Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

Return of the Lords of Erathia
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=2&t=1767
Oldal: 3 / 3

Szerző:  Dreegar [ 2013 máj. 23 csüt., 21:19 ]
Hozzászólás témája: 

Csizu írta:
Eddigi ötletek:

1.) mentor - tanítvány páros (tanítvány minden győzelme után jutalomban részesül a mentor: a jutalom lehet pénz, pont stb);



Ezzel nemigazán értek egyet, a ranglistán alapból magasabban álló játékos miért kapjon még plusszpontkat is? Valamint, a mentor támadhatja így a saját tanítványát, és win-win szituáció állna elő, ha nyer jó, ha veszít az is ingyen pont. (mondom ezt úgy, h teljesen kizárt h ne mentor legyek ha tudok játszani :D )

Szerző:  Csizu [ 2013 máj. 23 csüt., 21:28 ]
Hozzászólás témája: 

Dreegar írta:
Csizu írta:
Eddigi ötletek:

1.) mentor - tanítvány páros (tanítvány minden győzelme után jutalomban részesül a mentor: a jutalom lehet pénz, pont stb);



Ezzel nemigazán értek egyet, a ranglistán alapból magasabban álló játékos miért kapjon még plusszpontkat is? Valamint, a mentor támadhatja így a saját tanítványát, és win-win szituáció állna elő, ha nyer jó, ha veszít az is ingyen pont. (mondom ezt úgy, h teljesen kizárt h ne mentor legyek ha tudok játszani :D )


A mentor-tanítvány kialakítási rendszer csupán egy ötlet, amely szabályrendszere alakítható vagy teljesen eltörölhető. A háttere az is, hogy a "gyengébbek" játékban maradjanak és rutinosabbak segítsék őket, ötletekkel vagy akár tesztelésekkel. Így a játéktudások gyorsabban fejlődik és a siker is hamarabb jön el számukra.
A mentornak járó jutalom nem feltétlen kell, hogy arany legyen, amelyet skillekre költesz lehet más is (nyersanyag például, amely valamilyen funkciót tölt be a játékban).

Szerző:  ssth [ 2013 máj. 23 csüt., 21:52 ]
Hozzászólás témája: 

Nekem csak az a félelmem, hogy sajnos nincs nagyon sok időnk/időm a játékra. Felállhat az az eset, hogy én alig tudom segíteni tanítványomat, míg mondjuk a másik mentor meg folyamatosan segít. Nehogy később félreértések legyenek ebből.

Szerző:  Merlin_ [ 2013 máj. 24 pén., 10:16 ]
Hozzászólás témája: 

Gondolat ébresztőnek.
A pályáknál meghatároznánk, hogy mennyit érnek abban az estben, ha védik vagy támadják őket.
Körönként mindenki egyszer védekezne és támadna. A védekező játékos mondaná meg, hogy melyik pályán legyen a játék. Az összes közül választhatna.
Az egész játékot az nyerné, aki elérne egy előre megállapított pontértéket. A játékosok a megszerzett pontjaikat átválthatnák különféle szkillekre.

Szerző:  kiki [ 2013 máj. 24 pén., 10:32 ]
Hozzászólás témája: 

+1 fő.

Szerző:  Dreegar [ 2013 máj. 24 pén., 12:17 ]
Hozzászólás témája: 

Merlin_ írta:
Gondolat ébresztőnek.
A pályáknál meghatároznánk, hogy mennyit érnek abban az estben, ha védik vagy támadják őket.
Körönként mindenki egyszer védekezne és támadna. A védekező játékos mondaná meg, hogy melyik pályán legyen a játék. Az összes közül választhatna.
Az egész játékot az nyerné, aki elérne egy előre megállapított pontértéket. A játékosok a megszerzett pontjaikat átválthatnák különféle szkillekre.


Ebben az esetben mindenki választana egy alacsony értékű, ámde bevehetetlen mapot, a többit meg a lehető legmagasabb értékűként preferálna, mert úgyis ő dönti el h mit véd, szóval sztem ez a része nem jó ötlet.

Szerző:  Merlin_ [ 2013 máj. 24 pén., 22:33 ]
Hozzászólás témája: 

Lehetne azt is választani, hogy a pályák egyszer használatosak lennének.

Szerző:  Adler [ 2013 máj. 24 pén., 23:31 ]
Hozzászólás témája: 

A lényeg a terjeszkedés, alapból csak azt támadhatod akivel határos vagy, illetve a szövetségesed határos.
Ha szabadon választott, akkor nincs meg a térképen való variálás lehetősége.

Oldal: 3 / 3 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/