Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 48 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 23 csüt., 21:19 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 29 szer., 18:15
Hozzászólások: 834
Csizu írta:
Eddigi ötletek:

1.) mentor - tanítvány páros (tanítvány minden győzelme után jutalomban részesül a mentor: a jutalom lehet pénz, pont stb);



Ezzel nemigazán értek egyet, a ranglistán alapból magasabban álló játékos miért kapjon még plusszpontkat is? Valamint, a mentor támadhatja így a saját tanítványát, és win-win szituáció állna elő, ha nyer jó, ha veszít az is ingyen pont. (mondom ezt úgy, h teljesen kizárt h ne mentor legyek ha tudok játszani :D )

_________________
No one can defeat me. The sounds told it too.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 23 csüt., 21:28 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Dreegar írta:
Csizu írta:
Eddigi ötletek:

1.) mentor - tanítvány páros (tanítvány minden győzelme után jutalomban részesül a mentor: a jutalom lehet pénz, pont stb);



Ezzel nemigazán értek egyet, a ranglistán alapból magasabban álló játékos miért kapjon még plusszpontkat is? Valamint, a mentor támadhatja így a saját tanítványát, és win-win szituáció állna elő, ha nyer jó, ha veszít az is ingyen pont. (mondom ezt úgy, h teljesen kizárt h ne mentor legyek ha tudok játszani :D )


A mentor-tanítvány kialakítási rendszer csupán egy ötlet, amely szabályrendszere alakítható vagy teljesen eltörölhető. A háttere az is, hogy a "gyengébbek" játékban maradjanak és rutinosabbak segítsék őket, ötletekkel vagy akár tesztelésekkel. Így a játéktudások gyorsabban fejlődik és a siker is hamarabb jön el számukra.
A mentornak járó jutalom nem feltétlen kell, hogy arany legyen, amelyet skillekre költesz lehet más is (nyersanyag például, amely valamilyen funkciót tölt be a játékban).

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 23 csüt., 21:52 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Nekem csak az a félelmem, hogy sajnos nincs nagyon sok időnk/időm a játékra. Felállhat az az eset, hogy én alig tudom segíteni tanítványomat, míg mondjuk a másik mentor meg folyamatosan segít. Nehogy később félreértések legyenek ebből.

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 24 pén., 10:16 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 12 vas., 17:34
Hozzászólások: 6704
Tartózkodási hely: Debrecen
Gondolat ébresztőnek.
A pályáknál meghatároznánk, hogy mennyit érnek abban az estben, ha védik vagy támadják őket.
Körönként mindenki egyszer védekezne és támadna. A védekező játékos mondaná meg, hogy melyik pályán legyen a játék. Az összes közül választhatna.
Az egész játékot az nyerné, aki elérne egy előre megállapított pontértéket. A játékosok a megszerzett pontjaikat átválthatnák különféle szkillekre.

_________________
Üdv: Merlin


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 24 pén., 10:32 
Avatar
ISTEN

Csatlakozott: 2005 aug. 08 hétf., 9:30
Hozzászólások: 1096
Tartózkodási hely: Pécs
+1 fő.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 24 pén., 12:17 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 29 szer., 18:15
Hozzászólások: 834
Merlin_ írta:
Gondolat ébresztőnek.
A pályáknál meghatároznánk, hogy mennyit érnek abban az estben, ha védik vagy támadják őket.
Körönként mindenki egyszer védekezne és támadna. A védekező játékos mondaná meg, hogy melyik pályán legyen a játék. Az összes közül választhatna.
Az egész játékot az nyerné, aki elérne egy előre megállapított pontértéket. A játékosok a megszerzett pontjaikat átválthatnák különféle szkillekre.


Ebben az esetben mindenki választana egy alacsony értékű, ámde bevehetetlen mapot, a többit meg a lehető legmagasabb értékűként preferálna, mert úgyis ő dönti el h mit véd, szóval sztem ez a része nem jó ötlet.

_________________
No one can defeat me. The sounds told it too.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 24 pén., 22:33 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 12 vas., 17:34
Hozzászólások: 6704
Tartózkodási hely: Debrecen
Lehetne azt is választani, hogy a pályák egyszer használatosak lennének.

_________________
Üdv: Merlin


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 24 pén., 23:31 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
A lényeg a terjeszkedés, alapból csak azt támadhatod akivel határos vagy, illetve a szövetségesed határos.
Ha szabadon választott, akkor nincs meg a térképen való variálás lehetősége.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 48 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség