Szia csocsi0!
Kiki szólt hogy ha esetleg van időm segítsek neked a decemberi pálya megoldásával kapcsolatban, mivel én a magam részéről végigrágtam magam rajta, habár nem tagadom, szívtam vele eleget, mert egyáltalán nem volt könnyű.
Nos, amennyiben egyáltalán nem tudsz angolul, úgy nagyon nehéz dolgod lesz, hiszen ez a pálya lényegében egy sztori alapú küldetés-orientált agyszülemény angol nyelven, amely ráadásul a felétől két úton fejezhető be, és rajtad múlik hogy melyiket választod.
Nekem elment rá 6-10 órám mire végigvittem, pedig tudok angolul, csak marha sokat kell benne szaladgálni és néha komoly fejtörést okozott és szükséges volt a készítő fejével gondolkodnom hogy akkor most mit hogyan kéne csinálni hogy továbbjussak (szinte kalandjátékba illő agyalás volt), és a csaták sem könnyűek, ezért a sok visszatöltés is elvett rengeteg időt.
Szóval azt javaslom hogy jól gondold meg hogy belekezdesz-e, mert hosszú és nehéz is:)
De ha belevágnál, akkor itt lenne valami végigjátszás szerűség eléggé laza és gyakorlatias megfogalmazásban, talán segít:
Nos az elején járj végig minden küldetéskunyhót, majd 7-én térj vissza a Természet várhoz (zöld), és így eltűnik a terepakadály hogy elérd a hely keleti részén található teleportot. Mindenképp 7-én kell menned a várhoz, különben nem fog megjelenni a dialógus.
Azt javaslom hogy a pálya készítője hiába akart arrafelé terelni hogy a Természet mágiát is fejleszd, szerintem felejtsd el, én a magam részéről a Harc és főként az Íjászat képzettséget toltam minél hamarabb maximumra (a természet mágiát meg sem tanultam), mert enélkül nagyon könnyen visszafordíthatatlanul el lehet akadni.
Miután kijutottál a városból, gyalulj le mindent amit csak tudsz hogy megerősödj. Itt is akad pár küldetés, ezeket szerintem angol tudás nélkül is meg lehet oldani mert adja magát a dolog. a folyótól nyugatra egyelőre itt még nem tudsz tovább jutni, ezért menj keletre. Itt belebotlasz egy hídba illetve az útba. Menj át a hidakon, a déli farmnál nyírd ki a banditákat (tapasztalati pont, meg küldetés is egyébként), majd irány tovább a hídon be a faluba. Itt elvileg számos lehetőséged lenne fejleszteni magad, de pénz hiányában esélytelen, max 1-2 képzettséget tudsz tanulni, javaslom hogy amennyiben van rá lehetőséged, a Harc képzettségeket fejleszd itt is. A falakon belül északabbra ott lesz a kolostor ahol kapsz egy küldetést, miszerint menj el a mauzóleumba és hozz el egy tárgyat, amiért cserébe kapsz egy papnő hőst. Érdemes megcsinálni mert folyamatosan szükséged van rá hogy fejlődjön a főhös, különben nem leszel elég erős és elakadsz mint ahogy már írtam.
A mauzóleumot a híd előtti erdőnél délre találod (az ösvényt biztosan látni fogod, mert elvileg erre még nem jártál).
Itt lesz egy újabb híd, amit hidrák őriznek. Számomra itt volt az első komolyabb kihívás, mert amikor elsőnek mentem nekik, akkor még csak kettő volt, de nem voltam elég erős (mester íjászattal) hogy megöljem őket, aztán ezért elmentem az úton tovább (északra) hogy az ott található hárpiákat megöljem és fejlődjek.
Nagymester íjászattal visszamentem (ugye ilyenkor már kettőt tudsz lőni), de ekkorra már négy hidra volt, mert menetközben szaporodtak. Na ezeket komoly taktikázás és töltögetés árán sikerült megölnöm.
Ezután bejutsz a mauzóleumba, tehát az alvilágba. Javaslom hogy itt mindenkit ölj meg, ugyancsak a fejlődéshez. A nagymester íjászat után érdemes a Harc képességet is nagymesterre tolni, menetközben pedig párat a közelharcra. Sajnos a pálya készítője kivette a mágia ellenállást, pedig később nagy szükség lett volna rá. Ezen az alvilági részen megtalálod a nyakláncot (az élet nyaklánca talán) amit keresel. Ezzel menj vissza a kolostorhoz, menj a küldetéses házba, majd a várfalak melletti északra vezető úton haladj, és szerezd meg a papnőt. Igazából sok hasznát nem vettem, utólag belegondolva csak a tapasztalati pontokat szívta a hősömtől, de mindegy, ha gondolod használd.
Annyi biztos hogy a továbbjutáshoz itt most egyszer mindenképp szükséged lesz rá.
Menj vissza a leégett házhoz ahol a folyó is volt. Itt nyugatra haladva már ketten lesztek, így el tudjátok görgetni a köveket az útból, tehát tovább tudsz haladni nyugatra.
Az útra érve haladj tovább. Az útra merőlegesen be tudsz jutni egy barbár területre, itt is old meg a küldetéseket. Itt van egy hiba a pályán, a kristályos küldetést szerintem elfelejtette megcsinálni a srác, tehát azt felejtsd el. Menj az északi dühöngő (berserker) házakhoz, ott kapsz egy küldetést. A zöld orákulumnál lesz egy hős aki rejtőzködik, de ha arra kolbászolsz beléd köt, te pedig le tudod gyalulni (+t(apasztalati) p(ont))
Ha ezek után közelebb mész a mellette lévő hegyhez, akkor az eltűnik és lesz egy lejáró az alvilágba. Én a magam részéről túl későn vettem ezt észre és már ezért nem tudtam megcsinálni (túlságosan felszaporodtak a nomádok), de Te ölj meg mindenkit (+tp).
Ezután menj vissza az útra, és haladj tovább nyugatra. Eljutsz a varázslók területére. A legészakibb toronyra van most szükséged. Ott van egy részküldetés, a varázslóházak valamelyikéből hoznod kell egy italt amely helyre hozza az embert aki beszél hozzád. Ő elküld a középső jeges toronyhoz ("a mellette lévő házzal kell beszélned"
).
Kapsz egy tárgyat, amivel már le tudsz majd menni a barbár területektől keletre lévő alvilági részre. Tehát irány kelet, le az alvilágba. Itt ölj meg akit csak találsz, közben haladj nyugat felé (labirintus jellege van a területnek), majd eljutsz egy fehérzászlós kapuhoz, ahova csak Ignatusszal tudsz belépni.
A csajt tehát hagyd hátra, és irány előre. Menj közvetlenül a híd mellé, és
itt lesz a választóvíz a pályán, mert el kell döntened hogy a jó vagy a rossz (gonosz) oldalt választod.
Én a magam részéről elsőnek a jófiút választottam, de nem voltam elég erős hogy meg tudjam ölni a marha jól varázsoló káoszmágusokat (mivel nincs mágiavédelem a pályán, eléggé ki vagy szolgáltatva), ezért ha már ennyi időt beleöltem a pályába (ekkor már tartottam vagy 4 óránál), úgy voltam vele hogy akkor végigviszem a gonosz oldallal, hátha azzal sikerül.
Ahhoz hogy gonosz legyél, a hídnál amikor kijönnek a dialógusok, okézz le mindent, és így kapsz pár káosz képességet (Tűz testőr leszel). Értelemszerűen egyből el fogod veszíteni a papnő csajszit, mivel ő nem követ a gonosz oldalra.
De nem különösebben lényeges, amúgy sem volt rá szükséged.
Vissza kell menned a varázslókhoz (a felvilágban a nyugati rész, ahol az előbb voltál). Menj a jégtorony melletti házhoz ismét. Beszélj vele, majd irány vissza az alvilági nyugati lávás terület. Menj ismét a hídhoz, így már el fog tűnni az akadály és be tudsz majd menni. A legészak-nyugatibb házhoz kell menned hogy megkapd a fő küldetésed, mégpedig hogy lopózz be a törpék területére, és hozz el valami villámos kalapácsot (nem emlékszem a nevére). Kapsz pár tárgyat meg rejtőzködés képzettséget, valamint egy tekercset amivel hajót tudsz idézni. Ebben az alvilági labirintus rendszerben menj a délebbi részre, találni fogsz egy afféle tavacskát. Itt idézz egy hajót, majd nyugat felé haladj, és köss ki.
Menj az ösvényen, majd a törpevárosba érve véletlenül se támadj meg senkit, mert akkor vége. Nem fognak észrevenni mivel lopakodás képzettséged van. Neked a várfalakon belüli hőst kell elkapnod.
A magam részéről itt elakadtam egy picit, mivel nem tudtam hogy kéne oda bejutni. A várfal jobb oldalán fal helyett egy oszlop van (a "Veterán céh" tereptárgy mellett). Menj közvetlenül mellé. Ekkor az italt használva a falat le fogja bontani az embered, és be tudsz jutni. Öld meg az itt található hőst. Ha lehet nyilazd le minél hamarabb, mert közelharcban ő a Jani (frankó villámok csapnak beléd miután megütött). Ha megvan a kalapácsa, irány ki a városból. Északra látni fogod hogy el van torlaszolva kövekkel a láva. Menj a lehető legközelebb, majd kiír pár dolgot és ez a torlasz eltűnik, Te meg mehetsz vissza az ördög barátaidhoz (értsd: a törpefalut el fogja önteni a láva). Illetve miután leég a falu, érdemes visszamenni mert van ott egy kis pénz meg egy tárgy is, amely az egyik ördög küldetésháznál kell.
Szóval ezek után menj vissza az alvilág észak-nyugati részére, és ismét beszélj a legészakibb házzal. Megbíznak hogy öld meg a felvilági varázslókat, ehhez pedig kapsz egy kis sereget meg egy másik hőst (Calh). igazából ennek a hősnek sem vettem komolyabb hasznát, az első adandó alkalommal feláldoztam ha ez volt a szükséges a győzelemhez (megjegyzés: sehol sincs lehetőséged feléleszteni hőst a pályán, szóval csak okosan ezzel).
Tehát irány vissza a felvilág. A varázslót nem annyira nagy nehézség kinyírni. Érdemes a lényeiddel "leblokkolni" a varázslási irányát (tehát hogy jégcsapással ne ölje meg Ignatiust, aztán ő minden varázspontját a saját gyógyítására és tápolására fogja elhasználni. Inkább időigényes megölni mintsem nehéz.
Miután megölted, irány vissza az ördögökhöz az alvilágba. Elmondja az emberünk hogy mi szükséges a végső győzelemhez. (össze kell szedni pár tárgyat a pálya még ismeretlen részein)
Először is mostmár be tudsz menni a sötét erdőbe (ezt az út mentén észak-keleten találod). Itt menj le az alvilágba az élőhalott királyhoz. A lila kockás talajon számos csapda van, ezeket lehet kerülgetni is vagy végigmenni rajtuk, én mindkettőt megtettem, néha kerülgettem, néha beléjük mentem, a lényeg hogy elég idegesítő rész és ha kerülgeted őket sok visszatöltögetést igényel. A tüzes szobába mindenképp menj be a nyílért, rendkívül sokat segített nekem. Az élőhalott király megbíz hogy nyírj ki neki pár küklopszot délre. Tehát menj innen ki, ismét át a csapdákon, majd térj vissza egészen ahhoz a helyhez ahol a papnőt az elején felszedted.
Itt eléggé cselesen ki-beszállva a hajóba a folyón juss feljebb és feljebb (elég hülyén oldotta meg a készítő), majd öld meg a küklopszot.
(elképzelhető egyébként hogy máshogy is el lehet jutni a küklopszhoz, ahogy most így visszanézem talán az unikornisokat megölve a mellette lévő szigeten is át lehet jutni) Ha ez megvan, irány vissza az alvilágba az élőhalott barátunkhoz, aki odaadja az egyik tárgyat amire szükségünk van, valamint egy kevés tpvel is jutalmaz. Ezután térj vissza a dél-keleti faluba. Törj át a két kapun (leég a terület), majd irány a szentély, ahol meg kell küzdened Ingham főpappal. Ha ez megvan, Menj vissza a sötét erdőtől nyugatra található helyre ahol korábban a hárpiákat ölted meg, és végezz a fekete sárkányokkal (ez emberpróbáló lehet ugyancsak). Ha ez megvan, menj közvetlenül a hegy mellé, és a teleporton keresztül ismét az alvilágban fogod találni magad.
Itt öld meg az újra feltűnő egykori papnő barátnédat, majd a "jó" önmagad is győzd le. Ez után haladj keletre, és a kék zászlós hőst támadd meg. A vele folytatott dialógus után vége a pályának.
"Dióhéjban" ennyi.
Nem tudom hogy segített-e valamit, ha esetleg valami nem lenne tiszta akkor még majd visszanézek hogy válaszoljak rá.
Üdv:
Doubler