Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
Return of the Lords of Erathia http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=2&t=1767 |
Oldal: 3 / 3 |
Szerző: | Dreegar [ 2013 máj. 23 csüt., 21:19 ] |
Hozzászólás témája: | |
Csizu írta: Eddigi ötletek:
1.) mentor - tanítvány páros (tanítvány minden győzelme után jutalomban részesül a mentor: a jutalom lehet pénz, pont stb); Ezzel nemigazán értek egyet, a ranglistán alapból magasabban álló játékos miért kapjon még plusszpontkat is? Valamint, a mentor támadhatja így a saját tanítványát, és win-win szituáció állna elő, ha nyer jó, ha veszít az is ingyen pont. (mondom ezt úgy, h teljesen kizárt h ne mentor legyek ha tudok játszani ) |
Szerző: | Csizu [ 2013 máj. 23 csüt., 21:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
Dreegar írta: Csizu írta: Eddigi ötletek: 1.) mentor - tanítvány páros (tanítvány minden győzelme után jutalomban részesül a mentor: a jutalom lehet pénz, pont stb); Ezzel nemigazán értek egyet, a ranglistán alapból magasabban álló játékos miért kapjon még plusszpontkat is? Valamint, a mentor támadhatja így a saját tanítványát, és win-win szituáció állna elő, ha nyer jó, ha veszít az is ingyen pont. (mondom ezt úgy, h teljesen kizárt h ne mentor legyek ha tudok játszani ) A mentor-tanítvány kialakítási rendszer csupán egy ötlet, amely szabályrendszere alakítható vagy teljesen eltörölhető. A háttere az is, hogy a "gyengébbek" játékban maradjanak és rutinosabbak segítsék őket, ötletekkel vagy akár tesztelésekkel. Így a játéktudások gyorsabban fejlődik és a siker is hamarabb jön el számukra. A mentornak járó jutalom nem feltétlen kell, hogy arany legyen, amelyet skillekre költesz lehet más is (nyersanyag például, amely valamilyen funkciót tölt be a játékban). |
Szerző: | ssth [ 2013 máj. 23 csüt., 21:52 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nekem csak az a félelmem, hogy sajnos nincs nagyon sok időnk/időm a játékra. Felállhat az az eset, hogy én alig tudom segíteni tanítványomat, míg mondjuk a másik mentor meg folyamatosan segít. Nehogy később félreértések legyenek ebből. |
Szerző: | Merlin_ [ 2013 máj. 24 pén., 10:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
Gondolat ébresztőnek. A pályáknál meghatároznánk, hogy mennyit érnek abban az estben, ha védik vagy támadják őket. Körönként mindenki egyszer védekezne és támadna. A védekező játékos mondaná meg, hogy melyik pályán legyen a játék. Az összes közül választhatna. Az egész játékot az nyerné, aki elérne egy előre megállapított pontértéket. A játékosok a megszerzett pontjaikat átválthatnák különféle szkillekre. |
Szerző: | kiki [ 2013 máj. 24 pén., 10:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
+1 fő. |
Szerző: | Dreegar [ 2013 máj. 24 pén., 12:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
Merlin_ írta: Gondolat ébresztőnek.
A pályáknál meghatároznánk, hogy mennyit érnek abban az estben, ha védik vagy támadják őket. Körönként mindenki egyszer védekezne és támadna. A védekező játékos mondaná meg, hogy melyik pályán legyen a játék. Az összes közül választhatna. Az egész játékot az nyerné, aki elérne egy előre megállapított pontértéket. A játékosok a megszerzett pontjaikat átválthatnák különféle szkillekre. Ebben az esetben mindenki választana egy alacsony értékű, ámde bevehetetlen mapot, a többit meg a lehető legmagasabb értékűként preferálna, mert úgyis ő dönti el h mit véd, szóval sztem ez a része nem jó ötlet. |
Szerző: | Merlin_ [ 2013 máj. 24 pén., 22:33 ] |
Hozzászólás témája: | |
Lehetne azt is választani, hogy a pályák egyszer használatosak lennének. |
Szerző: | Adler [ 2013 máj. 24 pén., 23:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
A lényeg a terjeszkedés, alapból csak azt támadhatod akivel határos vagy, illetve a szövetségesed határos. Ha szabadon választott, akkor nincs meg a térképen való variálás lehetősége. |
Oldal: 3 / 3 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |