Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 238 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jan. 27 csüt., 10:00 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Szia Balee!

!#DW#/#/#:XXXX;
A három # az X , Y , L koordinátákat jelöli

XXXX helyére
Lehet írni
M#/#/#

Az első # - (0-3) slot lehet akár négy féle monsti is a dwellingbe (mint a golem factorynál a terepen)
A második # - A monster típusa : (0-173, de vannak már új monsterek, amiknek nem tudom a számát, de ha érdekel megnézem + a commandereket is be lehet rakni, pl. be lehet tenni a castle-ba a paladint, mint a h2-ben)
A harmadik # - hány monsti legyen toborozható (ide akármennyit írhatsz, reálisat vagy elég durva számokat is, persze csak olyan monstiknál könnyebb megoldani, amiért nem kell fizetni, pl. halfling, peasant...)

Megjegyzés: ha többféle monstit akarsz "belerakni", akkor külön kell leírnod, lásd a pl.!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De írhatod azt is
G#/#/#
Az első a slotok (0-7)
A második ua. mint az előzőnél
A harmadik is ua. mint az előzőnél

Megjegyzés: ha többféle védő monstit akarsz "belerakni", akkor külön kell leírnod, lásd a pl.!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pl az elsőre
ZVSE

!#DW0/0/0:M0/138/22; - ekkor a bal felső sarokban lévő dwarf cottage dwellinben 22 halfling toborozható.
*******************************************************************************
Pl az elsőre több monsti esetén
ZVSE

!#DW0/0/0:M0/138/22; - ez az első slot
!#DW0/0/0:M1/0/15; - ez a második slot
Ekkor ugyan ott van, tehát a bal felső sarokban. De a dwarf cottage dwellingben már a 22 halflingon túl 15 pikemant is tudsz toborozni.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pl a másodikra
ZVSE

!#DW0/0/0:G0/138/22; - ekkor a dwellingért meg kell küzdeni 22 halflinggal!
*****************************************************************************
Pl a másodikra több monsti esetén
ZVSE

!#DW0/0/0:G0/138/22; - első slot
!#DW0/0/0:G1/0/15; - második slot
... egészen a 7-ik slotig

Ekkor a dwellingért meg kell küzdeni 22 halflinggal és 15 pikemannal!

Szólj, ha vmit nem értesz a leírtakból. Megpróbáltam tömören leírni.

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jan. 27 csüt., 18:48 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Hello!

Hát, figyelj KTibsza (tudom, hogy háttal nem kezdünk mondatot, de akkor is!! 8)) azt értettem, hogy mit írtál ide, de a pályaszerkesztőm nem igazán akarja megérteni, (lehet, hogy bennem van a hiba) minél inkább el akarom fogadtatni vele, annál inkább írja kifele, hogy a script érvénytelen. Ha ez lehetséges, és nem kezdi ki a türelmedet velem szemben, egy kicsit érthetőbben is írd le (a gyengébbek kedvéért :wink: ) ezt a scriptet! Nem is baj ha nem írod le ilyen részletesen, csak arra az esetre add meg, ha azt akarom, hogy a Dwarf Cottage 15 halflingot generáljon hetente! És még valamit nem értek mik ezek a kordináták? Ez a script csak akkor fog működni, ha pontosan megadom neki, hogy hol van az a Dwarf Cottage amire azt akarom hogy a script érvényes legyen? Ha van olyan fajtája ennek a scriptnek, ami globálisan az egész pályára hat akkor azt írd meg nekem lécci! Ha nincs akkor így jártam. Ha kész lesz ez a pályám, akkor elküldöm neked (remélem szereted a Gyűrűk Urát). Ja, és még valami azt a pályát amit mondtál, a Gelu's Legacy 2-Rise of Nagash, eltudnád nekem küldeni ha mekkérlek, itt a címem: zsbalee@freemail.hu . Mégegyszer kösz, hogy rám pazarlod az időmet. majd a te nevedet is ráírom a pályámra :) !

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jan. 27 csüt., 19:27 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Szia Balee!

Hát, hogy globálisan meg lehetne oldani? Azt még nem tudom. Talán meglehet. Majd utánanézek.
Ha nincs, akkor egyenként kell megadnod a koordinátáikat.

!#DWX/Y/L:M0/138/15; - így nézne ki, a koordinátáit nem tudom

X - fel, le irányban
Y - jobbra, balra irányaban
L - level (0, felvilág, 1, alvilág)
(Érdekes, hogy matematikában máshogy szoktuk meg.)

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 31 csüt., 13:49 
Avatar

Csatlakozott: 2004 júl. 09 pén., 10:08
Hozzászólások: 78
Rég jártam itt.

ZVSE
!!UN:T6/0/0/8;
!!UN:T6/0/1/9;

Uugyebár ez itt azt csinálná, hogy a stronghold várban (T6)
az első szintű lény (első 0)
alapban (második 0)
monk (8) lesz,
upgradelve (második szám 1)
zealot (9)?

Miért nem csinálja akkor?
A H3 mindig azt írja ki, hogy nem látja az elején a !!UN-t.
beállítottam, hogy megjelenjen, és eventben kiírja, te a pálya betöltésekor nem veszi észre.
Ha valaki rájön, mondja el nekem.
DarthSidious


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 31 csüt., 21:24 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
DarthSidious írta:
Rég jártam itt.

ZVSE
!!UN:T6/0/0/8;
!!UN:T6/0/1/9;

Uugyebár ez itt azt csinálná, hogy a stronghold várban (T6)
az első szintű lény (első 0)
alapban (második 0)
monk (8) lesz,
upgradelve (második szám 1)
zealot (9)?

Miért nem csinálja akkor?
A H3 mindig azt írja ki, hogy nem látja az elején a !!UN-t.
beállítottam, hogy megjelenjen, és eventben kiírja, te a pálya betöltésekor nem veszi észre.
Ha valaki rájön, mondja el nekem.
DarthSidious


Szia!

Az !!UN-t változtasd !#UN-re, akkor már működnie kell.

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 02 szomb., 23:06 
Avatar

Csatlakozott: 2004 júl. 09 pén., 10:08
Hozzászólások: 78
Igazán köszönöm, azóta csak úgy nyüzsögnek a Mess Hall-ban a monkok!
"In WOG we script!"
DS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 02 szomb., 23:27 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 29 pén., 11:58
Hozzászólások: 166
Tartózkodási hely: Érd
Please segítseket!
Nem nagyon értem a scriptelés ezért megcsinálná nekem valaki a következő scripet, hogy:
A Rampart a következő lények legyenek:
1-Centaur Stables:Gremlin(Master Gremlin)
2-Dwarf Cottage:Archers(Marksman)
3-????????????:Elfs(Grand Elfs)-->ez tudom, hogy benne van
4-Enchanted Spring:Sharpshotters
5-???????????:Enchanters
6-Unicorn Glade:Cavaliers(Champions)
7-Dragon Cliffs:Giants(Titans)
U.I.:Jó kis távolsági csapat, mi? :lol: !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 03 vas., 12:30 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Szia Owen!

Ezt kell beírni:
ZVSE

!#UN:T1/0/0/28;
!#UN:T1/0/1/29;
!#UN:T1/1/0/2;
!#UN:T1/1/1/3;
!#UN:T1/3/0/137;
!#UN:T1/4/0/136;
!#UN:T1/5/0/10;
!#UN:T1/5/1/11;
!#UN:T1/6/0/40;
!#UN:T1/6/1/41;

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 03 vas., 18:40 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 29 pén., 11:58
Hozzászólások: 166
Tartózkodási hely: Érd
Kösz! :lol:
Ezt a WoG script segítő programmal csinálod mert nekem mikor mást próbáltam nem ment... :x


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 03 vas., 22:09 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Owen írta:
Kösz! :lol:
Ezt a WoG script segítő programmal csinálod mert nekem mikor mást próbáltam nem ment... :x


Szia Owen!

Nem. De azzal is meg lehet csinálni. A wog mappában kell lennie egy erm_help mappának és ott az index.htm abban le vannak írva a scriptek jobban.

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 19 hétf., 21:26 
Avatar

Csatlakozott: 2005 szept. 19 hétf., 21:20
Hozzászólások: 27
[color=violet]Hello!
Öhmm... mik azok a scriptek és hogyan kell itt a heroesban használni őket /azt tom, hogy mi az script, csak így nem/ :?:
[/color]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 29 csüt., 17:54 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Doom3d álmatlan éjszakáinak eredménye ez a pár WoG -os szkript.
Nagy nehezen sikerült eljuttatnia hozzám, én pedig fölteszem ide,
töltögessétek:
http://heroes.hardwired.hu/mugger/egyeb/wogmodv1.rar

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: wog
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 05 szer., 17:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Kicsit konkrétabban: 4 óra alatt írtam meg, 1 álmatlan éjszakán..
Utána teszteltem ;)), tegnap is aludtam 1 órát, ma már 5-öt..

Pici simítások a beépített wog scripteken:
26 másodlagos skill a lovagoknak, 5 szintenként +1speed a commandernek, learning: 50*skill lvl* hero lvl exp/kör..
Várom a visszajelzéseket.

Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 27 csüt., 11:07 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 08 csüt., 10:47
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Győr
üdv Doom3d!

cimboráimmal 7végén kipróbáljuk!


a multiplayer sátor-fagyi ellen tud valaki megoldást???

üdv.sco

_________________
cU.scoundrel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 21 hétf., 20:01 
Avatar

Csatlakozott: 2005 szept. 19 hétf., 21:20
Hozzászólások: 27
Tudom, hogy hülye vagyok, és egy ilyen baromnak nem is kellene idejönni, de mondjátok meg légyszi, hogy Mi az a script, és hogy mire való!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 23 szer., 23:46 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
kucumucu írta:
Tudom, hogy hülye vagyok, és egy ilyen baromnak nem is kellene idejönni, de mondjátok meg légyszi, hogy Mi az a script, és hogy mire való!
gyü
Mármint WoG-on belül.. A Windows scripting (JAVA) host-ot stb. most inkább hanyagoljuk..
Ne becsüld alá magad, én kb. 60 óra alatt értettem meg.
Röviden: A WoG pici furfangos programokkal futás közben belepiszkál a SOD 3.2 exe lelkivilágába, amitöl megváltoznak a játék tulajdonságai.
Ezeket a pici segédprogramokat scripteknek hívjuk.
Maga a WoG egy rakás scriptböl (*.erm, *.ert) és az ezeket futtató loader progiból áll+ a SoD alapjáték.
Az összes wogifying option scripttel van megvalósítva.
A scripteket azért írjuk, hogy módosítsuk a játékszabályokat.
pl. most írtam egy quest teleportot, ami csak akkor teleportál, ha van nálad egy bizonyos artifact, és a célmezö üres.
Ennek a fejlesztett változata lesz a csillagkapu hálózat a tárcsákat aktiváló cuccokkal. .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: kedvenc szkriptem
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 27 vas., 17:54 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Itt az aktuális kedvencem: Masters of spellcasting.. ha valakinek még nem lenne meg :)
A lovagodhoz tartozó összes csapat és war machine minden akciója - kivéve várakoztatás - után varázsolhatsz még egyet, már ha bírod manával a körönkénti 12 summon air elementalt és hasonlókat :)
IGEN, kedvenc váram a Tower! :))

ZVSE
!?BG0;
!!VRv25:S1;
!!BG:H?v26 A?v24 Q?v27;
!!VRv25 &v24=1|v24=8/v26=-1/v997<0:S0;
!!FU &v25=0:E;
!!BHv27:M0;
!!FU:E;

Figyeljétek meg, hogy maga a kód pálcát tartó kéz alakú..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: javítás+info
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 02 pén., 13:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Leteszteltem még egyszer. First Aid tent-nél valamiért nem lehet varázsolni, de irányított ballistánál igen.

Más. Nemsokára kész a WoG3.58f mod v2.

elözetes

file lista>
átírt szkriptek: 1,3,20,25,40,48,51,75.ERT (még béta tesztelés alatt: 20,40,48,51)
saját: Masters of spellcasting, Magic arrow adventure, Quest teleport v2 pályaépítöknek

- egyéb: game options v9
/utolsó javítás:
a Henchmen+War Machines III. együtt oda vezetett, hogy a sátor megölte a kötszerrel :)) Henchmen opció kikapcsolva (v1.17) frissítésig /

változtatások(szkript sorszáma)>
- 24 2ndairy skill (1)
- army growth +2%/day, 1%(4%) helyett (1) *
- erösebb Scouting, és scouting artifactok (3)
- javított tactics mod (3) /egyenlö skill szintnél kikapcsolt/, +1/2/4 speed.
- learning 1. visszaállítva (3), de ne használjátok learning 2-vel együtt, az túl durva lenne!!
* Bekapcsolt Learning 1+2-vel és learning spec. kezdölovaggal kiállhattok bárki ellen..
- Wandering Monsters tuning. Max. 96 db (48 helyett), és nagyobb heti szaporulat (20)
- "Cartographers are replaced with Tree of knowledge/Shipwreck survivor" (25)
- Masters of spellcasting és Magic Arrow Adventure beépítve a 40-es szkriptbe

elökészületben:
- * AI tuning beépítés a 40-es szkriptbe (szintfüggö mélységü álláselemzés)
- * Obelisk runes finomítás (43)

- Learning 2. tuning: "0.5%*skill lvl*Exp +hero lvl."-t ad naponta +
learning specialitásra +100*skill lvl Exp-t. (48)


- Commanderek táposabbak, kiegyensúlyozottabb MP és MR fejlödés (51),
4 szintenként +1 speed, +1 MP, szintenként +2% MR, a mágia +10/20/30/40/50% MR-t,
és +3/6/9/12/15 MP-t ad, kivéve Soul Eater és Sucubbus (+1 MP/MPlevel).
A Hierophant Fire Shield-et kap.

* Army growth: kb. 2.3%-tól kezdve veri a Rampart Treasury-t, kb. 2-3%-tól
kezdi zavarni a stack experience rendszert, ezért nem célszerü
ennél feljebb venni. Másrészröl az elözö veziómban 1%-on volt, ami nem sok vizet zavart.
Eredeti célja az alacsony szintü egységek felhozása,
(elöbb jön össze 25 gnoll, mint 25 Hell Hidra), de a gyors szaporodás miatt nem érik el a 10-es tapasztalati szintet. A szintfejlödést viszont (szerintem) kár lenne kihagyni..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 05 hétf., 16:25 
Avatar

Csatlakozott: 2004 júl. 09 pén., 10:08
Hozzászólások: 78
Doom! Hogyan lehet valaki kicsit jobban járatos a WOG-scriptelésben, ha egyébként nem programozó. Másként mondva: van valami "kódszótár" arra, hogy nekem van egy ötletem és megpróbálom megcsinálni.
Mert így, laikusként csak olyan scripteket tudok írni, aminek valamilyen hasonló változatát már láttam. (kb= ki tudom cserélni a tárgyak sorszámait a képletekben)
Pl. ami igazán érdekelne, meg lehet-e azt csinálni pl, hogy egy event guardjai minden odalépéskor támadnak, akkor is, ha egyszer/2x/3x 1000x már legyőzted őket.
Vagy: leht-e olyt csinálni, hogy egy mezőre egy hős nem léphet rá kétszer. =ha odalépsz, és elmozdulsz, nem mehetsz vissza. rá újra. ilyesmik. Nem is elsősorban az érdekel, hogy hogy néz ki a két script, hanem hogy én hogyan kezdjek el ilyen ötletek után agyalni a megírásukon.
Kösz, ha válaszolsz
Sidious


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 238 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség