Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 238 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 15 csüt., 19:29 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jan. 17 szomb., 1:03
Hozzászólások: 81
Sziasztok . Nekem nagyon tetszik ez a scriptezés és az egész wog a szívembe férkőzött mert meglehetősen klafa.
Ám annak ellenére ,hogy ennyire istenítem nem nagyon értek hozzá. Mármint a scriptek terén
Mindössze egy scriptet tudtam megcsinálni .
Ezt a scriptet Fizban írta s a lényege az volt,hogy egy csoport pikást vízzé változtat. Ám többet nem tudtam azok közüll amit le írtatok. Kérlek írjatok nekem néhány egyszerű scriptet úgy,hogy mindent részletesen megtudjak csinálni. Még azt is,hogy milyen házat tegyek le a scripthez.
Előre is köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 20 csüt., 18:46 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 08 csüt., 10:47
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Győr
szerintem nagyon király a WOG, de miért ilyen halott a scriptelés témaköre???

cU.scoundrel^empëror

_________________
cU.scoundrel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 23 vas., 21:30 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jan. 17 szomb., 1:03
Hozzászólások: 81
Sajnálattal látom , hogy a nagy Wogos szakértők eltüntek innen ettől függetlenül remélem még is eljut hozzátok ez a kis üzenet . Régen sokat kérdezősködtem , hogy hogyan kell scriptezni . Hát végre sikerült 1-2 megcsinálnom . Most akarok egy Lord of the ring Wogos kampányt csinálni . és sikerült átneveznem a life of ring gyűrűt az egy gyűrűre . szerencsére sikerült a hobbitok életerejét 500 hp ra felvinni (mivel Frodónak túl kell élnie a kalandokat). Ám más katonáknak nem sikerült át nevezni a tulajdonságaikat . Például aragornt egy lava sharshooter helyettesíteni ám sajnos nem tudom át alakítani az értékeit .
le írom , hogy hogyan szeretném az értékeit és valaki legyen szíves az alapján álítsa össze válaszát/scriptjét . Kérlek segítsetek plz nagyon plz
!!Ma:A(attack)50;
!!MA:D(deffender)50;
!!MA:P(HP)1500;


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: WoG speciality
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 12 szomb., 19:16 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet megváltoztatni a hős speckójának képét scripttel, HA lehet?
Előre is köszi!

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: WoG speciality
HozzászólásElküldve: 2004 júl. 15 csüt., 0:15 
Avatar
a verbális armageddon

Csatlakozott: 2003 júl. 22 kedd, 18:23
Hozzászólások: 485
Tartózkodási hely: Komárom
KTibsza írta:
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet megváltoztatni a hős speckójának képét scripttel, HA lehet?
Előre is köszi!


Azt ha jól tom nem lehet megcsinálni,de nem biztos.

_________________
Thrilmalia - Cseho - Ragnaros EU


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: WoG speciality
HozzászólásElküldve: 2004 júl. 15 csüt., 20:09 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Cseho írta:
KTibsza írta:
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet megváltoztatni a hős speckójának képét scripttel, HA lehet?
Előre is köszi!


Azt ha jól tom nem lehet megcsinálni,de nem biztos.


Jó lenne, mert hogy nézne ki, ha a specje mondjuk implosion, de Archers kép van ott. Lehet, hogy észre se vennék.

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 júl. 16 pén., 10:55 
Avatar

Csatlakozott: 2004 júl. 09 pén., 10:08
Hozzászólások: 78
jónapot, WoG scriptelők!
Láttam a különböző lényeket generáló vár scriptjét. szeretnék megkérdezni 2 dolgot, mert absolute nem értek hozzá.
1. ez a script bármilyen várban használható, és bármilyen lényeket lehet vele telepíteni (ha az adott lény paraméterereit írom be)/csak confluxos lényeket más várba.
2. ezek a változtatások a látványban is megjelennek? tehát pl. ha Strongholdban titánt akarok 7. level lénynek, akkor azt behemoth cragból fogom kitermelni/clud temple-ből. az így összekavart lényeket a játék azonos jelleműnek tekinti-e. Bocsánat, hogy sokat kérdezősködöm, és remélem válaszoltok,
DartSidious


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 júl. 16 pén., 11:13 
Avatar
a verbális armageddon

Csatlakozott: 2003 júl. 22 kedd, 18:23
Hozzászólások: 485
Tartózkodási hely: Komárom
DarthSidious írta:
jónapot, WoG scriptelők!
Láttam a különböző lényeket generáló vár scriptjét. szeretnék megkérdezni 2 dolgot, mert absolute nem értek hozzá.
1. ez a script bármilyen várban használható, és bármilyen lényeket lehet vele telepíteni (ha az adott lény paraméterereit írom be)/csak confluxos lényeket más várba.
2. ezek a változtatások a látványban is megjelennek? tehát pl. ha Strongholdban titánt akarok 7. level lénynek, akkor azt behemoth cragból fogom kitermelni/clud temple-ből. az így összekavart lényeket a játék azonos jelleműnek tekinti-e. Bocsánat, hogy sokat kérdezősködöm, és remélem válaszoltok,
DartSidious


Hát annál a scriptnél mit tom én, a Confluxnál használod akkor mondjuk a magic lanternnél fogsz tudni impet venni,vagy bármi ms első szintü lényt,és ez így megy tovább,minden választhatsz hogy mit termeljen a bizonyos épület,egészen a 7-es szintü lényekig.
Sajnos az épitmények küljese nem változik vele.

_________________
Thrilmalia - Cseho - Ragnaros EU


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Hősök vár nélkül
HozzászólásElküldve: 2004 aug. 30 hétf., 11:03 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 30 hétf., 10:50
Hozzászólások: 2
Szijjasztok!

Én most ismerkedem ezzel a WoG-világgal... A Tutorialban volt egy olyan, hogy a hősöknek nem kell vár, anélkül is tudnak élni, ha ezt beállítom. Ezt hol tudom beállítani?

Nem szoktak szervezni egyébként ilyen WoG script tanfolyamokat? Mondjuk az ELTE-IK-n, úgy felvennék egy ilyen tanegységet... : )))))

Jó pályaszerkesztgetést, meg ilyenek!

- Six' freed

_________________
"Flectere si nequeo superos, Acheronta movebo!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 aug. 30 hétf., 19:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jan. 12 hétf., 15:28
Hozzászólások: 16
Nekem egy kampányon egység nélkül rohangállt a hősöm(szummon-csata-nyert).Ha megtámadják.... :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 aug. 30 hétf., 19:41 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 30 hétf., 10:50
Hozzászólások: 2
Na igen, ez a hős nélkül rohangálás is kissé necces. Az első WoG kampányban elvileg ki kéne tennem magamtól jobbra a hídra az egy szem parasztomat... izé... gyalogomat. : ) Namármost ezt nem tudtam felfogni, hogy hogy kéne csinálnom... : (

Egy relatíve profi szkriptelő majd reagáljon le lécci, és világosítson fel erről az egyszemhős rohangál-dologról... : )

ui.: Viszont már tudok csinálni olyan helyet, ami számolja, hányszor volt ott hős. : )

_________________
"Flectere si nequeo superos, Acheronta movebo!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 szept. 04 szomb., 12:01 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 29 pén., 11:58
Hozzászólások: 166
Tartózkodási hely: Érd
Six' freed írta:
Na igen, ez a hős nélkül rohangálás is kissé necces. Az első WoG kampányban elvileg ki kéne tennem magamtól jobbra a hídra az egy szem parasztomat... izé... gyalogomat. : ) Namármost ezt nem tudtam felfogni, hogy hogy kéne csinálnom... : (

Egy relatíve profi szkriptelő majd reagáljon le lécci, és világosítson fel erről az egyszemhős rohangál-dologról... : )

ui.: Viszont már tudok csinálni olyan helyet, ami számolja, hányszor volt ott hős. : )

1megoldás:nwctrinity(code)
2megoldás:WogIfy(commander)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Hogyan kell scriptelni?
HozzászólásElküldve: 2005 jan. 22 szomb., 15:38 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Szasztok! Klassz, hogy ilyen sok scriptet írtatok ide be, meg minden, de valaki mondja már el nekem is, hogy hová kell ezeket a scripteket írni, és hogyan lehet őket bevinni a pályaszerkesztőbe!

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Hogyan kell scriptelni?
HozzászólásElküldve: 2005 jan. 22 szomb., 18:30 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Balee írta:
Szasztok! Klassz, hogy ilyen sok scriptet írtatok ide be, meg minden, de valaki mondja már el nekem is, hogy hová kell ezeket a scripteket írni, és hogyan lehet őket bevinni a pályaszerkesztőbe!


Szia!

Ezeket a scripteket a map specifications/timed event-be kell írni. Ajánlott azonban vagy a pipákat kitörölni minden játékosnál, vagy pl. 500. napra írni.

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Kéne egy script!
HozzászólásElküldve: 2005 jan. 23 vas., 11:55 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Hello emberek!

Először is: KTibszának kösz a segítséget a scripteléssel kapcsolatban!
Másodszor: Megint kéne egy kis segítség, mert nem találom sehol azt a scripetet, amivel el lehet érni azt, hogy ne veszítsük el a játékot akkor, ha a hősünk nem talál várat magának egy héten belűl. Na, ezt most leírom érthetőbben is: szóval az a script kéne, amit ha beírunk a hősünk életbenmarad vár nélkül is. Valaki súgja meg ezt is lécci! Előre is kösz.

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Kéne egy script!
HozzászólásElküldve: 2005 jan. 23 vas., 17:33 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Balee írta:
Hello emberek!

Először is: KTibszának kösz a segítséget a scripteléssel kapcsolatban!
Másodszor: Megint kéne egy kis segítség, mert nem találom sehol azt a scripetet, amivel el lehet érni azt, hogy ne veszítsük el a játékot akkor, ha a hősünk nem talál várat magának egy héten belűl. Na, ezt most leírom érthetőbben is: szóval az a script kéne, amit ha beírunk a hősünk életbenmarad vár nélkül is. Valaki súgja meg ezt is lécci! Előre is kösz.


Szia Balee!

Erre a scriptre én is nemrég találta már.

Ez lenne az:

ZVSE
!#OW:D3/250;

A Gelu's Legacy 2 - Rise of Nagash volt az a pálya.

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jan. 23 vas., 20:59 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Sziasztok!

Másodszor is kösz a segítséget. Attól tartok, hogy megint segítségre szorulok. Most ez a helyzet: A kapott scriptet beírtam a Timed eventsbe, kiszedtem a pipákat és a 675. napra írtam az aktiválódást (vagy mi az).
Elindítom a pályát, nem írt ki script hibát, tökre örültem, de amikor elkezdtem játszani, akkor kiírta a játék, hogy szerezzek várat egy héten belűl..., tudjátok. Mondom, megvárom ezt az egy hetet, biztos valami hiba, aztán kiderült, hogy nem. Nem működött a script. :( Ha valakivel történt már ehhez hasonló, vagy sejti mi a hiba, lécci segítsen.
Kösz, előre is.

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jan. 25 kedd, 7:27 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Szia Balee!

Elnézést, hogy hírtelen elküdtem a scriptet átnézés nélkül.

Amit át kell állítanio: 3-as számot. (0-7 között lehet) ez a vár típusától függ. A lovag (0), rampart (1) és így tovább.

Alap:
ZVSE
!#OW:D?/*

?-(0-7)
*valamilyen szám 0-127 között ha jól tudom kiírja a visszaszámlálást, de nem biztos
128-254 ekkor már nem
255 a default (7 nap)


pl.:

Castle várral vagy

ZVSE
!#OW:D0/128;

Remélem tudtam segíteni!

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jan. 25 kedd, 19:08 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
:DHello KTibsza!!!:D

Beírtam a scriptet, és találd ki mi történt...MŰKÖDÖTT!!!!!!!!!!! Azt viszont el kell mondanom, azon kívűl, hogy ISSZZONYATOSAN KÖSZZ, hogy két rampartos ranger volt a pályán és egy toweres wizard, ennek ellenére a castle-lovagos scripttel működött, de nem baj! Lassan elküldöm a feljavított pályáimat tesztelésre, és akkor majd (remélem, felrakják :wink:) te is letöltheted. MÉGEGYSZER NAGYON KÖSSZ AZ EDDIGI SEGÍTSÉGEDET!!!!!
Balee

_________________
Kép
Balee / Zsibi


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Balee 2005 dec. 28 szer., 17:52-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jan. 26 szer., 20:09 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Hellosztok, de akár Hello KTibszát is írhatnék, mert az utóbbi időben csak mi látogatjuk ezt a témát :wink:!

Kéne az a script, ha van olyan, amelyikkel át lehet állítani a lénytermelő épületeket egy másfajta lény termelésére.

Pl: Nekem momentán az a script kéne, amivel át lehet állítani a Dwarf Cottage-t (a térképen lévőt) arra, hogy Halfling-okat termeljen.

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 238 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség