Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

Pályaszerkesztés (2)
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=4&t=1685
Oldal: 2 / 8

Szerző:  Beorn the Shapeshifter [ 2012 ápr. 04 szer., 19:27 ]
Hozzászólás témája: 

Köszönet a Google doc-os tippért...

Akit érdekel, itt a Heroes 3 map editor codex végleges, 3.0-ás verziója:

https://docs.google.com/open?id=0B0AbI6 ... N2RKdmpTUQ

Fogalmam sincs, mennyi benne az újdonság, találtam a gépemen a 2.22 pdf verzió alatt egy 3.0-s file-t, amit annó már nem volt kedvem pdf-esíteni. Ezt szerkesztettem egy kicsit, beletettem Laca módosítását, meg a bevezetőt bővítettem kissé. Evvan.

Szerző:  Krityó [ 2012 ápr. 04 szer., 21:55 ]
Hozzászólás témája: 

Beorn, ez nagyon kinőtte magát... Én akkor láttam utoljára, amikor még ennél egyszerűbb cucc volt!
Gratulálok hozzá, ez már egy történelmi mű lett! :wink:

Hali:

Szerző:  Laca [ 2012 ápr. 05 csüt., 0:06 ]
Hozzászólás témája: 

Szerintem le kéne fordítani több nyelvre, lehetne árusítani a könyvesboltokban is... :P

Szerző:  HUNLorcs [ 2012 ápr. 10 kedd, 22:40 ]
Hozzászólás témája: 

Kampánynál minden részhez lehet írni epilógust (a prológushoz hasonlóan), vagy csak a legvégén? :roll: (H3)

Szerző:  Beorn the Shapeshifter [ 2012 ápr. 11 szer., 14:39 ]
Hozzászólás témája: 

Minden egyes pályához lehet külön-külön.

Szerző:  HUNLorcs [ 2012 ápr. 12 csüt., 23:53 ]
Hozzászólás témája: 

Beorn the Shapeshifter írta:
Minden egyes pályához lehet külön-külön.


Köszi.

Szerző:  embertervez [ 2012 ápr. 14 szomb., 20:12 ]
Hozzászólás témája: 

Még régebben volt szó arról, hogy az időzített gépi játékosok nem mindig jönnek át a kapun. Mivel most én is szembekerültem a jelenséggel, ezért kerestem rá egy megoldást, akit érdekel az itt megnézheti a részletes leírást:
http://www.mediafire.com/file/xu15ee6put15cb3/Időzített_ellenség.doc

Szerző:  T-Rex [ 2012 máj. 19 szomb., 0:33 ]
Hozzászólás témája: 

Nekem két dologgal lenne problémám.

Az egyik az, hogy olyat szeretnék csinálni, hogy a hős egy bizonyos kezdő lényét (paraszt), a rendszer elvegye és helyére adjon egy másik lényt (pl Crusa).
Event-tel probáltam megoldani, de nem tudtam eltüntetni azt az egy parasztot. A crusát megkaptam.

A másik. Miért kaphat a hős -189812318937 tp-t és ezzel lefejlődik a 0. szintre? Hab a tortán az, hogy nem kaphat tp-t.

Szerző:  Heroical [ 2012 máj. 19 szomb., 1:06 ]
Hozzászólás témája: 

T-Rex írta:
Nekem két dologgal lenne problémám.

Az egyik az, hogy olyat szeretnék csinálni, hogy a hős egy bizonyos kezdő lényét (paraszt), a rendszer elvegye és helyére adjon egy másik lényt (pl Crusa).
Event-tel probáltam megoldani, de nem tudtam eltüntetni azt az egy parasztot. A crusát megkaptam.

A másik. Miért kaphat a hős -189812318937 tp-t és ezzel lefejlődik a 0. szintre? Hab a tortán az, hogy nem kaphat tp-t.

Ha túl sok tp-t kapna egy hős, akkor az túlcsordul, és akkor szoktak ilyen számok kijönni. A játékban van egy felső limit jóformán mindenre, amiket számokkal korlátoznak, ha azt tullépi valami, akkor értelmetlen dolgok történnek. (Gondolom ki akarod használni egy hős speciét, ezért szeretnél nagyon magas szintű hőst csinálni, ehhez érdemes ismételt eventeket használni, és nem egyszerre adni neki az összes tp-t. Pontosan nem tudom hogyan kell csinálni de a vengeance is mine pályán thorgrimmal pl csinálták, ott meg tudod nézni.)
A másik részénél border guard+event párossal lehet megoldani. Nem tudom engedélyezi-e ilyenkor a lény nélküli hőst, egy próbát megér. (Fordított sorrendben nyílván meg lehet csinálni)

Szerző:  T-Rex [ 2012 máj. 19 szomb., 9:23 ]
Hozzászólás témája: 

A border guard-os ötlet nem rossz, köszi :D

Tp-t nem adtam a hősnek, csak 99-re korlátoztam a max. szintet.

A hiba az volt, hogy a hős max szintje 99 volt. Így, lement -1846465446-be.

Van egy dolog, amit nem tudok mi az. A bal felső sarokban van egy olyan ikon, amin 4 fa van. Az mire jó?

Szerző:  embertervez [ 2012 máj. 19 szomb., 15:11 ]
Hozzászólás témája: 

Az az automata tereptárgy gyártó :D Beszínezed vele kékre azt a részt amire tereptárgyakat(fa, hegyek, folyó stb.) szeretnél majd rányomsz a fenyőfa ikonra és legyártja neked a tereptárgyakat ott ahol kiszínezted. Bár nem lesz olyan szép mint a kézzel gyártott, de némi igazítással egész tetszetősre lehet javítani. Ja és mindig az adott talajhoz igazodik, azaz a füvön a füves elemeket rakja le, a sivatagban meg a homokosakat, csupán egy 10%-nyi idegen elem lesz benne

Szerző:  doom3d [ 2012 máj. 19 szomb., 17:47 ]
Hozzászólás témája: 

A TP-vel érdekes dolgokat lehet csinálni. Ha megfelelő mennyiségű TP-t kap a lovag, akkor az algoritmus néha több száz szintlépést ad. Az elsődleges skillek 127-nél csordulnak túl (8 bites előjeles egész), a TP 32 bites előjeles egész szám. A negatív skill pontok esetén a program felülbírálja a tárolt számot, és 0-0-1-1-et ír ki.

ld. pl. Andra esetét a képtárban: http://doom3d.uw.hu/

Szerző:  Warius [ 2012 máj. 20 vas., 16:18 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!
Valaki megtudná nekem mondani, hogy HOMM4 kamányszerkesztőjében hogyan tudom xp vel, képzettséggel, szinttel együtt továbbvini a hősöket a következő pályákra? Már sokaktól kérdeztem,de mindenki csak a HOMM3as verziót tudta,tehát azt már ne mondjátok ha lehet (:

Előre is köszi
Warius

Szerző:  Beorn the Shapeshifter [ 2012 máj. 21 hétf., 9:13 ]
Hozzászólás témája: 

HOMM4 pályaszerkesztője, kampányszerkesztője meglehetősen bugos, legalább is én a magyar verzióval (alapjáték + 2 kieg) ezt tapasztaltam, amikor el akartam benne mélyedni.

Bevallom őszintén, pont a bugok miatt hagytam abba, pedig sok nagyon jó dolog van (lenne) benne, ha úgy működne, ahogy az a help-ben le van írva, illetve ahogy azt a menüpontokat nyomogatva kiugrana.

Szerző:  Zsee [ 2012 máj. 21 hétf., 14:20 ]
Hozzászólás témája: 

Beornnak igaza van. Néha a küldetések nem úgy működnek ahogy kellene, bizonyos esetekben nem jönnek elő/ tűnnek el dolgok stb. Ez nagy baj, mert tényleg sok szép, jó dolgot lehet(ne) vele csinálni. :?

Szerző:  Warius [ 2012 máj. 27 vas., 9:21 ]
Hozzászólás témája: 

Ahogy nézegettem az alap kampányok mapjait, rájöttem, hogy a karakterek között van egy olyan hős, hogy miscellaneous.Carryover_Hero. Úgy láttam, hogy a készítők ezt használták arra, hogy át lehessen vinni a hősöket. Csak amikor próbálnám használni, nekem sehogyse működik. Nincs itt valaki, aki csinált már kampányt és megtudja mondani, hogy hogy kell használni ezt a miscellaneous.Carryover_Hero-t?

Szerző:  T-Rex [ 2012 jún. 09 szomb., 20:55 ]
Hozzászólás témája: 

Ez tuti hülye kérdés lesz részemről :D

A h3 pályaszerkesztőjében kilehet kapcsolni valahol azt a lehetőséget, hogy a "Heti" szörnyek ne legyenek a pályán?
Itt a Week of the creature-ra gondoltam.

Szerző:  Dave [ 2012 jún. 09 szomb., 21:09 ]
Hozzászólás témája: 

Havira gondolsz szerintem,és nem lehet kikapcsolni :P

Szerző:  embertervez [ 2012 jún. 09 szomb., 21:12 ]
Hozzászólás témája: 

A legjobb amit tehetsz az az hogy load game, de ez nem minden pályán működik, csak a rugalmas pályákon, amivé viszont nem tudom hogy lehet alakítani egy pályát. Megoldás, hogy kiválasztasz egy általad ismert pályát ahol ez működik, letörölsz róla mindent és erre rá építed a sajátodat. Amúgy Dave állítása nem igaz, mivel (ha jól tudom) "csak" azok közül a lények közül rak akiknek van dwellingje valamelyik várban, vagy a pályán lerakva, szóval elég ha nincsenek lénytermelő helyek, vagy pedig csak Mon7-esek vannak mert azt meg nem rak :D

Szerző:  T-Rex [ 2012 jún. 10 vas., 0:35 ]
Hozzászólás témája: 

Annyira nem lenne vészes, mert megtudnám kerülni a "lény szaporodást" másképpen.
Az ilyenekre is van már ötletem 8)

Idézet:
Havira gondolsz szerintem,és nem lehet kikapcsolni


Volt már olyan, hogy a 3. héten jött a week of the pikeman :)

Idézet:
....akiknek van dwellingje valamelyik várban, vagy a pályán lerakva, szóval elég ha nincsenek lénytermelő helyek...


Erre meg kíváncsi leszek :D

Oldal: 2 / 8 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/