Én most szerintem csütörtökön megyek szóval beszállok a mapjavító-teambe.Lesz egy csomó időnk átnézni a mapokat,a várválasztást valahogy megoldjuk,aki nem lesz ott annak elküldjük a beosztásokat (csapattárs,ellenfelek,ellenfelek sorrendje,template) és csapattárssal megbeszélik ki mikor mivel lesz,aztán generálás és javítás.
A jebusról egyébként tudni kell hogy nem 2vs2-re lett tervezve,de talán a legalkalmasabb rá.Editálni tökfelesleges monolitokkal,csapattárshoz aki nagyon akar átmehet a sivatagon keresztül,nem véletlen van ott
De ha több interakciót szeretnétek csapattárssal akkor javaslom a következő templatet:
http://clip2net.com/clip/m27958/1363542192-7cbeb-25kb.pngEz szintén nem 2vs2-re lett tervezve,de megoldható hogy játsszunk rajta.Egyik páros lesz a tan+green,másik a teal+purple.A többi computer.Itt szerintem nem kell annyi időt tölteni bogarászással,max a kezdő zónákban megnézni hogy nincs-e erős blokk ami akadályozza a közlekedést.Összefutni ellenféllel nem lehet,csak a középső kincses zónán keresztül,amit pack arkangyal/horde manticore/throng pitlord/stb szintű blokk véd (45k a guard értéke ugyanúgy mint jebuson).Még gondolkozom hogy L+U vagy XL+U legyen a map mérete,mert ez nem jebus-szintű template gazdagságban,de viszont a kincses zónák (10-től 15-ig,meg a 3as) gazdagok hive/artifact/utópiákban.Nehezebb template,mint a Jebus,ezért nemtudom alkalmas lenne-e 2vs2-re,mert lehet hogy nem mindenki fogja tudni leverni a blokkot ha eljön a főcsata ideje.De viszont át lehet menni egymás területére,többet taktikázni,elég ha az egyik játékos elég erős a blokkhoz.Gondoljátok át.
Generáljatok le pár ilyen mapot,nwcwhatisthematrix kóddal meglesitek hogy néz ki egyáltalán.Ha nem tetszik marad a 4 Jebus.
1vs1-hez annyit,hogy ha növelni akarjuk a random mapok számát de úgy hogy beleférjünk az időkeretbe,akkor játszhatunk skirmish M 200% vagy balance M+U 200%-ot.Az impossible difficulty ijesztő lehet,de maximum 3,5 óra alatt vége a partinak mivel M-es map,de inkább 2,5-3 óra.Így mehet reggel 1 hosszabb(JC)+délután 1 rövidebb(skirmish/native),utána foci +este megint egy hosszabb(balance/panic). Itt még be kell számítani hogy szerintem egyedüliként ismerem a skirmish templatet szóval előnyöm fog származni belőle,szóval maradhat a vologya-féle rendszer is (reggel hosszabb random,délután egyhősös/native,este fix).
Az hogy nem lehet visszavenni csapattárs várában a hőst szerintem is hülyeség.Ha többség megszavazza szerintem törölhetjük ezt a szabályt.