Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 166 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 26 vas., 23:06 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:39
Hozzászólások: 314
Üdv!
Azt hiszem megint sikerült beleválasztani a novemberi pályával! :D
Jókat lehet rajta csatázni...,a beküldési határidejét meghosszabbítom 12.31.-re,mert kell vele küzdeni rendesen,belenéztem. :shock:
Üdv-Lzo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 26 vas., 23:39 
Avatar

Csatlakozott: 2005 szept. 05 hétf., 22:35
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Szolnok
Ohh!

Tx! No addigra talán lesz vmi eredmény.. :?

_________________
Icescream


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 27 hétf., 11:37 

Csatlakozott: 2005 dec. 28 szer., 17:39
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Bp
Köszönom! Addigra talán nekem is összejön valami... Másfél nap nem volt elég ebben a hónapban... :cry:

_________________
---------------------------------------
Megataktik


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: nagy pályák a H4-en
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 28 csüt., 18:52 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Egy másik topikban Berger36 kérdezte, hogy milyen trükökkel lehet gyorsan fejlödni a H4-ben.

Az utóbbi egy évben jó néhány olyan pálya lett kitüzve, amikkel el lehetett molyolni. Én ugy szoktam csinálni, hogy egyszer megcsinálom a pályát csak ugy ismerkedésképp. Utána megpróbálom kitalálni, hogy milyen stratégia illene a feladathoz. Ez pályánként eléggé különböző lehet.

A Zodiák pályáról (2005 szeptember) már volt egy külön topic. Én ezen kivül föleg a Beautiful Land, a Spain, a The Word Is Not Enough, a Vampirs, a Smash crush bang, meg a mostani Sea pályákban láttam fantáziát. Ezekröl inkább külön hozzászólásokat irok. Csak néhány általános megjegyzés:

A terepismeret minden pályán fontos, minél elöbb nagymester lesz, annál jobb. De persze harcos meg varázsló hösökre is szükség van, ezért én általában 3 höst szoktam tenni a csapatba. Néha többet is, mivel ha netán meghalnak, akkor ingyen feltámaszthatók, így lehet sporolni a lényekkel az igazán fontos csatákra. Persze megoszlanak a pontok, de ha egy 20-as meg egy 5-ös szintü hős van egy csapatban, akkor a tapasztalati pontot föleg a 20-as kapja. Persze a terepismeretes hős is jó, ha tudja hasznosítani magát a csatában is. A főcsapatba lehetőleg gyors lényeket kell összeválogatni. Ha olyan a pálya, hogy erös lassú csapatunk is lehet, akkor azzal segithetünk, de mivel az ebben levő hösök kicsit le vannak maradva fejlödésben a főhőstöl, csak kisebb feladatokat lehet rájuk bizni. Szerintem a másodcsapat jó kihasználásával a pályától függően olyan 10-20 %-ot lehet gyorsitani, bár van olyan pálya is, ahol semmi értelme. Van egy zöld lötyi, ami 500 aranyba kerül, és 3 lépést ad. Ha a gazdaság már elbirja, akkor ezt minden nap meg kell inni. Az oázisok és az itatok figyelembevételével kell a napi utvonalunkat kialakitani, mivel ezek sokat tudnak gyorsitani, meg persze az istálok, ami egy hétig hat. Nem kell feltétlenül a hősnek elmenni a gyorsitó helyere. A hős olyan gyors, mint a leggyorsabb lény a csapatban, ezért elég ha olyan lényt teszünk a csapatba, ami már fel van gyorsitva. Esetleg ki is tesszük, ha már elfáradt. A kicsi gyors lényeknél, mint az imp vagy a tünde egyszerüen ki is dobhatjuk a csapatból. Ha csak höst akarunk mozgatni, akkor el is futhatunk a csatából, ilyenkor a szomszédos várba tesz. Van a várkapú varázslat, de akkor sem tudom irányitani, melyik várba kerüljek.

A gazdaság az alapja annak, hogy tudjunk feljödni. A H4-ben a várak nem termelnek olyan nagyon sok pénzt, viszont a nobility képességü hősök be tudnak segiteni, ezeket érdemes egy kicsit fejleszteni is, az ingyenes helyek meglátogatásával meg esetleg egy kis csatával. Érdemes tehát minden höst megvenni az első hónapban, kivéve, ha valami másra kell nagyon sürgössen a pénz. A lényeket nem kell feltétlenül megvenni, csak ha használn is akarjuk öket.

A csatákban nagyon sokféle trükk van, ezt off-line támadásverseny is bizonyitotta. :) Általában praktikus távol tartani az ellenséges sereget, amihez a lassitáson meg a futóhomokon kívül a teremtett lények is alkalmasak. Ha ezeket elöre küldjük, akkor gyakran azokat támadja a gép.

AAnt


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára HoMano 2006 dec. 29 pén., 21:47-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Beautiful Land
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 28 csüt., 19:40 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
A Beautiful Land-on egy csomó azonos tipusú ellenséges vár volt. Igy hát a stratágiám alapjául azt választottam, hogy ezeket minnél elöbb elfoglaljam, hogy tudjak sereget gyüjteni. Erre azért van szükség, mert néhány nagyon erös sereget le kell gyözni a késöbbiekben. Persze túleröben voltak az ellenfelek, de kis szerencsével át lehetett ugy menni, hogy meg voltak osztava a csapatok, nem a legjobb hösnél volt a legnagyobb csapat stb. Persze elöször igyekeztem a saját területemen levü további két várat minnél elöbb elfoglalni, a bányákat és a lényadó helyeket minnél elöbb meglátogatni, hogy legyen esélyem a szomszédos csapat ellen. És föképp a hösöket fejleszteni. A logisztika minden pályán sokat számit, ha pl. egy vár bead egy jó varázslatot, akkor fel legyen épitve a megfelelö szintü varázstorony addigra, mire egy fontos hös meg szeretné tanulni. Ha pl. csapatösszevonás van, mert több különbözö várból jön össze a sereg, amivel áttörök az ellenséges területre, akkor ne kelljen egyikre sem várni. Ezen a pályán sok orákulum volt, ezek megnézése nem sürgös, de nem szabad róla megfeledkezni, általában valami másodhősnek a feladata, miközben a fontosabb dolgok zajlanak. A pálya speciális eleme volt, hogy 30000 aranyért meg lehetett nyitni egy kaput egy rövidebb úthoz. Ehhez persze a megfelelö időben szükség volt ennyi pénzre. Ezen a pályán én használtam egy erös másodcsapatot is, mivel sok különbözö helyen levő feladatot kellett megoldani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Sea
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 29 pén., 12:45 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Ha már még egy hónap volt rá, megcsináltam a tengeres pályát kicsit gyorsabban. :)

Azon túl, hogy jobban tudtam, mit akarok, volt egy mázlifaktor is: a lila a 100 ördögével kikötött az egyik szigeten a szintfejlesztő fánál. És hát szegényke ottmaradt csónak nélkül. :D Az elözö lejátszásban is elloptam valakinek a csónakját, amikor a sárkányokat akarta kifosztani, de az csak egy átlagos 'kis' csapat volt.

Azért maradt igy is böven ellenfél, a leghúzossabb a másik lila volt, akivel viszonylag hamar találkoztam, és az egyik rend vár ostroma. Éppen otthon volt a csapat, és ki sem akart mozdulni, amig a környéken vagyok. Végilis nem akartam mégegyszer visszajönni erre felé, úgyhogy
nekiestem, de a következő sereg védte: kb. 80 sárkánygólem, 80 titán, mágusok, dszinek, 1100 félszerzet, két gonosz boszi, meg egy erös hős, amitöl elég magas lett a morálja is a csatapnak. Na erre kellett pár visszatöltés. A gonosz boszit feltétlenül ki kellett iktatni mert leszedte az összes varázsital hatását a hőseimröl, de két támadást rá kellett pazarolni, mivel aki el tudta pusztitani, az utána jött, ugyhogy elöször darázsraj, utána meg lelöni. Még a titánra jutott egy darázsraj, a többi lény meg addig apritott. Ugyhogy elég nagy csapat maradt arra az időre, mikor már csak a legerősebb hősöm élt, akinek teljes mágiaellenállása volt. A sárkánygólemnek az a csúnya tulajdonsága van ilyen esetre, hogy bár nem tud repülni, de első csapás háritása van, és nem hat rá a félelem, meg nem lehet visszaszivni belöle az életet. Szerencsére volt egy tüzes nyil a hősömnél amivel néhányszor sikerült 3 kupacra löni egyszerre. A titánokat meg egyszer befagyasztotta, mert ivott csata elött egy jeges italt. A dzsin meg eléggé kivarázsolta magát már addigra, és nem kezdett nagy kupac titánt illuziózni. Az angyalokat mindenesetre elvesztettem, akik addig nagy szolgálatot tettek a csapatomnak. Nagyon kellemes, ha néha behalhat egy hős, mert van aki feltámassza, meg gyors is. Angyalok pediglen azért voltak nálam, mert viszonylag hamar megtámadtam a félszigeten az otthonukat, és utána rekviráltam kettöt.

Ez a pálya abszolut hőscentrikus, bár az angyalokon kivül a gonosz boszikat is érdemes megvenni és vinni a csapattal. Fontos szerepük van a varázsitaloknak, amiket különböző helyeken lehet venni, és persze sosem elég belölük... Ugyhogy a pénzzel is jó kell gazdálkodni. Nekromáciát pl. eszembe sem jutott fejleszteni, mert pár vámpirral nem lettem volna kisegitve. Arról nem is beszélve, hogy eleinte nem lehetett, csak ha már vett olyan hőst-képességet az ember, ugyhogy lemaradással indul. És amúgy sem volt nagyon sok kis csapat, amiböl könnyen lehetett volna vámpirt teremteni. Halál vár nem volt, ugyhogy nekromácia erösités sem. Bár ki tudja, lehet, hogy ilyen megoldása is van a pályának.

Üdv
AAnt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Zodiák
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 29 pén., 12:56 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
A Zodiák pályáról csak annyit itt összefoglalóan, hogy a pálya kulcsa szerintem a diplomácia volt, csak igy lehetett elég gyors csapatot összeállitani, továbbá elég erös másod és harmad csapatot, hogy a fővárost is védjék, aminek az elvesztése azonnali vesztést okozott, továbbá néhányat el tudjanak végezni a rengeteg feladat közül.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Spain
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 29 pén., 13:06 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
A spanyol pályán szerintem az időzités különösen fontos volt. Volt a pincében egy csomó vár egymás mellett. Aminek a mielöbbi elfoglalása elsősorban a gazdaság miatt kellett. Azonban túl korán nem volt érdemes odamenni, mivel le kellett gyözni az örzőket. A semleges csapatoknál elég jó artifaktokat lehetett találni, a megfelelő időben kellett megtámadni öket. És volt két olyan hely, ahol pénzért lehetett fejleszteni a hősöket, azt is jó időzitéssel kellett elérni. (Ezért is kellett a gazdaság.)

Sok vár volt, ha az ember be akarta járni a pályát, érdemes volt másodcsapatot is használni. A végén a főcsapatban egy 37-es szintü és két 30 körüli hős volt, a másodcsapatomban meg két 20-as.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: The World Is Not Enough
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 29 pén., 13:18 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
The World Is Not Enough:A pálya kulcsa szerintem a vámpir teremtés volt.

Ezen a pályán kezdetben alig van valamid, és mindent erös seregek védenek. El kell dönteni, hogy mit akar igazán megszerezni az ember. Voltak olyan helyek, amiket csak többszöri nekifutással tudtam elfoglalni, kétszer-háromszor elfutottak a hőseim, mire meg mertem támadni a teljes csapatommal, hogy kevés veszteséggel le tudjam gyözni. Lehetett viszonylag közel halál mágiát tanulni, és utána erre gyúrni. (Persze a terepismeret mellett.) Én viszonylag sokáig fejlesztgettem a hőseimet a saját szigetemen, ami közben vámpirokat is gyüjtöttem. Ezek egy részét átadtam a másodcsapatomnak, igy két csapattal indultam neki a világnak. A másodcsapatom is viszonylag hamar megszerezte a vámpir teremtést, utána már önellátó volt, csak kicsit gyengébb, mint a fő. A pályán levő seregek erössek voltak, de nagyjából mindenhol ugyanolyanok, mikor elérte az ember azt a szintet, hogy le tudta öket győzni, akkor csak végig kellett szaladni a pályán.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Smash Crush Bang
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 29 pén., 13:35 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Smash Crush Bang: Ki kellett szabaditani a hősöet a börtönökböl. Sok szintfejlesztő fa volt, ezeket végig kellett járni. Különösen, ha a legjobb hős beküldése volt a cél. :)

Bármilyen áron minnél elöbb ki kellett szabaditani a 37-es szintü hőst. Igy tehát nem vártam addig ming vesztesség nélkül tudok kijutni a váram környékéröl, ami a szokásos stratégiám, hanem hullott kicsit a seregem útközben, meg ittam a lötyiket. A sok szaladgálás miatt nagyon fontos volt, hogy milyen utvonalat választ az ember, és hogy jól kihasználja az itatókat meg oázisokat. Voltak ugyan erös csapatok a pályán, de igazán komoly gondot nem okoztak. Lehetett találni baloldalt középen egy várkapú tekercset, igy azzal is lehetett gyorsitani, ha a másodcsapatot elöreküldte az embber várat foglalni, majd odavarázsolta magát. De ezzel nem igazán sokat, mivel a másodcsapat utána nagyon lemaradt. A másodcsapat a gazdaság miatt is kellett, hogy fosztogasson kicsit, mert sokba került a hősfejlesztés. De egyes várak elfoglalásáért pénzt is lehetett kapni, és a sok grálos vár miatt az első hónap végén napi 40000 volt a bevételem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Vámpiros pálya
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 29 pén., 14:29 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Vámpiros pálya: A játék kulcsa nem kizárólag a vámpirteremtés. :lol: A hősfejlesztés nagyon fontos, mivel rengeteg lehetőség van rá a pályán. Másrészt vannak olyan seregek, akik ellen a vámpirok nem igazán hatékonyak, pl. a 700 csontsárkány, meg a rakat sárkány gólem. Meg a logisztika is fontos, mivel sokat kell mászkálni.

Elöször persze ki kell mérgezni a várhoz közeli csapatokat, a fejlödés miatt. Én viszonylag hamar elfoglalgattam a bányákat is, hogy megalapozzam a gazdaságot.

Van egy barbár vár viszonylag közel, amit két erös hős+sereg véd. Az első kulcskérdés, hogy ezeket mikor foglalja el az ember. Mert ha nagyon sok vámpirral megy, + az össze megvehető küklopsz, akkor persze könnyü, de ez sok idő. Mindeképp oda kell menni viszonylag hamar, mivel egy sátrat meg kell látogatni. Célszerü ezt egybekötni a várfolgalással, mivel különben elég macerás a dolog.

Következő kérdés, hogy mit kezd az ember a 150 sáskával, ami a pálya közepén van. Merthogy nagyon jó cukkok vannak mögöttük. Persze a válasz az, hogy le kell nyomni öket, de megint itt van az időzités kérdése, hogy mikor kell odamenni.

Ezen a pályán kifejlesztettem a másodhősömnek a rejtözködést is, ezt általában nem szoktam. Viszonylag hamar elkezdtem még egy hőst terepjárásra fejleszteni, és mikor elérte a nagymester szintet, akkor kicseréltem a másodhősömet a főcsapatban. Igy azzal el tudtam menni a pálya alső részén elfogalni egy várat ennélkül, hogy le kellett volna nyomni a fekete sárkányokat elötte. A hajóskapitány sapkájáért mentem eredetileg, de azt megszivtam, mivel volt az örző csapatban egy felderitő képességü hős is, ugy nem tudtam elosonni. Végülis kimérgeztem azt a csapatot is, de nagyon unalmas csata volt egy órát rohangálni a mérgezett kalózok elöl. :?:

A végén a kék ellen még mindig azt irta, hogy az a sereg kb. 5-ször olyan erös, mint az enyém, de ekkor már összevontam a seregemet, és négy elég jó hős volt benne, kettőn 3 ütést védő köppeny is volt. Ilyen seregnél már kijön az a különbség, hogy a gép nem tud elég jól csatázni. Ha a csata elejét túléli az ember, akkor fel lehet ugy táponli a csapatot a varázslatokkal, hogy utána már könnyen megy a csata. Pedig még a nagymester varázslatokat nem is ismerték a hőseim.

Jó lenne egyszer már egy olyan pálya, ahol fel is lehet fejleszteni fullra a hősöket, meg szükség is van rá, mert olyan erös sereget kell legyözni. :)

Üdv AAnt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: összefoglalás
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 29 pén., 21:42 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Összegezve: A gazdaság, hősfejlesztés, logisztika minden pályán fontos. De az emlitett pályákon szerintem mindenhol más volt a kulcs.

Zodiák: diplomácia
Beautiful Land: azonos típusú várak elfoglalása, főleg a csapatgyüjtés miatt
Spain: egy kupacban levő várak elfoglalása, főleg a gazdaság miatt
The Word Is Not Enough: vámpir teremtés
Vampirs: hősfejlesztés és vámpir teremtés
Smash crush bang: logisztika, bebörtönzött hős kiszabaditása
Sea: hősfejlesztés.

Vélemények ?

Kár, hogy a H4 vonal nem fejlödik tovább, mert sajnos a sok jó lehetőség mellett van néhány probléma is ezzel a játékkal, pl. a várostromnál sok a bénázás, az MI nagyon buta, a nekromácia miatt a halál vár túl erös, kivéve, ha valami más ellensúlyozza a pályán. A csatáknál nezehez érthető, hogy ki mikor jön. Egy kicsit az is rontja a játszhatóságát, főleg ember ellen, hogy a csaták nagyon hosszúra tudnak nyúlni, ha van egy erös de kijátszható csapata a gépnek. Valami jó időszabállyal esetleg lehetne ezt ellensúlyozni, pl. sakkórát használni. :)

AAnt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Pontozás mégegyszer
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 02 kedd, 11:12 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Már többször volt szó a pontozásról, de mégegyszer felvetem, mert szertintem a jelenlegi komolytalan. Elöfordul, hogy egy 215 napos megoldás megelöz egy 84 naposat. Márpedig semmi olyasmi nem lehet egy pályán, amit további 15-20 nap alatt ne lehetne megcsinálni.

Szerintem kétféle jó megoldás lenne. Az egyszerübb, hogy a csatapontot eldobjuk, mivel leginkább az bolonditja meg a rendszert.

A bonyolultabb, hogy egy saját függvényt találunk ki, ahol a pont azért a gép által számolt értékeken alapul.

Pont = f(Idő, várfoglalás, legjobb hős, sereg, gazdaság, artifakt begyüjtés, térkép felderitettség)

Ilyen függvényt nem nehéz kitalálni. Pl. az Időre, várfoglalásra, artifakt begyüjtésre, felderitettségre elfogadjuk, amit a gép ajál. A legjobb hősre vagy elfogadjuk a gép értékét, vagy pl. szint * 3. A gazdaságnál a pénz logaritmusa szorozva egy konstanssal. De max. 400000 arany vehető figyelembe. A seregnél is a gép által számolt érték logaritmusa * konstans, de mondjuk max. 60 pontot lehessen érte kapni.

Vélemények ?

Engem most személyesen egyébként nem érintett, mert azt a két pályát, amit nem nyertem meg idén, azt nem is érdemeltem volna meg. Illetve csak egy pályát kétszer. :) Ugy látszik, hogy a vámpiros pálya valahogy nem fekszik nekem. :) Pedig most legalább egy héttel gyorsabb voltam, mint a nyári beküldéskor. De ugy látszik jackass meg két héttel. :)))

AAnt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 02 kedd, 20:54 
Avatar

Csatlakozott: 2005 szept. 05 hétf., 22:35
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Szolnok
A pontszámítás sztem is érdekesen van a h4-ben megoldva, de mégse szavaznék a változtatásra.. Ahogy Aant is leírta minden pályát más taktikával lehet megnyerni.. A lényeg csak megtalálni a legjobbat.. Van ahol a gyorsaság számít, van ahol a felderítettség, van ahol az utolsó csata stb.. Egy pályát tényleg többször kell lejátszani, hogy a legjobb eredményt kapd, amire vagy van ideje és türelme az embernek, vagy nincs.. Úgyhogy ehhez a novemberi pályához hasonlót nem akarok többet látni :twisted: , örültem hogy egyáltalán vmi mentést sikerült beküldeni, nemhogy javítani.. :?

_________________
Icescream


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 03 szer., 0:25 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:39
Hozzászólások: 314
Sorsolás:
a 2006 4. negyedévben mindhárom hónapra mentést beküldők közül Berger36 az, aki H4 Complete lemezt nyert.
(A novemberi pályára tekintettel,aki októberben és decemberben is küldött be mentést,már részt vehetett a sorsoláson... :D ) A nyereménye Vologyánál található,kérem vegye fel vele a kapcsolatot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 04 csüt., 22:39 

Csatlakozott: 2006 jan. 15 vas., 23:16
Hozzászólások: 21
Nagyonszépen köszönöm !!!

Berger36


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 09 hétf., 23:00 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:39
Hozzászólások: 314
Sorsolás:
a 2007 1. negyedévben mindhárom hónapra mentést beküldők közül Petyomatyo nyert.
A nyereménye Vologyánál található,kérem vegye fel vele a kapcsolatot.
(talán H4 Complete lemez?)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 10 kedd, 15:38 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Hali!

Aki ugy erzi, hogy nagyon jo H4ben, kuldhetne nekem a mailcimemre par tanacsot, hogyan jatszam, mert nagyon rosszul megy nekem a h4. Megertem hogy nem akartok konkurenciat, de azert megszanhattok egy szegeny generalist. :)

Pa

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 10 kedd, 16:45 

Csatlakozott: 2007 ápr. 07 szomb., 9:59
Hozzászólások: 5
Először is ismered valamennyire a váarakat??
:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 04 szer., 21:56 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:39
Hozzászólások: 314
Többen kérdeztétek,hogyan is pontoz a H4.
Íme a részletes leírás,nem minthe ettől könnyebb lenne megérteni...:
http://www.celestialheavens.com/viewpag ... ultad_Mapa


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 166 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség