Hölgyeim, uraim. Orkok és törpék. Szőrőslábú gnóm társaim! El jött az ideje annak, hogy megmutassam a pályám demóját. Kicsit megnehezíti a dolgot nem elérhető egy-két olyan dolog, ami kellene. Mint a "találd ki a jelszót és eltűnik a kapu" dolog. Hát, ez van
Idővel lesz olyan is.
Mit fog tartalmazni a pálya?
- Válassz a három út közül! Légy nemes lovag, bölcs varázsló vagy kalandor.
- Temérdek csata és választás.
- Az út során értékes barátokra tehetsz szert, míg mások az életedre törnek.
- Temérdek csapda, esemény, amiért átkozni fogjátok nevem!
- A jó öreg rpg-k érzete (gondolok itt a régi Champions of Krynn és társaira)
- Sok-sok küldetés. Melyek pályarészről pályarészre visznek.
- Fejtörők (bizonyos tárgyak megkereséséhez (MEGJ: erre még kitalálok valami jó megoldást ))
- A pályához tartozni fog egy "A KALANDOROK KÉZIKÖNYVE", mely nagy segítség lehet.
és sok más féle lehetőség.
Aki igazán akar küzdeni a későbbiekben a pályával, azok ne nyissák meg a térképszerkesztőt
+ néhány hiba direkt lett létrehozva.
Igaz, ez még demó verzió, de akinek van még ötlete, elképzelése vagy viszont akar látni benne egy hőst, az szóljon vagy hallgasson örökre
http://data.hu/get/7719858/Hero_of_might_or_magic.h3m
UI: a pálya és a .h3m fájl neve nem ugyanaz.
+ Egy kis ízelítő "A kalandorok kézikönyvéből"
"
Asbergan világát kis sziget csoportok alkotják. Ezeket a szigeteket földalatti alagút rendszerek kötik össze. Asbergan-ban nincsenek egységes időjárási zónák, így a lehető legváltozatosabb az időjárás. Néhol hosszú aszályok, erős havazás, esőzés fordul elő. Ebben a világban kell boldogulnia az embernek. Az eddigi feltérképezett területek alapján 16 szigetet lehet megkülönböztetni. Mivel, Asbergan fái nem alkalmasak arra, hogy hajókat lehessen építeni belőlük, így a többi sziget felderítése időbe telik. Az eddig ismert világ szigeteit csak a földalatti alagútakkal lehet megközelíteni. "