Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

Aktuális H3 versenymapok
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=2&t=547
Oldal: 16 / 17

Szerző:  adam771220 [ 2011 szept. 19 hétf., 16:11 ]
Hozzászólás témája: 

Én még csak addig jutottam, hogy megnézzem... valóban elég húzósnak tűnik. Viszont szerintem jobb, mint a SOD-os pálya, mert ott valószínűleg a végső ellenfelek alaposan szétmászkálnak, mire eljut odáig az ember. Vagy legalábbis én ezt a típust nem szeretem :)
A ROE pályán "csak" össze kell gyűjteni egy erős sereget meg egy jó hőst. Ránézésre az is lehetséges, hogy nem sokat számít, mennyi idő alatt gyűri le az ember a gépi ellenfeleket (legalábbis egy-két hét nem jelent semmit).
Annyiban mindenképpen egyetértek th-val, hogy az xl-es pályákra sokkal nehezebben veszi rá magát az ember, kivéve, ha látható valami könnyű út (dim door, teleportok, örvények).

Szerző:  doom3d [ 2011 szept. 19 hétf., 20:20 ]
Hozzászólás témája: 

A szeptemberi WoG-os pályán (Warmongers) is előjött a rosszul elhelyezett shipyard. Vettem egy navigation speckós hőst, csak hajót nem tudok alá adni.. Mindegy, most már nem kezdem újra.

Szerző:  kiki [ 2011 okt. 02 vas., 11:11 ]
Hozzászólás témája: 

Adam, mi volt a trükk a szeptemberi RoE pályában: hogyan tudtad kikerülni a túlerőben lévő ellenfeleket a sátrak meglátogatása közben, és mivel győzted le a légiónyi ogrét?

kiki

Szerző:  adam771220 [ 2011 okt. 04 kedd, 1:05 ]
Hozzászólás témája: 

ROE 2011.09
Nagy vonalakban leírom, hogyan haladtam, ha valahol részletezzem, vagy a mentéseket tegyem fel valahova, nyugodtan jelezzétek. Ivor volt a főhős (Orrin jobb lett volna, de nem kaptam meg). Második héten refugeeból jött Ghost Dragon, amivel egy droid tudott némi extra pénzt szerezni, ezen kívül volt 3 pénzes hősöm is.
Később a sok aranybánya miatt elég sok pénz volt, úgyhogy 2500-ért volt pár "town portal" meg elég sok hőst vettem, kellett dismisselni is párszor.
141 - kék sátor -> utána 3 lóval Solmyr (az Adela arcú hős) a rampart fele megy, Gunnar 1 lóval a fortress fele, 2 lóval Ivor fejlődik. Solmyrt nem támadja meg az ellenséges hős, Gunnarnak el kell kerülnie a zöld hőst. Illetve az sem árt, ha a zöld hős nem megy el a refugee campig (első héten black dragon van benne)
121 - Solmyr eléri az első rampartot
124 - Gunnar eléri az első fortresst + új hős eléri a zöld sátrat.
125 - Solmyr eléri a második rampartot
126 - Solmyr kitámad a warlock hősre (aki kedves módon elémjött) és 1-2 chainnel eléggé meggyengíti, Gunnar eléri a második fortresst (trükk: előző kör végén 1 serpent fly + 1 troglodita van Gunnarnál, a gép így kiszámolja, hogy következő körben nem éri el az üres várat, és nem vesz egységet bele. kör elején a trottyost dismiss, és Gunnar eléri a várat), zöld főhős meghal (21 ló, 2 gyík, 7 serpent fly, 3 gorgon védi a várat, maradt 20 ló)
127 - zöld másik hőse meghal (1 ghost dragon, 2 cavalier, 26 marksmen vs 14 gyík, 29 gnoll, 4 basilisk, 3 gorgon, 1 hydra, 6 air elemental; veszteség nélkül blind - dispel harc után), warlock főhős meghal (5 pega + 1 dendroid, megmaradt 3 pega), lett tőle kesztyű + golden bow
132 - Solmyr eléri az első dungeont
133 - Solmyr eléri a második dungeont
134 - lejár a teal 7 napja (mákom volt, mert másnap ki is tudtam venni a főhősét - expert navigation, ballistic, first aid)
136 - Ivor 25 grand elf, 27 marksmen, 5x1 silver pega sereggel leveri a piros sátor előtti szörnyeket
143 - town portalos vár elfoglalása (narancs meghalt, mert lejárt a 7 nap), első barbár vár (7 ark, 20 ló, 8 dragon fly, catapult defend vegig, 1 szúnyog blokkolja a kaput, többi weakness az orkokra + visszaütést leveszik, hogy az arkok gyilkolhassanak, arkok ki-beszállnak és leverik a gép egységeit), még ezen a napon Ivort kivettem a barbár várban és elindult az ogrék felé
146 - megvan a town portal, csatárlánc elviszi Ivornak a sereget (74 grand elf, 25 zealot, 79 marksmen, 15 ark, 31 harpy hag, 35 evil eye, 38 medusa queen). Ivor level 16, 27 att, 20 def, 15 spell power, 16 knowledge, 440 mana, expert archery, offense, water, earth, luck, advanced leadership + 3 harci szerkezet.
Mass bless, mass slow, a harpy hagek fel-le repkednek a túloldalon és csalogatják az ogrékat. Cursed ground miatt nem kaphatnak morált, így elég jól kiszámítható minden.
147 - ásás

SOD 2011.09
Megint csak nagy vonalakban. Az angel wings segítségével itt is lehet trükközni azzal, hogy a gép azt hiszi, egy nap alatt nem érsz el egy várat és üresen hagyja. Kör végén meg kell állni a megfelelő helyen (pl szörnyek mögött) és letenni az angel wingst backpackbe. Kör elején vissza.
Diploval beállnak a farkasok a vár előtt, a gogok és a nomádok.
Ciele dobozokból level 3 -> advanced water magic -> summon boat.
Hajózás után death knightok mögött angels wing.
Necro faluban van town portal.
Confluxban grált felépíteni -> dimension door.

Szerző:  kiki [ 2011 okt. 05 szer., 9:12 ]
Hozzászólás témája: 

Adam, köszönöm a részletes leírást, nagyon tanulságos volt!

kiki

Szerző:  adam771220 [ 2011 nov. 09 szer., 15:02 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok,
csak pár szót a szeptemberi pályákról, a ROE mutatott újat nekem is.
ROE (Soulclaws Threat)
Az első napon summon boattal meg lehet ölni a teal playert (a két semleges hajót elhívva a szigeten ragad). Ez nem annyira adja magát :)
Ezután Soulclaw a második napon elfoglalja a castle várat és hajóba száll, majd hetedik napon beveszi a bal alsó sarokban a rampartot. Itt még aznap lehet húzni 5. szintű tornyot, amiben dim door van. Az első 6 nap alatt fejlesztett air magices 2 hős ezzel 4 nap alatt el tudja foglalni a városokat.

SOD (Snow of Melt)
Diploval fel lehet szedni elég sok lényt (kentaurok, grand elfek, wightek, zombik, swordmanek, stb).
Universityben van path, witch hutban log. Egy log speckós, illetve egy pathfindingos hős elindul a két irányba középről, és az extra lényekkel lenyomja a gépi játékosokat.

Szerző:  bogpista [ 2011 nov. 11 pén., 14:33 ]
Hozzászólás témája: 

adam771220 írta:
ROE 2011.09
Nagy vonalakban leírom, hogyan haladtam, ha valahol részletezzem, Gunnar eléri a második fortresst (trükk: előző kör végén 1 serpent fly + 1 troglodita van Gunnarnál, a gép így kiszámolja, hogy következő körben nem éri el az üres várat, és nem vesz egységet bele. kör elején a trottyost dismiss, és Gunnar eléri a várat), zöld főhős meghal


Ez nagyon tetszik :D
Csak úgy érdeklődésképpen, mennyi munkaóra van a mentésben?

Szerző:  Dave [ 2011 nov. 11 pén., 17:44 ]
Hozzászólás témája: 

OMG :shock:
Ez valami brutális,komolyan :)
Jó lenne téged látni online is :wink:

Szerző:  adam771220 [ 2011 nov. 14 hétf., 0:46 ]
Hozzászólás témája: 

Kb 10-12 óra a maximum, amit egy térképre szánok, ebből egy-másfél óra, ami a tervezés + "karaktergenerálás".
Az online játékra sajnos alkalmatlan vagyok, túl nagy rendszerességgel követek el szarvashibákat (azt hiszem nem kell részleteznem, pl sereget a várban/bányában/droidnál felejtem; elfelejtek könyvet venni; seregcsere után a rossz hőssel támadom meg a szörnyeket meg hasonlók). Ja és nem ártana megtanulnom csatázni sem :)

Szerző:  Dave [ 2011 nov. 15 kedd, 16:58 ]
Hozzászólás témája: 

Majd megtanulod őket :wink:

Szerző:  doom3d [ 2011 nov. 16 szer., 8:05 ]
Hozzászólás témája: 

adam771220 írta:
Kb 10-12 óra a maximum, amit egy térképre szánok, ebből egy-másfél óra, ami a tervezés + "karaktergenerálás".


Generálással együtt másfél óra: ha adott hőst akarok név szerint kiszedni, akkor nekem kb. 30 percig szokott tartani átlagban. (Ha csak speckóra keresel, akkor persze gyorsabb.)

A "games" könyvtár kiürítésén kívül milyen trükkel lehetne ezt gyorsítani? Az "L, enter, S, enter, T, enter" sorozat után nem találtam billentyűparancsot a Tavern-be belépésre.

Szerző:  adam771220 [ 2011 nov. 16 szer., 13:57 ]
Hozzászólás témája: 

Attól is függ a hősgenerálás, hogy hány hősre van szükség.
Általában a speckó/kezdő skill a lényeg (diplo, log, navigation, path, water/air magic). Legrosszabb, mikor a summon boat kell.
Leggyorsabb szerintem is az L - enter - S - enter - T - enter - egér klikk - enter kombó (a tavernban az enter megveszi az első hőst). Az egeret nem kell mozgatni, csak a tavernbe lépéshez használom. Kilépéshez esc.

Szerző:  kiki [ 2011 dec. 02 pén., 9:58 ]
Hozzászólás témája: 

Doom3d: mi volt a trükk a novemberi wog-pályán, hogyan tudtad legyűrni ilyen gyorsan az azure sarikat?

kiki

Szerző:  doom3d [ 2011 dec. 03 szomb., 17:33 ]
Hozzászólás témája: 

kiki írta:
Doom3d: mi volt a trükk a novemberi wog-pályán, hogyan tudtad legyűrni ilyen gyorsan az azure sarikat?
kiki


A tengeren elég sok hasznos holmi van( titan's gladius stb.) . A black market-ben levőkkel együtt össze lehet állítani a wizzard's well combo-t, ami a sámánfutással együtt jobb, mint az exp. log +exp. path+ log speckó.( Ettől függetlenül Adriennel beszedtem egy exp. log+ adv. navigation-t a végére.)

Ezért minél előbb hajózni kell. Gem ki van tiltva a pályáról, viszont a hajóállomást őrző santa gremlinek mindig a gólemeket lövik először, amiken működik a resist az ice bolt ellen. Az első nap becsatlakozó gólemekből 2-3 db elég arra, hogy egy lvl4-es hőssel könnyen leverd őket. Én Adrienn-nel (lvl4: exp. fire + inferno) mentem a 6. napon, mert előtte felszedtem a commander stone-okat. Két inferno és egy magic arrow elég volt.

A witch hutban felvette a parancsnok a stunning-ot, a csicskák szedték a tengeren a pénzt, paripát, fegyvert. 1/2/2-nél megvolt a capitol építés (sereget venni teljesen fölösleges erős parancsnokkal a gép ellen).

1/2/7-nél meglett a library+ wizzard's well, és utána tényleg bedobtam egy trükköt.
A fizetős teleportnak ugyanis két fajtája van, és a második változat teljes napi mozgásponttal és fullos manával adja vissza a lovagot.
Egy kör alatt levertem a három utópiát (a summon water elemental elég volt az első utópiához, a másodikban már varázsolni sem kellett), ugyanabban a körben megvolt az emissary of god és a lvl8 dwelling, és még mindig a 14. körben lvl18 körül elmentem az azúr sarikhoz. Sikerült leverni őket csak a parancsnokkal (ezért szedtem fel a játék elején a parancsnoki köveket és később a stunning-ot), és még mindig a 14. körben elfoglaltam a két várat. Így lett 1/2/7 (Adrienn: lvl20) a vége.

Megjegyzések:
- Ha a parancsnok kevés lett volna az azúr sarik ellen, pár dzsinnt elterelő célpontnak fel lehet szedni a palackokból.
- összesen több, mint tízszer vásároltam Adrienn-t vissza az utolsó napon. A trükk nélkül még legalább három kör kellett volna.
- A visszavásárlásokra a pénz az utópiákból volt.

Szerző:  KTibsza [ 2012 ápr. 02 hétf., 14:18 ]
Hozzászólás témája: 

A márciusi és a negyedévi heroes 3 sod eredmények kicsit késni fognak, mert várok egy levelet az egyik mentés küldőtől és csak utána tudom lezárni. Előre is elnézést kérek. A többiek hamarosan kinn lesznek.

UPDATE:

Kinn vannak a SOD eredmények is.

Szerző:  ssth [ 2013 ápr. 02 kedd, 16:37 ]
Hozzászólás témája: 

Soki ezt a 8napos SOD-os márciusi megoldást meg lehet tekinteni?

Szerző:  KTibsza [ 2013 ápr. 03 szer., 22:42 ]
Hozzászólás témája: 

Üdv!

Frissítettem a H3 RoE és SoD márciusi eredményeit mert kavarodás volt egy mentéssel. Már nem tudom ki az illetékes a toplisták vezetésével remélem itt észreveszi. :) Előre is köszönöm szépen.

Szerző:  Süni [ 2013 ápr. 03 szer., 23:00 ]
Hozzászólás témája: 

A csaló Th neked mennyit fizet fordulónként, hogy mindig első legyen...? :cry:

Szerző:  kiki [ 2013 ápr. 04 csüt., 8:01 ]
Hozzászólás témája: 

KTibsza: szükségem lenne az előző, hibás eredménylistákra (RoE, SoD), hogy korrigálni tudjam a toplistákat. Írd ide ki őket, légyszíves!

kiki

Szerkesztve: mégsem kell, megoldottam a problémát.
Ssth: mi volt a wywern trükkje?

Szerző:  ssth [ 2013 ápr. 05 pén., 17:29 ]
Hozzászólás témája: 

Első héten kellettek a Wyvern hiveok. Második héten másik fortress vár castléval. Így harmadik hétre meglett a 30 wyvern. Amellé nekem kellett a 3 angyal a consból a vár bevételéhez, mert az nagyon necces. Szóval igazából nagyobb trükk nem volt.

Oldal: 16 / 17 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/