Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 199 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 jún. 19 pén., 9:13 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jún. 03 csüt., 11:02
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Bp.
Adler írta:
23 óra magasságában hadra fogható sofőr csak a Vologya lehet, mindenki más akit ismerek már de. fél 10 kor alkalmatlan a feladatra.

Most, hogy kedves generális admirális zsebnapóleonunk hamarosan lezárja a déli határokat, a hétvégén megpróbálok kimenekíteni egy üveg birsalmapálinkát déli szomszédunkból. Persze csak azért, hogy Adler fenti állításának megint eleget tudjunk tenni :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 jún. 19 pén., 14:52 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Többek kérésére június 26-án éjfélig kitolom a jelentkezést a Heroes Táborra. Aki már jelentkezett, ebben a hónapban utalhatja vagy előzetes időpont egyeztetés után átadhatja az előleget, aki pedig még jönne, az mielőbb jelentkezzen. :)

Az eddigi jelentkezések: (Frissítve: 2015.06.26. 24:00 óra)
Vastaggal jelöltem, akinek a nevezési díja megérkezett.

H3 1vs1 Torna:

1. Adler
2. Karesz
3. Dave
4. Bogpista
5. Ricsepi
6. Csizu
7. Teki1986
8. Jou
9. Pumpás
10. Bobibubi
11. Ssth
12. Vologya Mester/Dani

1vs1 tornára a jelentkezés lezárva!!!

H3 2vs2 Torna:

1. Adler
2. Karesz
3. Dave
4. Bogpista
5. Ricsepi
6. Csizu
7. Teki1986 (Nimbus)
8. Jou
9. Pumpás
10. Bobibubi
11. rt
12. Vologya Mester

A 2vs2 tornára a jelentkezés lezárva!!!

H3 Támadás Torna:

1. Vologya Mester
2. Adler
3. Karesz
4. Dave
5. Bogpista
6. Ricsepi
7. Magix
8. Csizu
9. Nimbus
10. Zsee
11. Jou
12. rt
13. Lord Shaba
14. Dani
15. Hahakocka
16. NG

A H3 támadás tornára a jelentkezést lezárom!!!

H5 Támadás Torna:

1. Vologya Mester
2. Ricsepi
3. Magix
4. Jou
5. Zsee
6. rt
7. Lord Shaba
8. Hahakocka

A H5 támadás tornára a jelentkezést lezárom!!!

Az idei táborra a jelentkezést lezárom!!!

Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 jún. 25 csüt., 15:46 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 18 kedd, 16:25
Hozzászólások: 606
Tartózkodási hely: Budapest, XX. kerület
Nimbus írta:
Magyarán: Megyek szombaton a H3 támadásra, majd vasárnap letolok egy 2vs2 meccset Teki helyett, persze amennyiben ez jóváhagyatódik


Mikor mész Nimbus? Vállalnál (még) egy utast? :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 jún. 26 pén., 9:27 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
NG írta:
Nimbus írta:
Magyarán: Megyek szombaton a H3 támadásra, majd vasárnap letolok egy 2vs2 meccset Teki helyett, persze amennyiben ez jóváhagyatódik


Mikor mész Nimbus? Vállalnál (még) egy utast? :P

Korán, attól függően mikorra kell leérni. Egyébként számíthatsz rám! ;) Vhol az M5 kivezető közelében fel tudlak venni.

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 jún. 26 pén., 20:34 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Támadás árak és táblázatok mikor leszneK?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 jún. 26 pén., 20:54 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Már be akarod vetni a tuti csapatot :D

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 jún. 26 pén., 22:49 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 18 kedd, 16:25
Hozzászólások: 606
Tartózkodási hely: Budapest, XX. kerület
Nimbus írta:
Korán, attól függően mikorra kell leérni. Egyébként számíthatsz rám! ;) Vhol az M5 kivezető közelében fel tudlak venni.


Tehát értsem úgy, hogy szombat reggel? :) Köszi! :wink:
Ööö, az a Nagykőrösi út szervizútját jelentheti? :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 jún. 26 pén., 23:05 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
hahakocka írta:
Támadás árak és táblázatok mikor leszneK?


Üdv Bátor Harcosok!

Tegnap este kaptam meg Joutól, de csak holnap fogom tudni közkinccsé tenni, szóval türelem! :) (Mostanában kissé megsokasodott a munka, lévén nyári szabadságolások vannak...) Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 jún. 27 szomb., 9:24 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Aki még nem fizette be a tábor teljes árát (illetve a SZÉP kártyán kívüli összeget), az legkésőbb július 20-án éjfélig teheti meg. Kérlek eddig az időpontig rendezzétek a részvételi díjak befizetését. Előre is köszönöm!

Ma még jelentkezem a H3 és H5 támadás árlistákkal illetve hamarosan küldöm a H3 1vs1 és a H3 2vs2 tornák tervezett térképeit is, valamint a szokásos kérdéses emailt is megkapjátok. A fix térképeket ROE 1.4 alatt, a random térképeket WT alatt fogjuk majd játszani. Kéretik majd ezen verziók telepítését a gépeitekre, nem szeretnék semmilyen HD és összefércelt verzióval találkozni, mert az esetek nagy többségében problémákat okoznak játék közben! (összeakadás, külön életre kelés, elszállás) Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 jún. 27 szomb., 11:06 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Mindenkinek a WT 0.54 verzió legyen meg, mivel ez okozhat gondot ahogy láttuk a Jou elleni meccsen.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 jún. 30 kedd, 20:47 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
:idea: Ötlet:
Régen mikor WCL-en játszottam volt egy olyan játékmód hogy Native Heroes.Ez azt jelenti hogy minden héten egy adott várbeli hőst vehet a játékos (kivéve első héten akkor csak a kezdeti 1 hősöd lehet), és vmilyen random templaten megy a játék (jebus a legjobb sztem).Tehát 1.héten 1,2.héten kettő,3.héten három...stb hősöd lehet,prison hősöket sem szabadíthatsz ki csak akkor ha előtte dismisselsz valakit.Lényeg hogy a heti max hőst ne lépd túl :D és asszem hősválasztás van az elején.
Szóval ha nektek is bejön illetve főszervező úr megengedi akkor lehetne 2 egyhősös map helyett native heroes,mert jó fun (vagy 2x játszottam még nagyon régen szóval nem lesz előnyöm belőle),gyorsan pörögnek a körök és balanszosabb mint az egyhősös ahol az dönt ki kap jobb utópiát/spelleket. Kiváncsi vagyok ki mit gondol :)

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 jún. 30 kedd, 21:50 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
A Native-nál 1-el több hős van, mint amit Dave írt. Mivel van a kezdőhősöd és az első héten is kiveszed a saját fajtájú hősöd. Így az 1. héten 2 és minden további héten +1 hős van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 júl. 01 szer., 10:35 
Avatar

Csatlakozott: 2013 jún. 15 szomb., 14:49
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Dave írta:
:idea: Ötlet:
Régen mikor WCL-en játszottam volt egy olyan játékmód hogy Native Heroes.Ez azt jelenti hogy minden héten egy adott várbeli hőst vehet a játékos (kivéve első héten akkor csak a kezdeti 1 hősöd lehet), és vmilyen random templaten megy a játék (jebus a legjobb sztem).Tehát 1.héten 1,2.héten kettő,3.héten három...stb hősöd lehet,prison hősöket sem szabadíthatsz ki csak akkor ha előtte dismisselsz valakit.Lényeg hogy a heti max hőst ne lépd túl :D és asszem hősválasztás van az elején.
Szóval ha nektek is bejön illetve főszervező úr megengedi akkor lehetne 2 egyhősös map helyett native heroes,mert jó fun (vagy 2x játszottam még nagyon régen szóval nem lesz előnyöm belőle),gyorsan pörögnek a körök és balanszosabb mint az egyhősös ahol az dönt ki kap jobb utópiát/spelleket. Kiváncsi vagyok ki mit gondol :)



Tiszteletem a Társaságnak!

Nekem tetszik Dave ötlete, szívesen kipróbálnám az 1 hősös mapok kárára a Native Heroes-os pályá(ka)t.

Ami pedig a Random pályák számának növelését illeti, Vologya Mester elképzeléseit támogatom, már csak azért is mert nekem kifejezetten tetszik, hogy a fix mapokat itt nem WT alatt játsszuk.

_________________
"Egy a lényeg, HoMM az élet, hála égnek!"

Üdvözlettel, Ricsepi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 júl. 01 szer., 18:04 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
ja, native dologban, csak olyat vehetsz, aki a váradhoz tartozó hős, a félreértések elkerülése végett.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 júl. 01 szer., 20:42 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Közkincsé tudtok tenni valamiféle leírást / struktúrát, ami a random templateket illeti (jebus, panic, balance stb)? Biztos volt már erről valamelyik topicban valamikor szó, de nem bogarásznám végig, hátha valakinél zsebben a válasz :)

Köszi előre is!

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 júl. 01 szer., 20:51 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
http://clip2net.com/clip/m27958/1335388245-acb4d-27kb.png
http://clip2net.com/clip/m27958/1363538020-0c350-51kb.png
http://clip2net.com/clip/m27958/1363538156-3ef00-68kb.png

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 júl. 02 csüt., 8:07 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Táborig lesz időd megfejteni :idea:

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 júl. 02 csüt., 9:58 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Sziasztok!

Szeretném ha az e-mailes megbeszélést áthoznánk a fórumra! Átláthatóbb és könnyebben visszakereshető.

Mivel eddig szinte minden táborban benne voltam a random mapot átnézők között leírom, hogy mit csináltunk és miért:
-Az első és legfontosabb, hogy mindig úgy generáltuk a 2v2 pályát hogy egyiknél SOD másiknál ROE volt, majd megnyitottuk a pályát és átnéztük. Erre azért volt szükség, mert a WT-ben nincs meg ez a lehetőség, hogy utólag javíts a pályán. (Főleg Jebus XL esetén nagyon ritka a restart kérése, de ha véletlenül a 4. ember 2. napján kér restartot akkor az több mint fél óra csúszást jelent)
-Először beállítottuk a várakat és addig generáltunk mappot amíg nem lett jó az út típusa.
-Utána beállítottuk a csapatokat és a megfelelő párokat.
-Minden várból megnéztük, hogy van-e a 2 faluba út és ha van blokk rajta akkor megkerülhető-e vagy könnyen leüthető-e.
-Megnéztük, hogy minden játékos be tud-e menni a sivatagba és ott tud-e a 4 játékos találkozni.
-Mivel nem WT volt ezért kivettük a Hill Fort, Cartographer épületeket.
-Megnéztük a sivatag felé a blokkokat és úgy helyeztük át őket hogy a leütésük nélkül ne lehessen bemenni és ugye a 2-ből 1, 3-ból 2 elvet követve áthelyeztük ha kellett.
-Egy térkép átnézése maximum fél órát vett igénybe, de az már a nagyon problémás pályát jelentette. Most 12 térképet kell átnéznie a pár embernek, persze majd a pároktól is függ, hogy ki melyiket nézheti. 3 ember különböző párokból bőven elég rá szerintem.

Most akkor jöjjenek a Csizu által adott szabályok és utána a kommentjeim:
1.) Vár választás
Akik nem lesznek ott a helyszínen csütörtök este, velük tudunk értekezni telefonon vagy e-mailben. Erre lesz elég időnk szerencsére, főleg ha előrebocsátjuk, hogy legyenek elérhetők pénteken és/vagy szombaton egyeztetés céljából. Nem tudom pontosan hány embert érint, de biztos vagyok benne, hogy át tudjuk hidalni ezt a problémát, néhány perc alatt meg lehet érdemben beszélni a főbb kérdéseket. Jelen esetben nem kell látni a térképeket, hogy megmond milyen várral leszel, elég annyit tudni, hogy a társadnak milyen várai vannak. Fix esetén tudni kell hogy melyik pályára mi a jó vár stb. A randomra pedig 4 olyan várat választasz ami jó rá.

2.) Taktikai lehetőségek
Beépíthetünk egy olyan lehetőséget (template típustól függetlenül), hogy át tudjun a két fél egymás területére menni, ezzel növelve a együttműködés lehetőségét és további taktikai elemeket vinni a játékba. Pl.: egy irányba indulnak el mind a ketten, így nagyobb segítséget tudnak adni egymásnak azzal, ha megbeszélik ki melyik artifactot / dwellinget / objektumot látogassa meg vagy vegye fel. Erre korábban nem nagyon adott a fix pálya lehetőséget vagy csak limitáltan.

3.) Végcsata
A térkép átnézésének és átalakításának egyik szempontja ez a sarkallatos pont. Betehetünk a fővár közelébe egy monolithot, mely a főcsata helyszínére viszi a játékost, ha eljön az idő és nem sikerült átütnie az átjárót máshol. Ezt a monolithot más esetben tilos használni.

4.) Ki kivel végcsatázik
Ha nem jön össze a végcsata "természetes" módon (átmegyek és legyakom), akkor hozhatunk egy olyan szabályt, hogy az "A pár" erősebbike megküzd a "B pár" gyengébbikével és fordítva. A két győztes pedig lejátssza egymás közt. Hogy ki az erősebb, azt eldönthetjük az elsődleges tulajdonsgok értékének az összeadásával. Másik megoldás, hogy a két elegerősebb egymással küzd, a két "gyengébb" szintén, így a csata élvezetesebb és kiegyensúlyozottabb. A győztesek pedig összecsapnak.


1.) Ha azonos template-n játszuk mind a 4 meccset akkor nem sok mindent kell megbeszélni a párosnak, csak annyit hogy ne legyenek ugyanazzal a várral a meccsen. Random várválasztást azért nem tartom jó ötletnek, mert plusz szerencsefaktor a döntőre. Pl. Castle és Stronghold vs. Tower és Fortress akár ilyen párosítás is kijöhet, ami nagyon nem kedvez a 2. csapatnak. Szerintem mobilon meg tudjuk beszélni a dolgokat.

2.) A területek nem minden esetben összenyithatók, maximum egy két irányú kapu segítségével összeköthető a két játékos. Kérdés ilyenkor, hogy hova tegyük és mi védje?

3.) Szerintem itt eléggé egyértelmű a szabály, aki nem tud bemenni középre az nem végcsatázik. A térkép átnézése mindenki lehetőséget ad rá, hogy középen találkozzon az ellenféllel, ha ezt nem tudja elérni akkor veszített.

4.) A ki kivel csatázik esetén két szabályt látok értelmesnek:
- Első játékos a Második játékos ellen és a Harmadik a Negyedik ellen
- Az értékeket összeadva a 2 magasabb játékos csatázik egymás ellen (elkerülve azt, hogy a nagy könnyen leveri a gyengét megszerzi a cuccait és megerősödve mehet a végcsatára, ez akár durva erősödést is okozhat ha nagy hátrányban voltak.


5.) Az idő beállítások mindenkinek azonos keretet adnak, mindenki tisztában van vele, hogy milyen lassan csatázik/lép, de az emberek 90%-a időn belül marad akkor az szerintem jó. Lehet velük játszani pl. 1v1 meccs 4 órába kb. férjen bele számoljunk mondjuk 4 héttel az 28 nap. 7200 másodperc (2 óra) 2700+160 -s beállítással jön ki. 2700+28x160=7180. De akár az is lehet, hogy 5500+60 így nagyobb kezdő idő lesz, de ha lejár akkor 1 perced lesz lépni. Erről akár szavazás is lehet.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 júl. 02 csüt., 10:06 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Dave írta:


Kis magyarázat ha esetleg valami nem egyértelmű. Zónákat lehet látni, amelyek között vagy kapu visz át (mindkét oldalon van védő) vagy pedig lényeket kell leütni.
A native zóna azt jelenti, hogy a talaj olyan amilyen vár található a zónában.
A zöld számok a vonalakon az átjárót védő lény erősségét jelöli. Értelemszerűen a 6-ost könnyebb leverni mint a 30-ast.
Minden zónában meg van adva, hogy milyen bányák vannak benne. Kő és fa bánya mindig elérhető a kezdő területen, előfordul hogy nem lehet oda menni simán.
Ha a zóna mellett van egy vár akkor olyan típusú falu lesz a zónában.

Ezeket a képeket simán ki lehet majd nyomtatni és kirakni a falra, így mindenki nézheti.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: XV. JUBILEUMI Heroes Tábor 2015.
HozzászólásElküldve: 2015 júl. 02 csüt., 18:02 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
ne szopassuk magunkat, nem kell monolith meg egyebek, a végcsata helyszíne a középső terület, ott mindenki találkozik mindenkivel, elméletileg, tehát vagy sikerül bemenni és csatázni vagy nem, aki(k)nek nem, azok vesztettek, ennyi.

Sorsolás után egyből meg kell ejteni a várválasztást minden meccsre, aki nincs ott, azt értesíteni kell, ha nem válaszol záros időn belül majd a csapattársa választ helyette, ha egyik luzer sincs ott akkor majd én választok, aztán lehet kire fogni a sikeres szereplést.

Pályáknál már leírták, hogy mi az amit nézni kell:
- út
- blokk az úton
-térképész,upgrade erőd törlése
- sivatag felé az út(ak), s a blokkok

ennél több nem kell
reklamáció nincs

szerintem simán megoldható mire elkezdjük a versenyt, érdekesebb és izgalmasabb lehet mint a gyűröttre játszott fix mappok.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 199 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség