Lzo
Üdv!
A H4 szekcióban,a HTT szervezésében várunk minden érdeklődőt az áprilistól induló Heroes 4 Kupára.
Szabályok:
1.A Kupa időtartama 3 hónap,kedvező fogadtatás esetén újabb kör indítható.
2.Pályák:3 hónap alatt 9 pálya,ebből 3 havi frissítéssel nagyobb,nehezebb,6 kicsi könnyebb,2 heti frissítéssel.
3.Pontozás:Az első 20 helyezett beküldő kap pontot,a pontok összesítése alapján alakul ki a végeredmény. A 3 havi pálya dupla pontot ér,nehézségük miatt.
4.Értékelés:a H4 által kiszámított pontok számítanak először,egyenlő pontszámnál a napok száma dönt.Amennyiben ez is azonos,azonos helyezési és pontszámmal az eredmény döntetlen.
5.Verzió: A 2.0 patch megléte szükséges a versenyhez.Szabadon használható az általa létrehozott lényáthelyező bug az egyenlő esélyek miatt.
6.Nyeremények:Amennyiben lehetséges,a dobogós helyezettek jutalomban részesülnek.Ez lehet Heroes Bonus CD,Oklevél,vagy bármi hasonlóan értékes dolog.
Ez a Kupa próbakör,melynek lezajlása után érdeklődés esetén kiterjesztető a H3 versenyekre,vagy visszaállnak az elmúlt hónapok versenyei.
A küldött mentésekről mindig küldök egy megkaptam választ,amennyiben ez nem érkezik meg,mégegyszer el kell küldeni a mentést.
A Webmester GePy lesz,az értékeléseket,én végzem,a pályatesztelést pedig a HTT.
Várom a javaslatokat,mire nem gondoltunk?
A pontozás pontosan:
1. - 50 pkt.
2. - 40 pkt.
3. - 34 pkt.
4. - 29 pkt.
5. - 25 pkt.
6. - 21 pkt.
7. - 18 pkt.
8. - 15 pkt.
9. - 13 pkt.
10. - 11 pkt.
11. - 10 pkt.
12. - 9 pkt.
13. - 8 pkt.
14. - 7 pkt.
15. - 6 pkt.
16. - 5 pkt.
17 - 4 pkt.
18. - 3 pkt.
19. - 2 pkt.
20. - 1 pkt.
Üdv-Lzo
Szilvi
Sziasztok!
Par kerdesem lenne:
1) Kerlek soroljatok fel azokat az ismert bugokat, amelyek hasznalhatoak. Mivel eddig sosem erdekeltek ezek a dolgok teljesen tajekozatlan vagyok.
2) Remelem a frissites gyorsabb lesz mint eddig.
3) 3 honapra 3+6 map eleg sok. Kiindulva az eddigi bekuldott mapok szamabol (igaz, hogy a frissites hianya nagyon demoralizalo) nem biztos, hogy osszejon a 20 versenyzo (hatha igen).
4) Ha lesz olyan map, ahol lehetoseged van tobb variansra (pl. 1. havi map), akkor jo lenne kitenni, hogy ki mivel erte el az adott eredmenyt(order, chaos, stb...).
5) Lehetseges utolag bekuldeni mapot pontlevonas melett?
6) Lehetseges-e egy sima mapra 2 hetnel hoszabb hataridot adni? (Pl.: Uj map ki van teve, de a regi meg mehet 1 hetig.)
Lzo
Üdv!
Kösz a kérdéseket,próbálok válaszolni.
1.A 2.0 által létrehozott bug,hogy a hősöket tartalmaző képernyőn a csapatokat szabadon át lehet helyezni egymás között.Valaki tud mást is?
2.A frissítésért Gepy lesz a felelős,a biztonság kedvéért akint elküldöm Neki az eredményeket,ide a fórumra is felírom.
3.Soknak tűnik,de vannak külföldi versenyek,melyek ennek az alapját képezik,ahol heti a versenypályafrissítés..
A cél,a 20 versenyző visszahozatala a versenybe.Nem lesz egyszerű.
4.Minden map 1 azonos mentésből indul.
5.Nem.
6.A héten elküldöm Gepynek az első 3 pályát,így ezekre legalább 3 hét lesz.Ezt igyekszünk is tartani.
7.Aki mind a 9 pályát végigviszi,jó nálam egy sörre,vagy csokira...
Üdv-Lzo
Szilvi
Sziasztok!
Akkor ezek szerint olyan bug mar nem maradt, amely kepes mondjuk 1 sereget 100 4-es lenyen atdobni vagy ehhez hasonlo?
Ha nincs ilyen akkor buggal vagy anelkul nagyjabol azonos ido jon ki.
Esetleg athelyezek egy repulo lenyt minden nap elejen a tolvaj hosom melle.
Zardoz
Üdv !
Az Arena heti fordulókat bonyolított le, az volt igazán megterhelő, pedig én csak egy kéthavi megmérettetésen vettem részt (két hónap - 10 pálya). Aminek kötöttnek kell lennie, az a határidő és az 'Autocombat'-tal való lejátszhatóság (a 2.0-ban már lehet csata közben is menteni- én nem próbáltam), valamint az eredmények két-három napon belüli közlése.
Szilvi: volt/van ilyen bug ?
DaMaGepy
a frissitéssel eddig azért voltak bajok mert az eredményeket a felelősök nem küldték el nekem időben, illetve uj kirakható pályákat se igy nem tudtam frissiteni a verseny-oldalt. Remélve Lzo jó munkát fog végezni, és akkor minden újra időben kint lesz...
Lzo
Üdv!
Szilvi:Azért nem mindegy,hogy egy XL méretű pályán vissza kell-e kutyagolni a seregért a térképen,vagy oda tudod helyezni a főhőshöz,vagy a hőst az új sereghez.
Az első havi eredménytben Zardoz lát pontosan,épp ez volt a gond a napszámos eredménnyel.Vagyis,hogy hiába nyered meg a versenyt,ha a sokadik helyezett több pontot kap az összesítésben.Így akár az a furcsa helyzet is előfordulhatna,hogy minden pályát megnyerve az elsőségre esélyed sincs.Ez azért nem reális szerintem.
Tegnap küldtem Gepynek az első két pályamentést,most már nem tőlem függnek az események,ezentúl mindenki Őt zaklassa a mentésekért,a verseny indulásáért.A cél az ,hogy egy-egy pályára legalább 3 hét legyen.
Üdv-Lzo
Szilvi
Sziasztok!
1) Jo lenne egy felsorolas az ismert, es ezaltal hasznalhato bugokrol.
Tolem ne kerdezzetek ezeket, mert meg nem ismerem.
2) XL-es mapon valoban nagy segitseg foleg a teleport hianya miatt, de altalaban egy jol fejszerelt hos siman meg tud olni a 100. nap tajan ugy 100 db. 4-es szintu lenyt. (blecky kisse nehezebb falat, de a tobbi nem gond).
Inkabb az szokott erdekelni, hogy hanyat lep a fohos es nem az, hogy eppen hany sarkanyom van.
3) Jo pelda a 2. havi map is, hogy gyorsan (2-3 het alatt) GM stelch + nature magic nelkul nem lehetett ervenyesulni. Szoval egyaltalan nem az szamit, hogy eppen hany sarkanyod van.
4) Eddigi legerosebb combo: 5. Scouting + 5. Combat + 5. Nature + 4. Order (nem art az ot) + 2.-es life legalabb. Ha talaltatok jobbat irjatok meg.
Ez persze legalabb 30-as szintet jelent amit elerni azert ido.
5) Lesznek XL mapok?
6) A heti menteseket igenylo versenyek eleve nem erdekelnek, mert nincs ra idom.
A havi 1 map nem gond.
7) Valojaban a pont szamitasanal csak az zavar, hogy nagyon tag idobeli teljesitesre teljesen azonos pontot kaphatsz. XL mapon azt hiszem 6 het kulonbsegnel is lehet azonos pontszam.
Lzo. Tudtommal nem Zardoz, hanem Judit kapott legtobb pontot.
9) Felolem teljesen mindegy, hogy ido vagy pontszam a legfontosabb, mivel a helyezesre adnak pontot. Mas kerdes, hogy ez hogyan lesz elszamolva a "Hall of Fame"-ben. (ezen meg gondolkozzatok)
10) Legfontosabb ugyis megnyerni azt a legalabb 20 versenyzot (ezt leginkabb a pontos hataridok betartasaval lehet). Atneztem a tavalyi helyzetet. Tanulsagkeppen megemlitem: 1. mentes kb. 30 fo, 2. mentes "hamarosan" (azota szinte 1 ev eltelt), 3. mentes kb. 10 fo.
No comment.
Zardoz
Üdv !
Szilvi: félreértetted Lzo-t, arra utalt, hogy hiába volt lényegesen jobb időeredményed Juditnál az első fordulóban, pontszámod alacsonyabb volt, ezért az összesítésnél ebből adódóan már az alacsonyabb pontszámodat lehetne figyelembe venni.
Lzo
Üdv!
Szilvi fején találta,mit javasoltok a Toplisták megújítására?
Szerintem nem az igazi,egyetlen pozitívumot látok most benne,azt,hogy ki vezeti...Az elért eredmények alapján biztosan irreális,mert egyetlen versenypályát sem nyertem meg,ha jól emlékszem.
A versenypályák közül a kisebbek 1-2 nap alatt is teljesíthetők,ha nem mentek a maximumra.
A havi pályák pedig nagyobb kihívást jelentenek.Az első havi 3 pálya már Gepynél van,azzal a kéréssel együtt,hogy akár most is felrakhatja a lapra,legyen minden pályára legalább 3 hét,mert ezt többen kérték.
Üdv-Lzo
Ui.:Amennyiben nem jelent gondot,én is megcsinálom a pályákat,és Muggernek küldöm ellenőrzésre.Aki lát benne kivetnivalót most szóljon,akkor csak szervezkedek,és a H3-ban versenyzek.
Zardoz
Üdv !
A versenypályák tesztelésében én is részt vettem (az értékelésben előreláthatóan nem fogok), s remélem, hogy az ellen szintén senkinek nem lesz kifogása, hogy én is versenyezzek. Én részemről támogatom Lzo indulási lehetőségét.
Más (amíg ki nem javítják ezt a hibát is), s az egyenlő feltételek végett:
A csapatok megtekintésére szolgáló képernyőnél lehet mozgatni a lényeket és a hősöket egyik csapatból a másikba , ha az egész csapatot átteszed, egy üres csapatod marad. A várakban levő seregeket ugyanígy mozgathatod (Karaván fölösleges).
Felhasználási lehetőségek:
- gyors haladás, csak a hősöd mozog, a csapatot várban/terepen tartod, s csak szükség esetén rakod a hős mellé
- a hős életpontjait egy csata után helyreállíthatod, ha várad elé raksz egy lényt, továbbá itókákkal, etc. láthatod el
- a dwellingek mellé teszel egy gyenge lényt, s vele veszed ki a szaporulatot
- ha a GM Stealth hősöddel elmehetsz erős csapatok mellett is egy szorosban, akkor csapatodat (másik hősödet) mögéjük juttathatod
A csapatok között a lények között ilyen megosztásra nincs lehetőség (Shift + mozgatás), a program elszáll.
Lzo
Üdv!
Csak egy megjegyzés Zardozhoz:a leírt bugot javították a 2.2 patch-csel,csak abban bennehagyták azt a kis hibát,hogy a 2.2 verzióban mentett állások betölthetőek a 2.0 verziójú játékban.Vagyis csináltak is valamit,meg nem is...
Az első 2 Heroes 4 Kupa pálya letölthető a versenyszekcióból.Köszi!
Üdv-Lzo