.zip

Üdv. Mugger

Update: Ez már a javított állomány!!!


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Mugger_ 2005 dec. 12 hétf., 8:02-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: javitas
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 10 szomb., 15:14 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Sajnos rogton be kell jelentenem egy javitast is. A mult honapban elkovetett elso szerkesztesi kiserleteim kozben megserult az a menu file, amire ratettem a modositasokat es az uj opciokat. emiatt a meg nem valtoztatott opcioknal a jobb gombos popup sugoszovegek hianyoznak vagy hianyosak. Mivel en csak a valtoztatott opciokat ellenoriztem, nem vettem idoben eszre. Ma reggel 5-kor nekialltam a biztonsagi masolatbol indulva meg egyszer megirni a menut. Egyuttal lecsereltem a magic arrow szkriptet egy ujabb verziora. Erosebb lett az AI resz.

Aki mar letoltotte attol elnezest kerek. A javitas most megy Muggerhez.
A javitott verzio a WoGmodv2b2.rar (build 2)

Menyus, neked is elkuldtem, de pillanatnyilag tele a postafiokod.

Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: uj epuletek a wogba
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 10 szomb., 19:23 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Sziasztok!

Ha valaki uj epuleteket akar beszerkeszteni, itt van a link a WoG team szerkeszto programjaihoz: www.modhomm3.free.fr
Ezzel csinaltak ok is..

Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 14 szer., 17:58 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Elözö levelemre válaszolva.. :lol:

nekiálltam a WoG mod 3.0 írásának. Lesz benne teszteléshez is kisegítö cucc, meg egy rakás elöre írt script, amihez csak egy pár soros adatlapot kell kitölteni és eventbe másolni, hogy müködjön.

Eddig elkészült:

- Quest teleport Csak akkor enged át, ha van nálad egy bizonyos varázstárgy..
Adatlap: kezdö pozíció x,y,z cél pozíció: x,y,z és artifact ID number.

- Shrine of AI tuning az AI játékerejét lehet játék közben állítgatni.
megj.: 0-ra állítva az összes AI hero megáll, és nem csinál semmit.

-Shrine of Variables: olyan mint a fountain of Youth, csak kiírja a leggyakrabban használt temp változóidat is. nálam pl. v24-v34. y1-y5
Újra látogatható.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 15 csüt., 13:29 
Avatar

Csatlakozott: 2004 júl. 09 pén., 10:08
Hozzászólások: 78
Re: Doom3d
Van egy olyan Quest guardom, amit egy eventben egy rahedli sacred főnix őriz. A quest guardot hét különböző lény átadása nyitja. Ugye, az okos ember úgy ál neki, hogy viszi a haderejét, kinyírja a phoenixeket, hazatownportál, kitermeli a hét szükséges lényt és visszamegyen. Ezen nehezít kicsit, ha nem lépet oda a bejárathoz 2x. Akkor úgy kell a csatát lejátszania, hogy azok a lények vannak nála, amiket a Quest guard előír és minden egységéből életben marad valamennyi. Próbálj meg úgy lenyomni akár csak 500 sacred phoenixet, hogy egyetlenegy pixinek legalább életben kell maradnia és a többi slotokból is 1-1 lényecskének...
A segítséget pedig köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 15 csüt., 16:08 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
És ha a kísérölovag csata után odaadja neki az összes szükséges egységet, a fölovag ellépése nélkül? Vagy a fölovagot csata utáni triggerrel azonnal elteleportálod?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 28 szer., 13:53 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 19 szomb., 20:29
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Hello!
hogyan kell új lényeket meg ilyesmiket csinálni
valaki regélje el mert gözöm sincs
az igaz hogy innen letöltötem script programot de minden kinai bene
ha valaki leirná és megmutatná hogy kell használni azt meg köszömném
ha tudsz valamit azt küld a pocika015@citromail.hu ra
kösz :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 28 szomb., 19:15 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Új lényeket soha nem csináltam.. De 1000 HP-s peasantot már igen, azt könnyebb.. A script editorból az erm_tools.wog verziót érdemes használni,és abban van rengeteg angol nyelvű leírás.
Mivel a WoG-hoz szükséges SoD CD-t magyarországon nem lehet kapni,és magyar WoG átírás sincs, nyilván neked is az angol verzió van meg, és már megtanultad a nyelvet. :?:

UPDATE: Más. Kicsit lentebb van a 3.58f telepítő, és más nyalánkságok.. Kérdés? :)
Ami kimaradt: http://doom3d.uw.hu


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára doom3d 2006 feb. 12 vas., 14:11-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 11 szomb., 18:55 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Tudom, hogy nem pontosan erre való ez a topik, de mivel WoG -os cuccokról van szó, ideiglenesen innen tölthetők le:

http://heroes.hardwired.hu/letoltesek/H ... traits.zip
H3 skillek valószínűségei
1.29kb

http://heroes.hardwired.hu/letoltesek/WoG_Install.zip
WoG 3.58f INSTALL SoD 3.2-re rögtön a 3.58f-et rakja
37.8MB

http://heroes.hardwired.hu/letoltesek/W ... o_full.zip
WoG videó (nem túl jó minőségű) Doom: Senkinek nem ajánlom, egyáltalán felrakjuk?
32.3MB

http://heroes.hardwired.hu/letoltesek/WoG_erm_tools.zip
WoG script editor progi Az új, a király. Éppen ezért törölni kéne a régi "WoG scriptelést segítő programok"-at.
5.62MB

http://heroes.hardwired.hu/letoltesek/WoG_extra_bf.zip
WoG extra díszítés (szebb grafika) új csatamezők
5.99MB

http://heroes.hardwired.hu/letoltesek/WoG_utils.zip
WoG utils + tools tényleg.. minden, ami épeszű embernek nem kell. pl. defmaker, sprite editor, maped patch-ek..
3.78MB

http://heroes.hardwired.hu/letoltesek/W ... tcodes.zip
WoG kódok más néven MapMakerTools.txt
3.55kb

Ezek a Doom3d által küldött anyagok, majd Ő részletesen elmagyarázza, hogy mi micsoda, ha úgy gondolja!

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 14 kedd, 18:26 
Avatar

Csatlakozott: 2004 júl. 09 pén., 10:08
Hozzászólások: 78
Valhogyan biztos le lehet utánozni scripttel azt, hogy a hét elején a progi ki tud tenni x db lényt akárhová. Az vóna a lényeg, hogy a térkép egy pontjára naponta kitegyen valami lényt a script, ha a mező üres.
Ha valaki sejti, hogyan lehet ilyet csinálni, szóljon nekem, plz mert XXL kívncsi vagyok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 15 szer., 19:21 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
DarthSidious írta:
Valhogyan biztos le lehet utánozni scripttel azt, hogy a hét elején a progi ki tud tenni x db lényt akárhová. Az vóna a lényeg, hogy a térkép egy pontjára naponta kitegyen valami lényt a script, ha a mező üres.
Ha valaki sejti, hogyan lehet ilyet csinálni, szóljon nekem, plz mert XXL kívncsi vagyok.


Adott időpontra ébresztést kérhetsz egy megfelelő
!?TM triggerrel. Ez indítja a szkriptet. Megnézed, hogy mondjuk a piros játékos van-e soron. (különben minden játékosnál újra elindítja a szkriptet)
Kikapcsolod a hibakezelést valamelyik UN:P(904 körül) kapcsolóval (így fejből nem tudom, de !!UN help-et nézd meg), és utána lekérdezed az adott pozíción levő Wandering Monster-ek létszámát. (!!WM) Ha nincs ott lény, akkor a hibajelző változó(905 körül) 0-ról átáll 1-re. Ha van, akkor megkapod a darabszámot.
Lemented az infót, visszaállítod a hibajelzést 0-ra, és visszakapcsolod a hibakezelő rutint az UN:P.. -vel. Feltételvizsgálat után generálod a lényeket, ha kell. Használd a script00.erm-be beépített univerzális triggereket. (TM1 ,pl.)
:?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 24 pén., 14:25 
Avatar

Csatlakozott: 2004 júl. 09 pén., 10:08
Hozzászólások: 78
Ihaj-csuhajj! Már megyek is haza pötyögni. (asziszem hétvégén nem nagyon fog másra idő maradni.)
Doom, kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: WoG mod 2.1 előzetes
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 26 vas., 0:06 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
WoG mod 2.1 előzetes.. egyenlőre ezek csak papíron léteznek:

- új adventure spell: Summon army; meglévő seregek létszámát duzzasztja (1-1023 mana)
- javított AI támogatás Magic arrow adventure spellhez
- új opció: parasztok aranyat termelnek, 5 gold/day (H4 koppintás :))
- Enhanced witch hut: Commander képzettség visszautasítható
- Fortress erősítés: +50% méregsebzés íjászoknak, gyorsabb hidrák

Ötleteket továbbra is szívesen meghallgatok.
UPDATE: Sikeresen letöröltem az elmúlt egyhavi munkámat a tesztpályámmal együtt, ezért az új verzió kicsit csúszik. :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: WoG mod 2.1
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 18 szomb., 22:41 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Sziasztok!

Fennt van a WoG mod v2.1 bétája.
http://doom3d.uw.hu
A hibabejelentéseket a doom3do@gmail.com -ra várom.
1 új, és 3 átírt opció. Erősebb AI.

Doom3d


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 19 vas., 13:45 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Doom, bekerültek azok az újítások is, amiket ez előtt a hsz előtt írtál? Milyen WoG verzió szükséges hozzá?

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re: Balee
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 19 vas., 16:35 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Szia!

Mivel a múltkor sikeresen letöröltem egy havi munkámat, két választásom volt: gyorsan összedobni egy kevesebb újítást tartalmazó kiadást, vagy sokáig várakoztatni a közösséget..
A 2.1 béta 12 átírt és 4 új opciót, illetve a H4 peasants átírását tartalmazza. A WoG beállítások menü, és a skill leírások hozzá lettek igazítva.
A legfontosabb változtatások az alap WoG-hoz képest:
- 1 új adventure spell (Magic Arrow)
- 24 képzettség lovagonként a 8 helyett
- tuningolt AI

Az adatvesztés miatt ebből a verzióból kimaradt a Summon Army (ez elég macerás, sokáig tart megírni), az Enhanced Witch Hut 2. (egyenlőre bugos), és a Fortress erősítés (rengeteg tesztelést igényel, ha nem akarom csúnyán elb@??ni..ld. Berserker Fly).

Az előző, 2.0 verzióhoz képest más: Jobb AI támogatás a Magic Arrow adventure-höz, átírt Army Growth; új: AI resource boost, és H4 peasants.

A telepítéséhez WoG 3.58f kell. A mod angol nyelvű, a magyar menü patch-re előre láthatólag jövő hétvégén lesz időm.

Doom3d


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 238 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség